SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary worden toegevoegd
Ik zwaai naar dieren.
Lang geledenquote:
Ik ga voor 2 uur plat jaquote:
Mweh 2 keizerskroon, toen weer niks tot 10 uurquote:
Ohw !! Lafjes indrinkenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Mweh 2 keizerskroon, toen weer niks tot 10 uur
Als man ga je geen voetbal kijken zonder bier te drinken toch?quote:
Naja voetbal ?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Als man ga je geen voetbal kijken zonder bier te drinken toch?
DAT WAS GISTEREN HOU NOU EENS OPquote:
Vandaag nog werken dan?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:41 schreef renwan het volgende:
Denk dat ik morgen eens 2v2 ga proberen in RL
Om 16:00 weer ja, gezellig met de baas erbijquote:
Achja alweer een week dichter bij 15maart jonuguh!!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Om 16:00 weer ja, gezellig met de baas erbij
Juist!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achja alweer een week dichter bij 15maart jonuguh!!
Lekker zuipen dus over 24 uur?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Juist!![]()
Na vandaag ook weer 2 dagen vrij, kan mij het allemaal schelen
Beetje jammer dat het een twistoff dop isquote:
Ik was van plan om vanaf vandaag te stoppen maar ik twijfel nogquote:
Uh! Stop dan 5 maart ofzo, nu nog ff genieten straks moet je aan de bakquote:Op maandag 1 februari 2016 00:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was van plan om vanaf vandaag te stoppen maar ik twijfel nog
Dacht maandje ontwennen is ook geen slecht planquote:Op maandag 1 februari 2016 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh! Stop dan 5 maart ofzo, nu nog ff genieten straks moet je aan de bak
Ontwennen, is een groot woord denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Dacht maandje ontwennen is ook geen slecht plan
In vergelijking met wat ik nu drink nietquote:Op maandag 1 februari 2016 00:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ontwennen, is een groot woord denk ik
Ja oke, als ik nu ineens zou moeten stoppen.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:00 schreef renwan het volgende:
[..]
In vergelijking met wat ik nu drink niet
Heb je een Pentium IV?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
Youtube met z'n tering 60fps, dat trekt m'n laptop niet man
Weet ik veelquote:
Da's geen fijne buurt, ze schieten nogal vaak daar.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Poppodium Volta meen ik.
Is in Amsterdam West.
Sterven in het harnasquote:Op maandag 1 februari 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's geen fijne buurt, ze schieten nogal vaak daar.
quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nou altijd zo bang voor, wil me altijd goed kunnen vasthouden.
ROOSJE!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nou altijd zo bang voor, wil me altijd goed kunnen vasthouden.
Ze geven alvast een feestje dat je straks weg gaat?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef renwan het volgende:
Vage dag vandaag. Bardienst begint een uur eerder, collega van me heeft keuken en bar tegelijkertijd en alle andere diensten worden vandaag ook door barpersoneel gedaan.
Maar ik heb geen flauw idee of er wat speciaals is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |