Dan bouw je er inderdaad een band mee op.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, we hebben haar met 8 weken gekocht..
Laat lekker gaan, begeleiding had een foutje gemaakt door hem per ongeluk het wifi wachtwoord te geven waarschijnlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 20:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool zeg. Flikker gewoon een eind op man.
Ja..quote:Op maandag 1 februari 2016 20:42 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dan bouw je er inderdaad een band mee op.
Mooi gezegd Remqo!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Remqo het volgende:
Sterkte Braddie.
Zie het maar zo, hij was al die jaren jouw maatje, jij was zijn hele leven zijn maatje.
Aii, botkanker.. Dat is helemaal zuur zegquote:Op maandag 1 februari 2016 20:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Sterkte. Die van mij 3 weken geleden moeten laten inslapen. Botkanker
Dank. Gecondoleerd nog!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Sterkte met het verlies van je hond, Ik weet hoe het is: verloor de mijne 3 weken geleden ook![]()
dank je.quote:
Inmiddels weer gevonden?quote:Op maandag 1 februari 2016 22:41 schreef JediMasterLucia het volgende:
Sterkte met het verlies van je hond, Ik weet hoe het is: verloor de mijne 3 weken geleden ook![]()
echt grappig ... NOTquote:
Iemand met zo weinig inlevingsvermogen? Dat lijkt me onverstandig.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij moet psycholoog worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |