ik dacht hetquote:
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennenquote:Op zondag 31 januari 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel mooi vermaak dat met de fiets door de modder baggeren.
Na al die rondjes zijn ze nog steeds op dezelfde plek, dat vind ik dan weer vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennen![]()
bijna net zo debiel al snelwandelen
Die hebben geen fiets meequote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennen![]()
bijna net zo debiel al snelwandelen
Lekker zwetenquote:
Met of zonder hulpmotor?quote:
Onzin, sommige, de meeste mensen zelfs, mensen vinden sporten leuk, dat kan en mag.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sporten is leuk OK, niet sporten is minder vermoeiend
Sporten is ook n sociaal onderdeel van mijn levenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sporten is leuk OK, niet sporten is minder vermoeiend
En als er 1 schaap over de dam is.....quote:
Op zich wel begrijpelijk het is crossen, nu is wachten op eerste op de weg.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is.....
Zolang ze je niet pakken met motortje in je fiets en kabels onder je zadel is er niks aan het handje.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is.....
Ik heb ineens een plugin nodig.... WTF?.....quote:
Tja... die Femke schreeuwt nu heel hard dat het haar fiets niet is...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ze je niet pakken met motortje in je fiets en kabels onder je zadel is er niks aan het handje.
Sport jij lekker door, zolang je het zelf leuk vindt is het prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Sporten is ook n sociaal onderdeel van mijn leven
Ook onzin, tuurlijk wist ze dat, alsof een sportvrouw in een wedstrijd zomaar op een vreemde fiets gaat rijden waarvan ze niet weet waar ie vandaan komt.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... die Femke schreeuwt nu heel hard dat het haar fiets niet is...
Er zijn al beelden opgedoken van een andere wedstrijd geloof ik, waarin iedereen heuvel op op de pedalen staat en zij rustig blijft zitten en doorfietsen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook onzin, tuurlijk wist ze dat, alsof een sportvrouw in een wedstrijd zomaar op een vreemde fiets gaat rijden waarvan ze niet weet waar ie vandaan komt.
De bondscoach was in ieder geval erg boos en zei, dit is einde vriendschap met haar, ik sta in mijn hemd.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er zijn al beelden opgedoken van een andere wedstrijd geloof ik, waarin iedereen heuvel op op de pedalen staat en zij rustig blijft zitten en doorfietsen.
Ja maar jij bent een ouwe zakquote:
En terecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De bondscoach was in ieder geval erg boos en zei, dit is einde vriendschap met haar, ik sta in mijn hemd.
Je lijkt Treehut wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb ineens een plugin nodig.... WTF?.....
Ik ben verdomme in de bloei van mijn leven, ik fiets zonder hulpmiddelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?quote:
Graag gedaanquote:
Ik heb die problemen nooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?
Appeltje eitje?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv modulequote:
Oh R49 site.. Ja daar kreeg ik op mn windows pc ook klachten..quote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv module
Met VLC player (of Foobar) ipv WMP heb ik nooit problemen, ook niet na andere updates.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv module
Ja hier ook hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
VCL vertelt mij netjes welk nummer Piet draait
VCL? ik heb wel VLCquote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
VCL vertelt mij netjes welk nummer Piet draait
En hoe pleur je dat in VLC?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met VLC player (of Foobar) ipv WMP heb ik nooit problemen, ook niet na andere updates.
SmOeL zeiksnor. bemoei je er niet overal mee. het was gewoon een vraag. geen troltoestanden, dat laat ik wel aan anderen overquote:
Op die link die Piet gaf klikken en dan afspelen met VLC en die als standaard player kiezen voor in de toekomst.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die link die Piet gaf klikken en dan afspelen met VLC en die als standaard player kiezen voor in de toekomst.
Ok heb gewoon een shortcut op mn displayquote:Op zondag 31 januari 2016 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op die link die Piet gaf klikken en dan afspelen met VLC en die als standaard player kiezen voor in de toekomst.
En ik ga altijd via http://www.radio49.nl/playing.php?buster=31092739463quote:Op zondag 31 januari 2016 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok heb gewoon een shortcut op mn display
Ik mag hopen dat hij op tripple 20 mikt want met alleen 7 redt hij het nietquote:
Ja hij eindigt met een dubbelquote:Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij op tripple 20 mikt want met alleen 7 redt hij het niet
Goed zo... je snapt hetquote:
1556 posts volgens dat lijstje maar inmiddels weer wat meer.quote:
Welke Nederlandse schaatser flikte dat ergens in de jaren 70 ook?quote:
Dat was toch die gozert van het vogelpoepje?quote:Op maandag 1 februari 2016 03:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke Nederlandse schaatser flikte dat ergens in de jaren 70 ook?
edit: Ah, het was Hilbert van der Duim, WK '81, juicht op de 5000 meter een ronde te vroeg.
quote:Op maandag 1 februari 2016 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch die gozert van het vogelpoepje?
quote:Hilbert van der Duim, WK '81, valt op de 1500 meter en verklaart later dat hij over vogelpoep is uitgegleden.
quote:Hilbert van der Duim, WK '83, schaatst de 500 meter, net als de wereldkampioen bij het wielrennen, onder hoongelach van het publiek in een regenboogpak. Het pak is daarna nooit meer op de Nederlandse schaatsbanen waargenomen.
Ik was geniaal goed met ijshockey alleen moest ik na 1e bodychevk alweer op de bank.quote:Op maandag 1 februari 2016 03:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Het was duidelijk zijn toernooi.![]()
Dat is ook niet zo moeilijk met een stuk of 10 users die vast in d SC posten, de restquote:Op maandag 1 februari 2016 02:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ] Top 25 van forum "40+ - the Reboot!" van 01-01-2016 t/m 31-01-2016
nr / aantal posts / gebruiker
001 2699 FANN![]()
002 2074 chufi
003 1756 Mickeys
004 1580 Mo_Muffin
005 1556 Piet_Piraat
006 1379 Lucky2Bastard
007 0932 MadMaster
008 0869 sacha
009 0720 Soury
010 0713 drakin
011 0463 Leandra
012 0361 Treehut362
013 0356 just me
014 0342 Deisyy
015 0205 tong80
016 0155 sjampoeh
017 0125 Doedezemaar
018 0097 Koen66
019 0095 ToT
020 0077 Spezza19
021 0072 Techno
022 0068 Geralt
023 0066 sly-nl
024 0047 Symphonic
025 0040 golfer
klik hier voor meer stats
Het resultaat van de eerste maand 40+ in de return.
quote:
Dat is wel érg geniaalquote:Op maandag 1 februari 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was geniaal goed met ijshockey alleen moest ik na 1e bodychevk alweer op de bank.
Muziek draaien.quote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel érg geniaalis er nog meer waar je geniaal in bent?
quote:Op maandag 1 februari 2016 04:44 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel érg geniaalis er nog meer waar je geniaal in bent?
Even wakker om te pissen en een peukquote:
Ik ga ook zo, ik kon niet slapen, maar straks wel denk ikquote:Op maandag 1 februari 2016 08:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even wakker om te pissen en een peuken dan ga ik weer om.
Als ik het nou zo kon regelen dat ik niet eruit hoefde om te gaan pissen. maar helaas, zo geniaal ben ik niet, moet gewoon opstaan, en door de kou heen en weer naar de plee lopen en ja, dan ben je weer even wakker.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, ik kon niet slapen, maar straks wel denk ik
quote:Op maandag 1 februari 2016 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het nou zo kon regelen dat ik niet eruit hoefde om te gaan pissen. maar helaas, zo geniaal ben ik niet, moet gewoon opstaan, en door de kou heen en weer naar de plee lopen en ja, dan ben je weer even wakker.
Dat zou een uitkomst zijn, dopje erop en je hebt meteen een warme kruik.quote:
of zo eentjequote:Op maandag 1 februari 2016 08:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou een uitkomst zijn, dopje erop en je hebt meteen een warme kruik.
Nah, dat vin'k minder fris, doe me die kruik maar.quote:
Stinken valt wel mee en douchen moet toch gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Om te stinken en je weer te moeten doeshen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tijd vooren
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik probeer ondertussen te achterhalen waar die leus: "Werken aan perspectief" voor bedoeld is. Ik weet wel dat ik inmiddels een full-time job heb met het UWV.... moet eens gaan berekenen of ik nog wel tijd kan maken voor een betaalde full-time jobquote:Op maandag 1 februari 2016 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat schiet op bij het UWV zeg, arme Mickeys
Volgens mij zoeken ze de kerstman en sinterklaas.... zij zijn beide met baard dacht ikquote:Op maandag 1 februari 2016 11:36 schreef chufi het volgende:
Dit was er aan de hand ... http://www.at5.nl/artikel(...)ngoverval-geuzenveld
Werken bij het UWV in het weekend zit er niet in want dan is de site meestal niet bereikbaar ivm met wekelijks onderhoudquote:Op maandag 1 februari 2016 11:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik probeer ondertussen te achterhalen waar die leus: "Werken aan perspectief" voor bedoeld is. Ik weet wel dat ik inmiddels een full-time job heb met het UWV.... moet eens gaan berekenen of ik nog wel tijd kan maken voor een betaalde full-time job
Dat ook, maar ik belde ook dat dure 0900 nummer ivm bezwaarschrift.... Hang je een half uur in de wacht of zo... hoor je wel dat je nu ook kunt bellen tussen 17 en 19 uur voor iets wat geen betrekking op mij heeft. Voor wie dat wel heeft, is het in ieder geval ietwat vooruit gegaan (als je er doorheen komt natuurlijk)quote:Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Werken bij het UWV in het weekend zit er niet in want dan is de site meestal niet bereikbaar ivm met wekelijks onderhoud
Of die zoon van Mo is weer bezigquote:Op maandag 1 februari 2016 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze de kerstman en sinterklaas.... zij zijn beide met baard dacht ik
quote:Op maandag 1 februari 2016 11:17 schreef Mickeys het volgende:
We gaan er een mooie dag van maken.....
Score tot nu toe:
Ruzie met de gemeente Almere ivm volgelopen riool al anderhalve week.
Ruzie maken met UWV ivm door willen geven van verplichte toestanden, maar als je dan na anderhalf uur eindelijk ingelogd bent, dan alsnog niets door kunnen geven.Nou ja, het is het UWV en mensen die te maken hebben met het UWV hebben doorgaans de hele dag de tijd om te wachten en opnieuw in te loggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu tijd vooren
![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daarbij ziet ie er wel uit als een wildeman, maar is het een lieve knul.quote:
Jaquote:Op maandag 1 februari 2016 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
was ook maar een grapje... maar is dat nou ook bij jou in de buurt?
Woningoverval, dat is sowieso al heel laf en aan de woning te zien, vraag ik me af wat er te halen viel...quote:
Die is OUD.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:59 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
NWS / Vulpenstekel strandbeerdiertje: nieuw Nederlands zeediertje
Voor in de paella ziet het er niet uit.quote:
Het is dan ook geen Fok!ker.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja beetje welmaar hij is maar een millimeter groot, geen 30 cm
quote:'Deze winter zal als zeer zacht de boeken ingaan'
Ik gooi 'm er niet in...quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor in de paella ziet het er niet uit.
quote:De achttienjarige jongen die vorige week in zijn arm werd geschoten door de politie toen hij aan arrestatie probeerde te ontsnappen heeft zijn schutters aangeklaagd.
Advocaat Chrissy Strobach vraagt zich af of er überhaupt wel op haar cliënt had mogen worden geschoten, aldus AT5.
"Hij is gewoon enorm geschrokken van al dat geweld."
Ik vind garnalen er ook niet fris uitzien, ze zullen voor de liefhebber best lekker zijn, maar ik blief ze niet, en ik denk dat het gewoon tussen de oren zit omdat ik het vreemde beestjes vind, maar ik eet ze beslist niet.quote:
Mooi hč. Het is stiekem natuurlijk een hele lieve jongen. Maar ja, beroerde jeugd en zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Hij is gewoon enorm geschrokken van al dat geweld."
Garnalen, je mag me er onder begraven.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind garnalen er ook niet fris uitzien, ze zullen voor de liefhebber best lekker zijn, maar ik blief ze niet, en ik denk dat het gewoon tussen de oren zit omdat ik het vreemde beestjes vind, maar ik eet ze beslist niet.
Volgens mij heb je dezelfde gezien als ik, vond het nogal goor.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Garnalen, je mag me er onder begraven.
Ik eet me er wel weer uit...![]()
Over beesten en oren gesproken, ik zag onlangs een smerig filmpje van iemand bij wie ze een vlinder/mot uit z'n oor haalde.
En dat was geen klein beestje...
Die laatste zin.....je houdt het niet voor mogelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi hč. Het is stiekem natuurlijk een hele lieve jongen. Maar ja, beroerde jeugd en zo.
Daarmee vallen garnalen alleszins mee...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dezelfde gezien als ik, vond het nogal goor.
Dat geloof ik best, maar ben een beetje een zeikerd met zulke dingen...ja echt.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarmee vallen garnalen alleszins mee...
Ik heb me erbij neergelegd...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar ben een beetje een zeikerd met zulke dingen...ja echt.
Heb je dat beestje hierboven ook gezien?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Garnalen mag je me altijd voor wakker maken
Fixed.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:55 schreef FANN het volgende:
Garnalen, mosselen,oesters en vulpenstekelstrandbeerdiertjes
Ik moet eerlijk erbij zeggen dat ik nog nooit een mossel heb geproefd, maar bij de geur en aanblikquote:Op maandag 1 februari 2016 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Van gebakken mosselen word ik misselijk, maar verder: kom maar op met die schaal- en schelpdieren. En ja, ook rauwe oesters
Smullen is het met een uitje.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Suhsi moet ik ook niet aan denken, net als haring, rauwe vis
brrrrrrrrrrrr
Als kind gegeten, beetje rubberachtige structuur, beetje vreemd, niet bijzonder van smaak en daarom ben ik er waarschijnlijk mee gestopt.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk erbij zeggen dat ik nog nooit een mossel heb geproefd, maar bij de geur en aanblik
alleen al word ik niet goed
Ik weet dat veel mensen het lekker vinden, maar jah... ik nietquote:Op maandag 1 februari 2016 17:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smullen is het met een uitje.
oh ja... rubber, ik vergeet die inkvisringetjes, die ook nietquote:Op maandag 1 februari 2016 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als kind gegeten, beetje rubberachtige structuur, beetje vreemd, niet bijzonder van smaak en daarom ben ik er waarschijnlijk mee gestopt.
Zucht, de welbekende boerin...quote:Op maandag 1 februari 2016 17:02 schreef FANN het volgende:
Suhsi moet ik ook niet aan denken, net als haring, rauwe vis
brrrrrrrrrrrr
Ik lust ook geen maatje, en zeker niet nadat ik een keer een van die lui op de markt zo onhygiënisch bezig heb gezien.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet dat veel mensen het lekker vinden, maar jah... ik niet
quote:
Ik eet alles en daarna oordeel ik pas...quote:Op maandag 1 februari 2016 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In gezelschap van een Limbo boer.
Nee ik zwijg.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
klopt niet helemaal, want ik probeer vaak genoeg iets wat ik niet ken, maar als het niet lekker ruikt
dan kan je het vergeten
Of dat die visjes daar zo liggen en er zitten van die vette zwarte vliegen opquote:Op maandag 1 februari 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust ook geen maatje, en zeker niet nadat ik een keer een van die lui op de markt zo onhygiënisch bezig heb gezien.
Hij raapte muntgeld dat rond zijn kraam lag op en ging daarna zonder zijn handen te wassen weer lekker verder ging met het fileren van die dingen.
Ik dus ook, daarom meldde ik al dat ik ook mossel heb geprobeerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eet alles en daarna oordeel ik pas...
Van het Goede Doel, goed nummer, goede tekst.quote:
Het is altijd leuk als je eters krijgt die dan bij iets nieuws voor hen meteen roepen 'Dat lust ik niet!'.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dus ook, daarom meldde ik al dat ik ook mossel heb geprobeerd.
Nu ben ik op een lftd dat ik heus wel weet wat ik wel en niet lekker vind, en daarin ben ik toevallig een behoorlijke boer.
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als je eters krijgt die dan bij iets nieuws voor hen meteen roepen 'Dat lust ik niet!'.
Prima, dan vreet je maar niet...
ik ookquote:Op maandag 1 februari 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
Anyways.......... ik ben Groentesoep aan het maken....
ik kan niet van de borrelnootjes afblijvenquote:
Oh... maar dat doe ik niet, maar áls ik het echt niet weg krijg, dan zeg ik wel, sorry ik lust geen xxxxquote:Op maandag 1 februari 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is altijd leuk als je eters krijgt die dan bij iets nieuws voor hen meteen roepen 'Dat lust ik niet!'.
Gaan nu alle maaltijden daar geplaatst worden?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
De mijne stelt niks voor hoorik heb hem net in het kook topic gezet ....
Ik had het hier ook wel kunnen doen... is het weer niet goed?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan nu alle maaltijden daar geplaatst worden?
Lekkere frisse jongen is dat geweest. Gadver zeg.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust ook geen maatje, en zeker niet nadat ik een keer een van die lui op de markt zo onhygiënisch bezig heb gezien.
Hij raapte muntgeld dat rond zijn kraam lag op en ging daarna zonder zijn handen te wassen weer lekker verder ging met het fileren van die dingen.
Jawel.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het hier ook wel kunnen doen... is het weer niet goed?
Is prima zoquote:Op maandag 1 februari 2016 17:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het hier ook wel kunnen doen... is het weer niet goed?
Prima, dan vreet je maar niet...quote:Op maandag 1 februari 2016 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... maar dat doe ik niet, maar áls ik het echt niet weg krijg, dan zeg ik wel, sorry ik lust geen xxxx
Daar staat het prima. Lekker snel recept wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja het staat er nu toch al, dus la maar staan
Nou, nou... ik wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 1 februari 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond hier linzensoep met viskoekjes.
Alles home made...
Héél snel....quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar staat het prima. Lekker snel recept wel.
Ik doe het rustig aan gewoonquote:Op maandag 1 februari 2016 17:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Luie wijvendag genomen, FANN?
Zo héééél kalm dat pakkie soepgroenten openknippen en naar de kraan sloffen om 1,5 water af te meten. Dan moet je ook nog eens een pan pakken en het gas aanzetten.quote:
Niet boos, verdrietig...quote:Op maandag 1 februari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nou... ik wist niet dat je boos werd
Ben je hippie geworden?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanavond hier linzensoep met viskoekjes.
Alles home made...
Spam! Hij staat aan, Mo.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Programma van vandaag
17:43 - 19:30 DJ Mo's stedentripje
Neuh, maar ook dit is weer een recept uit de overleving der familie.quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben niet dol op Linzenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, maar ook dit is weer een recept uit de overleving der familie.
Soep trekken van gerookte ossenworst en dan linzen en prei erbij.
Yummie!
Op alleen water en droog brood kan je ook overleven.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben niet dol op Linzen![]()
Ik zou het wel eten hoormaar haring hoef je écht niet mee aan te komen
Ik hou wel van brood en ook van water, moet het wel weer vers brood zijn, dat dan weer welquote:Op maandag 1 februari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op alleen water en droog brood kan je ook overleven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:31 schreef Mickeys het volgende:
Water en brood.... oke, deal. Maar dan wel aangevuld met tomaten, wortel, ui, knoflook, ballen en kruiden.....Ja die is vast lekkerder dan mijn GroentesoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat geloof ik direct
![]()
geen idee of die lekkerder is. Groentesoep kan ook erg lekker zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja die is vast lekkerder dan mijn Groentesoepjedat geloof ik direct
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:31 schreef Mickeys het volgende:
Water en brood.... oke, deal. Maar dan wel aangevuld met tomaten, wortel, ui, knoflook, ballen en kruiden.....Hoeveel koppen soep zijn het geworden gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
2, vandaag staat de score op 1. kunnen nog wel 3 bakken uit gehaald worden uit restantquote:Op maandag 1 februari 2016 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel koppen soep zijn het geworden gisteren?
Precies wat ik zei, lol. En hoe krijg je die balletjes zo mooi allemaal hetzelfde? Bij mij gaat de 1e goed en ineens zit ik dan met een paar tennisballen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2, vandaag staat de score op 1. kunnen nog wel 3 bakken uit gehaald worden uit restant
Die zijn echt niet hetzelfde, maar wel zo ongeveer. Geduld is het voornaamste recept wat je moet volgenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, lol. En hoe krijg je die balletjes zo mooi allemaal hetzelfde? Bij mij gaat de 1e goed en ineens zit ik dan met een paar tennisballen.
Geduld hč? Daar heb ik koffers vol van op zolder staan.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die zijn echt niet hetzelfde, maar wel zo ongeveer. Geduld is het voornaamste recept wat je moet volgen
Ik doe altijd van die "ziekenhuis" handschoentjes aan. Als ik halverwege ben, dan ben ik het meestal wel even zat en wil ik koffie. Doe ik de handschoentjes voorzichtig uit, maak koffie, momentje voor mijzelf en daar doe ik ze weer aan en maak ik de rest van de soepballetjes. Gaat primaquote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geduld hč? Daar heb ik koffers vol van op zolder staan.Zal nog eens een poging wagen als ik die soep ga maken.
Ah ja, van die latex dingen, dat is een prima plan! Je blijft je handen wassen na het kneden en met die dingen is dat mooi opgelost. Alleen even opletten dat ik geen handschoenen met talkpoeder koop, of eerst onder de kraan houden.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik doe altijd van die "ziekenhuis" handschoentjes aan. Als ik halverwege ben, dan ben ik het meestal wel even zat en wil ik koffie. Doe ik de handschoentjes voorzichtig uit, maak koffie, momentje voor mijzelf en daar doe ik ze weer aan en maak ik de rest van de soepballetjes. Gaat prima
Ik heb ooit dozen vol bij AH gehaald ivm verfklus bij vrienden. Beter dan die latex afwashandschoenen en beter dan die gare Gamma plastic dingenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, van die latex dingen, dat is een prima plan! Je blijft je handen wassen na het kneden en met die dingen is dat mooi opgelost. Alleen even opletten dat ik geen handschoenen met talkpoeder koop, of eerst onder de kraan houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Die latex dingen kon ik nog wel eens aan flarden trekken ook, bedenk ik me net. Anders huishoudhandschoenen halen en eens kijken hoe dat gaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb ooit dozen vol bij AH gehaald ivm verfklus bij vrienden. Beter dan die latex afwashandschoenen en beter dan die gare Gamma plastic dingen
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:25 schreef Mickeys het volgende:
Oh, moeten jullie dáár om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik heb het geprobeerd, maar ging nietquote:Op maandag 1 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, moeten jullie dáár om lachen.
Ben een man.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ging niet
Top, mijn ex heeft jarenlang voor de Nederlandse Brandwonden Stichting gelopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
Aap & ik lopen elk jaar voor de hersenstichting
Neequote:Op maandag 1 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
Aap & ik lopen elk jaar voor de hersenstichting
Quoten gaat ook weer lekker.quote:
Ja!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Quoten gaat ook weer lekker.![]()
Jij bent net als ik meer van de Danny DeVito humor, zag ik.
dat staat woensdagmiddag in de planning, plus een chocoladetaartquote:Op maandag 1 februari 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]Je zou appelflappen gaan maken, toch?
Ah, ik dacht vandaag.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat staat woensdagmiddag in de planning, plus een chocoladetaart
Woensdag is toch P day?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat staat woensdagmiddag in de planning, plus een chocoladetaart
Ah... ik snapquote:Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker maar donderdag is Aap jarig en dus mag ie trakteren op school
Dan hebben die dreigmailtjes dus goed geholpen na dat debacle vorig jaar...quote:Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker maar donderdag is Aap jarig en dus mag ie trakteren op school
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan hebben die dreigmailtjes dus goed geholpen na dat debacle vorig jaar...
o jah... dat was ik alweer vergetenquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ging niet
quote:
Dus omdat het plaatje van een bepaalde pagina afkomt en dat erbij staat is het meteen maar om te lachen?quote:
*Gniffeltquote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus omdat het plaatje van een bepaalde pagina afkomt en dat erbij staat is het meteen maar om te lachen?
Laat mij vandaag alsjeblieft met rust verder. Ik ben in een kuthumeur dus nu weer pleite
we hebben een zeikhoek!quote:Op maandag 1 februari 2016 20:14 schreef Mickeys het volgende:
Laat mij vandaag alsjeblieft met rust verder. Ik ben in een kuthumeur dus nu weer pleite
dan zoejt ze het maar lekker uitquote:Op maandag 1 februari 2016 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dr wel een link geven, want ze is niet in de mood om te gaan zoejen
ja die!quote:Op maandag 1 februari 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch die van de trekzak tearjurker voor Maxima?
Oh spannendquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:24 schreef sacha het volgende:
[..]
which reminds me...
op de kop af 14 jaar geleden gecrashed bij APK
Oppassen dus daarquote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dat gaat mijn tante beleven in Suriname
ZOEK DEKKING!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Japanse bosmug in Lelystad.
bzzzzzz...
Is ie onderweg naar het Noorden of het Zuiden?quote:
ik heb werkelijk waar géén idee, moet ik mij zorgen gaan maken, het weerbericht volgen?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ie onderweg naar het Noorden of het Zuiden?
Heel gek, maar dan klinkt het opeens aantrekkelijker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
De pornoacteursquote:Op dinsdag 2 februari 2016 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Amai. ik kreeg daarstraks een stukske va Jambers mee op RTL7, en da was zeer amusant.
En bedtijd?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee joh... dat was ontspanning met drankjes en hapjes tussendoor
Goodmorning Treehutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |