SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet.
Het is meer een "Probleem" Dat er van mij wordt verwacht dat ik een vervanger ga zoeken (Geen probleem overigens!) Én dat die vervanger dan maar even in mijn auto gaat rijdenZe hebben een bedrijfsauto
Het is lastig. Maar we moeten iets.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En door dit soort dingen. Begin ik echt zo te twijfelen wat de beste keuze qua toekomst is![]()
Welke richting ik ook op ga, het heeft allemaal zoveel nadelen
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuzequote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[..]
Het is lastig. Maar we moeten iets.
Het was een proefdagje koerieren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
[..]
Het is lastig. Maar we moeten iets.
Natuurlijk. Maar die hebben geen macht op korte termijn om tegen de uitwassen op te boksen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw de overheid er niet op om moreler/eerlijker te zijn dan een industrie.
Uiteindelijk is het aan de consument om wanzaken te boycotten.
Manman, je hebt dus al 2 dagen gepraat over een baantje wat normaal 18 jarigen doen?quote:
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zoals die prijsstijgingen van 400% op sommige medicatie die je daar dus ziet en die we in Europa vermijden door overheden de grootste grilligheden te laten afdempen voor mensen er last van krijgen.
Want dat maakt veel uit?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Manman, je hebt dus al 2 dagen gepraat over een baantje wat normaal 18 jarigen doen?
Ik vind je nogal druk maken om iets wat je schijnbaar kut vind, en je zo weg kanquote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat maakt veel uit?
Het is "normaal" Wel chill dat werk, maar niet onder deze omstandigheden.
Dan ga ik wel naar een ander bedrijf, eentje zonder waanideeën over werknemers.
Succes.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want dat maakt veel uit?
Het is "normaal" Wel chill dat werk, maar niet onder deze omstandigheden.
Dan ga ik wel naar een ander bedrijf, eentje zonder waanideeën over werknemers.
Kun je de gaten in je CV niet wat verbloemen, of doe je dat al?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuze
Een of andere fok-legende (lees:malloot) uit KLBquote:
Het corrigeert zich ook uiteindelijk natuurlijk vanzelf. En in de meeste branches vind ik dat prima. Maar zolang dit soort problemen nog kunnen voorkomen al dan niet door tekortkomingen in het huidige systeem, vind ik het een goede zaak dat inmenging nog mogelijk is, omdat het toch om de gezondheid van burgers gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.
Laatst toen een medicijn 1000% over de kop gingen, was er binnen een paar weken een fabrikant in India die precies het zelfde medicijn voor de helft van de oude prijs ging produceren.
Ik ben inderdaad een malloot volgens KLB. En mede door mijn postgedrag een legende of whateverquote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een of andere fok-legende (lees:malloot) uit KLB
Tja, ik snap je punt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het corrigeert zich ook uiteindelijk natuurlijk vanzelf. En in de meeste branches vind ik dat prima. Maar zolang dit soort problemen nog kunnen voorkomen al dan niet door tekortkomingen in het huidige systeem, vind ik het een goede zaak dat inmenging nog mogelijk is, omdat het toch om de gezondheid van burgers gaat.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een gegeven moment heb je geen vertrouwen meer in je eigen keuze
Die stagebedrijven in de beveiliging, sowieso in het mbo kijken amper naar cv. Toen ik op gesprek ging paar maanden geleden had ik het ook speciaal uitgeprint en meegenomen, maar dat boeit ze allemaal vrij weinig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je de gaten in je CV niet wat verbloemen, of doe je dat al?
Waarom emogifde je me net?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand die van aanhalingstekens houdt.
Misschien voor andere baantjes?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stagebedrijven in de beveiliging, sowieso in het mbo kijken amper naar cv. Toen ik op gesprek ging paar maanden geleden had ik het ook speciaal uitgeprint en meegenomen, maar dat boeit ze allemaal vrij weinig.
Leeftijd vinden ze dan wel belangrijker maar dat heb ik al mee
En waarom kap je er na die proefdag dan niet mee en zoek je iets anders?quote:
Jij moet je eens in gaan lezen in de blockchain inso.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dan vooral werken met kortere patenten.
Laatst toen een medicijn 1000% over de kop gingen, was er binnen een paar weken een fabrikant in India die precies het zelfde medicijn voor de helft van de oude prijs ging produceren.
quote:Denk aan het opstellen van een hypotheek bij een NOTARIS. Door het hypotheekcontract in de blockchain te plaatsen en te laten verifiëren wordt een dergelijke rechtspersoon misschien ooit overbodig.
Moet ik inderdaad een keer verder in verdiepen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef Typisch het volgende:
Jij moet je eens in gaan lezen in de blockchain inso.![]()
Paar maanden geleden laatste gesprek?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stagebedrijven in de beveiliging, sowieso in het mbo kijken amper naar cv. Toen ik op gesprek ging paar maanden geleden had ik het ook speciaal uitgeprint en meegenomen, maar dat boeit ze allemaal vrij weinig.
Leeftijd vinden ze dan wel belangrijker maar dat heb ik al mee
Ik was er redelijk zeker van om hbo te doen, maar dan ga je weer met mensen in gesprek en hoor je hun argumentatie en denk je: Ja, dat is eigenlijk ook wel zo. En je begeeft je op glad ijs. En net op dat moment krijg je weer wat schot in de zaak qua stages.quote:
Dat ga ik ook doen nu.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
En waarom kap je er na die proefdag dan niet mee en zoek je iets anders?
Al je eieren in hetzelfde mandje houden, is dat echt een gezegde?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Want je moet natuurlijk niet al je eieren in het zelfde mandje houden en alleen op stageplekken solliicteren lijkt me.
Net?quote:
Een Engelse ;$quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al je eieren in hetzelfde mandje houden, is dat echt een gezegde?
In het Engels.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al je eieren in hetzelfde mandje houden, is dat echt een gezegde?
Bij jou is het eerder een tekort aan (zelf)vertrouwen dan wat anders geloof ik waarop je dingen stuk laat lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was er redelijk zeker van om hbo te doen, maar dan ga je weer met mensen in gesprek en hoor je hun argumentatie en denk je: Ja, dat is eigenlijk ook wel zo. En je begeeft je op glad ijs. En net op dat moment krijg je weer wat schot in de zaak qua stages.
Maar wat als dat weer wishful thinking is en je na een paar maanden nog wacht en hbo niet meer kan doen dit jaar. Heb je weer een jaar vergooid. En wat als je hbo gaat doen en je komt er na een jaar achter dat je door wat dan ook weer stuk loopt. Met beide heb ik gewoon het idee dat de kans dat ik stuk ga lopen best groot isx
Ohnee wacht, dat klopt niet. Ik had daarna nog een gesprek in december. Maar dat stagebedrijf bleek niet helemaal betrouwbaar te zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Paar maanden geleden laatste gesprek?
Oh nog congrats dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sinds 13 Augustus officieel
En voor dat bedrijf was de 29e een dagje
Tsja, dat weet je nooit van tevoren. Dat is een risico wat je neemt. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik was vrij positief hierover, nu twijfel ik weer. Maar goed, ik heb besloten om de onderzoeken van morgen gewoon af te wachten.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was er redelijk zeker van om hbo te doen, maar dan ga je weer met mensen in gesprek en hoor je hun argumentatie en denk je: Ja, dat is eigenlijk ook wel zo. En je begeeft je op glad ijs. En net op dat moment krijg je weer wat schot in de zaak qua stages.
Maar wat als dat weer wishful thinking is en je na een paar maanden nog wacht en hbo niet meer kan doen dit jaar. Heb je weer een jaar vergooid. En wat als je hbo gaat doen en je komt er na een jaar achter dat je door wat dan ook weer stuk loopt. Met beide heb ik gewoon het idee dat de kans dat ik stuk ga lopen best groot isx
Ik weet niet of wij er een hebben, behalve "kansen spreiden". We hebben vast wel een leuke analogie, maar kan het even niet bedenken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon niet in het Nederlands een goede bedenken
Ja, dit heb ik ook maar dan dat je stage nog grootste kans hebt. En dan vooral met gedachte in je achterhoofd dat stel dit jaar wordt het niet met beveiliger, dan kun je volgend jaar nog altijd hbo gaan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon niet in het Nederlands een goede bedenken
Weet ik. Maar ik denk dan weer: Ja, maar nu ben je 26, en volgend jaar 27. Je word alleen maar ouder dit datquote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik ook maar dan dat je stage nog grootste kans hebt. En dan vooral met gedachte in je achterhoofd dat stel dit jaar wordt het niet met beveiliger, dan kun je volgend jaar nog altijd hbo gaan doen.
Maar dan gooi je nu iig niet die ene kans weg die véél makkelijker en korter en blablabla (allemaal positieve shit) dan nu aan vierjarige hbo opleiding beginnen.
En ook, als je zo twijfelt, hoe slim is het dan uberhaupt om nu weer te gaan veranderen van opleiding?Ook als je zo snel twijfelt als je een gesprek hebt voor stage
quote:
quote:
pffquote:
Wat kunnen die onderzoeken uitwijzen dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, dat weet je nooit van tevoren. Dat is een risico wat je neemt. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik was vrij positief hierover, nu twijfel ik weer. Maar goed, ik heb besloten om de onderzoeken van morgen gewoon af te wachten.
Niet op één paard wedden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij er een hebben, behalve "kansen spreiden". We hebben vast wel een leuke analogie, maar kan het even niet bedenken.
Hoe ik neurologisch en motorisch functioneer.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat kunnen die onderzoeken uitwijzen dan?
Jup, maar als hbo je niet lukt ga je niet nog een keer beginnen aan beveiliging. Wat ben je dan van plan?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik denk dan weer: Ja, maar nu ben je 26, en volgend jaar 27. Je word alleen maar ouder dit dat
Je hebt natuurlijk gelijk dat je kansen kleiner worden, maar ze zijn niet non-existent.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik denk dan weer: Ja, maar nu ben je 26, en volgend jaar 27. Je word alleen maar ouder dit dat
Owja, dat is hem.quote:
Nee valt mee. Cognitief en neurologisch zit het allemaal ook niet helemaal 100 bij me.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij jou is het eerder een tekort aan (zelf)vertrouwen dan wat anders geloof ik waarop je dingen stuk laat lopen.
Hbo kun je altijd nog gaan doen als je gewoon meedraait in de maatschappij.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed voorbeeld wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar die hebben geen macht op korte termijn om tegen de uitwassen op te boksen.
Zoals die prijsstijgingen van 400% op sommige medicatie die je daar dus ziet en die we in Europa vermijden door overheden de grootste grilligheden te laten afdempen voor mensen er last van krijgen.
En wat heeft je dat tot nu toe opgeleverd?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee valt mee. Cognitief en neurologisch zit het allemaal ook niet helemaal 100 bij me.
En ik zou dat eigenlijk moeten accepteren als iets wat maakt dat dat de reden is dat mijn studies stukgelopen zijn. Maar ik kan dat niet van mezelf accepteren, en daarom neem ik niet genoeg met minder denki k
Ja toen ik zei dat wat ik gewild zou hebben niet echt meer er toe doet op mijn leeftijdquote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke
[..]
[..]
pff![]()
hahahahaha
Ja zoeits van verspreid je kaarten oid weet ik veel, ja we hebben een Nederlandse
Ik snap heel die post niet, maar.. dat hoeft ook nietquote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toen ik zei dat wat ik gewild zou hebben niet echt meer er toe doet op mijn leeftijd
Linzen?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka heeft voor mijn eten gezorgd.
Zo lief
Nee, restjes van gisteren opwarmen en tortilla.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap heel die post niet, maar.. dat hoeft ook niet
Sorry van smiley
Wat een droomvrouwquote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, restjes van gisteren opwarmen en tortilla.
En dan loopt ze ook nog lief terug om knoflooksaus te halen.
Nou ja, ik zou het niet vervelend vinden nee. Maar wellicht heb ik daar wel meer zekerheid voor nodig dan nu het geval is jaquote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hbo kun je altijd nog gaan doen als je gewoon meedraait in de maatschappij.
Zij het deeltijd/duaal. Dat is echt geen probleem, ik denk dat de eerste prioriteit zou zijn om op de een of andere manier of een stage of werk te vinden.
Want aan de andere kant, zou je 4 jaar full time studeren echt tof vinden?
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, restjes van gisteren opwarmen en tortilla.
En dan loopt ze ook nog lief terug om knoflooksaus te halen.
Daar verschillen de meningen over. De één zegt dat je altijd je dromen moet volgen, door moet zetten, etc. De ander zegt dat het verstandig is om naar andere opties te kijken. Wat dat betreft is er niet één perfect antwoord op die vraag.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou: Op je 18de als je net van de middelabre school af komt kan je nog denken van: Ja ik wil dit en dit en dit doen. En als het dan een keer fout gaat kan je dat nog wel als ambitie hebben, en als het daarna nog een keer fout gaat misschien ook nog wel
Maar als je 26 bent dan moet je hetgeen wat je echt wilt misschien meer uit je hoofd zetten toch?
Ah op die manier, ligt er aan wat dat is lijkt me vooralquote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou: Op je 18de als je net van de middelabre school af komt kan je nog denken van: Ja ik wil dit en dit en dit doen. En als het dan een keer fout gaat kan je dat nog wel als ambitie hebben, en als het daarna nog een keer fout gaat misschien ook nog wel
Maar als je 26 bent dan moet je hetgeen wat je echt wilt misschien meer uit je hoofd zetten toch?
Precies dit jaquote:Op zondag 31 januari 2016 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. De één zegt dat je altijd je dromen moet volgen, door moet zetten, etc. De ander zegt dat het verstandig is om naar andere opties te kijken. Wat dat betreft is er niet één perfect antwoord op die vraag.
Nou ja, als je dat echt wilt moet je het doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het niet vervelend vinden nee. Maar wellicht heb ik daar wel meer zekerheid voor nodig dan nu het geval is ja
Als je alles, maar dan ook alles opzij wilt zetten voor een droom moet je hem altijd nastreven.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. De één zegt dat je altijd je dromen moet volgen, door moet zetten, etc. De ander zegt dat het verstandig is om naar andere opties te kijken. Wat dat betreft is er niet één perfect antwoord op die vraag.
Waarom?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja in dit geval is dat dus een diploma op niveau. En een richting wat ik dan nog echt leuk vind. En voor ga.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah op die manier, ligt er aan wat dat is lijkt me vooral.
En hoe veel je daar voor over hebt etc etc etc
Ja, tuurlijk. Daar heb ik ook wel over nagedacht. Want ook dan heb ej nog geen ervaringquote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, als je dat echt wilt moet je het doen.
Maar dan wel beseffen dat het dan ook niet allemaal over rozen hoeft te gaan, want op je 30e de arbeidsmarkt opgaan kan ook best een lastig karwei worden qua solliciteren. Niet onmogelijk, helemaal niet. Maar ook daar zullen tegenslagen in plaats vinden.
Ik kan uitstekend liegen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
Kunnen jullie goed liegen?
ik echt totaal niet, ik voel me ook heel snel schuldig
Dat is dus de derde optie. En het is een periode serieus door m`n hoofd gesprongen maar ik vind het onvolwassen van mezelf als ik die keuze maakquote:Op zondag 31 januari 2016 18:04 schreef Fera het volgende:
En anders gewoon al je bezittingen verkopen en een wereldreis maken. Met in elk land een ander baantje.
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
Tja, dan zou ik altijd voor werkervaring opdoen gaan om een groter CV-gat te voorkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Daar heb ik ook wel over nagedacht. Want ook dan heb ej nog geen ervaring
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
Nopequote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef supersof het volgende:
Ja, maar je zegt nu 'diploma op niveau'.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja in dit geval is dat dus een diploma op niveau. En een richting wat ik dan nog echt leuk vind. En voor ga.
Want ik bedoel, ja beveiliging. Hartstikke prima als ik straks een stage krijg en ik blijk het wel aardig te vinden in de praktijk. Maar het is niet zo van: Nou dit heb ik altijd al gewild. Ik weet niet eens zeker of het in de praktijk wel wat voor me is
Dat zou me niet tegenhouden. Het lijkt mij vooral eng.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus de derde optie. En het is een periode serieus door m`n hoofd gesprongen maar ik vind het onvolwassen van mezelf als ik die keuze maak
quote:
liegen jullie dan ook vaak?quote:
En een tijdelijke oplossing.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dus de derde optie. En het is een periode serieus door m`n hoofd gesprongen maar ik vind het onvolwassen van mezelf als ik die keuze maak
Je moet jezelf de vraag stellen: wat maakt mij daar dan wel ineens gelukkig/tevreden? En waarom zouden mensen jou daar wel ineens kansen geven en banen aanbieden terwijl je daar in Nederland juist problemen mee hebt.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of: leugentje voor je eigen bestwilquote:Op zondag 31 januari 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben eigenlijk te eerlijk.
En heb er een schijt hekel aan als mensen liegen, ook al is het iets van 'ja maar jij had al stress'
NOU EN, NIET LIEGEN![]()
![]()
Ja, echtquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
of: leugentje voor je eigen bestwil
flikker op zeg
Elke keer als ik die situaties uiteindelijk eerlijk was, dan was het huis te klein.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
of: leugentje voor je eigen bestwil
flikker op zeg
Heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt nu 'diploma op niveau'.
Welk niveau?
Tot nu toe heb je geen enkel bewijs dat je hbo aan zou kunnen namelijk, je hebt het nog nooit aangekund. De enige die vind dat dat niveau jóúw niveau is, ben jij zelf.
Niet hard of stom bedoeld, maar.. ook als het een mess in je hoofd is dan kun je het gewoon niet. Ook al heb je het iq wel om het zo maar te zeggen, als je er te veel stress van krijgt, dan betekent dat dus dat je het niet aan kan.
En tot nu toe, heb je ja, niet zo veel. Dus ik vraag me dan af hoe jij bepaald wat 'op niveau' is
Te eerlijk....kan vervelend zijn somsquote:Op zondag 31 januari 2016 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben eigenlijk te eerlijk.
En heb er een schijt hekel aan als mensen liegen, ook al is het iets van 'ja maar jij had al stress'
NOU EN, NIET LIEGEN![]()
![]()
Ik snap wel wat hij bedoelt. Het is een klap voor je zelfvertrouwen als je hbo niet blijkt aan te kunnen, terwijl je toch de vooropleiding en/of het IQ er voor hebt. Of wanneer mensen zeggen/hebben gezegd: "dat moet voor jou prima te doen zijn". En dan lukt het niet. En weer niet. En weer niet. Dat is gewoon flink balen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt nu 'diploma op niveau'.
Welk niveau?
Tot nu toe heb je geen enkel bewijs dat je hbo aan zou kunnen namelijk, je hebt het nog nooit aangekund. De enige die vind dat dat niveau jóúw niveau is, ben jij zelf.
Niet hard of stom bedoeld, maar.. ook als het een mess in je hoofd is dan kun je het gewoon niet. Ook al heb je het iq wel om het zo maar te zeggen, als je er te veel stress van krijgt, dan betekent dat dus dat je het niet aan kan.
En tot nu toe, heb je ja, niet zo veel. Dus ik vraag me dan af hoe jij bepaald wat 'op niveau' is
Ik heb van alles geprobeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:03 schreef Paxcon het volgende:
Fokkie waar ben je eigenlijk mee begonnen na je middelbare school diploma?
Nee ik kan niet liegen en ik wil niet liegen en ik haat het als anderen liegen.quote:
Goud was dat. Haar vader werd helemaal gek aan de telefoon.quote:Op zondag 15 november 2015 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt mooi.
Stuart postte toen nog.
Hypocriete wezens.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrouwen zijn daar altijd heel raar in, niet liegen, maar als je eerlijk bent is het ook weer niet goed.
Ja duhquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik die situaties uiteindelijk eerlijk was, dan was het huis te klein.
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dus de derde optie. En het is een periode serieus door m`n hoofd gesprongen maar ik vind het
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goud was dat. Haar vader werd helemaal gek aan de telefoon.
Werd ik de dag erna nog door de wijkagent gebeld, of ik op wilde houden met bangmaken.
En dan ben je eerlijk en is het erger.quote:
Ik heb nu ook hele andere ambities en een andere kijk op het leven dan toen ik begon met mijn studie van nu. Daarom wil ik hierna ook nog iets anders doen. Maar dat doe ik dus alleen omdat ik een backup heb.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoor
oh bij mij welquote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben je eerlijk en is het erger.
Nah.
En als ik lieg hebben ze het toch niet door.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Fera het volgende:
Ik lieg vaak zat. Bijvoorbeeld tegen zwervers die vragen of ik kleingeld heb.
Ik vraag me dan alleen af, als je in het buitenland wel baantjes krijgt. Waarom hier niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Het kan overal stuklopen. Is ook wel iets wat ik langzaam uit m`n hoofd aan het zetten ben hoor
Ik was laatst de verjaardag van mijn chick vergeten toen we in bed lagen te praten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan ben je eerlijk en is het erger.
Nah.
En als ik lieg hebben ze het toch niet door.
En ook wel over hoe ik me voel. Dan zeg ik dat het goed gaat terwijl dit niet zo is.quote:
Gewoon zeggen dat ze niks krijgenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Fera het volgende:
Ik lieg vaak zat. Bijvoorbeeld tegen zwervers die vragen of ik kleingeld heb.
Dan liegt heel Engeland.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
En ook wel over hoe ik me voel. Dan zeg ik dat het goed gaat terwijl dit niet zo is.
Dat is uiteindelijk ook het belangrijkst jaquote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nu ook hele andere ambities en een andere kijk op het leven dan toen ik begon met mijn studie van nu. Daarom wil ik hierna ook nog iets anders doen. Maar dat doe ik dus alleen omdat ik een backup heb.
Dat is ook mongolisch maar zo ben ik totaal niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik die situaties uiteindelijk eerlijk was, dan was het huis te klein.
Dat is heeeel frustrerend maar zo is het nou eenmaal wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor.
Het is vooral dat ik voor mezelf vind dat dat mijn niveau moet zijn. Omdat ik het qua intelligentie aan zou moeten kunnen
maar intelligentie is inderdaad zoveel meer. En zoveel andere factoren die dat kunnen beinvloeden, maar dat is gewoon iets waar ik niet tegen kanBij elke mbo-opleiding en shit voel ik me als ik kijk naar mede-studenten ook gewoon totaal niet op mijn plek omdat het niet is wie ik ben, en docenten hebben ook zovaak gezegd: Waarom doe jij geen hbo?
En dan probeer je het en dan blijkt het niet te lukken en dan is het van ja WAAROM dan niet. Ik heb het niveau toch? Ja maar je hebt blijkbaar ook genoeg andere factoren in je die maken dat dat niveau er niet uit komt. Dat is enorm frustrerend
Ja, dat wordt privé ook wel regelmatig als vervelend ervarenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te eerlijk....kan vervelend zijn soms
Ik bedoel ook niet dat dat niet kut is, dat is héél kut. Daar zeg ik nisk over, of iig dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wel wat hij bedoelt. Het is een klap voor je zelfvertrouwen als je hbo niet blijkt aan te kunnen, terwijl je toch de vooropleiding en/of het IQ er voor hebt. Of wanneer mensen zeggen/hebben gezegd: "dat moet voor jou prima te doen zijn". En dan lukt het niet. En weer niet. En weer niet. Dat is gewoon flink balen.
Zelf kan ik me daar ook nog steeds klote om voelen. Niet omdat mbo per se een schande is, maar je hebt toch het gevoel daarom 'minder' te worden gevonden. Plus, je denkt gewoon dat je meer in je mars hebt. Het is gewoon kut als dat er dan vervolgens niet uit lijkt te komen.
Je worstelt dan gewoon even met jezelf, je zelfvertrouwen en wat je dacht aan te kunnen.
Ik vind het makkelijker om te zeggen dat ik niks heb. Kan er ook geen discussie ontstaan.quote:
ik had het meer over liegen tegen mensen die dichtbij je staanquote:
Dat is dan toch in feite zo? Stel je voor dat iedereen elk moment van de dag alleen maar eerlijk zou zijn. Noem me gek, maar volgens mij werkt dat helemaal niet. Ik vind liegen niet per definitie een slecht iets.quote:
'Er is niets hoor'quote:Op zondag 31 januari 2016 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
En ook wel over hoe ik me voel. Dan zeg ik dat het goed gaat terwijl dit niet zo is.
Ik lieg wel eens over waar ik ben tegen m'n moeder.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had het meer over liegen tegen mensen die dichtbij je staan
Nou, omdat ik hier toch ook mee bezig ben. Als ik kies om fulltime te werken moet ik dit ook laten gaanquote:Op zondag 31 januari 2016 18:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af, als je in het buitenland wel baantjes krijgt. Waarom hier niet.
Ga dan gewoon werken, onder de mensen, contacten opdoen die nooit verkeerd zijn, geld sparen.
Als je er dan nog niet uit bent, ga naar het buitenland. En dan heb je een bom duiten.
Klopt, maar hier mag je niet eens iets anders zeggen dan "fine"quote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan toch in feite zo? Stel je voor dat iedereen elk moment van de dag alleen maar eerlijk zou zijn. Noem me gek, maar volgens mij werkt dat helemaal niet. Ik vind liegen niet per definitie een slecht iets.
Op wat voor plekken kom jij dan dat je moeder daarover stress zou hebben?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lieg wel eens over waar ik ben tegen m'n moeder.
Maar dat is meer om te zorgen dat ze niet omin stress maakt.
Want een fulltime baan neem je voor het leven?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, omdat ik hier toch ook mee bezig ben. Als ik kies om fulltime te werken moet ik dit ook laten gaan
Nee, dat heeft ook geen nut. Ben ik het met je eens. Maar soms duurt het even voordat je het zelf geaccepteerd hebt. Je moet daar even doorheen. Je kan dat gevoel niet altijd 1, 2, 3 aan de kant schuiven en zeggen: "dan maar niet". Het is een proces.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook mongolisch maar zo ben ik totaal niet.
Als je eerlijk vind kan ik nog wel iets heel heel heel kut vinden, maar zal niet snel boos worden
[..]
Dat is heeeel frustrerend maar zo is het nou eenmaal wel.
Intelligentie is echt maar een klein, klein deel. Dat moet je echt gaan accepteren.. want hbo op dit moment is kleine kans, mbo grote kans maar als je dat zelf niet kan accepteren dan wordt die kans ook wel zeer klein natuurlijk.
En tsja, misschien dat je wel meer vertrouwen krijgt als je tenminste iets hebt?En dan kun je altijd nog hbo duaal doen of whatsoever.. je moet nu gewoon íéts hebben joh. Maarja, het is ook lastig.
[..]
Ja, dat wordt privé ook wel regelmatig als vervelend ervaren
[..]
Ik bedoel ook niet dat dat niet kut is, dat is héél kut. Daar zeg ik nisk over, of iig dat was niet mijn bedoeling.
Je hebt er alleen niks aan om daar in te blijven hangen. Accepteren dat het halen van een diploma méér is dan enkel je intelligentie, zoiets.
Hoe kun je verder met je leven als hbo op dit moment even te veel is maar een lager niveau in de tussen tijd niet accepteert? Dat is beetje wat ik mij afvraag
Niet op die toon. Maar soms heb ik geen zin om over dingen te praten.quote:
Nee nee tuurlijk niet, maar ik hoop nu gewoon op een stage, niet op een baan die dan weer niks met dat vakgebied te maken heeftquote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want een fulltime baan neem je voor het leven?
Ja dat kan inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan dan toch ook parttime gaan werken, totdat je iets gevonden hebt.
En totdat je die hebt kun je m.i. altijd beter iets doen om op je CV te zetten.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee tuurlijk niet, maar ik hoop nu gewoon op een stage, niet op een baan die dan weer niks met dat vakgebied te maken heeft
Tuurlijk, maar maak me in fok-it zijn geval vooral zorgen dat hij hierover maar blijft malen en malen en malen en dat dat misschien wel nooit ophoudt en zou zo zonde zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook geen nut. Ben ik het met je eens. Maar soms duurt het even voordat je het zelf geaccepteerd hebt. Je moet daar even doorheen. Je kan dat gevoel niet altijd 1, 2, 3 aan de kant schuiven en zeggen: "dan maar niet". Het is een proces.
Ja, daar is het natuurlijk wel een stuk erger.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar hier mag je niet eens iets anders zeggen dan "fine"
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En je kan dan toch ook parttime gaan werken, totdat je iets gevonden hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Zelfs fulltime kun j ook gewoon doen. Want het is altijd relevanter dan thusi zitten.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik zou het gewoon altijd doen. Niets doen is altijd negatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je nu hbo gaat doen, een stage vind.
Ze gaan altijd naar je CV kijken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zeg dan 'niks noemenswaardig' ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op die toon. Maar soms heb ik geen zin om over dingen te praten.
Soms hoor je wel eens buitenlanders eerlijk reageren.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar is het natuurlijk wel een stuk erger.
Dit klopt, gaten op je cv zijn bijna uit den bozequote:Op zondag 31 januari 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon altijd doen. Niets doen is altijd negatief.
Of je nu hbo gaat doen, een stage vind.
Ze gaan altijd naar je CV kijken.
Lange tijd als mensen vroegen 'hoe gaat het' reageerde ik gewoon met 'en met jou?', echt enkele mensen die dat uberhaupt door haddenquote:
Thanks, ja klopt inderdaad ze zijn weer wat strenger bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nog congrats dan.Schijnt dat ze nu juist weer bezig zijn met de eisen aanscherpen/controleren. In ieder geval voor het theorie-examen.
Hmhm ja dat is waarquote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
En fokkie, op de werkvloer leg je altijd connecties voor de toekomst, die ook gewoon nuttig zijn.
Dit, er zijn aardig wat bedrijven in Nederland waar je met genoeg initiatief tonen hogerop kunt komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
En fokkie, op de werkvloer leg je altijd connecties voor de toekomst, die ook gewoon nuttig zijn.
En stel je vind die stage niet.quote:
Bij de één duurt dat langer dan bij de ander. Waardoor je ook kansen mis kan lopen inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar maak me in fok-it zijn geval vooral zorgen dat hij hierover maar blijft malen en malen en malen en dat dat misschien wel nooit ophoudt en zou zo zonde zijn
En ik kijk wel te weinig naar dat aspect van het moeten accepteren, dat is wel zo. Maar ben beetje bang ook gewoon dat er niks van komt op deze manier en dan ja, wat dan
Whehe dan staan ze wel even te denken wat je bedoeltquote:Op zondag 31 januari 2016 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klopt, gaten op je cv zijn bijna uit den boze
[..]
Lange tijd als mensen vroegen 'hoe gaat het' reageerde ik gewoon met 'en met jou?', echt enkele mensen die dat uberhaupt door haddenof zin hadden om er op te reageren
Mja, dat is heel lastig.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij de één duurt dat langer dan bij de ander. Waardoor je ook kansen mis kan lopen inderdaad.
Maar ik vind het zelf ook nog moeilijk om te bepalen wat juist is. Wat is wijsheid? Soms vind ik het behoorlijk irritant dat ik zoveel nadenk over dingen zonder actie te ondernemen. Dat je vast blijft hangen in het denkproces.
Ik zeg wat ik wil. Wat overigens niet precies is wat jij net zei.quote:
Neuh, het valt niet op omdat meeste mensen niet vragen 'hoe gaat het met je' omdat ze echt willen hoe het met je gingquote:Op zondag 31 januari 2016 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whehe dan staan ze wel even te denken wat je bedoelt
Nederlanders worden daar wel direct gevonden, of niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms hoor je wel eens buitenlanders eerlijk reageren.
Dan valt het hele gesprek stil.
Ja, vooral op de werkvloer.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlanders worden daar wel direct gevonden, of niet?
Nu nog wel, want geen te weinig relevante ervaring. Op dit moment heb ik nog geen eerste serieuze baan gehad, dus ik hou al mn bijbaantjes er op zodat ze weten dat ik altijd heb gewerkt.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Even iets heel anders, zetten jullie irrelvante baantjes nog op je cv?
Nee, dat is ook wel zo. Maar die keren dat ik het gedaan heb is het eigenlijk altijd niet de juiste keuze gebleven. Daar word je wel terughoudender van.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is heel lastig.
En ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kom er ook pas vaak achter wat wijsheid pas echt is als ik al een keuze heb gemaakt en kan zien wat voor invloed die keuze heeft. Dan is het al te laat
Dat oplossen door te denken lukt me dan nooit zo goed
Voor bijbaantjes welquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Had laatst voor een stage een CV opgestuurd.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog wel, want geen te weinig relevante ervaring. Op dit moment heb ik nog geen eerste serieuze baan gehad, dus ik hou al mn bijbaantjes er op zodat ze weten dat ik altijd heb gewerkt.
Als ik straks baan krijg in mn vakgebied, zal ik die wel weghalen omdat ze op dat moment niet meer relevant zijn voor mn cv
Heb meer aandacht voor kopje skills gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor bijbaantjes wel
Voor stage niet
oh dat zet ik in de brief en licht ik toe in een eventueel gesprekquote:Op zondag 31 januari 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb meer aandacht voor kopje skills gehad.
Dat klopt. Maargoed. ook dat is wellicht gewoon lange termijn denken op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En nog iets psitiefs fokkie, als je uiteindelijk hbo gaat doen en daarvoor werkt heb je extra geld en vaak kun je dan wel tijdens je studie blijven werken.
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had laatst voor een stage een CV opgestuurd.
Maar vond al die baantjes sinds mn 14e in winkels, administraties, haven, kassen allemaal zo irrelevant.
Wel erop gezet om aan te tonen dat ik altijd heb gewerkt, maar vond het zo stom staan
Gelukkig maar, want 'er is niets' is een recept voor ellendequote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil. Wat overigens niet precies is wat jij net zei.
Ik hou er verder ook over op, maar je doet je zelf zo te kort door niet te denken aan parttime/fulltime baantjes op korte termijn. Zeker omdat dat een zekerheid kan creeren in onzekere tijden, terwijl je niets uitsluit. Want je kan stoppen als je een stage vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Maargoed. ook dat is wellicht gewoon lange termijn denken op dit moment
Ja, heel veel baantjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?
Dat heb ik ook niet, sinds ik in Den Haag woon gewerkt als huishoudelijk hulp (verschillende bedrijven en adressen maar zelfde werk) en bij Ikea, en één stage. Dat staat ook wel wat anders
Maar ik vind dat bij mijn cv dan wel weer sterk punt, dat er staat dat ik al vijf jaar bij zelfde bedrijf werk oid. En Ikea kan ik wel wat vakgebied gerelateerde dingen uithalen dus die dat is wel anders dan 10000 verschillende bijbaantjes ja
![]()
Alsnog denk ik dat je juiste keuze hebt gemaakt door ze er wel op te laten staan
George Carlin had daar een leuke overquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, het valt niet op omdat meeste mensen niet vragen 'hoe gaat het met je' omdat ze echt willen hoe het met je ging. Niet op die plek in ieder geval, dus het viel ze gewoon niet op als je daar geen antwoord op gaf.
Ook een beetje dat men er toch van uit gaat dat je zegt dat het goed met je gaat, want dat doet ook 99%
Ik zeg gewoon yo ik heb in de horeca gewerkt dus ik weet wat hard werken is en 'geen 9 tot 5' mentaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?
Dat heb ik ook niet, sinds ik in Den Haag woon gewerkt als huishoudelijk hulp (verschillende bedrijven en adressen maar zelfde werk) en bij Ikea, en één stage. Dat staat ook wel wat anders
Maar ik vind dat bij mijn cv dan wel weer sterk punt, dat er staat dat ik al vijf jaar bij zelfde bedrijf werk oid. En Ikea kan ik wel wat vakgebied gerelateerde dingen uithalen dus die dat is wel anders dan 10000 verschillende bijbaantjes ja
![]()
Alsnog denk ik dat je juiste keuze hebt gemaakt door ze er wel op te laten staan
Als het anders te leeg wordt: jaquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb mezelf "zelfstandig vertaler" genoemd op mn CV.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon yo ik heb in de horeca gewerkt dus ik weet wat hard werken is en 'geen 9 tot 5' mentaliteit.
ben je alweer thuis?quote:
hoe was het?quote:
Vrije dag geven aan leerlingenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je collega's een hele dag met opdrachten in hadden gepland die jij moet geven, maar je ziet dat ze dat compleet verneukt hebben?
Echt, te weinig opdrachten, vies korte opdrachten, boekje voor leerling staan de opdrachten niet in (alleen in die van de docent om een of andere reden), opdrachten zijn onduidelijk, etc.
Ben een beetje boos.
Kan je dit niet aankaarten bij ze?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je collega's een hele dag met opdrachten in hadden gepland die jij moet geven, maar je ziet dat ze dat compleet verneukt hebben?
Echt, te weinig opdrachten, vies korte opdrachten, boekje voor leerling staan de opdrachten niet in (alleen in die van de docent om een of andere reden), opdrachten zijn onduidelijk, etc.
Ben een beetje boos.
Wel leuk dat jullie naar dr zijn geweest. Sliepen jullie in een hotel daar ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel leuk hoor maar 2 dagen kutweer
Echt klote
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je dit niet aankaarten bij ze?
oh is het voor morgen al?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.
Ja hotelletje was mega luxe allemaal is een dorpse jongen als ik niet gewendquote:Op zondag 31 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie naar dr zijn geweest. Sliepen jullie in een hotel daar ofzo?
12quote:Op zondag 31 januari 2016 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je al 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt of wat?
Zorgen dat het wel op orde is, de leerlingen horen daar niet de dupe van te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.
Lastig. Misschien kun je suggereren hoe het beter kan?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben een beetje boos.
Ben er mee bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorgen dat het wel op orde is, de leerlingen horen daar niet de dupe van te zien.
Ik hebquote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb helemaal geen cola in huis. Taksi
, ook goed
Ohnee, waterijsjesquote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vienetta ijs![]()
Cola is slecht voor je![]()
Ow en deze![]()
Ik drink enkel light of zero, hebbie dat?!quote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, waterijsjes
[..]
Ik drink enkel light of zero, hebbie dat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melk, brrquote:Op zondag 31 januari 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
ik drink thuis alleen maar siroop of water. en soms thee en melk
Vergeleken met wat?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag cola met die stevia.
Is toch niet hetzelfde.
Vind het minder lekker.
En energydrank, ook light?!quote:Op zondag 31 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Ik ren wel even naar de nachtwinkel
Met cola met normale suiker, of met aspartaam.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
melk, brr
[..]
Vergeleken met wat?
[..]
En energydrank, ook light?!![]()
Ahh, okequote:Op zondag 31 januari 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met cola met normale suiker, of met aspartaam.
Ja daar heb ik nog een blikje vanquote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
melk, brr
[..]
Vergeleken met wat?
[..]
En energydrank, ook light?!![]()
Hmm, daar ben ik dol opquote:
Het is wel zo'n Aldi blikje hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik dol op
Maar mag er maar soms eentje, ik vind ze zo duur. Bijna hele fles cola kan ik ervan kopen!
Dat eerstequote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Hoe doen jullie je boodschappen?
Kopen jullie waar je zin in hebt of ga je veel af op aanbiedingen of beide ofofof?
Ik koop nooit merken, ook altijd aldi of lidl of ah basic hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel zo'n Aldi blikje hoorMaar heerlijke zoete troep zonder suiker
Ik heb geen ideequote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Kopen jullie waar je zin in hebt of ga je veel af op aanbiedingen of beide ofofof?
Combinatie.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik let wel vaak op aanbiedingen, maar als ik geen zin heb om spruiten te kopen, dan doe ik dat niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedenk eerst wat ik wil eten of uitproberen en ga dan naar de winkel om het te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Stevia is dan ook ranzig.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag cola met die stevia.
Is toch niet hetzelfde.
Vind het minder lekker.
Relatief duur jaquote:Op zondag 31 januari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik koop nooit merken, ook altijd aldi of lidl of ah basic hoor
Anders al helemaal absurd prijzen, maar ik vind 40 ct voor een fucking blikje energydrank gewoon veel als cola 1,5 liter 45 ct kost
![]()
Niet om de absolute getallen natuurlijk
Minder kapsalons bestellenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik let wel vaak op aanbiedingen, maar als ik geen zin heb om spruiten te kopen, dan doe ik dat niet.
Ik moet wel iets meer gaan letten op geld uitgaven aan eten. De laatste tijd loopt het de spuigaten uit.
Pepsiquote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Relatief duur ja![]()
Ik koop alleen Coca Cola
Doe je maar een keer met een zakje?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Al kan dat ook nog best wel prijzig zijn. 4 euro voor 20 zakjes.
Ik kom om in de thee en drink het amperquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Shampooquote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Douchegel van FA en Andrelon shampoo wacht ik altijd tot het ergens 1 euro per stuk is. Koop ik meteen 5 flessen.
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe je maar een keer met een zakje?
Ja, ik ga het niet meer halen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stevia is dan ook ranzig.
Aspartaam is wel lekker.
Ik eet 1/2 kapsalon per jaar.quote:
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke theequote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.
Daarom geen zakjes kopenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom om in de thee en drink het amper
Nou nou poe poequote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.
Maar hij maakte het echt heel donker en dat was niet lekker
Ja niet lekkerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijn
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
ja dat deed hij dus ookquote:Op zondag 31 januari 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom doen veel mensen er ook een sloot melk in
Geen warm water?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar thee en gewoon water
Ik drink het alleen als ik bij iemand thee drink, die het er uit gewoonte in gooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat deed hij dus ook
maar ik dronk vroeger als kind ook wel eens thee en dat was dan ook met melk
Ik alleen zwarte thee.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
Het is dan niet echt sterk. Groene thee bijvoorbeeld moet 2 a 3 minuten trekken geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke thee
Jazekerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bengal spice... daar zit vast kaneel in ofnie?
wat is een wintersessiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
JazekerKaneel en peper en nog wat spul
![]()
Heerlijk na een koude wintersessie
Beetje kaneel kan geen kwaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jaa lekker, ik had vandaag ook die chai tea van clipper, erg lekkerquote:
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Waar dacht je dan aan?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.
Doe mij dan maar chocolademelk met slagroom. Kaneel vind mijn lichaam niet leuk.
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best lekker.
Ze heeft nou eenmaal liever Art.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Nou ja, groene thee is wel gezond dit dat. Maar ik drink niet iets wat ik niet lekker vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doen
nomnomnomquote:Op zondag 31 januari 2016 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |