Nee hequote:Op maandag 1 februari 2016 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Lieve hontjes horen niet dood te gaan.
Ik ken zo'n beest en die pestte altijd mijn Labrador Jim en z'n baasje deed er niks aan, terwijl Jim die rothond gewoon negeerde totdat de maat vol was en hij een keer terughapte en die man aangifte deed en de politie aan de deur kwam en de grote hond natuurlijk de grote valse hond moet zijnquote:
Ja, we hebben haar met 8 weken gekocht..quote:Op maandag 1 februari 2016 19:06 schreef Piebe het volgende:
Lullig voor je.
Heb je hem ook echt 16 jaar gehad?
Ze was nóóóit agressief tegen ons.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beest en die pestte altijd mijn Labrador Jim en z'n baasje deed er niks aan, terwijl Jim die rothond gewoon negeerde totdat de maat vol was en hij een keer terughapte en die man aangifte deed en de politie aan de deur kwam en de grote hond natuurlijk de grote valse hond moet zijn
We hebben haar begraven vlak naast haar (Zoals wij dat noemde) "Man" Daar heeft ze meerdere nestjes mee gehad, als ze wegliepen deden ze dat samen..quote:
Wat ben jij een mongool zeg. Flikker gewoon een eind op man.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus het hebben van een mening is stoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |