Shampooquote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Douchegel van FA en Andrelon shampoo wacht ik altijd tot het ergens 1 euro per stuk is. Koop ik meteen 5 flessen.
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe je maar een keer met een zakje?
Ja, ik ga het niet meer halen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stevia is dan ook ranzig.
Aspartaam is wel lekker.
Ik eet 1/2 kapsalon per jaar.quote:
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke theequote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal doe ik twee keer met een zakje. Ik laat het wel lang trekken.
Daarom geen zakjes kopenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Al kan dat ook nog best wel prijzig zijn. 4 euro voor 20 zakjes.
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom om in de thee en drink het amper
Nou nou poe poequote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, het kan altijd erger. Pluff had eens thee die over datum was die ik kon komen drinken.
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Engelse huisgenoot van me ging vorige week engelse thee maken voor mij en mijn huisgenootje.
Maar hij maakte het echt heel donker en dat was niet lekker
Ja niet lekkerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelse thee hoort dan ook sterk te zijn
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Meerdere keren met een zakje vind ik HEEL vies.
ja dat deed hij dus ookquote:Op zondag 31 januari 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom doen veel mensen er ook een sloot melk in
Geen warm water?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar thee en gewoon water
Ik drink het alleen als ik bij iemand thee drink, die het er uit gewoonte in gooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat deed hij dus ook
maar ik dronk vroeger als kind ook wel eens thee en dat was dan ook met melk
Ik alleen zwarte thee.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk drink ik vooral kruidenthee, maar dat is geen thee.En groene thee.
Het is dan niet echt sterk. Groene thee bijvoorbeeld moet 2 a 3 minuten trekken geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke thee
Jazekerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bengal spice... daar zit vast kaneel in ofnie?
wat is een wintersessiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
JazekerKaneel en peper en nog wat spul
![]()
Heerlijk na een koude wintersessie
Beetje kaneel kan geen kwaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jaa lekker, ik had vandaag ook die chai tea van clipper, erg lekkerquote:
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Waar dacht je dan aan?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.
Doe mij dan maar chocolademelk met slagroom. Kaneel vind mijn lichaam niet leuk.
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best lekker.
Ze heeft nou eenmaal liever Art.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Nou ja, groene thee is wel gezond dit dat. Maar ik drink niet iets wat ik niet lekker vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doen
nomnomnomquote:Op zondag 31 januari 2016 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |