Dankjewel! Dan zal ik het nog eens proberen. Vond het net kauwgom en vrij smakeloos.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had bij de Jumbo gekocht, maar ik weet niet welk merkmoet ik even kijken of de verpakking nog te vinden is, heb ik al weggegooid natuurlijk, die spaar ik niet
de verpakking is te vies om het uit de prullenbak te halen, maar het is deze![]()
[ afbeelding ]
Mozarella zit niet zo veel smaak aan, vind ik ook hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dankjewel! Dan zal ik het nog eens proberen. Vond het net kauwgom en vrij smakeloos.
Weet je wat, dan alleen Parmezaan. Sorry voor het voor niets op moeten zoeken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Mozarella zit niet zo veel smaak aan, vind ik ook hoor, maar er zat ook een hele zak Parmezaanse kaas overheen
met de Italiaanse weken (en de feestdagen) heeft de Lidl emmertjes met heerlijke buffelmozzarella, zo zacht, romig en brokkelig, niks kauwgomachtigs aan. De Aldi heeft sinds kort standaard buffelmozzarella in het assortiment, die ga ik binnenkort testen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dankjewel! Dan zal ik het nog eens proberen. Vond het net kauwgom en vrij smakeloos.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat, dan alleen Parmezaan. Sorry voor het voor niets op moeten zoeken.![]()
Koop dan eens de echte echte bij een kaasboer of traitteur, vers uit een bad vocht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Mozarella zit niet zo veel smaak aan, vind ik ook hoor, maar er zat ook een hele zak Parmezaanse kaas overheen
ah kijk goeie tip ik heb alleen geen Lidl of Aldi in de buurtquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de Italiaanse weken (en de feestdagen) heeft de Lidl emmertjes met heerlijke buffelmozzarella, zo zacht, romig en brokkelig, niks kauwgomachtigs aan. De Aldi heeft sinds kort standaard buffelmozzarella in het assortiment, die ga ik binnenkort testen.
Hmm, dan moet dat het inderdaad zijn, want anders zou niemand het kopen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop dan eens de echte echte bij een kaasboer of traitteur, vers uit een bad vocht.
Dan proef je het verschil wel met die dingen uit die zaljes (die ik trouwens ook wel eet)...
ja MM soms moet ik het met de dingen doen die ik hier in de buurt kan kopenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop dan eens de echte echte bij een kaasboer of traitteur, vers uit een bad vocht.
Dan proef je het verschil wel met die dingen uit die zaljes (die ik trouwens ook wel eet)...
Thanks, dan hou ik dat even in de gaten en koop ik 2 verschillende soorten, om meteen het verschil te kunnen proeven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de Italiaanse weken (en de feestdagen) heeft de Lidl emmertjes met heerlijke buffelmozzarella, zo zacht, romig en brokkelig, niks kauwgomachtigs aan. De Aldi heeft sinds kort standaard buffelmozzarella in het assortiment, die ga ik binnenkort testen.
Goede mozzarella moet een kruimige structuur hebben en niet zo glad zijn als die dingen uit die zakjes.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dan moet dat het inderdaad zijn, want anders zou niemand het kopen.
Heb je geen markt in de buurt met een goede kaasboer?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja MM soms moet ik het met de dingen doen die ik hier in de buurt kan kopen
Er zit een markt hier niet al te ver vandaan, ik geloof 3 dagen per week, géén idee hoe de Mozarella daar is, als die het al heeft... niet veel bijzonders dat kraampje hoor...quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je geen markt in de buurt met een goede kaasboer?
Geitenkaas-achtige structuur.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede mozzarella moet een kruimige structuur hebben en niet zo glad zijn als die dingen uit die zakjes.
Die zijn wel van buffelmelk gemaakt, maar machinaal in een fabriek en de luchtige structuur is vaak ver te zoeken.
Mozzarella moet er ongeveer zo uitzien als je 'm door snijdt:
[ afbeelding ]
Ja, maar dan vochtiger.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geitenkaas-achtige structuur.
Daarom, een goede kaasboer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zit een markt hier niet al te ver vandaan, ik geloof 3 dagen per week, géén idee hoe de Mozarella daar is, als die het al heeft... niet veel bijzonders dat kraampje hoor...
Ik ken ook wel een goeie kaasboer hoor, zit ergens in een ander winkelcentrum, als ik daarquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, een goede kaasboer.
Ik haal het altijd, naast die zakjes in de supermarkt, in de Scheldestraat bij Feduzzi.
http://www.feduzzi.nl/
Wel iets duurder dan die zakjes, maar soms mag dat wel...
Verdulleme, dat ziet er goed uit, MM.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan vochtiger.
Andere tip qua kaas voor salades e.d.: Egmondse bollen...![]()
[ afbeelding ]
Een vriend van mij is bedrijfsleider daar (is een sociale werkplaats) en die bollen zijn extreem lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verdulleme, dat ziet er goed uit, MM.
ah, da's van de stichting waar ik wil solliciteren voor de flexpool na mijn verhuizingquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van mij is bedrijfsleider daar (is een sociale werkplaats) en die bollen zijn extreem lekker.
Ze zijn alleen daar verkrijgbaar en worden veel in de horeca door toprestaurants gebruikt.
De productie capaciteit wordt binnenkort verdubbeld...
www.klompenhoeve.nl
Op de boerderie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, da's van de stichting waar ik wil solliciteren voor de flexpool na mijn verhuizing
Is een leuke toko, met winkeltje en ladingen beesten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lijkt me ook leuk, ze zijn onderdeel van Reigersdaal
Alles ziet er lekker uit daar! Het zal wel behoorlijk aan de prijs zijn, maar dan krijg je tenminste waar voor je geld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een vriend van mij is bedrijfsleider daar (is een sociale werkplaats) en die bollen zijn extreem lekker.
Ze zijn alleen daar verkrijgbaar en worden veel in de horeca door toprestaurants gebruikt.
De productie capaciteit wordt binnenkort verdubbeld...
www.klompenhoeve.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |