BK is een merk van een kookpannenset. Maar wat heeft dat met de mol te maken ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat Rop iets zei van: ik ben een snelkookpan.
Bk heeft een snelkookpan die mol heet
Gekeken op de site van BK, maar geen Mol gevonden.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:46 schreef amaranta het volgende:
Ik hoorde dat Rop iets zei van: ik ben een snelkookpan.
Bk heeft een snelkookpan die mol heet
Als iemand naar iets verwijst is een link sowieso al handig. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:11 schreef NoXia het volgende:
[..]
Is je Google kapot?
http://www.widm.nl/forum/(...)e-lost-hem-op/3.html
http://www.wieisdemolhint(...)nt-van-de-biljetten/
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik las/hoorde ook dat degene die als eerste aan het woord komt in de biecht er diezelfde aflevering uitvliegt.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
Ik hoorde laatst een verschrikkelijke spoiler.
De persoon die letterlijk het laatste woord heeft in de vorige aflevering, vliegt er in de aflevering daarna uit.
Tot nu toe klopt het. Maar dat zou betekenen dat Klaas er in de komende Aflevering eruit vliegt ...........
Dus Art moet naar huis?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
De persoon die letterlijk het laatste woord heeft in de vorige aflevering, vliegt er in de aflevering daarna uit.
Tot nu toe klopt het. Maar dat zou betekenen dat Klaas er in de komende Aflevering eruit vliegt ...........
Die theorie had ik ook al gehoord, maar die klopt helemaal niet meer tot nu toequote:Op vrijdag 5 februari 2016 08:50 schreef Flurrie het volgende:
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
De afvaller is al bekend volgens sommige tweets. Het dagboek met foto van de afvaller stond al online. Ik weet zelf niet wie het is.
Mocht dat gepost gaan worden wordt dat ook gewoon weggemod door mij of anderen hoor, is idd niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.
Staat in het andere topic al.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mocht dat gepost gaan worden wordt dat ook gewoon weggemod door mij of anderen hoor, is idd niet de bedoeling.
Hoop alleen niet dat het Klaas is
Dan weer jammer als je mod bent dat je die shit zelf weg moet halen en dus ook zelf de daadwerkelijke spoiler leestquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan weer jammer als je mod bent dat je die shit zelf weg moet halen en dus ook zelf de daadwerkelijke spoiler leest
Ik hoop het ja, maar goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:00 schreef KaBuf het volgende:
[..]![]()
Misschien klopt het niet eens
Misschien ook een waarschuwing in het live-topic?
Ik zou het nooit spoilen, weet het zelf ook niet eens. Wel erg slordig van de AVRO.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Mijn verzoek of die hier niet gepost gaat worden. Dat zou het voor vanavond wel heel erg verpesten.
Echt?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:35 schreef jcdragon het volgende:
Ik wil het ook niet weten. Ik kijk liever vanavond. Ik vind de executie altijd heel spannend.
quote:Op zaterdag 6 februari 2016 17:50 schreef Moira. het volgende:
Wat voor mij dan wel weer scheelt is (nu ik het op internet ook gewoon ben gaan opzoeken aangezien 'ik het toch al wist'), dat ik juist weer een andere naam aantref daar.
Dus degene die hier was gepost hoeft nog steeds niet degene te zijn die afvalt. Weer blijheid voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |