ik dacht hetquote:
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennenquote:Op zondag 31 januari 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel mooi vermaak dat met de fiets door de modder baggeren.
Na al die rondjes zijn ze nog steeds op dezelfde plek, dat vind ik dan weer vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennen![]()
bijna net zo debiel al snelwandelen
Die hebben geen fiets meequote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
hmmm, ik vind het maar raar, en dan je fiets onder de arm nemen en een stukje rennen![]()
bijna net zo debiel al snelwandelen
Lekker zwetenquote:
Met of zonder hulpmotor?quote:
Onzin, sommige, de meeste mensen zelfs, mensen vinden sporten leuk, dat kan en mag.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sporten is leuk OK, niet sporten is minder vermoeiend
Sporten is ook n sociaal onderdeel van mijn levenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Sporten is leuk OK, niet sporten is minder vermoeiend
En als er 1 schaap over de dam is.....quote:
Op zich wel begrijpelijk het is crossen, nu is wachten op eerste op de weg.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is.....
Zolang ze je niet pakken met motortje in je fiets en kabels onder je zadel is er niks aan het handje.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En als er 1 schaap over de dam is.....
Ik heb ineens een plugin nodig.... WTF?.....quote:
Tja... die Femke schreeuwt nu heel hard dat het haar fiets niet is...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ze je niet pakken met motortje in je fiets en kabels onder je zadel is er niks aan het handje.
Sport jij lekker door, zolang je het zelf leuk vindt is het prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Sporten is ook n sociaal onderdeel van mijn leven
Ook onzin, tuurlijk wist ze dat, alsof een sportvrouw in een wedstrijd zomaar op een vreemde fiets gaat rijden waarvan ze niet weet waar ie vandaan komt.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... die Femke schreeuwt nu heel hard dat het haar fiets niet is...
Er zijn al beelden opgedoken van een andere wedstrijd geloof ik, waarin iedereen heuvel op op de pedalen staat en zij rustig blijft zitten en doorfietsen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook onzin, tuurlijk wist ze dat, alsof een sportvrouw in een wedstrijd zomaar op een vreemde fiets gaat rijden waarvan ze niet weet waar ie vandaan komt.
De bondscoach was in ieder geval erg boos en zei, dit is einde vriendschap met haar, ik sta in mijn hemd.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er zijn al beelden opgedoken van een andere wedstrijd geloof ik, waarin iedereen heuvel op op de pedalen staat en zij rustig blijft zitten en doorfietsen.
Ja maar jij bent een ouwe zakquote:
En terecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De bondscoach was in ieder geval erg boos en zei, dit is einde vriendschap met haar, ik sta in mijn hemd.
Je lijkt Treehut wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb ineens een plugin nodig.... WTF?.....
Ik ben verdomme in de bloei van mijn leven, ik fiets zonder hulpmiddelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?quote:
Graag gedaanquote:
Ik heb die problemen nooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?
Appeltje eitje?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.... vorige week deed alles het nog prima... krijg een java update en een flash update van Adobe en dit is dan mijn dank voor up to date blijven voor Winsjit gerelateerde kuttroep?
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv modulequote:
Oh R49 site.. Ja daar kreeg ik op mn windows pc ook klachten..quote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv module
Met VLC player (of Foobar) ipv WMP heb ik nooit problemen, ook niet na andere updates.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
NEE... het is gewoon domme winshit rotzooi... website heeft het ook over windows media speler.... waardeloos dus... Ik hou wel gewone radio aan... werkt ook prima en anders ga ik wel mijn eigen muziek streamen via mijn apple tv module
Ja hier ook hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
VCL vertelt mij netjes welk nummer Piet draait
VCL? ik heb wel VLCquote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef sacha het volgende:
VCL vertelt mij netjes welk nummer Piet draait
En hoe pleur je dat in VLC?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met VLC player (of Foobar) ipv WMP heb ik nooit problemen, ook niet na andere updates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |