SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Cathmar het volgende:
Vanochtend voor t eerst onder de 80.
79.9 maar hee, wat een boost geeft dat! Ik was gewoon opgelucht.
ik vind dat ook heerlijk, alle rust en ruimtequote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, waarom is er niemand in de sportschool op een zondagmiddag???? Ben zowat de enige.. Ik snap het niet.. Maar klaag ook niet hoor, want kan doen wat ik wil
Joyquote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, waarom is er niemand in de sportschool op een zondagmiddag???? Ben zowat de enige.. Ik snap het niet.. Maar klaag ook niet hoor, want kan doen wat ik wil
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef LadyOracle het volgende:
Linkje met rare dieetproducten, ik kon er wel om lachen: http://www.elleeten.nl/Ha(...)valproducten-gadgets
nee, ben druk en ga vanavond ook al met een vriendin wandelen dus heb mn cocoonmoment nodigquote:Op maandag 1 februari 2016 07:54 schreef Shandaly het volgende:
SQLunchwandeling vandaag? (Ben op kantoor vanwege 1 feb
)
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Goesso shandaly! Echt superknap
Ik duik ff onder. Gaat niet zo lekker met de flow, dingen moeten even anders want ik zit elke avond weer te vreten momenteel. Dusch. Februari moet even het verschil gaan maken!
Cocoonsequote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Goesso shandaly! Echt superknap
Ik duik ff onder. Gaat niet zo lekker met de flow, dingen moeten even anders want ik zit elke avond weer te vreten momenteel. Dusch. Februari moet even het verschil gaan maken!
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddeldquote:Op maandag 1 februari 2016 08:29 schreef Vanyel het volgende:
En juist niet onderduiken. Dat leidt tot schaamteloosheid.
Kom maar elke avond vertellen wat je in je snaveltje wil steken, ben je er eerder vanaf
gewoon focussen op de mensen met wie het niet goed gaat danquote:Op maandag 1 februari 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddelden ik heb het ook te druk om fatsoenlijk mee te posten. No worries
Da's toch bijna een heel biertje extra!quote:Op maandag 1 februari 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Dagelijkse limiet definitief met 100 omhoog gegooid naar 1900.
Herkenbaar!quote:Op maandag 1 februari 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddelden ik heb het ook te druk om fatsoenlijk mee te posten. No worries
de chocolade en bier zijn hidden textfieldsquote:Op maandag 1 februari 2016 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel even een lijstje doen, dan lijkt het net of het goed gaat
O: eiwitpannenkoek met kaneel en appelstroop
S: core en cardio
T: Shake met banaan
L: Tunamelttosti
D: Wraps met vis en groente
T: iets van fruit.
Ssssssjt. Don't tell!quote:Op maandag 1 februari 2016 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de chocolade en bier zijn hidden textfields
Dat is wel een fijne startquote:Op maandag 1 februari 2016 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is de eindstand -3,5 geworden tov vorige week maandag.
Maar nu dus de kunst vol te houden zonder een weegschaal die dagelijks met enorme sprongen omlaag duikt.
Bites we Love. Die zakjes hapjes van 2 gram ofzo waar je veel te veel geld voor betaalt. Soort Hello Fresh, maar dan voor snacks.quote:
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bites we Love. Die zakjes hapjes van 2 gram ofzo waar je veel te veel geld voor betaalt. Soort Hello Fresh, maar dan voor snacks.
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?Tering hé, als het niet in jouw straatje past dan moet en zal het afgezeken worden de laatste tijd.
En dat dusquote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij zijn BitesWeLove kleine zakjes met 40gr nootjes/gedroogdevruchten/bonen/etc die er voor zorgen dat ik een mooie kleine afgepaste hoeveelheid mee kan nemen als tussendoortje (zodat ik er niet te veel van ga eten) in een variatie zonder dat ik 10-12 verschillende zakken spul in de kast hoef te hebben waarvan de helft dan weer uitdroogt etc.
Nee, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?Tering hé, als het niet in jouw straatje past dan moet en zal het afgezeken worden de laatste tijd.
Ja, en ik vreet 's avonds de andere helft van de zak leeg...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Ik doe altijd gewoon een handje in een plastic zakje of tupperware bakje dan.
Dit. Heb altijd wel 'n lading rozijntjes, walnoten, pecannoten, dat soort dingen in huis. Vind 't gewoon zonde om geld uit te geven aan dingen die je prima zelf kunt combineren/maken. Krijg ook altijd spam voor die 'Graze Box', beetje hetzelfde idee als dat BWL, en dat is me toch duurquote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Maar dan heb je niet dezelfde variatie, gok ik zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Dat weet ik niet, ben verder niet met BWL bekend. Ik herken het probleem van de rest van de zak leegkauwen ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet dezelfde variatie, gok ik zo.
Hier stond de postbode er ook mee te vechten. Wij hebben zo'n anti-inbraak-ding erachter zitten en dan kunnen doosjes er niet door. Ze moeten over op enveloppen!quote:Op maandag 1 februari 2016 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het concept van BWL briljant. Helaas passen ze niet door mijn brievenbus, dus ben ik gestopt
Dan zou ik ook stoppen inderdaad.....juist dat is zo fijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het concept van BWL briljant. Helaas passen ze niet door mijn brievenbus, dus ben ik gestopt
ja, ik had constant gezeik dat ze niet arriveerden, of dan later met de pakketdienst moesten worden nageleverd, of dat ik ze bij de Bruna moest gaan ophalen...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik ook stoppen inderdaad.....juist dat is zo fijn.
Ik las: burenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had constant gezeik dat ze niet arriveerden, of dan later met de pakketdienst moesten worden nageleverd, of dat ik ze bij de Bruna moest gaan ophalen...
En ik wil niet in mijn 80 jaar oude deur gaan zagen voor wat nootjes, dus dan maar geen bites.
Dit ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik maar de hele tijd meuk in mn bakkes blijf proppen.
Je loopt hard, je zwemt weer. Dat cijfertje op de weegschaal is ook niet alles. Ik gok zo dat je in de spiegel heus wel verschil ziet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zit dus nu nog steeds op 74,1. Positieve daaraan is dat ik dus op gewicht blijf, maar ik wil het er gewoon af hebben.
'ik ben geweldig, neem me aan'.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Ugh, jezelf verkopen in een motivatiebrief is zo ruk om te doen he?
Klein beetje. En een maand geleden was ik 3 kg zwaarder. Als ik het zo bekijk valt het wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je loopt hard, je zwemt weer. Dat cijfertje op de weegschaal is ook niet alles. Ik gok zo dat je in de spiegel heus wel verschil ziet.
Oh, niet zo gek dat je lijf even bij moet komen, toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klein beetje. En een maand geleden was ik 3 kg zwaarder. Als ik het zo bekijk valt het wel mee eigenlijk.
Tried that once. Didn't work.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'ik ben geweldig, neem me aan'.
Buuhhhhh daar heb ik echt een teringhekel aan.. ik ben er ook erg slecht in vooralquote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Precies dit ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.
Nouja, als de vacature écht bij je past is het juist fijn dat je dat in een brief kunt opschrijven en niet alleen maar je cv mag sturen. Ik vind het ook altijd heel moeilijk en herschrijf hem duizend keer, maar als er eenmaal een echt goede versie ligt ben ik daar echt trots op.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.
Ja is dat waarom ik dan toch weer meer ga eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, niet zo gek dat je lijf even bij moet komen, toch?
Die verkopen ze hier niet meerquote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als, dan heb ik mani-nuts die ze gewoon bij de appie verkopen. Mooi zat voor mij.
Ik heb nu al maanden 2 doosjes liggen.. vergeet ze gewoon, geen behoefte geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier niet meer
Was wel een goed alternatief
Zou best kunnen. Daarnaast is de winter voor een hoop mensen niet de makkelijkste tijd om zich in te houdenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja is dat waarom ik dan toch weer meer ga eten?
Nouja, lekker cliché maar het is 1 februari, dus we gaan er weer voor.![]()
Ik ben er heel goed in sinds ik een artikel heb gelezen over hoe mannen en vrouwen verschillen met solliciteren. Vrouwen leren bescheiden te zijn en mannen niet, die denken als ze de helft van wat gevraagd wordt weleens gedaan hebben dat ze de baan wel aan kunnen, en vrouwen denken als ze met 80% veel ervaring hebben dat ze toch 20% tekort komen. Dus tegenwoordig denk ik gewoon 'hoe zou een man dit schrijven' en dan rolt die brief er zo uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Dit is zo waar he. Maar het is ook zo verrekte moeilijk om om te draaienquote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in sinds ik een artikel heb gelezen over hoe mannen en vrouwen verschillen met solliciteren. Vrouwen leren bescheiden te zijn en mannen niet, die denken als ze de helft van wat gevraagd wordt weleens gedaan hebben dat ze de baan wel aan kunnen, en vrouwen denken als ze met 80% veel ervaring hebben dat ze toch 20% tekort komen. Dus tegenwoordig denk ik gewoon 'hoe zou een man dit schrijven' en dan rolt die brief er zo uit.
Dat heb je goed gedaan, 1.3 op vakantie. Nice.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
ben ik weer! Was een weekje op vakantie veel gelopen en baantjes gezwommen. Ook gewoon gegeten binnen mijn calorieën.
Was net 1,3 kg afgevallen sinds vorige week.
Precies. Ik heb mezelf aangeleerd breed te zitten, geen benen over elkaar, geen armen over elkaar, geen ik denk, geen sorry, geen misschien, etc. Helpt enorm.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, dat is het moeilijkste, en alle 'ik denk' en negatieve/twijfelachtige bewoordingen eruitDaarom moeten er meestal 6 herschreven versies komen.
Helpt het niet als je wat trucjes toepast? Bijvoorbeeld je tanden poetsen na het avondeten, later op de avond eten of inderdaad gaan wandelen of iets doen zodat je niet op de bank naar eten grijpt?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Want ik merk dat als ik licht ben, ik meer eet "want ik kan het lijen", en als ik zwaar ben ik meer eet "want ik blijf toch altijd dik". In plaats van de drie keer per dag die ik nu doe.
En ik ga weer twee keer per week 's avonds wandelen. Wat extra beweging erbij. Kan geen kwaad en is ook goed voor mijn hoofd. Verder gewoon blijven doen wat ik al deed (fietsend naar werk, elke pauze lopen, altijd met de trap, maaltijden vooruit koken en wegblijven uit de kantine).
Ik wilde als suggestie noemen: niet meer in huis halen, maar als 't gaat om pindakaas en krentenbol is dat weer wat lastiger....quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is het nadeel aan hier, ik krijg soms honger van de lijstjesGa es allemaal vieze dingen eten!
En ik kan toch niet wegblijven, dus ik ga toch mijn plan de campagne maar even delen. De schade is allemaal erg minimaal hoor, maar ik blijf gewoon hangen in het 's avonds vreten. En da's zo zonde als je overdag steeds keurig eet.
Op 2 maart ben ik 1 jaar bezig en daarom wil ik in februari gewoon even keihard doorpakken. Ik wil gewoon onder de 70 komen. Dat wil ik echt heeeeeel graag
Dus, de dagmax blijft op 1650 maar ik ga me er echt even strikt aan houden. Niet smokkelen met hapjes chocolade of krentenbol of lepels pindakaas etc![]()
en dus geen cheatdagen deze maand.
Ik ga ook even terug naar eens per week wegen. Want ik merk dat als ik licht ben, ik meer eet "want ik kan het lijen", en als ik zwaar ben ik meer eet "want ik blijf toch altijd dik". In plaats van de drie keer per dag die ik nu doe.
En ik ga weer twee keer per week 's avonds wandelen. Wat extra beweging erbij. Kan geen kwaad en is ook goed voor mijn hoofd. Verder gewoon blijven doen wat ik al deed (fietsend naar werk, elke pauze lopen, altijd met de trap, maaltijden vooruit koken en wegblijven uit de kantine).
Omdat?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wilde als suggestie noemen: niet meer in huis halen, maar als 't gaat om pindakaas en krentenbol is dat weer wat lastiger....
Ja hoor, kan zeker, daarom ga ik dat ook doen. Later eten kan niet, 18:00/18:30 is het lot al tarten namelijk, maar tanden poetsen heb ik lange tijd succesvol gedaan ja, is wel een goede om weer op te pakken!quote:Op maandag 1 februari 2016 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Helpt het niet als je wat trucjes toepast? Bijvoorbeeld je tanden poetsen na het avondeten, later op de avond eten of inderdaad gaan wandelen of iets doen zodat je niet op de bank naar eten grijpt?
Nee, maar mijn man en dochter eten dat welquote:Op maandag 1 februari 2016 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat?
Ook dat zijn geen 1e levensbehoeften toch?
Ja oke maar het zijn ook niet echt 'snacks', dus als je dat niet in huis valt ga je misschien aan de crackers of brood of wat je dan wel in huis hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Omdat?
Ook dat zijn geen 1e levensbehoeften toch?
Solidariteit gewoon opeisenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar mijn man en dochter eten dat wel
och, een klein beetje zelfbeheersing moet kunnen, is me maandenlang goed af gegaan, dus die zal ik nu ook wel weer vindenquote:
Goed plan. En doorpakken tot maart. Jij kan dat! Hoe gaaf zou dat zijn, onder de 70?! Maar je kunt ook maar zoveel tegelijk he. Als je veel andere stress hebt dan kost dat zoveel energie.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, een klein beetje zelfbeheersing moet kunnen, is me maandenlang goed af gegaan, dus die zal ik nu ook wel weer vinden
Zoiets?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is het nadeel aan hier, ik krijg soms honger van de lijstjesGa es allemaal vieze dingen eten!
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
O magere kokoskwark
L 3 boterhammen met kokosbrood. Glas kokosmelk
T: bwl met kokos
D: curry met kokosmelk en rijst.
T een bounty
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
O magere kokoskwark
L 3 boterhammen met kokosbrood. Glas kokosmelk
T: bwl met kokos
D: curry met kokosmelk en rijst.
T een bounty
ja, nee. Daar ga ik dus ook nat opquote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed plan. En doorpakken tot maart. Jij kan dat! Hoe gaaf zou dat zijn, onder de 70?! Maar je kunt ook maar zoveel tegelijk he. Als je veel andere stress hebt dan kost dat zoveel energie.
En de mini tony's? Kun je die laten staan? Daar zou ik heel erg nat mee gaan denk ik.
Mweh, had langer gewild, maar het bad was druk, de baan was sloom en mensen kunnen niet zwemmenquote:
Knap als dat beide lukt, heftige doelen! Vooral dat woordenminimum danquote:Op maandag 1 februari 2016 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
aar zo weinig dagen heeft (maar dit jaar toch ééntje meer) heb ik mezelf als doel gezet écht elke dag wat aan sport te doen (en dan telt een B niet mee). Dus echt KT, rennen, zwemmen, spinnen, dat soort activiteiten. Moet lukken, samen met elke dag minimaal 750 woorden schrijven/produceren voor m'n proefschrift.
Ik moet aardig wat aanpoten voor de conferentie eind maart, dus komende maand wordt ook in de weekenden goed doorwerken, op z'n minst een ochtendje/middagje afhankelijk van het al dan niet hebben van een (lichte) katerquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap als dat beide lukt, hefige doelen! Vooral dat woordenminimum danTellen weekenddagen daarvoor ook mee?
En dan vergat ik de optimel kokos nogquote:
B van beweging. Met de hont wandelen enzo. Of traplopen op kantoor.quote:
was het een nieuwe oven ofzo?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag niet extra kunnen sporten omdat ik op een pakketje zat te wachten dat niet kwam![]()
Morgen nog een poging.
Nee een pakketje die er al 1,5 week over doet (en trouwens duurder is dan onze ovenquote:
Warlords of Draenor tussen ontbijt en lunchquote:Op maandag 1 februari 2016 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Ook vast voor morgen doen? Ja, he? Vast leuk.
O: cracker met kaas en gekookt ei
S: WOD
T: Shake met bosbessen en rode kool
L: 2 crackers met tonijn-avocado-cranberrie-walnootprakje
D: miso soep van jamie.
T: 250 gram druiven.
Indien morgen mooi weer ga ik nog een km of 6 met hond lopen. Anders een stukkie minder.
Workout Of the Dayquote:Op maandag 1 februari 2016 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Warlords of Draenor tussen ontbijt en lunchLeuk!
En een shake met bosbessen en rode cool! Dat klinkt spannend. Vertel ons hoe dat was.
40 min fietsen op een hele dag is toch niet zoveel? Ik kom vandaag aan de 20-25km, in de stad is dat bij elkaar denk ik wel 90 min fietsen of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Waar fiets jij toch allemaal naar toe Sarabi?
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen 40 minuten gefietstquote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
40 min fietsen op een hele dag is toch niet zoveel? Ik kom vandaag aan de 20-25km, in de stad is dat bij elkaar denk ik wel 90 min fietsen of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Tja nouja dit gesprek hadden we hier laatst ook al toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 08:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 10 jaar nog geen 40 minuten gefietst![]()
Dat eerste kan nog aardig klinken maar de tweede is sowieso stom....quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ook strontvervelend is? Al drie maanden lang elke fucking werkdag horen: "Oh, you took the stairs again" en "Oh, you're eating rabbit food again"
Echt, waarom willen mensen daar zo graag iets over zeggen!
Omdat eten nog één van de weinige gebieden van onze cultuur is waar slecht gedrag wordt aangemoedigd (vet eten, alcohol drinken, hele dag tv kijken) en goed gedrag met een beetje hoon wordt benaderd! Heel bizar eigenlijk, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ook strontvervelend is? Al drie maanden lang elke fucking werkdag horen: "Oh, you took the stairs again" en "Oh, you're eating rabbit food again"
Echt, waarom willen mensen daar zo graag iets over zeggen!
Ze komen niet uit onze cultuur, dat is het ergequote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat eten nog één van de weinige gebieden van onze cultuur is waar slecht gedrag wordt aangemoedigd (vet eten, alcohol drinken, hele dag tv kijken) en goed gedrag met een beetje hoon wordt benaderd! Heel bizar eigenlijk, als je er over nadenkt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ze komen niet uit onze cultuur, dat is het ergeHet zijn aziaten die zelf voornamelijk vega eten. Maar dan wel warm, want rauwe groente schijnt enorm ranzig te zijn. En de trap nemen is voor klootjesvolk kennelijk
![]()
Cultuur
Misschien hebben ze hier nog een plekje voor je:quote:
Ik vind die berensnoetjes wel okquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Op het werpen na klinkt het best ok.
Ik wil iemand die zwanger is altijd wat voor zichzelf geven, en niet voor dat kind, want dat gaat al genoeg krijgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind die berensnoetjes wel ok![]()
Oh hier ook maar even, want ik kom nooit in OUD. Ik zoek een leuk cadeautje voor iemand die zwanger is. Wat vond je zelf leuk om te krijgen toen je zwanger was? (ten overvloede: dat is niet meer gericht aan Moblo dus)
(Voorlees)boeken geef ik. Heeft een verse baby nog weinig aan van wat ik begrepen heb, maar is een leuker langer-termijn cadeau dan kleertjes in de kleinste maat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh hier ook maar even, want ik kom nooit in OUD. Ik zoek een leuk cadeautje voor iemand die zwanger is. Wat vond je zelf leuk om te krijgen toen je zwanger was? (ten overvloede: dat is niet meer gericht aan Moblo dus)
hoe lang is ze al zwanger?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al 22 weken en ze past niets meer omdat ze al een forse buik heeftquote:
PTT postzak. Vol met luiers. De zak kan ze dragen, de luiers gebruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al 22 weken en ze past niets meer omdat ze al een forse buik heeft
ik zou bijvoorbeeld iets van lekker badspul geven, nu mag ze nog in bad en in bad isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al 22 weken en ze past niets meer omdat ze al een forse buik heeft
ik beaam dit. Zodra de baby er is wordt dat anders, maar voor die tijd wil je nog even jezelf zijn ipv baby-broedkastquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:03 schreef LadyOracle het volgende:
Schijnt ook onderzocht te zijn dat vrouwen stiekem schijtziek worden van het feit dat ze alleen nog maar dingen voor de baby krijgen vanaf het moment dat ze zwanger zijn. Een collega die een cadeautje kocht voor de baby ipv voor zijn jarige vrouw had gewild dat hij mijn tip had opgevolgd om iets voor haar te kopen en niet voor het kind, die was echt niet gelukkig de dag erna. :-p
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil iemand die zwanger is altijd wat voor zichzelf geven, en niet voor dat kind, want dat gaat al genoeg krijgen.
Ik vond/vind zulke dingen wel leuk. Daar hebben echte kleintjes nog wat aan ook. Ik had ook nog een ander heel schattig iets, een zakje met daarin allemaal kleinere zakjes met bonen, rijst, knisperdoekje, zacht dingetje etc. maar ik kan niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit echt dat soort dingen voor iemand kopen tenzij ik wist dat het 'hun merk' is ofzo. M'n moeder krijgt altjid van die stinkdingen van m'n tantes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
en ikzelf kocht liever mijn eigen bodylotion etc.
Ja, maar dat is dus wel de default wat men dan aan zwangeren geeft. 'Lekker luchtje, lekker smeerseltje' en dan heb je weer een badrand vol met zooi die je nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit echt dat soort dingen voor iemand kopen tenzij ik wist dat het 'hun merk' is ofzo. M'n moeder krijgt altjid van die stinkdingen van m'n tantes.*ril* Dat is gewoon erg persoonlijk.
Burn all the calories, zou je daarmee de 2500 in totaal reddenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Holy shitballs.
Warming up:
10 burpees
10 squats
40 meter sprint
10 sit ups
10 push ups.
En dan 5 rondes.
Dat deed ik in 14 minuten.
Workout:
50 burpees
50 schuine mountainclimbers
50 wall ball shots
50 x touwtje springen
50 pull ups
50 boxjumps
50 kettlebellswings met 12 kg.
Ik wilde dat binnen de 30 minute ndoen. 28:34.
Ik ben wel op nu
Wow heftig!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Holy shitballs.
Warming up:
10 burpees
10 squats
40 meter sprint
10 sit ups
10 push ups.
En dan 5 rondes.
Workout:
50 burpees
50 wall ball shots
50 x touwtje springen
50 pull ups
50 boxjumps
Ik ben wel op nu
Ze zeggen dat een uurtje crossfit (quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Burn all the calories, zou je daarmee de 2500 in totaal redden?
Nee, ik kan geen pull upsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow heftig!
Hoe doe jij die pull ups dan? Ik heb nog steeds terror spierpijn van het oefenen van optrekken terwijl mijn vriend mijn enkels een beetje omhoog hielp
Nice, wel aanpoten dus voor zulke hoeveelhedenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze zeggen dat een uurtje crossfit () 600 kcals verbrand.
BMR op 1700, 600 kcals crossfit () straks nog half uurtje fietsen (200) en een uurtje wandelen (300) = 2800.
Dus ja.
Yes. Met 5x per week een uur intensief sporten, bijna iedere dag flink wandelen met hond en alle keren dat ik fiets zit mijn onderhoud op ongeveer 2700.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nice, wel aanpoten dus voor zulke hoeveelheden
Klinkt als een prima uurtjequote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:12 schreef Lonaa het volgende:
Holy shitballs.
Warming up:
10 burpees
10 squats
40 meter sprint
10 sit ups
10 push ups.
En dan 5 rondes.
Workout:
50 burpees
50 wall ball shots
50 x touwtje springen
50 pull ups
50 boxjumps
Ik ben wel op nu
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil allerlei dingen doen maar ik zit hier een beetje een zombie te wezen
Ik kijk Weeds, so it's something.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Je wilt toch niet naar bed gaan aan het eind van de dag en denken 'jemig, waar ben ik nou helemaal moe van?'.
Hup, ga dingen doen, maak jezelf nuttig, al is het maar een boek lezen wat je al tijden ergens hebt liggen.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk Weeds, so it's something.
Als ik shake op heb ga ik douchen, afwassen, hond uitlaten, naar de markt, solliciteren en meer ETEN.
Waar doe je?quote:
Mijn fitnessclub biedt 3x per week een WOD aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar doe je?
Ik had gisteravond 2k row, 200 touwtjesspringen, 200 lunch, 100 kniën naar elboog in de resterende tijd.
Morgenavond weer een poging
Hoe snel doe je die 2k row?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar doe je?
Ik had gisteravond 2k row, 200 touwtjesspringen, 200 lunch, 100 kniën naar elboog in de resterende tijd.
Au, ja, pijnlijke combinatie iddquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:38 schreef Rauw. het volgende:
Dit was m'n 2k ontgroening en ben niet volle bak gegaan omdat nog meer in het vooruitzicht had, zat nog wel binnen de 8 minuten (7:54 dacht ik) maar ben ervan overtuigd dat als ik alleen die 2k moet doen dat dat nog wel flink sneller kan.
Wist dat de Lunges mijn breekpunt zou worden, en zo geschiedde.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil allerlei dingen doen maar ik zit hier een beetje een zombie te wezen
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij vond ik bijna alle gekregen knuffels en kleertjes lelijk
Het is inderdaad prijzig, al vallen de kosten hier in NL nog mee in vergelijking met de USA-prijzen (150$ wtf)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Au, ja, pijnlijke combinatie iddMijn PR was 7.20 maar dat was dan inderdaad echt als piekmoment en speciaal daarop trainen.
Lijkt me best leuk crossfit, jammer dat het zo duur is..
dit komt op 1450 dus ik heb nog een pakje melba toastjes en 1 (1!) chocolaatje in mijn tas gefrotquote:Op dinsdag 2 februari 2016 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Gisteren uiteindelijk een halve krentenbol gepakt ipv de mineola. Dagtotaal ca. 1580.
Vandaag:
O: yoghurt, banaan, muesli
T: appel, komkommer
L: vier boterhammen kipfilet
T: paprika, mineola
D: spruitjes met braadworst en aardappelpuree
Mja, de variatie in training en de combinatie van geest en lichaam haal ik op zich ook uit de atletiektrainingen. Daar betaal ik 160 euro voor een heel jaar en daarvoor heb ik ook baantrainingen, bostrainingen, zaaltrainingen, bootcampachtige warming up, mogelijkheid tot gebruik van de krachtruimte, bezoek aan het fysiospreekuur en sportmassage en ze organiseren ook nog allerlei dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is inderdaad prijzig, al vallen de kosten hier in NL nog mee in vergelijking met de USA-prijzen (150$ wtf)
Wel moet ik zeggen dat het echt heel leuk en gevarieerd trainen is, en dat het naast goed voor het lijf ook goed voor het hoofd is.
Het is een beetje de afweging die je moet maken, voor mij was het vooral een vriend die zelf trainer is die de doorslag gaf om daar te gaan trainen. En als je eenmaal aan de gang bent en geniet is het onmogelijk om te stoppen.
Die cranberry's lijken mij een gekke combinatie daarin! Maar verder heel chill dat soort hapjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Half blikje tonijn, schep kwark, halve avocado, paar walnoten, handje gedroogde cranberries is meer dan prima te nassen.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, de variatie in training en de combinatie van geest en lichaam haal ik op zich ook uit de atletiektrainingen. Daar betaal ik 160 euro voor een heel jaar en daarvoor heb ik ook baantrainingen, bostrainingen, zaaltrainingen, bootcampachtige warming up, mogelijkheid tot gebruik van de krachtruimte, bezoek aan het fysiospreekuur en sportmassage en ze organiseren ook nog allerlei dingenMaar misschien ooit!
Jij hebt natuurlijk al een sportief verleden, maar in mijn situatie is het toch fijn dat er begeleiding is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, de variatie in training en de combinatie van geest en lichaam haal ik op zich ook uit de atletiektrainingen. Daar betaal ik 160 euro voor een heel jaar en daarvoor heb ik ook baantrainingen, bostrainingen, zaaltrainingen, bootcampachtige warming up, mogelijkheid tot gebruik van de krachtruimte, bezoek aan het fysiospreekuur en sportmassage en ze organiseren ook nog allerlei dingenMaar misschien ooit!
Die is er bij ons ook hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt natuurlijk al een sportief verleden, maar in mijn situatie is het toch fijn dat er begeleiding is.
200 lunch klinkt wel interessant..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waar doe je?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
200 lunch klinkt wel interessant..
Altijd blij als die op het programma staat, altijd teleurgesteld als ik eraan toe benquote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:02 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
200 lunch klinkt wel interessant..
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik deed cable crunches net en toen kwam de trainer naar me toe dat het makkelijk is als ik ze andersom deed. Ik: maar dan zit ik met m'n billen naar die jongens!! Hij moest lachen![]()
Anyhoe, dat was weer fijn. En ik heb 3 cadeautjes gekocht voor de zwangere waar ik straks heen ga.
Ze worden wel steeds beter, toegegevenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Billen.
Buh, thuis van boodschappen. Moe en honger. Meh.
Eerst maar even de hond uitlaten, dan eb ik dat gehad.
Ja, ik vind het ook nogal grove schattingen meestal, maar jij bent niet zo zwaar. Iemand van 90kg verbrandt bij normale activiteiten wel veeeeel meer dan iemand van 70kg. Ik ben altijd jaloers op mannen die met een hardlooprondje van 10km 800-1000 kcal verbranden, bij mij is dat 3-400.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb voor de gein mijn dagactiviteit eens in Fatsecret ingevoerd. Ding schat in dat ik op een dag als vandaag 2600 kcal verbruik. Even een overzicht van wat ik moet doen om 2600 kcal te verbranden. Ik weeg 72 kilo en heb een kantoorbaan.
7:00: opstaan, beetje lummelen, aankleden etc
7:30: kind wordt wakker dus trap af, trap op, trap af, kind aankleden etc
8:00 ontbijt en lunchpakket samenstellen, ontbijt eten, beetje spelen met kind.
8:30 deur uit, kind droppen op kdv, naar kantoor fietsen (in totaal zo'n 3800 meter)
9:00 lopen van fietsenstalling naar werkplek: 200 meter plus 145 treden trap.
Tussen 9-12: paar keer naar de wc lopen, ca. 80 meter heen en terug![]()
Lunchwandeling, dus eerst 145 treden omlaag, dan 3/4 kilometer lopen, dan weer 145 omhoog.
Nog een paar keer naar de wc (ik drink veel water). Om 17:30 145 treden omlaag, 3,8 km fietsen naar huis.
18:00 - 19:30 Kind 45 keer optillen en neerzetten en tussendoor eten koken, eten opeten, tafel afruimen, vaatwasser inruimen, kind naar bed (schoppen incasseren). Dit is mijn meest intensieve moment van de dag
20:00 naar vriendin fietsen, twee uurtjes bankzitten, terugfietsen (totaal 6 kilometer)
22:30 naar bed
En dat zou me dan 2600 kcal opleveren![]()
![]()
Met jouw mate van lichaamsbeweging geloof ik dat ook wel, wat voor jou een zware trainingsdag is, is voor mij zelfmoordquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal grove schattingen meestal, maar jij bent niet zo zwaar. Iemand van 90kg verbrandt bij normale activiteiten wel veeeeel meer dan iemand van 70kg. Ik ben altijd jaloers op mannen die met een hardlooprondje van 10km 800-1000 kcal verbranden, bij mij is dat 3-400.
Maar ik ben een keer helemaal doorgemeten bij een energylab, en uitgaande van mijn droge spiermassa etc. hebben ze daar berekend dat ik op lichte trainingsdagen of rustdagen 2250 kcal verbrand en op gewone/zware trainingsdagen 2500-2600. Wanneer ik echt 20km ga hardlopen of zo is dat natuurlijk nog wel wat meer, maar volgens mij klopt dit wel ongeveer. Als ik 2100 kcal per dag eet val ik nog af in ieder geval.
Ik weet het niet hoor. Ik heb het idee dat ik een heel normaal beweegpatroon heb. Ik zet niet absurd veel tandjes bij ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, en toch... SQ, als ik 's ochtends wakker word heb ik volgens de fitbit app al iets van 500kcal verbruikt, puur van een nachtje slapen.
En dat zullen ze echt niet zomaar uit de lucht grijpen hoor. Dus volgens mij is dat helemaal niet zo heel erg gek wat je schetst. Ik vind er nog flink wat activiteit in zitten, met je wandeling en je fietsen enzo.
Nee, echt niet. Hoeveel mensen ik niet spreek die een stappenteller hebben en die echt moeite moeten doen om aan de 10,000 stappen te komen. Ik denk echt dat jij meer beweegt dan je denkt. En zeker meer dan heel veel mensen die er niet verder niet bij stil staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met jouw mate van lichaamsbeweging geloof ik dat ook wel, wat voor jou een zware trainingsdag is, is voor mij zelfmoord
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik heb het idee dat ik een heel normaal beweegpatroon heb. Ik zet niet absurd veel tandjes bij ofzo.
Als ik Fok moet geloven knippen alle jonge moeders hun haar kort en gaan ze op de bank zitten uitdijen met een rol oreo's in hun vettige handjes terwijl ze naar TLC kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja je hoort ook wel vaker dat moeders met jonge kinderen afvallen toch, doordat ze onbewust de hele dag krachttraining doen en achter ze aanrennen en geen tijd meer hebben om te eten?
Ik sport veel en fiets naar alles toe, maar voor de rest zit ik de hele dag op mijn reet.
Ja, misschien heb je ook wel gelijk hoor. Het voélt alleen niet als "veel". Maar dat is eigenlijk maar goed ook, want zo heb ik onbewust een hele gezonde levensstijl, waardoor beter vol te houdenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Hoeveel mensen ik niet spreek die een stappenteller hebben en die echt moeite moeten doen om aan de 10,000 stappen te komen. Ik denk echt dat jij meer beweegt dan je denkt. En zeker meer dan heel veel mensen die er niet verder niet bij stil staan.Zo normaal is het niet hoor, voor veel mensen, om elke dag minimaal een half uur tot een uur te bewegen naast het echte basale woon-werk-gekeutel.
Ter vergelijk, ik heb vandaag niks anders gedaan dan mijn kinderen naar school brengen en naar mijn werk. Dus fietsen naar het station en hier in DH naar kantoor lopen.
En ik zit dus nu, volgens de fitbit, op 2,99km beweging.
Terwijl jij dus alleen al in je lunch 3-4km extra wandelt.
Hahaha ja, mijn sokken zijn ook nog nat. Ik heb zelfs onderweg een paraplu gekocht bij de hema, ffsquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:30 schreef Lonaa het volgende:
Het regent. En toen ik mompelde 'Kan het nog harder?' was dat geen uitnodiging. Jammer dat het wel zo opgevat werd door de weergoden.
Dat klopt toch ook wel ongeveer?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, en toch... SQ, als ik 's ochtends wakker word heb ik volgens de fitbit app al iets van 500kcal verbruikt, puur van een nachtje slapen.
(Ik ga uiteraard wel uit van fluctuaties en ga niet acuut voor 500kcals ontbijt in mijn mik stoppen.)
En dat zullen ze echt niet zomaar uit de lucht grijpen hoor. Dus volgens mij is dat helemaal niet zo heel erg gek wat je schetst. Ik vind er nog flink wat activiteit in zitten, met je wandeling en je fietsen enzo.
Nattesokkenboks.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hahaha ja, mijn sokken zijn ook nog nat. Ik heb zelfs onderweg een paraplu gekocht bij de hema, ffs
I know, daarom zei ik het ook. Maar ik denk dat SQ dat vergeet in haar overzicht. Die meet activiteit vanaf opstaan, maar er zit dus nog zeker 4-5-600kcals bij alleen al voor slapen!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook wel ongeveer?
In rusttoestand heeft je lichaam ongeveer 2000kcal nodig aan energie.
ervan uitgaande dat je 6 of 7 uur opstaat heb je ongeveer een kwart daarvan verbruikt bij het slapen vanaf 00:00.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
want zo heb ik onbewust een hele gezonde levensstijl, waardoor beter vol te houden![]()
Jouw lichaam wellicht, dat van mij zou in complete rust aan 1400 wel genoeg hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ervan uitgaande dat je 6 of 7 uur opstaat heb je ongeveer een kwart daarvan verbruikt bij het slapen vanaf 00:00.
heb jij niet twee jongsten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Cathmar het volgende:
[..]Hee, zo ga ik het ook eens bekijken!
Als ik al die sport activiteiten hier lees... ik kijk uit naar midden november dit jaar. Als ik mijn leven weer terugkrijg (als mijn jongste naar school gaat) en ik tijd kan reserveren voor mezelf en sport. Of meer B
Ze schelen een half uur he.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij niet twee jongsten?
En ommegot de vrije tijd! Welke dagen ben jij thuis?
dat is nog steeds 350kcal verbranden terwijl je slaapt, high five.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw lichaam wellicht, dat van mij zou in complete rust aan 1400 wel genoeg hebbenTenminste, dat is mijn vegetatieve staat-verbruik
Da's toch mooi twee bier.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat is nog steeds 350kcal verbranden terwijl je slaapt, high five.
Die 2000 voor de gemiddelde man/vrouw gaat niet uit van rusttoestand volgens mij maar van een matig actief bestaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kokosijs is het enige dat jij mag vandaag. Of spruitjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja nou moet ik natuurlijk ijs.
En ik heb spruitjes.
=/=
Lijkt me ook niet zo lekker, terwijl ik wel van blauwe kaas houdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vergeet nooit meer de gezichten van mijn schoonfamilie toen we in een sjiekdefriemelrestaurant Roquefortijs met een wafeltje van oude Goudse kregen als dessert![]()
(Mijn schoonfamilie eet wel vaker op stand hoor, daar niet van. Maar als je hersenen zoete vanille verwachten en ze krijgen zilte blauwader, dan krijg je kortsluiting)
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Je begrijpt dat ik de meeste in/uit data hier ook met een korrel zout neem
mag je nog iets eten?quote:
Ja, maar de avond is nog lang.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag je nog iets eten?
Ik heb nog een hybride sinaasappelmandarijn liggen.
En ik heb een groot rood hart vol chocolaatjes naast me staan![]()
(is voor een vriendin die het kan gebruiken).
mmmm, spruitjes...
Hahaha, ja. Het meeste zit wel tussen je oren hoor. Want je hebt ooit eens zo'n dikke foto van jezelf laten zien waarop je gewoon smoking heet bent, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben door mijn photobucket-account aan het gaan, en ik schrik heel erg van hoe dik ik mezelf er nu uit vind zien op foto's van +- 2 jaar geleden, waar ik 6-7kg zwaarder was. Terwijl ik op mijn zwaarst zelfs 13kg zwaarder was dan nuMaarja je ziet er natuurlijk niet op alle foto's even fortuinlijk uit en spiermassa is ook wel veranderd. Maar goed. Het geeft iig wel motivatie om op deze weg door te gaan!
Uithongeren ftw.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Misschien is 1700 kcals op hele actieve dagen toch wat weinig
Doe es niet zo zondig.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uithongeren ftw.
Ruiken aan dropjes als tractatie!
Ja op een of andere manier lukt het nooit helemaal om je gewicht op een bepaald moment zelf neutraal te observeren of zo. Op de momenten waarvan ik nu denk, 'wow toen was ik echt dun', vond ik nog steeds dat er wel wat af mocht, maar er zijn ook momenten geweest waarop ik prima blij met mezelf was en waarvan ik nu denk, brrr hoe kan ik dat toen niet gezien hebben dat ik er toch echt teveel vet aan zat?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:43 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb dat de hele tijd als ik naar de vakantiefoto's kijk van vorig jaar, en die vergelijk met 2/3 jaar terug ofzo. Dat scheelt ook 13kg maar dan de verkeerde kant op. Dan denk ik echt, hoe is dat in godsnaam mogelijk met mijn sportmentaliteit_____!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n bonestaak als op de laatste foto hoef ik niet meer te worden, maar verder vind ik de afgetrainde versie van mezelf toch echt wel mooier dan met een paar kilo meer, al snap ik dat smaken verschillen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ja klopt! Vind ik zelf ook altijd het meeste, en in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:03 schreef DeLuna het volgende:
LT, bij jou is het verschil vooral bij je armen te zien zeg.
Ik vind gespierder ook mooier hoor.
Nou, je zegt hier wel iets heel belangrijks hoor. Hoe we onszelf zien is zoooo inherent aan hoe we onszelf voelen! Kennelijk zat er niet teveel vet aan, want je voelde je primaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja op een of andere manier lukt het nooit helemaal om je gewicht op een bepaald moment zelf neutraal te observeren of zo. Op de momenten waarvan ik nu denk, 'wow toen was ik echt dun', vond ik nog steeds dat er wel wat af mocht, maar er zijn ook momenten geweest waarop ik prima blij met mezelf was en waarvan ik nu denk, brrr hoe kan ik dat toen niet gezien hebben dat ik er toch echt teveel vet aan zat?
Ik heb het net opgezocht wanneer het was, en ik was 14 bijna 15. Dus ertusseninquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, je zegt hier wel iets heel belangrijks hoor. Hoe we onszelf zien is zoooo inherent aan hoe we onszelf voelen! Kennelijk zat er niet teveel vet aan, want je voelde je prima
Overigens kan ik op geen van je foto's zeggen "zo, daar mag wel wat af hoor!". Ik zou je alleen op de laatste foto eerder 13 dan 16 schatten. Ik vind je met rondingen mooier
Haha, ik heb relatief lange benen en een kort bovenlichaam ja. Soms nog best lastig met kleding kopen. Maar mijn moeder is wel een cm of 7 kleiner dan ik, en ik denk dat ik daar ook al wel bijna uitgegroeid was dus de foto vertekent wel iets.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
oh en wat heb jij fantastische benen. Hot damn. Je bent net zo lang als je moeder, maar je kruis zit 20 centimeter hoger
ik ben #teamkortpoot
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Accepteer de complimenten nou gewoon eens. Vrouwmensch.
Zei er iemand ETEN?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kijk Weeds, so it's something.
Als ik shake op heb ga ik douchen, afwassen, hond uitlaten, naar de markt, solliciteren en meer ETEN.
vergeet je pittige kapsel nietquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]Bedankt, ik ben ook blij met mijn benen hoor!
En ik zal proberen wat meer blij te zijn met mijn figuur in het hier en nu want als ik over 20 jaar dik en uitgezakt ben denk ik vast aan deze foto's terug.
De foto was om te kijken wat beter stond en dat te vragen aan vriendinnenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom heb je trouwens twee verschillende schoenen aan op de bovenste foto, LT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |