HIJ MOET MAAR EENS GAAN WERKEN VOOR Z'N KANKERGELD!!! :w :w :wquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef cofox het volgende:
Gio is een ordinaire zakkenvuller een parasiet!!!![]()
![]()
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekochtquote:
Oh?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekocht
bron?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax kampioen gaat worden. Ik zou maar eerst eens mijn eigen domme opmerkingen herzien voor je op anderen gaat wijzen.
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Geel komt straks zeker aanzetten met een transfervrije spits a la Samaras.
ben jij het broertje van hmfquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Als ik het goed heb gezien tot 1 februari.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijk
Lijkt me een vrolijke gozerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de psycholoog voor HMF
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Henk Vos hoofd jeugdopleidingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
We moeten maar eens stoppen om de zogenaamde jongens van de club erebaantjes te geven. Anders kunnen ze net zo goed John de Wolf hoofdtrainer maken in plaats van deze nep Indo![]()
![]()
Deze zin klopt niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is nog beperkter zei eerst HMF eerst zelf, dus denk het niet
Omdat het elftal dit jaar alleen maar uit subtopspelers bestaat?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Roland010 het volgende:
Wat ik niet snap is dat subtop-spelers bij Feyenoord steeds zich niet optrekken of zelfs maar subtop blijven, maar door de ondergrens zakken nog door de middenmoot heen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.
xDquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Vanwaar alle commotie? Feyenoord staat nog steeds derde toch?
Dat valt mee. Een aantal grote talenten en enkele spelers met de kwaliteiten om in de top te spelen (Elia, Kuyt b.v.)quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Omdat het elftal dit jaar alleen maar uit subtopspelers bestaat?
Ja straks derde van onder met zo'n idioot als trainerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Kuijt is inderdaad onze enige topspeler, maar hij is 35 en op z'n retour. Elia is altijd bizar wisselvallig geweest, ik vind het eerlijk gezegd geen top.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat valt mee. Een aantal grote talenten en enkele spelers met de kwaliteiten om in de top te spelen (Elia, Kuyt b.v.)
Als je zo doorgaat dan sta je straks 10e ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef MakkieR het volgende:
Kuyt moet lekker de eer aan zich zelf houden en lekker met pensioen gaanquote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kuijt is inderdaad onze enige topspeler, maar hij is 35 en op z'n retour. Elia is altijd bizar wisselvallig geweest, ik vind het eerlijk gezegd geen top.
Nee daar staat Feyenoord niet, gewoon derde achter de twee andere topclubs een positie Feyenoord waardig en een positie waar elke ander club van droomt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef cofox het volgende:
[..]
Ja straks derde van onder met zo'n idioot als trainer
Slechts een kleine greepquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
Oh man, alweer dat gehuil om Ziyech.
Ondertussen blijkt dat Twente op allerlei heel discutabele manieren spelers heeft aangetrokken waar miljoenen onder de tafel in de zakken verdween van zaakwaarnemers en spelers. Dus we zouden het zogenaamd sportieve verhaal ook eens in twijfel kunnen trekken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
Ik kan er elke dag nog van genieten dat Twente Ziyech haalde. Nog dieper de afgrond in. Doe uit dat licht, opdoeken die handel.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het achteraf alleen maar mooi hoe het is gelopen. Twente accepteerde zelfs een zekere boete omdat ze Ziyech helemaal niet mochten of konden halen, Ziyech zelf kwam onder valse voorwendselen en schijt die club nu dus helemaal uit, Twente is nagenoeg failliet.
Ricky - Genot
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Caland het volgende:
Overigens speelt Ziyech echt waardeloos, wil letterlijk alles in z'n ééntje doen
Ik post daar enkel in de ik-vorm inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Slechts een kleine greep
[..]
[..]
[..]
[..]
Geloof mij maar als Gio blijft gaat dit gebeuren rechter rijtje vriend let maar opquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee daar staat Feyenoord niet, gewoon derde achter de twee andere topclubs een positie Feyenoord waardig en een positie waar elke ander club van droomt.
Gio kent maar 1 tactiek.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker gamen en bier drinken en me niet meer met voetbal bezig houden. Wat een kutzooi
Die wissels trouwensje verandert gewoon letterlijk niks aan de tactiek
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef cofox het volgende:
Kijk een echte parasiet is die Gio toen de club in 2011 bijna failliet ging waar was hij nee allemaal bitchen over geld terwijl hij geen moer presteerde![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)t-lager-salaris.html
Ik moest trouwens wel lachen hoe Gio en zijn team reageerde tegen SC Heerenveen dat zij de wedstrijd hadden gedomineerd en helaas verloren. Ik ben benieuwd wat de interview van vandaag brengt. Misschien iets meer zelfreflectie?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef cofox het volgende:
[..]
Geloof mij maar als Gio blijft gaat dit gebeuren rechter rijtje vriend let maar op
Ik beweer ook niks andersquote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik post daar enkel in de ik-vorm inderdaad.
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.
Ah dat is het ja, want als je miljoenen hebt moet je blij zijn en accepteren dat je minder geld krijgt.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
Werk?? Hou toch op man die gast heeft miljoenen als hij dan terugkomt bij de club zogenaamd voor clubliefde dan speel je voor een onkostenvergoeding. Gio is een gore parasiet een geldwolf in schaapskleren oprotten met dat soort tuig!![]()
![]()
![]()
Gio was de enige die vrijwillig een zeer omvangrijk deel van zijn salaris inleverde. Daarbijbehorend was hij ook nog eens een van de best presterende senioren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja want jij doet dat niet als dit met jouw werk zou gebeuren, oh wacht jij hebt waarschijnlijk niet eens werk.
Volgens mij heeft Gio in zijn voetbal carrière genoeg centjes verdiend, meer dan dat hij ooit in zijn trainers carrière zal verdienen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef cofox het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk killer clown in da house! Je kan het niet hebben dat er kritiek wordt geuit op je holmaatje Gio? Dan adviseer ik je bij deze dit topic te verlatenquote:
Haha, wat dan? Ik postte dat jij nog steeds blij bent dat Ziyech niet bij Feyenoord speelt en onderbouw dat met je eigen posts.quote:
quote:
Nee. Klaas was nog wel grappig soms.quote:
Het leuke is, de VVF gaan niet uitgekocht worden en de enige die écht druk kunnen zetten op Gudde/Van Geel zijn de VVF.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme, wat ben ik er even klaar mee zeg.
Gudde optyfen, van Geel optyfen, VVF uitkopen, en dan maar weer eens verder kijken, we komen geen steek verder met die twee aan het roer en die meelopers erachter.
Jij hebt het over jullie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Haha, wat dan? Ik postte dat jij nog steeds blij bent dat Ziyech niet bij Feyenoord speelt en onderbouw dat met je eigen posts.
Geef gewoon toe dat je het bij nader inzien fout hebt, is echt niet erg hoor
Snap de haat niet echt op hem, hij is een prima trainer, voor de pers goede representatie en laat zien dat ie er verstand van heeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gio was de enige die vrijwillig een zeer omvangrijk deel van zijn salaris inleverde. Daarbijbehorend was hij ook nog eens een van de best presterende senioren.
Al die mensen die op hem schelden. Heb lekker pijn van aambeien. Klootzakken
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!quote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gio in zijn voetbal carrière genoeg centjes verdiend, meer dan dat hij ooit in zijn trainers carrière zal verdienen.
Ja, een prima circle jerk omgeving dus. Lekker met z'n allen aftrekken op een modelletje van HNS, kijkend wie de middenstip raakt. De pleuris voor ze.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het leuke is, de VVF gaan niet uitgekocht worden en de enige die écht druk kunnen zetten op Gudde/Van Geel zijn de VVF.
Oh wat stoer zeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn vuist op jouw gezicht.
Haha.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig is over Vermeer en bananen zingen niet minstens zo triest.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het legioen is echt met pensioen zeg, tering wat een trieste sfeer.
Jij bent volgens mij een beetje madquote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is al jaren vriend zit tegenwoordig vol met boeren in de Kuipquote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
idd want hij heeft immers miljoenen, dan moet je alles opdoeken klaar licht uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef cofox het volgende:
[..]
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!
Wat verwacht je dan na maanden van kijken naar middelmaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En als Gio weg is, dan zijn alle problemen bij Feyenoord ook meteen verdwenen?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef cofox het volgende:
[..]
Daarom lekker met pensioen gaan Gio koop een huisje op Ambon beetje ballen op het strand daar. Maar laat hem aub ver weg van Feyenoord blijven!!!
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd want hij heeft immers miljoenen, dan moet je alles opdoeken klaar licht uit.
Zit je soms iets dwars, wil je er over praten? Dit is een veilige zone, hier kun je je verhalen kwijt.quote:
Guardiola is een toptrainer met een bewezen trackrecord Gio is een amateurquote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Die Guardiola ook zsm opdonderen met zijn miljoenen, koop een huisje en rot op!
/cofox
Jippie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef cofox het volgende:
[..]
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.
Dat doen ze bij Twente ook en kijk daar.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan na maanden van kijken naar middelmaat.
Wat moet ie doen dan volgens jou?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:14 schreef cofox het volgende:
[..]
In ieder geval oprotten bij Feyenoord gast heeft weinig goeds gebracht alleen maar ellende.
Op dit moment een kutpost van jou.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zit je soms iets dwars, wil je er over praten? Dit is een veilige zone, hier kun je je verhalen kwijt.
Jippie.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef cofox het volgende:
[..]
Guardiola is een toptrainer met een bewezen trackrecord Gio is een amateur
waarheid als een koequote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is over Vermeer en bananen zingen niet minstens zo triest.
Waarom ben je boos? Lucht je hart.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment een kutpost van jou.
Vooral de media hebben het hele kampioenschapsverhaal de wereld in geholpen. Ik ken persoonlijk maar weinig mensen die daarin geloofden.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:15 schreef VXXLL het volgende:
Ik snap de frustratie bij die Scrummie wel.
Ik zou ook boos zijn als je in de winterstop denkt kampioen te kunnen worden en vervolgens blijkt vijf wedstrijden achter elkaar te verliezen
Dan ben je wel even bezig. Op Vermeer, Vilhena en Kuyt na komen ze namelijk allemaal tekort.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:16 schreef MakkieR het volgende:
Ik zou toch echt eerst eens wat kritischer naar de spelers kijken in plaats van de trainer.
Goed plan.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:17 schreef MPC60 het volgende:
Ik kom morgen wel weer terug, al die kuttrollen kan ik er ff niet bij hebben.
Wat is er nou weer mis met boeren.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef cofox het volgende:
[..]
Is al jaren vriend zit tegenwoordig vol met boeren in de Kuip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |