Hmm, daar ben ik dol opquote:
Het is wel zo'n Aldi blikje hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik dol op
Maar mag er maar soms eentje, ik vind ze zo duur. Bijna hele fles cola kan ik ervan kopen!
Dat eerstequote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Hoe doen jullie je boodschappen?
Kopen jullie waar je zin in hebt of ga je veel af op aanbiedingen of beide ofofof?
Ik koop nooit merken, ook altijd aldi of lidl of ah basic hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is wel zo'n Aldi blikje hoorMaar heerlijke zoete troep zonder suiker
Ik heb geen ideequote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Kopen jullie waar je zin in hebt of ga je veel af op aanbiedingen of beide ofofof?
Combinatie.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik let wel vaak op aanbiedingen, maar als ik geen zin heb om spruiten te kopen, dan doe ik dat niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedenk eerst wat ik wil eten of uitproberen en ga dan naar de winkel om het te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Stevia is dan ook ranzig.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag cola met die stevia.
Is toch niet hetzelfde.
Vind het minder lekker.
Relatief duur jaquote:Op zondag 31 januari 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik koop nooit merken, ook altijd aldi of lidl of ah basic hoor
Anders al helemaal absurd prijzen, maar ik vind 40 ct voor een fucking blikje energydrank gewoon veel als cola 1,5 liter 45 ct kost
![]()
Niet om de absolute getallen natuurlijk
Minder kapsalons bestellenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik let wel vaak op aanbiedingen, maar als ik geen zin heb om spruiten te kopen, dan doe ik dat niet.
Ik moet wel iets meer gaan letten op geld uitgaven aan eten. De laatste tijd loopt het de spuigaten uit.
Pepsiquote:Op zondag 31 januari 2016 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Relatief duur ja![]()
Ik koop alleen Coca Cola
Doe je maar een keer met een zakje?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Al kan dat ook nog best wel prijzig zijn. 4 euro voor 20 zakjes.
Ik kom om in de thee en drink het amperquote:Op zondag 31 januari 2016 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Theeleut hier.
Al kan dat ook nog best wel prijzig zijn. 4 euro voor 20 zakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |