Boh nog steeds? Tot hoe laat had je gedronken dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb (nog steeds) een kater van het zuipen gisteravond.
Ik was vroeg begonnen, 1 liter en nog de helft van de driekwartfles.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boh nog steeds? Tot hoe laat had je gedronken dan?
Je bent het niet meer gewend !quote:Op maandag 1 februari 2016 15:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was vroeg begonnen, 1 liter en nog de helft van de driekwartfles.
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic gewordenquote:
Ja, maar kom op.. Als je zó *stoer* Gaat doen in iemand anders z`n topicquote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic geworden![]()
Zelfs DP vliegt over hem heen
Waar?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je topic is wel een haat aan ringbewoner topic geworden![]()
Zelfs DP vliegt over hem heen
RB bewijst wederom wat iedereen al lang denktquote:Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar kom op.. Als je zó *stoer* Gaat doen in iemand anders z`n topic____!!!
Dat het een verschrikkelijke mongool is ?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RB bewijst wederom wat iedereen al lang denkt
Dat het gewoon een trieste kut user is waarvan iedereen vind dat hij beter weg kan blijvenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat het een verschrikkelijke mongool is ?
Klopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat het gewoon een trieste kut user is waarvan iedereen vind dat hij beter weg kan blijven
Maar zeg nou zelf, je moet wel een heel scala aan psychische ziektes hebben om zo diep te zinken als RB. Verbaast me nog enigszins dat hij fok iedere keer weer kan vindenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.
Maar goed, dat denken mensen ook over mij op FOK! Maar ik heb nog enigszins het vermogen om wel/niet te relativeren tegenover andere mensen.
Ik ken die kerel niet persoonlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, je moet wel een heel scala aan psychische ziektes hebben om zo diep te zinken als RB. Verbaast me nog enigszins dat hij fok iedere keer weer kan vinden
Waarschijnlijk wel en anders moet hij heel snel worden opgenomen in een begeleid wonen project!quote:Op maandag 1 februari 2016 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken die kerel niet persoonlijk.
Maar inderdaad van wat ik nu van hem meekrijgDie gozer woont sowieso begeleid.
Compleet onbezonnen.
Uurtje computeren per dag op de sites: Google en Marktplaatsquote:Op maandag 1 februari 2016 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en anders moet hij heel snel worden opgenomen in een begeleid wonen project!
Ik wou in de top 500 komen, kansen waren groot alleen ja nu de WAquote:Op maandag 1 februari 2016 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
Nummertje 44.000 moet wel hier gepost worden!
Het zou baas zijn als je 44.000ste een OP van deze reeks zou worden
De WA heeft wel voor een massale topic kill gezorgdquote:Op maandag 1 februari 2016 17:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wou in de top 500 komen, kansen waren groot alleen ja nu de WA
Ja dat was van te voren wel te verwachtenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De WA heeft wel voor een massale topic kill gezorgd![]()
Zonde eigenlijk
Dat sowieso, maar wat doe je eraan? Zoiets was niet tegen te houden na het 10 topic in deze reeks toen er echt een vaste kern begon te ontstaan. Zo zijn de meeste WA groepjes begonnen hier op fok. Door SC's waarbij de vaste kern nummers uitwisselt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat was van te voren wel te verwachten
Nice, zo ff uien snijden die over zijn van de RENWAN HAACEEEEEE, burgers bakken tomaat kaas komkommer en sla er tussen douwen vreten !!!quote:Op maandag 1 februari 2016 18:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan het eten. Heb nog macaroni over van gister
Deze baas kent de goede leeftquote:Op maandag 1 februari 2016 18:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice, zo ff uien snijden die over zijn van de RENWAN HAACEEEEEE, burgers bakken tomaat kaas komkommer en sla er tussen douwen vreten !!!
Pils erbijquote:Op maandag 1 februari 2016 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
Macaroni is warm, geraspte kaas eroverheen en bunkeren maar!
Pils is present, tv staat aan. Puur genieten.quote:
Pils is de snelste straaljager die er is.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pils is present, tv staat aan. Puur genieten.
Jammer dat het alweer bijna op is.
Betreft eten heb ik zwaar gezondigd vandaag moet gauw gaan afvallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel nu of ik nog een tweede bord moet nemen. Het is taffus lekker, maar ik wil niet vies dik worden
Homoquote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik twijfel nu of ik nog een tweede bord moet nemen. Het is taffus lekker, maar ik wil niet vies dik worden
Toch nog maar een tweede bord pakken, ik wil ook weer niet gezien worden als de fag van de SCquote:
Nu paus hier niet meer posts is de huis fag van het café weer open.quote:
BAAAS!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch nog maar een tweede bord pakken, ik wil ook weer niet gezien worden als de fag van de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |