Ze deed wel echt super bang inderdaad!quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:15 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Die inderdaaden ja snap dat ze dat van te voren zeggen, maar haar reactie was voor mij veelzeggend.
Er gevraagd of ze op dezelfde manier is klaargestoomd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ze deed wel echt super bang inderdaad!
Dat laatste lijkt er inderdaad op, waarschijnlijk zat ze zo met klaas in haar hoofd dat ze zich versprak. En waarom zou ze met klaas in haar hoofd zitten tenzij ze hem zelf klaar heeft gestoomd?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er gevraagd of ze op dezelfde manier is klaargestoomd.
Ik maak daar uit op in de tijd dat ze zelf Mol was.
Dat ze Klaas zegt is gewoon een echte verspreking.
Tenzij zij met Annemarie en Patrick degene is geweest die Klaas hebben klaargestoomd.
Ja, want de namen Klaas en Kees verschillen ook zo enorm veel dat een verspreking onmogelijk isquote:Op woensdag 10 februari 2016 10:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt er inderdaad op, waarschijnlijk zat ze zo met klaas in haar hoofd dat ze zich versprak. En waarom zou ze met klaas in haar hoofd zitten tenzij ze hem zelf klaar heeft gestoomd?
die verspreking is inderdaad bijna onmogelijk TENZIJ je al met beide namen in je hoofd zit. Waarom zou je in godsnaam klaas zeggen als je kees bedoelt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja, want de namen Klaas en Kees verschillen ook zo enorm veel dat een verspreking onmogelijk is
Dat bedoel ik. Niemand van de kandidaten kan het zien, dus 'moet' het wel de mol zijn. Juist om die reden denk ik dat de productie het dus níet had uitgezonden als Klaas echt de mol is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar als kandidaat wil je juist dat iemand ziet of denkt dat je molt. Als mol niet.
Versprekingen zijn heel vaak heel random hoor. Het begin met een k en einde met een s is voor sommigen genoeg om plots met een verkeerde naam op te proppen te komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
die verspreking is inderdaad bijna onmogelijk TENZIJ je al met beide namen in je hoofd zit. Waarom zou je in godsnaam klaas zeggen als je kees bedoelt?
Ik heb letterlijk nog nooit een peter pieter genoemd als ik niet al met pieter in mijn hoofd zat. Op het moment dat ik wel denk aan peter en pieter, is die verspreking snel gemaakt inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Versprekingen zijn heel vaak heel random hoor. Het begin met een k en einde met een s is voor sommigen genoeg om plots met een verkeerde naam op te proppen te komen.
Omdat Rik vlak daarvoor vroeg of ze al een eerste idee hebben wie de mol kan zijn, en Margriet en Dennis beide oa Klaas noemen. En ja Kees en Klaas lijkt wel wat op elkaar. Ik zie er ook niks anders dan gewoon een verspreking in.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
die verspreking is inderdaad bijna onmogelijk TENZIJ je al met beide namen in je hoofd zit. Waarom zou je in godsnaam klaas zeggen als je kees bedoelt?
Jullie krijgen me toch niet uit mijn tunnel!!quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat Rik vlak daarvoor vroeg of ze al een eerste idee hebben wie de mol kan zijn, en Margriet en Dennis beide oa Klaas noemen. En ja Kees en Klaas lijkt wel wat op elkaar. Ik zie er ook niks anders dan gewoon een verspreking in.
Klaas kan toch nog steeds de mol zijn als Suzan zich gewoon per ongeluk versprak?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jullie krijgen me toch niet uit mijn tunnel!!![]()
![]()
dat is waar, maar het is ook het moment dat ik de tunnel in staptequote:Op woensdag 10 februari 2016 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klaas kan toch nog steeds de mol zijn als Suzan zich gewoon per ongeluk versprak?
Ze mag dan actrice zijn, het was live en het kwam bij mij iig niet geacteerd over. Als het echt een onschuldige verspreking was geweest had ze in mijn ogen laconieker gereageerd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Omdat Rik vlak daarvoor vroeg of ze al een eerste idee hebben wie de mol kan zijn, en Margriet en Dennis beide oa Klaas noemen. En ja Kees en Klaas lijkt wel wat op elkaar. Ik zie er ook niks anders dan gewoon een verspreking in.
Yup, en de mollen in de betreffende aflevering van Moltalk zeiden dat de huidige Mol geen contact met ze had opgenomen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Een mol mag toch iemand in vertrouwen nemen voordat hij/zij meedoen aan het programma. Kees Tol had Annemarie Jong als vertrouwens persoon. Dat vertelde Kees ooit.
Juist dus heeft Susan niks versproken😊 Zij denkt alleen dat Klaas de mol is .quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Yup, en de mollen in de betreffende aflevering van Moltalk zeiden dat de huidige Mol geen contact met ze had opgenomen.
Ik ben 2 meter 54 lang.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Yup, en de mollen in de betreffende aflevering van Moltalk zeiden dat de huidige Mol geen contact met ze had opgenomen.
Owja en alles wat gezegd wordt is natuurlijk de absolute waarheidquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar hoe verklaar jij dat schuiven met de tafel dan? Mollende kandidaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Alle deelnemers mollen. De vraag is dan, is het dé mol, of een mollende kandidaat? Zou het waarschijnlijker vinden dat ze van de échte mol kleine mol-acties laten zien die óók uitgelegd zouden kunnen worden als een mollende kandidaat.
Weet je hoe vaak ik hier per ongeluk Klaas typ terwijl ik Kees bedoel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lullige verspreking maar ik kan me niet voorstellen dat ze weet dat Klaas de mol is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 01:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Deze bedoel je. Ik ben benieuwd. In het begin werd gezegd dat ze geen contact hebben gehad met de huidige mol.
Je bent klaar met de valse hints dus hoop je dat de hints richting Klaas ook vals zijn??quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lullige verspreking maar ik kan me niet voorstellen dat ze weet dat Klaas de mol is.
Neemt niet weg dat de andere hints wel sterk zijn, maar ik hoop gewoon dat de hints ons op een vals spoor zetten zoals met JW. Voornamelijk omdat ik een beetje klaar ben met die valse hints van de laatste paar jaar.
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen, het is toch wel algemeen bekend dat de nieuwe mol contact heeft met diverse oud-mollen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lullige verspreking maar ik kan me niet voorstellen dat ze weet dat Klaas de mol is.
Ja maar ik geloof niet dat Susan daar zou gaan zitten als zij de mol heeft klaargestoomd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef Sinergie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen, het is toch wel algemeen bekend dat de nieuwe mol contact heeft met diverse oud-mollen.
Nee, ik ben er klaar mee om me te laten beinvloeden door valse hints dus ga ik er niet vanuit dat de hints kloppend zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Je bent klaar met de valse hints dus hoop je dat de hints richting Klaas ook vals zijn??
Hoezo is Tim gestegen en Rop gedaald dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik ben er klaar mee om me te laten beinvloeden door valse hints dus ga ik er niet vanuit dat de hints kloppend zijn.
Maar Klaas en Tim zijn wel de meer waarschijnlijke mollen inmiddels. De kans dat Rop het is lijkt steeds kleiner te worden.
Omdat de kandidaten over het algemeen op Klaas en Tim zitten. Die zien het vaak beter dan de kijker.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoezo is Tim gestegen en Rop gedaald dan?
Ik vond de hele aflevering in het teken staan van het verdacht maken van Tim, dus zoek daar niet veel achter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:06 schreef Em31 het volgende:
Nadat Cecile aangeeft dat ze de mol heeft gezien op het geld, zegt Tim in zijn gesprekje 'Ze had me wel'. Ze had hem, maar nu heeft Annemieke hem. Zou eventueel ook een hint kunnen zijn, net zoals 'I'm on it'.
Dit is dus hoe tunnelvisie werkt in mijn ogen: die titels zijn zo expres vaag, ze kunnen alles betekenen en zijn dus nietszeggend om specifieke kandidaten verdacht te maken. "Misplaatst' kan letterlijk op alles slaan als je maar een beetje verbeelding hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
De pop van Rob stond op het hoogste punt....misplaatst?
Die vind ik wel leuk gevonden. Alleen zie ik een Teake meer een fanatieke kandidaat dan een mol.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:21 schreef Rob310 het volgende:
Een wat late reactie, maar ik zie dit topic nu pas![]()
Ik heb gekeken onder welke straatnaambordjes de fotos van de deelnemers geplaatst waren.
De foto van Taeke stond onder de straatnaam "16 Augustus" wat in mijn ogen "Misplaatst" is; Taeke is immers op 14 Januari geboren.
quote:De Mol zijn is machtig mooi. En die ene vraag; wat ga je doen? Die stel ik mezelf maar al te graag.
Locaties, opdrachten, kandidaten… Allemaal bekend. Maar het is tijd om de grenzen van het spel op te zoeken. Tijd voor een test.
Alle ogen zijn op mij gericht. Wat doet Rop? Wat doet Taeke? Wat doet Klaas? Wat doet Tim? En, wat doet Annemieke?
Rop is nachtblind. Dat weten we nu allemaal. En of zijn ogen wél getraind genoeg waren om blokken en verdiepingen te zien onder The Shining-achtige omstandigheden..? Who knows?
Inzetten op de vraag of er meer zijn die het allemaal niet zo goed kunnen zien, en kijken wie er dan toehapt, dat spelletje speel ik graag. Uiteindelijk is er ook maar één die daar echt zijn voordeel uit haalt; de Mol. Van mij mag iedereen zijn koffers pakken. Ik blijf hoe dan ook in het spel. En voor de rest? Lang zal ze leven. Toch, Cécile? In de gloria!
Deze reeks is iig doorbroken ;-)quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaat
Ja want een mol moet je vooral gelovenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De mol zijn in machtig. Wie heeft de macht bij de test?quote:
"van mij mag iedereen zijn koffiers pakken"quote:
Art: "jullie kijken nu maar mij, maar er is maar één mol in jullie midden waar alle ogen op gericht zouden moeten zijn. Klaas."quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:10 schreef Xummon het volgende:
[..]
De mol zijn in machtig. Wie heeft de macht bij de test?
Art zei 'man' niet 'mol', volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2016 07:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Art: "jullie kijken nu maar mij, maar er is maar één mol in jullie midden waar alle ogen op gericht zouden moeten zijn. Klaas."
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:49 schreef Moelie het volgende:
[..]
Art zei 'man' niet 'mol', volgens mij.
Die verantwoordelijkheid werd haar in de handen geschoven.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
"van mij mag iedereen zijn koffiers pakken"
Dan is het Annemieke, die bleef als laatste in het coordinatiecentrum en de rest mocht de koffers pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |