Ja, dat begrijp ik. Ik bedoelde eigenlijk ook dat het er nu uitziet alsof het alleen uit twee grote gekleurde vlakken bestaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:25 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Op het widm forum heeft iemand het mozaïek gemaakt met de foto van Klaas; ook in twee kleuren. Zelfs met één kleur kun je er een gezicht uit halen. Met die pixels is het juist de bedoeling dat je er van veraf naar kijkt.
Link?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:25 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Op het widm forum heeft iemand het mozaïek gemaakt met de foto van Klaas; ook in twee kleuren. Zelfs met één kleur kun je er een gezicht uit halen. Met die pixels is het juist de bedoeling dat je er van veraf naar kijkt.
Is je Google kapot?quote:
twitter:
Hierdoor misschien ietsjes uit mijn Klaas tunnel wel, maar toch voelt hij niet heel lekker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:45 schreef lylastich het volgende:
gejat van de facebook pagina van wie is de mol van een user genaamd:Patrick Stoop, Hint uit aflevering 5 meervoudigepersoonlijkheidsstoornis staat 38 letters maar zijn er 35 dus 3 weg en je kunt ervan maken rop verheijen is de kundigste mol!! vond m wel goed gevonden dus dacht deel m hier ff. bovendien hou je dan ook nog 7 letters over... 3 weg 7 over was de titel.
Enige puntje wat ik ermee heb is dat 3 weg, 7 over alleen los van elkaar geldt. En ik weet niet of ik hem beter vind dan de Mol cf Klaas, die iets korter/duidelijker is dan 'kundigste'.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Hierdoor misschien ietsjes uit mijn Klaas tunnel wel, maar toch voelt hij niet heel lekker.
Ik vind de Mol cf Klaas ook veel sterker.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Enige puntje wat ik ermee heb is dat 3 weg, 7 over alleen los van elkaar geldt. En ik weet niet of ik hem beter vind dan de Mol cf Klaas, die iets korter/duidelijker is dan 'kundigste'.
Ik heb het stukje niet voor me, maar volgens mij zijn dat soort 'korte nieuwtjes' meestal gebaseerd op wat ze ergens anders in de media voorbij hebben zien/horen komen. Ze gaan geen interview houden voor 1 zo'n regeltje. Dus ben dan wel benieuwd waar Art dat dan in eerste instantie gezegd heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:44 schreef Lovechild het volgende:
Mijn dochter leest de Tina, daar heb je een rubriek Bizz(knietjes), kleine showbizznieuwtjes. Daar zegt Art dat deze mol de beste mol ooit is.
Dat vind ik dan wel weer passen bij dat Rop is de kundigste mol.
Zei hij dat zelf niet in de 1e aflevering?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb het stukje niet voor me, maar volgens mij zijn dat soort 'korte nieuwtjes' meestal gebaseerd op wat ze ergens anders in de media voorbij hebben zien/horen komen. Ze gaan geen interview houden voor 1 zo'n regeltje. Dus ben dan wel benieuwd waar Art dat dan in eerste instantie gezegd heeft.
Het zou me absoluut niet verbazen als een Tina (nou ook niet bepaald een journalistieke publicatiequote:Op donderdag 4 februari 2016 17:34 schreef jcdragon het volgende:
In aflevering 1 heeft Art gezegd dat de mol een van de best voorbereide mollen is. Maar dat is dan niet gelinkt aan Rop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |