oh dat zet ik in de brief en licht ik toe in een eventueel gesprekquote:Op zondag 31 januari 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb meer aandacht voor kopje skills gehad.
Dat klopt. Maargoed. ook dat is wellicht gewoon lange termijn denken op dit momentquote:Op zondag 31 januari 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
En nog iets psitiefs fokkie, als je uiteindelijk hbo gaat doen en daarvoor werkt heb je extra geld en vaak kun je dan wel tijdens je studie blijven werken.
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had laatst voor een stage een CV opgestuurd.
Maar vond al die baantjes sinds mn 14e in winkels, administraties, haven, kassen allemaal zo irrelevant.
Wel erop gezet om aan te tonen dat ik altijd heb gewerkt, maar vond het zo stom staan
Gelukkig maar, want 'er is niets' is een recept voor ellendequote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil. Wat overigens niet precies is wat jij net zei.
Ik hou er verder ook over op, maar je doet je zelf zo te kort door niet te denken aan parttime/fulltime baantjes op korte termijn. Zeker omdat dat een zekerheid kan creeren in onzekere tijden, terwijl je niets uitsluit. Want je kan stoppen als je een stage vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Maargoed. ook dat is wellicht gewoon lange termijn denken op dit moment
Ja, heel veel baantjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?
Dat heb ik ook niet, sinds ik in Den Haag woon gewerkt als huishoudelijk hulp (verschillende bedrijven en adressen maar zelfde werk) en bij Ikea, en één stage. Dat staat ook wel wat anders
Maar ik vind dat bij mijn cv dan wel weer sterk punt, dat er staat dat ik al vijf jaar bij zelfde bedrijf werk oid. En Ikea kan ik wel wat vakgebied gerelateerde dingen uithalen dus die dat is wel anders dan 10000 verschillende bijbaantjes ja
![]()
Alsnog denk ik dat je juiste keuze hebt gemaakt door ze er wel op te laten staan
George Carlin had daar een leuke overquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, het valt niet op omdat meeste mensen niet vragen 'hoe gaat het met je' omdat ze echt willen hoe het met je ging. Niet op die plek in ieder geval, dus het viel ze gewoon niet op als je daar geen antwoord op gaf.
Ook een beetje dat men er toch van uit gaat dat je zegt dat het goed met je gaat, want dat doet ook 99%
Ik zeg gewoon yo ik heb in de horeca gewerkt dus ik weet wat hard werken is en 'geen 9 tot 5' mentaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jij hebt veel baantjes gehad dus?
Dat heb ik ook niet, sinds ik in Den Haag woon gewerkt als huishoudelijk hulp (verschillende bedrijven en adressen maar zelfde werk) en bij Ikea, en één stage. Dat staat ook wel wat anders
Maar ik vind dat bij mijn cv dan wel weer sterk punt, dat er staat dat ik al vijf jaar bij zelfde bedrijf werk oid. En Ikea kan ik wel wat vakgebied gerelateerde dingen uithalen dus die dat is wel anders dan 10000 verschillende bijbaantjes ja
![]()
Alsnog denk ik dat je juiste keuze hebt gemaakt door ze er wel op te laten staan
Als het anders te leeg wordt: jaquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Even iets heel anders, zetten jullie irrelvante baantjes nog op je cv?
Ik heb mezelf "zelfstandig vertaler" genoemd op mn CV.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon yo ik heb in de horeca gewerkt dus ik weet wat hard werken is en 'geen 9 tot 5' mentaliteit.
ben je alweer thuis?quote:
hoe was het?quote:
Vrije dag geven aan leerlingenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je collega's een hele dag met opdrachten in hadden gepland die jij moet geven, maar je ziet dat ze dat compleet verneukt hebben?
Echt, te weinig opdrachten, vies korte opdrachten, boekje voor leerling staan de opdrachten niet in (alleen in die van de docent om een of andere reden), opdrachten zijn onduidelijk, etc.
Ben een beetje boos.
Kan je dit niet aankaarten bij ze?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je collega's een hele dag met opdrachten in hadden gepland die jij moet geven, maar je ziet dat ze dat compleet verneukt hebben?
Echt, te weinig opdrachten, vies korte opdrachten, boekje voor leerling staan de opdrachten niet in (alleen in die van de docent om een of andere reden), opdrachten zijn onduidelijk, etc.
Ben een beetje boos.
Wel leuk dat jullie naar dr zijn geweest. Sliepen jullie in een hotel daar ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel leuk hoor maar 2 dagen kutweer
Echt klote
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je dit niet aankaarten bij ze?
oh is het voor morgen al?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.
Ja hotelletje was mega luxe allemaal is een dorpse jongen als ik niet gewendquote:Op zondag 31 januari 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie naar dr zijn geweest. Sliepen jullie in een hotel daar ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |