SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Cathmar het volgende:
Vanochtend voor t eerst onder de 80.
79.9 maar hee, wat een boost geeft dat! Ik was gewoon opgelucht.
ik vind dat ook heerlijk, alle rust en ruimtequote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, waarom is er niemand in de sportschool op een zondagmiddag???? Ben zowat de enige.. Ik snap het niet.. Maar klaag ook niet hoor, want kan doen wat ik wil
Joyquote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, waarom is er niemand in de sportschool op een zondagmiddag???? Ben zowat de enige.. Ik snap het niet.. Maar klaag ook niet hoor, want kan doen wat ik wil
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef LadyOracle het volgende:
Linkje met rare dieetproducten, ik kon er wel om lachen: http://www.elleeten.nl/Ha(...)valproducten-gadgets
nee, ben druk en ga vanavond ook al met een vriendin wandelen dus heb mn cocoonmoment nodigquote:Op maandag 1 februari 2016 07:54 schreef Shandaly het volgende:
SQLunchwandeling vandaag? (Ben op kantoor vanwege 1 feb
)
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Goesso shandaly! Echt superknap
Ik duik ff onder. Gaat niet zo lekker met de flow, dingen moeten even anders want ik zit elke avond weer te vreten momenteel. Dusch. Februari moet even het verschil gaan maken!
Cocoonsequote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Goesso shandaly! Echt superknap
Ik duik ff onder. Gaat niet zo lekker met de flow, dingen moeten even anders want ik zit elke avond weer te vreten momenteel. Dusch. Februari moet even het verschil gaan maken!
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddeldquote:Op maandag 1 februari 2016 08:29 schreef Vanyel het volgende:
En juist niet onderduiken. Dat leidt tot schaamteloosheid.
Kom maar elke avond vertellen wat je in je snaveltje wil steken, ben je er eerder vanaf
gewoon focussen op de mensen met wie het niet goed gaat danquote:Op maandag 1 februari 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddelden ik heb het ook te druk om fatsoenlijk mee te posten. No worries
Da's toch bijna een heel biertje extra!quote:Op maandag 1 februari 2016 09:25 schreef MutedFaith het volgende:
Dagelijkse limiet definitief met 100 omhoog gegooid naar 1900.
Herkenbaar!quote:Op maandag 1 februari 2016 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik raak namelijk gedemotiveerd als het met andere mensen wel goed gaat. Mijn brein werkt wellicht wat anders dan gemiddelden ik heb het ook te druk om fatsoenlijk mee te posten. No worries
de chocolade en bier zijn hidden textfieldsquote:Op maandag 1 februari 2016 09:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel even een lijstje doen, dan lijkt het net of het goed gaat
O: eiwitpannenkoek met kaneel en appelstroop
S: core en cardio
T: Shake met banaan
L: Tunamelttosti
D: Wraps met vis en groente
T: iets van fruit.
Ssssssjt. Don't tell!quote:Op maandag 1 februari 2016 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de chocolade en bier zijn hidden textfields
Dat is wel een fijne startquote:Op maandag 1 februari 2016 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is de eindstand -3,5 geworden tov vorige week maandag.
Maar nu dus de kunst vol te houden zonder een weegschaal die dagelijks met enorme sprongen omlaag duikt.
Bites we Love. Die zakjes hapjes van 2 gram ofzo waar je veel te veel geld voor betaalt. Soort Hello Fresh, maar dan voor snacks.quote:
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bites we Love. Die zakjes hapjes van 2 gram ofzo waar je veel te veel geld voor betaalt. Soort Hello Fresh, maar dan voor snacks.
quote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?Tering hé, als het niet in jouw straatje past dan moet en zal het afgezeken worden de laatste tijd.
En dat dusquote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij zijn BitesWeLove kleine zakjes met 40gr nootjes/gedroogdevruchten/bonen/etc die er voor zorgen dat ik een mooie kleine afgepaste hoeveelheid mee kan nemen als tussendoortje (zodat ik er niet te veel van ga eten) in een variatie zonder dat ik 10-12 verschillende zakken spul in de kast hoef te hebben waarvan de helft dan weer uitdroogt etc.
Nee, sorry.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Godsamme zeg, kan jij ook nog wel eens niet sarcastisch reageren?Tering hé, als het niet in jouw straatje past dan moet en zal het afgezeken worden de laatste tijd.
Ja, en ik vreet 's avonds de andere helft van de zak leeg...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Ik doe altijd gewoon een handje in een plastic zakje of tupperware bakje dan.
Dit. Heb altijd wel 'n lading rozijntjes, walnoten, pecannoten, dat soort dingen in huis. Vind 't gewoon zonde om geld uit te geven aan dingen die je prima zelf kunt combineren/maken. Krijg ook altijd spam voor die 'Graze Box', beetje hetzelfde idee als dat BWL, en dat is me toch duurquote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Maar dan heb je niet dezelfde variatie, gok ik zo.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
Dat weet ik niet, ben verder niet met BWL bekend. Ik herken het probleem van de rest van de zak leegkauwen ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet dezelfde variatie, gok ik zo.
Hier stond de postbode er ook mee te vechten. Wij hebben zo'n anti-inbraak-ding erachter zitten en dan kunnen doosjes er niet door. Ze moeten over op enveloppen!quote:Op maandag 1 februari 2016 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het concept van BWL briljant. Helaas passen ze niet door mijn brievenbus, dus ben ik gestopt
Dan zou ik ook stoppen inderdaad.....juist dat is zo fijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het concept van BWL briljant. Helaas passen ze niet door mijn brievenbus, dus ben ik gestopt
ja, ik had constant gezeik dat ze niet arriveerden, of dan later met de pakketdienst moesten worden nageleverd, of dat ik ze bij de Bruna moest gaan ophalen...quote:Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik ook stoppen inderdaad.....juist dat is zo fijn.
Ik las: burenquote:Op maandag 1 februari 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had constant gezeik dat ze niet arriveerden, of dan later met de pakketdienst moesten worden nageleverd, of dat ik ze bij de Bruna moest gaan ophalen...
En ik wil niet in mijn 80 jaar oude deur gaan zagen voor wat nootjes, dus dan maar geen bites.
Dit ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik maar de hele tijd meuk in mn bakkes blijf proppen.
Je loopt hard, je zwemt weer. Dat cijfertje op de weegschaal is ook niet alles. Ik gok zo dat je in de spiegel heus wel verschil ziet.quote:Op maandag 1 februari 2016 10:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik zit dus nu nog steeds op 74,1. Positieve daaraan is dat ik dus op gewicht blijf, maar ik wil het er gewoon af hebben.
'ik ben geweldig, neem me aan'.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Ugh, jezelf verkopen in een motivatiebrief is zo ruk om te doen he?
Klein beetje. En een maand geleden was ik 3 kg zwaarder. Als ik het zo bekijk valt het wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je loopt hard, je zwemt weer. Dat cijfertje op de weegschaal is ook niet alles. Ik gok zo dat je in de spiegel heus wel verschil ziet.
Oh, niet zo gek dat je lijf even bij moet komen, toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klein beetje. En een maand geleden was ik 3 kg zwaarder. Als ik het zo bekijk valt het wel mee eigenlijk.
Tried that once. Didn't work.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'ik ben geweldig, neem me aan'.
Buuhhhhh daar heb ik echt een teringhekel aan.. ik ben er ook erg slecht in vooralquote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Precies dit ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.
Nouja, als de vacature écht bij je past is het juist fijn dat je dat in een brief kunt opschrijven en niet alleen maar je cv mag sturen. Ik vind het ook altijd heel moeilijk en herschrijf hem duizend keer, maar als er eenmaal een echt goede versie ligt ben ik daar echt trots op.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Motivatiebrieven zijn zo zinloos. Een beetje over jezelf gaan lopen schrijven dat je precies dat bent wat t bedrijf zoekt. Ook als je dat absoluut niet bent. En maar op zoek naar dingen die bij allemaal die verschrikkelijke vacature-termen passen.
Ja is dat waarom ik dan toch weer meer ga eten?quote:Op maandag 1 februari 2016 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, niet zo gek dat je lijf even bij moet komen, toch?
Die verkopen ze hier niet meerquote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En als, dan heb ik mani-nuts die ze gewoon bij de appie verkopen. Mooi zat voor mij.
Ik heb nu al maanden 2 doosjes liggen.. vergeet ze gewoon, geen behoefte geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2016 11:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier niet meer
Was wel een goed alternatief
Zou best kunnen. Daarnaast is de winter voor een hoop mensen niet de makkelijkste tijd om zich in te houdenquote:Op maandag 1 februari 2016 11:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja is dat waarom ik dan toch weer meer ga eten?
Nouja, lekker cliché maar het is 1 februari, dus we gaan er weer voor.![]()
Ik ben er heel goed in sinds ik een artikel heb gelezen over hoe mannen en vrouwen verschillen met solliciteren. Vrouwen leren bescheiden te zijn en mannen niet, die denken als ze de helft van wat gevraagd wordt weleens gedaan hebben dat ze de baan wel aan kunnen, en vrouwen denken als ze met 80% veel ervaring hebben dat ze toch 20% tekort komen. Dus tegenwoordig denk ik gewoon 'hoe zou een man dit schrijven' en dan rolt die brief er zo uit.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Dit is zo waar he. Maar het is ook zo verrekte moeilijk om om te draaienquote:Op maandag 1 februari 2016 13:07 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ben er heel goed in sinds ik een artikel heb gelezen over hoe mannen en vrouwen verschillen met solliciteren. Vrouwen leren bescheiden te zijn en mannen niet, die denken als ze de helft van wat gevraagd wordt weleens gedaan hebben dat ze de baan wel aan kunnen, en vrouwen denken als ze met 80% veel ervaring hebben dat ze toch 20% tekort komen. Dus tegenwoordig denk ik gewoon 'hoe zou een man dit schrijven' en dan rolt die brief er zo uit.
Dat heb je goed gedaan, 1.3 op vakantie. Nice.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
ben ik weer! Was een weekje op vakantie veel gelopen en baantjes gezwommen. Ook gewoon gegeten binnen mijn calorieën.
Was net 1,3 kg afgevallen sinds vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |