Oh is die nu? Die wil ik graag zien, want ik zag in een voorfilmpje dat ze Theo keihard negeerden.quote:
Ploeteren in de aardbeienvelden?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Van het geld waarvoor ik gewerkt heb Eric.
Kan niet meer in Nederland, want werkkostenregeling.quote:
Bijkomend voordeel is dat je daaraan gekoppelde cheques ook in de kroeg uit kunt geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan niet meer in Nederland, want werkkostenregeling.
Lunch (225 x ¤ 3,20) ¤ 720quote:Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat je daaraan gekoppelde cheques ook in de kroeg uit kunt geven.
Dát dan weer wel. Kan me niet voorstellen dat dat gebeurt. Republikeinse voorverkiezingen zou hij eventueel wel kunnen winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet meer verrast zijn al hij president wordt.
Het komt wel akelig dichtbij inderdaad. Maar dat zou echt een ramp zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet meer verrast zijn al hij president wordt.
Het zijn wel vooral christelijke rednecks daar, dus het zou kunnen.quote:
Ik krijg ongeveer 150 euro per maand lunchforfait. Houd ik het meestal toch wel een halve maand mee vol.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lunch (225 x ¤ 3,20) ¤ 720
Vrije ruimte -¤ 311
Belast tegen 80% ¤ 409
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |