HIJ MOET MAAR EENS GAAN WERKEN VOOR Z'N KANKERGELD!!! :w :w :wquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef cofox het volgende:
Gio is een ordinaire zakkenvuller een parasiet!!!![]()
![]()
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekochtquote:
Oh?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekocht
bron?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax kampioen gaat worden. Ik zou maar eerst eens mijn eigen domme opmerkingen herzien voor je op anderen gaat wijzen.
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Geel komt straks zeker aanzetten met een transfervrije spits a la Samaras.
ben jij het broertje van hmfquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Als ik het goed heb gezien tot 1 februari.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijk
Lijkt me een vrolijke gozerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de psycholoog voor HMF
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Henk Vos hoofd jeugdopleidingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
We moeten maar eens stoppen om de zogenaamde jongens van de club erebaantjes te geven. Anders kunnen ze net zo goed John de Wolf hoofdtrainer maken in plaats van deze nep Indo![]()
![]()
Deze zin klopt niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is nog beperkter zei eerst HMF eerst zelf, dus denk het niet
Omdat het elftal dit jaar alleen maar uit subtopspelers bestaat?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Roland010 het volgende:
Wat ik niet snap is dat subtop-spelers bij Feyenoord steeds zich niet optrekken of zelfs maar subtop blijven, maar door de ondergrens zakken nog door de middenmoot heen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.
xDquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Vanwaar alle commotie? Feyenoord staat nog steeds derde toch?
Dat valt mee. Een aantal grote talenten en enkele spelers met de kwaliteiten om in de top te spelen (Elia, Kuyt b.v.)quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Omdat het elftal dit jaar alleen maar uit subtopspelers bestaat?
Ja straks derde van onder met zo'n idioot als trainerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Kuijt is inderdaad onze enige topspeler, maar hij is 35 en op z'n retour. Elia is altijd bizar wisselvallig geweest, ik vind het eerlijk gezegd geen top.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat valt mee. Een aantal grote talenten en enkele spelers met de kwaliteiten om in de top te spelen (Elia, Kuyt b.v.)
Als je zo doorgaat dan sta je straks 10e ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Kuyt moet lekker de eer aan zich zelf houden en lekker met pensioen gaanquote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kuijt is inderdaad onze enige topspeler, maar hij is 35 en op z'n retour. Elia is altijd bizar wisselvallig geweest, ik vind het eerlijk gezegd geen top.
Nee daar staat Feyenoord niet, gewoon derde achter de twee andere topclubs een positie Feyenoord waardig en een positie waar elke ander club van droomt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja straks derde van onder met zo'n idioot als trainer
Slechts een kleine greepquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
Oh man, alweer dat gehuil om Ziyech.
Ondertussen blijkt dat Twente op allerlei heel discutabele manieren spelers heeft aangetrokken waar miljoenen onder de tafel in de zakken verdween van zaakwaarnemers en spelers. Dus we zouden het zogenaamd sportieve verhaal ook eens in twijfel kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik kan er elke dag nog van genieten dat Twente Ziyech haalde. Nog dieper de afgrond in. Doe uit dat licht, opdoeken die handel.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het achteraf alleen maar mooi hoe het is gelopen. Twente accepteerde zelfs een zekere boete omdat ze Ziyech helemaal niet mochten of konden halen, Ziyech zelf kwam onder valse voorwendselen en schijt die club nu dus helemaal uit, Twente is nagenoeg failliet.
Ricky - Genot
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Overigens speelt Ziyech echt waardeloos, wil letterlijk alles in z'n ééntje doen
Ik post daar enkel in de ik-vorm inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Slechts een kleine greep
[..]
[..]
[..]
[..]
Geloof mij maar als Gio blijft gaat dit gebeuren rechter rijtje vriend let maar opquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee daar staat Feyenoord niet, gewoon derde achter de twee andere topclubs een positie Feyenoord waardig en een positie waar elke ander club van droomt.
Gio kent maar 1 tactiek.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker gamen en bier drinken en me niet meer met voetbal bezig houden. Wat een kutzooi
Die wissels trouwensje verandert gewoon letterlijk niks aan de tactiek
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef cofox het volgende:
Kijk een echte parasiet is die Gio toen de club in 2011 bijna failliet ging waar was hij nee allemaal bitchen over geld terwijl hij geen moer presteerde![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-lager-salaris.html
Ik moest trouwens wel lachen hoe Gio en zijn team reageerde tegen SC Heerenveen dat zij de wedstrijd hadden gedomineerd en helaas verloren. Ik ben benieuwd wat de interview van vandaag brengt. Misschien iets meer zelfreflectie?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef cofox het volgende:
[..]
Geloof mij maar als Gio blijft gaat dit gebeuren rechter rijtje vriend let maar op
Ik beweer ook niks andersquote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik post daar enkel in de ik-vorm inderdaad.
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.
Ah dat is het ja, want als je miljoenen hebt moet je blij zijn en accepteren dat je minder geld krijgt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!![]()
![]()
![]()
Gio was de enige die vrijwillig een zeer omvangrijk deel van zijn salaris inleverde. Daarbijbehorend was hij ook nog eens een van de best presterende senioren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.
Volgens mij heeft Gio in zijn voetbal carrière genoeg centjes verdiend, meer dan dat hij ooit in zijn trainers carrière zal verdienen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk killer clown in da house! Je kan het niet hebben dat er kritiek wordt geuit op je holmaatje Gio? Dan adviseer ik je bij deze dit topic te verlatenquote:
Haha, wat dan? Ik postte dat jij nog steeds blij bent dat Ziyech niet bij Feyenoord speelt en onderbouw dat met je eigen posts.quote:
quote:
Nee. Klaas was nog wel grappig soms.quote:
Het leuke is, de VVF gaan niet uitgekocht worden en de enige die écht druk kunnen zetten op Gudde/Van Geel zijn de VVF.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme, wat ben ik er even klaar mee zeg.
Gudde optyfen, van Geel optyfen, VVF uitkopen, en dan maar weer eens verder kijken, we komen geen steek verder met die twee aan het roer en die meelopers erachter.
Jij hebt het over jullie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha, wat dan? Ik postte dat jij nog steeds blij bent dat Ziyech niet bij Feyenoord speelt en onderbouw dat met je eigen posts.
Geef gewoon toe dat je het bij nader inzien fout hebt, is echt niet erg hoor
Snap de haat niet echt op hem, hij is een prima trainer, voor de pers goede representatie en laat zien dat ie er verstand van heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gio was de enige die vrijwillig een zeer omvangrijk deel van zijn salaris inleverde. Daarbijbehorend was hij ook nog eens een van de best presterende senioren.
Al die mensen die op hem schelden. Heb lekker pijn van aambeien. Klootzakken
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gio in zijn voetbal carrière genoeg centjes verdiend, meer dan dat hij ooit in zijn trainers carrière zal verdienen.
Ja, een prima circle jerk omgeving dus. Lekker met z'n allen aftrekken op een modelletje van HNS, kijkend wie de middenstip raakt. De pleuris voor ze.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het leuke is, de VVF gaan niet uitgekocht worden en de enige die écht druk kunnen zetten op Gudde/Van Geel zijn de VVF.
Oh wat stoer zeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn vuist op jouw gezicht.
Haha.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is over Vermeer en bananen zingen niet minstens zo triest.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het legioen is echt met pensioen zeg, tering wat een trieste sfeer.
Jij bent volgens mij een beetje madquote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is al jaren vriend zit tegenwoordig vol met boeren in de Kuipquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
idd want hij heeft immers miljoenen, dan moet je alles opdoeken klaar licht uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef cofox het volgende:
[..]
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!
Wat verwacht je dan na maanden van kijken naar middelmaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En als Gio weg is, dan zijn alle problemen bij Feyenoord ook meteen verdwenen?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef cofox het volgende:
[..]
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd want hij heeft immers miljoenen, dan moet je alles opdoeken klaar licht uit.
Zit je soms iets dwars, wil je er over praten? Dit is een veilige zone, hier kun je je verhalen kwijt.quote:
Guardiola is een toptrainer met een bewezen trackrecord Gio is een amateurquote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Die Guardiola ook zsm opdonderen met zijn miljoenen, koop een huisje en rot op!
/cofox
Jippie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef cofox het volgende:
[..]
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.
Dat doen ze bij Twente ook en kijk daar.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan na maanden van kijken naar middelmaat.
Wat moet ie doen dan volgens jou?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef cofox het volgende:
[..]
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.
Op dit moment een kutpost van jou.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je soms iets dwars, wil je er over praten? Dit is een veilige zone, hier kun je je verhalen kwijt.
Jippie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef cofox het volgende:
[..]
Guardiola is een toptrainer met een bewezen trackrecord Gio is een amateur
waarheid als een koequote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is over Vermeer en bananen zingen niet minstens zo triest.
Waarom ben je boos? Lucht je hart.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment een kutpost van jou.
Vooral de media hebben het hele kampioenschapsverhaal de wereld in geholpen. Ik ken persoonlijk maar weinig mensen die daarin geloofden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef VXXLL het volgende:
Ik snap de frustratie bij die Scrummie wel.
Ik zou ook boos zijn als je in de winterstop denkt kampioen te kunnen worden en vervolgens blijkt vijf wedstrijden achter elkaar te verliezen
Dan ben je wel even bezig. Op Vermeer, Vilhena en Kuyt na komen ze namelijk allemaal tekort.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou toch echt eerst eens wat kritischer naar de spelers kijken in plaats van de trainer.
Goed plan.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef MPC60 het volgende:
Ik kom morgen wel weer terug, al die kuttrollen kan ik er ff niet bij hebben.
Wat is er nou weer mis met boeren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef cofox het volgende:
[..]
Is al jaren vriend zit tegenwoordig vol met boeren in de Kuip![]()
Ik ben meer van het lang termijn denken dan het opdonderen als het even niet goed gaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig. Op Vermeer, Vilhena en Kuyt na komen ze namelijk allemaal tekort.
Het 'Legioen' reageert op het spel in de wedstrijd. Zo is het al jaren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor Feyenoord begrippen hebben we best aardig spelersmateriaal en dan weet hij het te presteren om een negatief clubrecord te vestigen bij een club die in 1908 opgericht is. De man levert een wanprestatie. Tactisch gezien op nog geen enkele vondst kunnen betrappen. Gewoon maar weer 4-3-3 spelen want dat ging in Gio zijn tijd bij Arsenal en Barcelona ook best aardig. Misschien een keer een verdediger eraf halen en een aanvaller erbij zetten als je in de slotfase achterstaat en dan hebben we alle tactische inzichten van trainer Gio wel zo'n beetje behandelt. Oh ja, en iedere wedstrijd in een andere opstelling spelen. Tel uit je winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap de haat niet echt op hem, hij is een prima trainer, voor de pers goede representatie en laat zien dat ie er verstand van heeft.
Slechter dan de vorige edities kan bijna niet zou je denkenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ajax-Feyenoord wordt de slechtste wedstrijd ooit
Ik ben anders gewend. Maar goed, al een paar jaar niet meer geweest bij feyenoord-ado.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Het 'Legioen' reageert op het spel in de wedstrijd. Zo is het al jaren.
Is het kut dan zal dat ook zijn invloed hebben op de sfeer.
Waar blijft het geld?!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben anders gewend. Maar goed, al een paar jaar niet meer geweest bij feyenoord-ado.
Je kan inderdaad weer opnieuw beginnen. Wat Koeman in 3 jaar (mede) opbouwde, is in 2 jaar compleet verkracht.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef Happel het volgende:
Feyenoord is echt gedoemd. Na dit seizoen volgt er weer een uittocht
En een mogelijkheid voor Ajax om ook eens met 10-0 te winnen (zelfs al spelen ze zelf ook niet goed). Je zou het bijna stiekem hopen eigenlijk, want dat zou het directe aftreden van het gehele bestuur en technische staf betekenen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Rickertman96 het volgende:
Ajax-Feyenoord wordt de slechtste wedstrijd ooit
Een grote club als Feyenoord verliest natuurlijk nooit met 10-0.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En een mogelijkheid voor Ajax om ook eens met 10-0 te winnen (zelfs al spelen ze zelf ook niet goed). Je zou het bijna stiekem hopen eigenlijk, want dat zou het directe aftreden van het gehele bestuur en technische staf betekenen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een grote club als Feyenoord verliest natuurlijk nooit met 10-0.
Zul je net zien dat ze de beste wedstrijd van het seizoen spelen om de wedstrijd daarna door de ondergrens te zakken.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
En een mogelijkheid voor Ajax om ook eens met 10-0 te winnen (zelfs al spelen ze zelf ook niet goed). Je zou het bijna stiekem hopen eigenlijk, want dat zou het directe aftreden van het gehele bestuur en technische staf betekenen.
Ik hoop het, ik heb wel weer zin in om boze Feyenoorders te zien rellenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Feyenoord opgedoekt gaat worden danquote:Op zondag 31 januari 2016 17:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Je verliest 5 wedstrijden op rij. Wat verwachtte je? Hosanna stemming?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nou, klaas en roland010 bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral de media hebben het hele kampioenschapsverhaal de wereld in geholpen. Ik ken persoonlijk maar weinig mensen die daarin geloofden.
Ja, jullie kunnen toch ook wel blij zijn voor een ander?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je verliest 5 wedstrijden op rij. Wat verwachtte je? Hosanna stemming?
Wij zijn best blij voor Roda JC ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jullie kunnen toch ook wel blij zijn voor een ander?
haha nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
De komende wedstrijd niet hoop ik.
Nee, eerst komt Sjaak Swart naar DWDD om te vertellen hoe erg de teloorgang van Feyenoord is voor Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Feyenoord opgedoekt gaat worden dan
kan die weer een tientje donerenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, eerst komt Sjaak Swart naar DWDD om te vertellen hoe erg de teloorgang van Feyenoord is voor Ajax.
Jij bent echt een schande voor dit topic. Ik heb liever 10 GGMM's dan een halve cofox.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef cofox het volgende:
Gio: "We zitten in een heel moeilijke periode"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dit als een groot compliment.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt een schande voor dit topic. Ik heb liever 10 GGMM's dan een halve cofox.
watquote:Op zondag 31 januari 2016 17:48 schreef cofox het volgende:
Ik begrijp niet dat ze een van de beste spelers Lex Immers gaan verhuren aan Cardiff![]()
Lex zal nu wel blij zijn dat hij geen onderdeel meer uitmaakt van deze kneuzenkermis
Ga jij lekker Gio pijpen of geef hem een sticker ALLERSLECHTSTE SERIE OOIT uit de clubgeschiedenis wat een topprestatie een echte clubmanquote:Op zondag 31 januari 2016 17:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt een schande voor dit topic. Ik heb liever 10 GGMM's dan een halve cofox.
jippiequote:Op zondag 31 januari 2016 17:55 schreef cofox het volgende:
[..]
Ga jij lekker Gio pijpen of geef hem een sticker ALLERSLECHTSTE SERIE OOIT uit de clubgeschiedenis wat een topprestatie een echte clubman
Achahbar kwam er vandaag ook niet aan te pas, dus ik snap de keuze voor Bilal wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef Haringkop het volgende:
En? Lag het weer aan het vertrouwen, of heeft Gio al toegegeven achterlijke keuzes te maken. Hoe verzin je het om met Bilal te starten. Gio iseen beste vent, maar faalt wel enorm momenteel..
Wat een schande dit zeg, het middenveld wordtcompleet overlopen. Topper El Ahmadi was weer overal mee bezig behalve een stukje organisatie. De tactiek was ook weer als vanouds, Karsdorp heeft 50 voorzetten afgevuurd op een spits van 1 meter 40, wie verzint dit joh?
Stop gewoon met je act.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:05 schreef cofox het volgende:
[..]
Gio is een echte loser dat straalt hij ook in ze interviews
De enige die Feyenoord nog kan redden is Royston Drenthe een jonge van de stad een jonge van de club! Hij kan met zijn rapskills de tegenstanders intimideren soort van haka-tactiek je weet zelf
Het gaat mij niet om Achabar, maar je kan het hem toch niet kwalijk nemen vandaag. Als er 1 jongen geen vertrouwen moet voelen is hij het wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Achahbar kwam er vandaag ook niet aan te pas, dus ik snap de keuze voor Bilal wel.
Het middenveld staat gewoon niet goed. Ik vroeg mij vandaag af of Van der Heijden op 6 een mogelijkheid zou zijn...
Gio kan beter stoppen met interviews geven en dat door JP laten doen. Misschien helpt dat. Want met zijn gelal word je ook niks wijzer.quote:
Ik verwijt Achahbar ook niks, maar was meer om aan te geven dat Gio eens wat anders probeerde, met Bilal.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om Achabar, maar je kan het hem toch niet kwalijk nemen vandaag. Als er 1 jongen geen vertrouwen moet voelen is hij het wel.
Maar Bilal heeft werkelijk niets laten zien tot nu toe. Daarnaast is het middenveld om te janken, had desnoods met 2 spitsen begonnen. We mogen Gio wel afrekenen op het compleet ontbreken van iedere vorm van organisatie.
Volgende week 6 op een rij..
Dat moet iemand van Den Haag zeggenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus jongens rustig aan.
Het is maar een spelletje.
100% eens. Loopt voor geen meter op het middenveld en de verdediging kan de bal niet kwijt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Overigens kan je wel concluderen dat het middenveld met El Ahmadi en Vilhena van geen kant klopt. Werkt gewoon niet. 1 van de twee moet banken.
Hoeft ook niet man is een forum verdienen hier geen geld meequote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens met je opmerkingen maar na het lezen van :
[ afbeelding ]
kan ik je niet meer serieus nemen. Sorry man
Ze in plaats van zijn is wel heel erg hinderlijk inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens met je opmerkingen maar na het lezen van :
[ afbeelding ]
kan ik je niet meer serieus nemen. Sorry man
*betekentquote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
Mja je kan natuurlijk Ajax supporter picornie vermoorden maart dat betekend nog niet dat je club dan kampioen word
Watte?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
Mja je kan natuurlijk Ajax supporter picornie vermoorden maart dat betekend nog niet dat je club dan kampioen word
Lees ff mijn ondertitel.quote:
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Lees ff mijn ondertitel.
Ik snap best dat het lezen moeilijk is voor een rotterdammer
*Rotterdammerquote:Op zondag 31 januari 2016 18:22 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Lees ff mijn ondertitel.
Ik snap best dat het lezen moeilijk is voor een rotterdammer
Dat was ook zo'n heilig boontje.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
Het komt alleen zo dom over.quote:
LOL hed hele topik gaad in eens oiver mein spelfauten .quote:
Heb 'm even geluisterd op jouw advies, maar ik vind hem dus echt niets raars zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gio kan beter stoppen met interviews geven en dat door JP laten doen. Misschien helpt dat. Want met zijn gelal word je ook niks wijzer.
Wauw.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
Je moet beter luisteren vriendquote:Op zondag 31 januari 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 'm even geluisterd op jouw advies, maar ik vind hem dus echt niets raars zeggen.
Wat?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Scrummie het volgende:
De tering, heeft Fok! advertenties geplaatst op een instelling voor zwakbegaafden ofzo?
Niet weten dat Fok! startpagina is bij de GGZ.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Scrummie het volgende:
De tering, heeft Fok! advertenties geplaatst op een instelling voor zwakbegaafden ofzo?
Haha, dat kan helemaal niet meer.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:20 schreef MMXMMX het volgende:
Gevaarlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben je vriend niet. En nou oppleuren.
Mja dat is bekendquote:Op zondag 31 januari 2016 18:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het komt alleen zo dom over.
best cliché weerquote:Op zondag 31 januari 2016 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 'm even geluisterd op jouw advies, maar ik vind hem dus echt niets raars zeggen.
Callie speelde toen met playmobilequote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef cofox het volgende:
[..]
Was je er bij in Beverwijk? Je lijkt me wel een echte badass
Sinds wanneer noem je hem Callie?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Callie speelde toen met playmobile
En Cofox met de piemel van Gio.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik hem hier zo bezig zie zou je bijna denken dat het een echte isquote:Op zondag 31 januari 2016 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Rennen dat die joden deden. Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes!quote:Op zondag 31 januari 2016 18:36 schreef cofox het volgende:
[..]
Was je er bij in Beverwijk? Je lijkt me wel een echte badass
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes!
Zo jij bent dus een echte de brada van rellen neger Daan! Dus net zo onbetrouwbaarquote:Op zondag 31 januari 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Rennen dat die joden deden. Het zijn gewoon allemaal, ja, mietjes!
Hij had regels overtreden ze hadden 50 tegen 50 afgesprokenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Caland heeft ze weken van tevoren gebeld.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef cofox het volgende:
[..]
Hij had de regels overtreden ze hadden 50 tegen 50 afgesproken
Caland stond ook met zijn neus op de voordeur van het Maasgebouw gedrukt in 2010.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:41 schreef cofox het volgende:
[..]
Zo jij bent dus een echte de brada van rellen neger Daan! Dus net zo onbetrouwbaar
Ja klopt zag hem daar lopen met zijn klauwhamerquote:Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland stond ook met zijn neus op de voordeur van het Maasgebouw gedrukt in 2010.
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef MMXMMX het volgende:
Ik word al misselijk als ik groote groepen suportes hoor zingen.
Dan krijg ik meteen al het idee van : Als je zo van zingen houd ga dan op een fucking mannen koor in de polder![]()
En dan dat vieze roggelen op het voetbal veld en dan ff later gewoon je neus afvegen/snuiten in de mouw van je T shirt gadverdamme![]()
Deze gevoelens heb ik meestal als ik naar een wedstrijd van vijenoort kijk
Sowieso vriendquote:Op zondag 31 januari 2016 18:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je bent een hooligan of je bent geen hooligan.
Dan krijg ik meteen al het idee van : Als je zo van zingen houd ga dan op een fucking mannen koor in de polder![]()
En dan dat vieze roggelen op het voetbal veld en dan ff later gewoon je neus afvegen/snuiten in de mouw van je T shirt gadverdamme![]()
je zal ook wel wat homo-erotische gevoelens hebben tijdens zo'n wedstijdquote:Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef MMXMMX het volgende:
Het is je gegund vriend ik hoop dat die China binnenkort ook nog ff met geld over de brug komt als hij zijn wokrestaurant naar de beurs heeft gebrachtquote:Op zondag 31 januari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2x in 1 seizoen winnen van Feyenoord.
Nee dat laat ik dan weer over aan types zoals jouquote:Op zondag 31 januari 2016 18:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
je zal ook wel wat homo-erotische gevoelens hebben tijdens zo'n wedstijd
Karel van de sociale werkplaats is geen betrouwbare bron.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:47 schreef cofox het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Gio oprechte interesse heeft in Royston Drenthe het moet niet gekker worden bij Feyenoord![]()
Het was Martin van Geel hij belde mij net met het goede nieuwsquote:Op zondag 31 januari 2016 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Karel van de sociale werkplaats is geen betrouwbare bron.
daar heb ik dan weer minder vertrouwen in maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:49 schreef cofox het volgende:
[..]
Het is je gegund vriend ik hoop dat die China binnenkort ook nog ff met geld over de brug komt als hij zijn wokrestaurant naar de beurs heeft gebracht
Israel hier ver vandaan?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:50 schreef eight het volgende:
Waar komen al die mongolen opeens vandaan?
Rotterdam ?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:50 schreef eight het volgende:
Waar komen al die mongolen opeens vandaan?
we vermaken ons nu ook kostelijk dacht ikquote:
Komt die andere Chinees van de harde kern nog weleens bij de club?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer minder vertrouwen in maar dat zien we dan wel weer.
Hij schreeuwt uit:"WAAROM....WAAROM BEN IK NIET IN DE ZANDBAK GAAN CASHEN!!!!"quote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt hier net alsof Kuijt huilt.
Gefeliciteerd nog.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2x in 1 seizoen winnen van Feyenoord.
Geweldige foto! Zo je carrière moeten eindigen en dat allemaal dankzij godenzoon Gio!quote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt hier meer of hij kiekeboe speelt met zijn jongste kind.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nouquote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
we vermaken ons nu ook kostelijk dacht ik
de gretigheid druipt van het gezicht af bij Derijck.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een speler voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de gretigheid druipt van het gezicht af bij Derijck.
Zo kijkt Derijck altijd. Kan hij verder ook niet zoveel aan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de gretigheid druipt van het gezicht af bij Derijck.
Ik kan geen kinderen krijgenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij speelt doktertje met je jongste dochter?
oke.
Hij was goed hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 18:28 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
LOL hed hele topik gaad in eens oiver mein spelfauten .
Heeerleik did
Godverdomme moet ik thuis weer vertellen dat we verloren hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij schreeuwt uit:"WAAROM....WAAROM BEN IK NIET IN DE ZANDBAK GAAN CASHEN!!!!"
Ik denk dat jou club kampioen wordquote:
Tom is voor Ajax. Hij schijnt zelfs een Ajax ui te hebben gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:03 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ik denk dat jou club kampioen word![]()
Mooi man
Welke drugs gebruik je nu?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef cofox het volgende:
Geweldig dit topic jongens super![]()
Maakt me zondag nog enigszins goed
Ah okéquote:Op zondag 31 januari 2016 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tom is voor Ajax. Hij schijnt zelfs een Ajax ui te hebben gehad.
Ja Tom is een vage. Een man die zich niet aan zijn woord houdt helaas.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ah oké
Beetje verwarrend dan want ik dacht een PSV logo te zien
Ik zou voor 6 gangen gaan.Take your time.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:07 schreef MMXMMX het volgende:
Oke het was ff leuk maar nu moet ik echt ff koken
Helemaal mee eensquote:Op zondag 31 januari 2016 19:20 schreef Pascalus het volgende:
Niveautje hier in dit topic. Mogelijk nog lager dan dat van Feyenoord.
Dat weet je best Rene.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
Zeg het maar jongens, wat moet er gebeuren?
Nee.quote:
Bestuur tegen de muurquote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
Wat bedoel je precies? Kampioen worden ze nooit meer, 3/4/5 , is prima voor een middenmoter als Feyenoord.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
Het halve elftal verkopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:23 schreef GGMM het volgende:
Elkaar uitschelden doen we hier niet. Zie dit maar als je eerste waarschuwing.quote:
Sorry, ik wou weer aandachtquote:Op zondag 31 januari 2016 19:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Elkaar uitschelden doen we hier niet. Zie dit maar als je eerste waarschuwing.
Maasgebouw bestormenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe gaan we dit probleem oplossen jongens?
Met een doodskist naar het maasgebouw lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
kogelbrief aan het adres van Guddequote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we beginnen met het stoppen met stellen van deze vragen waar niemand echt op in gaat omdat ze niet erg grappig zijn. Misschien dat je dat zelf ook wel door had kunnen hebben na het een paar keer eerder al te hebben geprobeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook niet grappig bedoeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het stoppen met stellen van deze vragen waar niemand echt op in gaat omdat ze niet erg grappig zijn. Misschien dat je dat zelf ook wel door had kunnen hebben na het een paar keer eerder al te hebben geprobeerd.
Het klinkt doelloos, maar het is toch vrij bizar dat je eerst alles wint en nu ineens 4 potjes achter elkaar meteen uit de winterstop verliest. Er is niet veel veranderd. En jullie hebben een prima selectie. Niet veel minder dan die van Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we beginnen met het stoppen met stellen van deze vragen waar niemand echt op in gaat omdat ze niet erg grappig zijn. Misschien dat je dat zelf ook wel door had kunnen hebben na het een paar keer eerder al te hebben geprobeerd.
Helemaal mee eens die enige die dit kunnen oplossen zijn Gio en de spelersquote:Op zondag 31 januari 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
En jullie hebben een prima selectie. Niet veel minder dan die van Ajax.
Het middenveld is bij allebei pure rommel, alleen Ahmadi en Bazoer kunnen er wat van. De andere linies zijn bij Ajax wel iets beter, maar niet bizar veel beter ofzo.quote:
Tyft toch op met je prima selectiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het klinkt doelloos, maar het is toch vrij bizar dat je eerst alles wint en nu ineens 4 potjes achter elkaar meteen uit de winterstop verliest. Er is niet veel veranderd. En jullie hebben een prima selectie. Niet veel minder dan die van Ajax.
Klaassen is niks?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het middenveld is bij allebei pure rommel, alleen Ahmadi en Bazoer kunnen er wat van. De andere linies zijn bij Ajax wel iets beter, maar niet bizar veel beter ofzo.
De keeper + verdediging van Ajax is op iedere plek beter.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het middenveld is bij allebei pure rommel, alleen Ahmadi en Bazoer kunnen er wat van. De andere linies zijn bij Ajax wel iets beter, maar niet bizar veel beter ofzo.
Die kan nog wel z'n dag hebben en brengt wel ervaring ja, oke.quote:
Nou ja, denk dat 6/7 spelers bij Ajax beter zijn. Zou dus het verschil prima weergeven qua punten.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kan nog wel z'n dag hebben en brengt wel ervaring ja, oke.
Met Klaassen erbij is Ajax wel iets beter dan Feyenoord. Maar de verschillen zijn niet zo groot als de ranglijst nu weergeeft.
Oke man.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft vooral wel een zwakke linkerkant.
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooienquote:Op zondag 31 januari 2016 19:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kongolo en Elia zijn prima spelers.
Elia begon sterk, maar ging al snel mee met het niveau van de rest.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooien
Ik ookquote:Op zondag 31 januari 2016 19:50 schreef DonRaja het volgende:
Een nieuw record gebroken. Ik was erbij.
Elia zit net als de rest van het team in een gruwelijke vormdip. Zelfs Vermeer is er door besmet geraakt. Enige dat ik vind is dat Elia te voorspelbaar is geworden. Bij Boetius was dat ook zo, maar die kon met zijn snelheid nog eens verassen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elia brengt wel heel weinig en Kongolo op links betekent dat JA moet spelen. Dan kun je nog beter Nelom er gewoon in gooien
Dit is er een voor in de boekenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:50 schreef DonRaja het volgende:
Een nieuw record gebroken. Ik was erbij.
Klopt. Ben toch gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook
Btw; jij ging toch niet vandaag?
Feyenoord heeft vooral een heel zwak middenveld.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft vooral wel een zwakke linkerkant.
Was jij die gast die over het hek probeerde te klimmen?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook
Btw; jij ging toch niet vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |