Mijn posts over Kate waren een uitzondering. Natuurlijk zou ik haar raken, maar het neemt niet weg dat ze geen heupen heeftquote:
Als een echte barbaas weet deze weer waar er behoefte aan isquote:Op zondag 31 januari 2016 23:24 schreef renwan het volgende:
TE LANG GEEN TETTEN GEPOST IN DEZE REEKS!
[ afbeelding ]
Uiteraard geen gefap 1x pe dag volstaat maar ik zou het baas vinden als ik naar 1x in de week kan gaan, want dan heb je echt elke keer een hele goeie.quote:
Fuck man zou je daar nog over inzitten?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Simterklaas het volgende:
Zal wel weer een grafkop op zitten.
En dat zeg jijquote:Op zondag 31 januari 2016 23:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Fuck man zou je daar nog over inzitten?Ik twijfel nu ook aan je geaardheid, al zat de kop van Merkel erop zou haar doen!
Ja nouja mijn oog ziet genoeg...quote:
Waarom zou ik gay zijn dan? Dat ik anaal vernederd wil worden met een voorbinddildo door een vrouw?quote:
Nogal, ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nouja mijn oog ziet genoeg...
[..]
Waarom zou ik gay zijn dan? Dat ik anaal vernederd wil worden met een voorbinddildo door een vrouw?
Klaas heeft seksuele frustraties die hij kwijt moet door ze te projecteren op mij.quote:
Zei je nou net dat je anaal verneder wil worden door een vrouw met voorbinddildo?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Klaas heeft seksuele frustraties die hij kwijt moet door ze te projecteren op mij.
Ja. Daar wind ik geen doekjes omheen, ik kom er tenminste voor uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Zei je nou net dat je anaal verneder wil worden door een vrouw met voorbinddildo?
Wat begrijp jij niet aan:quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Zei je nou net dat je anaal verneder wil worden door een vrouw met voorbinddildo?
Nouja, je kan nog altijd keeper worden bij ADO!quote:Op zondag 31 januari 2016 23:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja. Daar wind ik geen doekjes omheen, ik kom er tenminste voor uit.
Deze grap begrijp ik niet, ik kijk geen voetbal. Overigens meen ik dat Geerd ook wel van de sm is.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Nouja, je kan nog altijd keeper worden bij ADO!
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezetquote:Op zondag 31 januari 2016 23:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Deze grap begrijp ik niet, ik kijk geen voetbal. Overigens meen ik dat Geerd ook wel van de sm is.
Wat een baas.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef renwan het volgende:
Youtube met z'n tering 60fps, dat trekt m'n laptop niet man
Tering heb je last van post diarree?quote:
Ga jij aftellen?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Tering heb je last van post diarree?
Nee, dan kaap je 'm toch weerquote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, dan kaap je 'm toch weer
OP is voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |