Art zei 'man' niet 'mol', volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2016 07:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Art: "jullie kijken nu maar mij, maar er is maar één mol in jullie midden waar alle ogen op gericht zouden moeten zijn. Klaas."
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:49 schreef Moelie het volgende:
[..]
Art zei 'man' niet 'mol', volgens mij.
Die verantwoordelijkheid werd haar in de handen geschoven.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
"van mij mag iedereen zijn koffiers pakken"
Dan is het Annemieke, die bleef als laatste in het coordinatiecentrum en de rest mocht de koffers pakken.
'Het spel verandert achter je rug' wijst er op dat deze keer de mol geen opvallende streken uitvoert, oftewel elke kandidaat die obvious aan het mollen is, is niet de mol.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:57 schreef opreis het volgende:
Voor de mensen die niet in de Klaas tunnel zitten, hebben jullie ook nog hints vanuit de productie (hints als Klaas cf. Mol) voor Annemiek en Taeke?
Het is niet zo dat Klaas als speler veel heeft laten zien als molstreken, behalve dan die tafel verschuiven, maar het is vooral de productie die het voor mij duidelijk maakt.
Van Tim kan ik me er wel een paar herinneren, maar niet zulke sterke
Dat is jouw interpretatie van wat "het spel verandert achter je rug" betekent, en ook dan is het niet zo dat Klaas hier specifiek wordt uitgesloten.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
'Het spel verandert achter je rug' wijst er op dat deze keer de mol geen opvallende streken uitvoert, oftewel elke kandidaat die obvious aan het mollen is, is niet de mol.
Dat is het heikele punt van WIDM. Het blijft de vraag of je als kijker de mol echt op kunt sporen. Natuurlijk zijn er aan het eind van aflevering 10 altijd een aantal "hints", maar omdat die niet vastomlijnd zijn kun je voor alle kandidaten wel iets van hints bedenken.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:36 schreef xzaz het volgende:
Na 10 jaar WIDM is het gewoon niet te zeggen wie de mol is; ze laten zien wat ze laten zien je kijkt door een koker naar WIDM niet als een kandidaat.
Ja, ik ookquote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Xummon het volgende:
Ik hoop eigenlijk niet dat het Klaas is, dat we strax allen van WAT? zitten bij de acties en aanwijzingen.
Ja dat vond ik ook goed bedacht. Had eerst iets van "wtf waarom bestel je maar één bier", maar toen bleek het juist slim.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:53 schreef Xummon het volgende:
Taeke besteld trouwens heel slim een groot biertje, dat ie kan verdelen over 2 kleine glazen, waardoor de winst hoger is,
De mol zou dat niet doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook goed bedacht. Had eerst iets van "wtf waarom bestel je maar één bier", maar toen bleek het juist slim.
Die quote komt uit één van de eerste afleveringen. Dan heeft de Mol nog niet heel veel acties op z'n/haar naam staan, dus kan je dat ook niet zeggen.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:01 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
'Het spel verandert achter je rug' wijst er op dat deze keer de mol geen opvallende streken uitvoert, oftewel elke kandidaat die obvious aan het mollen is, is niet de mol.
Was dat niet Klaas?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:53 schreef Xummon het volgende:
Taeke besteld trouwens heel slim een groot biertje, dat ie kan verdelen over 2 kleine glazen, waardoor de winst hoger is,
Nee dit zou je misschien denken, maar hier wordt ook gewoon lekker in gemonteerd. Ik denk dat elke kandidaat gewoon gevraagd wat om iets over de overige kandidaten te zeggen en dat de regie daar lekker gebruik van maakt. Wat Taeke over Tim zegt klinkt meer alsof ie hem een beetje verdenkt maar het zijn niet de woorden die je zou gebruiken als Tim je hoofdverdachte is. Wie weet denkt hij wel dat Rob, Annemiek of Klaas de mol is, en misschien heeft hij dat ook wel uitgesproken, maar dat wordt niet in de aflevering gestopt, daar kan je niets over zeggen. Ook die fragmentjes met dat de muis naar een bepaald antwoord gaat terwijl een kandidaat praat zou ik geen waarde aan hechten, dit schijnt al een keer bewezen montage/manipulatie geweest te zijn bij andere seizoenen. Het enige relevante wat naar voren kwam was:quote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef n0ir het volgende:
Dus de verdenkingen in de groep zijn als volgt?
Taeke zit op Tim
Tim zit op Annemieke en Klaas
Klaas zit op Annemieke? En op Tim?
Annemieke zit op Klaas en Tim
Rop zat op Tim en Klaas
Als Klaas de mol is zou eigenlijk Taeke hebben moeten afvallen omdat die als enige geen vragen op Klaas heeft beantwoord.
Als Tim de mol is is het een stukje logischer dat Rop afviel.
Natuurlijk is dit niet sluitend omdat Rop ook gewoon de test slecht gemaakt kan hebben, maar dit is wel de reden dat ik na lang spreiden tussen Klaas en Tim toch nu vol op Tim zit.
Toevallig kom ik nu net ook zoiets tegen in de volgende link (van vorige week en even scrollen)quote:Op zondag 14 februari 2016 20:03 schreef n0ir het volgende:
Dus de verdenkingen in de groep zijn als volgt?
Taeke zit op Tim
Tim zit op Annemieke en Klaas
Klaas zit op Annemieke? En op Tim?
Annemieke zit op Klaas en Tim
Rop zat op Tim en Klaas
Als Klaas de mol is zou eigenlijk Taeke hebben moeten afvallen omdat die als enige geen vragen op Klaas heeft beantwoord.
Als Tim de mol is is het een stukje logischer dat Rop afviel.
Natuurlijk is dit niet sluitend omdat Rop ook gewoon de test slecht gemaakt kan hebben, maar dit is wel de reden dat ik na lang spreiden tussen Klaas en Tim toch nu vol op Tim zit.
En dan verwijs je naar de volkskrant voor een overzicht met pijltjes, terwijl ik er ook gewoon eentje op de FP heb gezetquote:Op zondag 14 februari 2016 20:28 schreef syllys het volgende:
[..]
Toevallig kom ik nu net ook zoiets tegen in de volgende link (van vorige week en even scrollen)
http://www.volkskrant.nl/(...)-van-taeke~a4239968/
waarin de pijltjes staan wie wie verdenkt.
Rop en Annemieke verdachten beide Klaas en Tim. Rop viel af vanwege zijn langzamere tijd. Ik neem aan dat Annemieke anders het vliegtuig in kon. Cecile zat op Klaas en is ook al exit. Jammer dat we niet kunnen zien wie de mol van Tim is. Maar wel dat Taeke Rop verdacht en niet exit is!
Ik begin nu een donkerbruin vermoeden naar Taeke te krijgen....
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt. Dat was inderdaad niet Klaas.
Ik zie eigenlijk nooit op de fpquote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En dan verwijs je naar de volkskrant voor een overzicht met pijltjes, terwijl ik er ook gewoon eentje op de FP heb gezet
Dit waren de verdenkingen van aflevering 6 (dus niet die van gisteren):
[ afbeelding ]
Hmmm als dit waar is, dan kan klaas dus niet de mol zijn....quote:Op zondag 14 februari 2016 20:46 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En dan verwijs je naar de volkskrant voor een overzicht met pijltjes, terwijl ik er ook gewoon eentje op de FP heb gezet
Dit waren de verdenkingen van aflevering 6 (dus niet die van gisteren):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |