SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik gescoord en El Ghazi gescoord. Drie keer raden welke club geen toestemming krijgt om een nieuwe spits te halen.![]()
Tete had die bal niet eens voor laten geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Jairo nooit gehoord van voor je man staan
Tering![]()
Goh van Rhijn staat weer eens in de basis hoor'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voorin zit jullie probleem niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef JimmyManna het volgende:
Milik gescoord en El Ghazi gescoord. Drie keer raden welke club geen toestemming krijgt om een nieuwe spits te halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jawel. Voorin en op de bank.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorin zit jullie probleem niet.![]()
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0-1 - standaardsituatiequote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.
0-2 - matig optreden defensie Roda + doelman![]()
Valt mee hoor. Die van PSV (en dat is toch waar je mee moet vergelijken) is veel en veel beter. En dan hebben we ook nog eens weinig achter de hand. Ja, Fischer, maar dat is niet veel soeps.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.![]()
Roda verdedigde ook echt goed in de standaardsituatie!quote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0-1 - standaardsituatie
0-2 - matig optreden defensie Roda + doelman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Snelle Egel![]()
Vind het vandaag verdedigend niet heel overtuigend, Roda gooit er veel strijdlust in. Die hebben er trouwens best wat leuke spelers bijgekregen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is niet alsof Tete dat nooit overkomt natuurlijk, dat is ook geen perfectie. Wel met je eens dat Van Rhijn meer had kunnen/moeten doen natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:18 schreef S0nic het volgende:
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal mee eens, Van Rhijn loopt altijd mee en gaat nooit voor de balquote:Op zondag 31 januari 2016 13:18 schreef S0nic het volgende:
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Sinkgraven zet weer eens iemand makkelijk van de bal af, maar is blijkbaar niet fel genoeg. Toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volkomen terecht. Niet één keer schieten in de tweede helft
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jammer jongens, Duitsers scoren altijd in de laatste minuut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
Je hoopt dat dit de club wakker schudt, maar dat gaat toch niet gebeuren.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
alleen de 2e helft gezien maar dat was echt bedroevend al mag zo'n bal er nooit inquote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, graag een diepgravende analyse van het Frank de Boer-kliekje.![]()
Elke keer denk je: "Het kan toch niet slechter?"
Maar elke keer weten ze die uitdaging aan te gaan.Oh.![]()
Het was een doeltrap.
Lag dus aan de scheids.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat had ik ook bij Heracles al. En nu weerquote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elke keer denk je: "Het kan toch niet slechter?"
Maar elke keer weten ze die uitdaging aan te gaan.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer jongens, Duitsers scoren altijd in de laatste minuut.is niet de eerste keer
![]()
0-4 0-5quote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ga gewoon goed voetballen en loop uit naar 1-4Narf!![]()
En toch ging hij erin, wat terecht was.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen de 2e helft gezien maar dat was echt bedroevend al mag zo'n bal er nooit in![]()
Meh niet terecht. Roda had moeten winnenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En toch ging hij erin, wat terecht was.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het meest trieste is dat alle ploegen in de Eredivisie leuker zijn om naar te kijken, met uitzondering van Feyenoord ofzo![]()
![]()
Frank moet optyfenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beste selectie tot nu toe onder FrankNarf!![]()
Dit zag iedereen aan komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef BlauweSporttas het volgende:
Kan wel janken. In 2 speelronden de titel vergooien.
Binnen een paar weken staat PSV op een flinke voorsprong.Oh.![]()
uiteindelijk wel, je roept het op je af op deze manierquote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En toch ging hij erin, wat terecht was.![]()
Ik ben benieuwd naar het stuk in de Telegraaf morgen waarin staat welke spelers ze hebben geprobeerd te halen.Oh.![]()
Frank knutselt maar wat met z'n tactiek waar je barca skills voor nodig hebt.
Nu zie je pas hoe beperkt sommige spelers zijnhardcoholic![]()
Twee keer gelijkspel. 1 punt achter de koploper en de titel is vergooid.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef BlauweSporttas het volgende:
Kan wel janken. In 2 speelronden de titel vergooien.
Is niet waar natuurlijk.![]()
Opeens ook allemaal voorzetten en gevaar vanaf de rechterkant he. Van Rhijn. Tete heeft echt zoveel verbloemd dit jaar
![]()
Ze krijgen een pak slaag volgende week uit in Eindhoven.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Twee keer gelijkspel. 1 punt achter de koploper en de titel is vergooid.
Is niet waar natuurlijk.
De Boer maakt er een potje van.![]()
Het begint weer angstvallig veel op vorig seizoen te lijken, waar de eerste seizoenshelft bij vlagen wel hoopvol was.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Heracles al. En nu weerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook die enorme dip toen na de winterstop. Groningen thuisquote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het begint weer angstvallig veel op vorig seizoen te lijken, waar de eerste seizoenshelft bij vlagen wel hoopvol was.
Volgende week?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak slaag volgende week uit in Eindhoven.
De Boer maakt er een potje van.Oh.![]()
Dacht wel dat ik dit niet hoefde te zien . Van stront maakt een stronttrainer geen goud .RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarschijnlijk dat Feyenoord echt 20 kansen creëert om vervolgens alsnog 1-1 te spelenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week wordt weer een Klassieker om van te janken ben ik bang.![]()
Praten/schreeuwen tegen een dood iets.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk speelt het middenveld al matig tot onthutsend zwak sinds De Boer trainer is.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Als dat zo is kan je het kampioenschap al bijna op je buik schrijven. Wint Ajax daar dan zijn ze weer kanshebber. Moeten ze wel ietsjes beter voetballen dan vandaag.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Ze krijgen een pak slaag volgende week uit in Eindhoven.
De Boer maakt er een potje van.![]()
Niet eens 0 kansen, maar 0 schotenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht ?
Gelukkig ben ik aan het werkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Terechte uitslag Ajax was kut. Frank mag oprotten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik mis topspelers als Brutil Hose.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die zou niet misstaanquote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis topspelers als Brutil Hose.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het zat mee en daardoor 0-2 voor, en toen helemaal niks meer gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht ?
Gelukkig ben ik aan het werk![]()
Dat zie ik ook wel gebeuren ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:29 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Feyenoord echt 20 kansen creëert om vervolgens alsnog 1-1 te spelenOh.![]()
Onder Drank en z'n kut selectie weinig leuke klassiekers meer gezien.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week wordt weer een Klassieker om van te janken ben ik bang.Narf!![]()
Dat sowieso. Bye bye kampioenschap, bedankt Marc en Frank. Rot nu maar gewoon op.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Gruisman het volgende:
Fc Oogaids is weer in al haar glorie terug![]()
![]()
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat ligt geheel aan Frank de Boer.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, je roept het op je af op deze manier
Fisscher was trouwens weer erg goed hoor...![]()
![]()
Wat is er toch met Fischer gebeurd?
En met veel anderen, maar Fischer is toch wel een standje belabberd aan het ballen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Onder Drank en z'n kut selectie weinig leuke klassiekers wedstrijden meer gezien.Oh.![]()
geeft echt hele goed steekpasses.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En met veel anderen, maar Fischer is toch wel een standje belabberd aan het ballen.
Aan niemand.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Inderdaad ja maar er waren er vandaag nog 10quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En met veel anderen, maar Fischer is toch wel een standje belabberd aan het ballen.![]()
Die zou je zomaar kunnen verliezen met dit spel, Feyenoord knalt er vol op en daar kunnen de jongetjes niet tegen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor een of andere vage reden, dacht ik dat het volgende week al was. Een Frank momentje van me. In maart dan. En tegen Feyenoord zie ik ze anders ook niet de volle buit binnenhalen.quote:![]()
Fischer blijkt toch minder talent te hebben dan gedacht.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En met veel anderen, maar Fischer is toch wel een standje belabberd aan het ballen.
Net als Boilesen.Oh.![]()
De laatste keer dat ze echt goed hebben gespeeld is oprecht twee jaar geleden tijdens die periode rondom Barcelona thuisbizar eigenlijk
![]()
Nee want Feyenoord choked, maar ik zie het wel weer een 0-0 worden net als vorig jaar. Of een 1-1 met rommelgoals.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zou je zomaar kunnen verliezen met dit spel, Feyenoord knalt er vol op en daar kunnen de jongetjes niet tegen.Oh.![]()
Fischer speelt idd kut, maar het helpt ook niet mee dat je lompe mongolen als Gudelj en Klaassen achter je hebt staan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En met veel anderen, maar Fischer is toch wel een standje belabberd aan het ballen.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Ach, als je verliest van Feyenoord en dat tot gevolg heeft dat Frank en Netto weggaan ben ik voor.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want Feyenoord choked, maar ik zie het wel weer een 0-0 worden net als vorig jaar. Of een 1-1 met rommelgoals.![]()
Meer dan de rest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Topaankoop Sinkgraven deed ook weer niks![]()
Toen ging het een periode goed met Hoesen in de spits, tot Frank Sigthorsson daar weer neerzette en toen ging het weer dramatisch.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:32 schreef Gruisman het volgende:
De laatste keer dat ze echt goed hebben gespeeld is oprecht twee jaar geleden tijdens die periode rondom Barcelona thuisbizar eigenlijk
Oh.![]()
Ik ga Ajax niet uitlachen, weinig recht van spreken, maar er zit zo verschrikkelijk weinig creativiteit in die ploeg. Het is gewoon weer helemaal niets.![]()
Denken dat die weggaanquote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, als je verliest van Feyenoord en dat tot gevolg heeft dat Frank en Netto weggaan ben ik voor.![]()
Frank mag eeuwig blijven zitten dankzij zijn 4 kampioenschappen en Marc kreeg vorig jaar nog contractverlenging.Oh.![]()
Onjuiste bewering. Die heb ik in aanvallend opzicht weinig goed zien doen, maar deed verdedigend zijn werk welquote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef hafcfan het volgende:
Topaankoop Sinkgraven deed ook weer niksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal gelijk hoor, dieptriest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ga Ajax niet uitlachen, weinig recht van spreken, maar er zit zo verschrikkelijk weinig creativiteit in die ploeg. Het is gewoon weer helemaal niets.![]()
Te schandalig voor woorden eigenlijk. Dat je als Ajax zijnde in twee jaar tijd gewoon nooit een serie goede wedstrijden achter elkaar hebt gespeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging het een periode goed met Hoesen in de spits, tot Frank Sigthorsson daar weer neerzette en toen ging het weer dramatisch.![]()
En toch denk ik dat een andere trainer hier meer uit kan halen, er zijn namelijk echt wel spelers met creativiteit. En anders moeten ze maar doorstromen uit de jeugd in de personen van Nouri en Cerny.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ga Ajax niet uitlachen, weinig recht van spreken, maar er zit zo verschrikkelijk weinig creativiteit in die ploeg. Het is gewoon weer helemaal niets.Oh.![]()
Ja met Hoesen draaide het inderdaad fantastisch, die schoot de ballen aan de lopende band de kruising inquote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging het een periode goed met Hoesen in de spits, tot Frank Sigthorsson daar weer neerzette en toen ging het weer dramatisch.![]()
![]()
Tja, die was beter dan Siggy.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja met Hoesen draaide het inderdaad fantastisch, die schoot de ballen aan de lopende band de kruising in![]()
Cerny had natuurlijk allang een kans moeten hebben. Dat Donny niet wordt opgesteld terwijl hij al een paar goals gemaakt heeft, vind ik ook vreemd.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat een andere trainer hier meer uit kan halen, er zijn namelijk echt wel spelers met creativiteit. En anders moeten ze maar doorstromen uit de jeugd in de personen van Nouri en Cerny.![]()
Hij is ook niet de topspits natuurlijk, maar had zijn waarde als aanspeelpunt en mede dankzij hem hadden we een goede periode.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja met Hoesen draaide het inderdaad fantastisch, die schoot de ballen aan de lopende band de kruising inOh.![]()
De Boer weet gewoon niet hoe hij moet aanvallen, zo simpel ligt het.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat een andere trainer hier meer uit kan halen, er zijn namelijk echt wel spelers met creativiteit. En anders moeten ze maar doorstromen uit de jeugd in de personen van Nouri en Cerny.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Die gaan geen verandering brengen aan dit elftal, die moet je brengen in een goed draaiend team.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat een andere trainer hier meer uit kan halen, er zijn namelijk echt wel spelers met creativiteit. En anders moeten ze maar doorstromen uit de jeugd in de personen van Nouri en Cerny.![]()
Al was het tegen De Graafschap eigenlijk al net zo kut, voor de winterstopquote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Winterstop heeft ze goed gedaan net als vorig jaar ..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen maar steeds slechtere wedstrijden...quote:Op zondag 31 januari 2016 14:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Te schandalig voor woorden eigenlijk. Dat je als Ajax zijnde in twee jaar tijd gewoon nooit een serie goede wedstrijden achter elkaar hebt gespeeld.Oh.![]()
Hoesen had ons kampioen gemaakt die is echt zo slecht niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ging het een periode goed met Hoesen in de spits, tot Frank Sigthorsson daar weer neerzette en toen ging het weer dramatisch.
Beter dan Milik of de paniekaankoop die ze vanacht doen.Narf!![]()
Hmja, maar je hebt toch gewoon scorend vermogen en creatief vermogen nodig? Het is al sinds 2013 niveautje middenmoot wat betreft de voorste 4 posities. Ongelofelijk wat voor matige spelers er allemaal op die posities hebben gespeeld de laatste 3 jaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook niet de topspits natuurlijk, maar had zijn waarde als aanspeelpunt en mede dankzij hem hadden we een goede periode.![]()
Als je ziet hoe Jonk de A1 liet voetballen en Frank het eerste, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax compleet van het padje is?Dit, dus.![]()
Het is goed dat je niet hebt gekeken, d'n Loungen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Winterstop heeft ze goed gedaan net als vorig jaar ..![]()
Wat zal nou daadwerkelijk de oplossing zijn? Naast de vrij matige selectie die we hebben?
Ligt het echt aan het drieblokje Frank - Marc Netto & vd Sar?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Donny mag van mij de selectieplaats hebben van Gudelj. Gewoon Bazoer in de punt naar achteren en dan doe je Sinkgraven linkshalf en Klaassen rechtshalf.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Cerny had natuurlijk allang een kans moeten hebben. Dat Donny niet wordt opgesteld terwijl hij al een paar goals gemaakt heeft, vind ik ook vreemd.
Want Sinkgraven moet je vertrouwen geven op het middenveld, en dan komt hij vanzelf wel in vorm. Hij wordt nu het hele elftal door geslingerd en krijgt dan niet eens de kans om vorm te krijgen.Oh.![]()
Dus ongeschikt voor een club als Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
De Boer weet gewoon niet hoe hij moet aanvallen, zo simpel ligt het.
Dan gaat hij het maar "goed neerzetten" bij een degradatieclub of middenmotertje.Oh.![]()
Man, man, man. Wat een zwakte.
Huntelaar schijnt bij Schalke ook niet meer helemaal onomstreden te zijn. Geef die gast vanavond nog 2 miljoen per jaar en wat tekengeld + 3 miljoen of zo voor Schalke en al deze problemen zijn verleden tijd.![]()
Klopt. Maar elke Ajax supporter die langer dan 5 seconden bij de dingen stil staat weet dat al een hele poos.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:37 schreef Buitendam het volgende:
Als je ziet hoe Jonk de A1 liet voetballen en Frank het eerste, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax compleet van het padje is?Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Klopt, maar we weten allemaal wie er verantwoordelijk zijn voor dit slecht draaiende team.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die gaan geen verandering brengen aan dit elftal, die moet je brengen in een goed draaiend team.Oh.![]()
Investeren als een malle in Ziyech. Tuurlijk zou je iets betere jeugdspelers zoals Cerny en Van de Beek in kunnen brengen maar ook dan is het nog te weinig.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat zal nou daadwerkelijk de oplossing zijn? Naast de vrij matige selectie die we hebben?
Ligt het echt aan het drieblokje Frank - Marc Netto & vd Sar?![]()
Dan moet de bal nog wel in de 16 komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef NeuNeu het volgende:
Huntelaar schijnt bij Schalke ook niet meer helemaal onomstreden te zijn. Geef die gast vanavond nog 2 miljoen per jaar en wat tekengeld + 3 miljoen of zo voor Schalke en al deze problemen zijn verleden tijd.![]()
Ik zeg het niet gauw, maar misschien is het goed dat Frank na dit seizoen vertrekt en er nieuw elan in staf wordt gebracht![]()
Is dit de Badderquiz? Moeten wij nu een vraag bedenken? Hoe is Badder verwekt lijkt me het goede antwoord.quote:![]()
Milik is ook niet perse slecht, maar voelt gewoon weinig vertrouwen en wordt nauwelijks aangespeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hoesen had ons kampioen gemaakt die is echt zo slecht niet.
Beter dan Milik of de paniekaankoop die ze vanacht doen.Oh.![]()
Gelijkspel in een uitwedstrijd is geen schande. Maar thuis gelijkspelen tegen dezelfde ploeg is wel erg.quote:
Geen incident.![]()
Dit, dan gaan Ghazi en Fischer nog steeds kansloos schieten. Of Younes die naar binnen gaat om vervolgens de bal te verspelen..quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Dan moet de bal nog wel in de 16 komen.![]()
Zelfs Jong voetbalde prima laatstquote:Op zondag 31 januari 2016 14:37 schreef Buitendam het volgende:
Als je ziet hoe Jonk de A1 liet voetballen en Frank het eerste, dan kun je toch niet anders concluderen dan dat Ajax compleet van het padje is?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ziyech is niet de oplossing. Die staat in no-time net zo hard te schutteren als de rest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Investeren als een malle in Ziyech. Tuurlijk zou je iets betere jeugdspelers zoals Cerny en Van de Beek in kunnen brengen maar ook dan is het nog te weinig.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
En die worden dan weer kapot gemaakt door het beleid wat er gehanteerd wordt?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Investeren als een malle in Ziyech. Tuurlijk zou je iets betere jeugdspelers zoals Cerny en Van de Beek in kunnen brengen maar ook dan is het nog te weinig.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Waarom zou je ook je weekend laten vergallen door een stelletje amateurs zonder zelfkritiek ?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is goed dat je niet hebt gekeken, d'n Loungen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ben ik met je eens, maar ik had het er meer over dat Frank met zijn torren in de kop een nog slechtere spits toen opeens in de basis ging zetten. Terwijl daar geen reden voor was.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, maar je hebt toch gewoon scorend vermogen en creatief vermogen nodig? Het is al sinds 2013 niveautje middenmoot wat betreft de voorste 4 posities. Ongelofelijk wat voor matige spelers er allemaal op die posities hebben gespeeld de laatste 3 jaar.
Dat ze geen goede aanvallers kunnen kopen is duidelijk.Oh.![]()
Denken dat het dan opeens wel gaat lopenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef NeuNeu het volgende:
Huntelaar schijnt bij Schalke ook niet meer helemaal onomstreden te zijn. Geef die gast vanavond nog 2 miljoen per jaar en wat tekengeld + 3 miljoen of zo voor Schalke en al deze problemen zijn verleden tijd.
Wat naïef
Oh.![]()
Die verliest al zijn voetballend vermogen onder Frank.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ziyech is niet de oplossing. Die staat in no-time net zo hard te schutteren als de rest.![]()
En met alle respect, Becker is op dit moment misschien wel wat we missen. Gewoon een klassieke buitenspeler die zijn man passeert én fatsoenlijke voorzet kan geven![]()
Dat zou inderdaad kunnen, maar qua spelers is het opnieuw veel te matig. Klaassen is geen creatieve speler, El Ghazi is een tikkie overschat, Milik heeft nooit heel veel gescoord en Younes laat het ook maar 1 keer in de 5 wedstrijden zien. Dan komen er weinig kansen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En die worden dan weer kapot gemaakt door het beleid wat er gehanteerd wordt?![]()
Dat kan Younes ook, als hij geen dubbele dekking krijgtquote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met alle respect, Becker is op dit moment misschien wel wat we missen. Gewoon een klassieke buitenspeler die zijn man passeert én fatsoenlijke voorzet kan gevenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet zo boos doen... Ik gebruikte al een vraagteken, daaruit zou je kunnen opmerken dat ik de vraag stelde en dus een antwoord gegeven kan worden. Het hoeft niet, maar om een vraag bij een vraag te bedenken is zottigheid.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:40 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Is dit de Badderquiz? Moeten wij nu een vraag bedenken? Hoe is Badder verwekt lijkt me het goede antwoord.
Wel jammer dat je meteen weer op de persoonlijke toer moet, staat je niet zo goed.![]()
Ja en die durft en doet niks meer zolang hij in dit team speelt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met alle respect, Becker is op dit moment misschien wel wat we missen. Gewoon een klassieke buitenspeler die zijn man passeert én fatsoenlijke voorzet kan gevenOh.![]()
Een half jaar naar hem schreeuwen dat hij moet SPELEN en dat het SIMPEL moet.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die verliest al zijn voetballend vermogen onder Frank.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Nee, we missen een fatsoenlijk lopend middenveld. Er gebeurde letterlijk helemaal niks op het middenveld.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En met alle respect, Becker is op dit moment misschien wel wat we missen. Gewoon een klassieke buitenspeler die zijn man passeert én fatsoenlijke voorzet kan geven![]()
Gudelj..quote:Op zondag 31 januari 2016 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, we missen een fatsoenlijk lopend middenveld. Er gebeurde letterlijk helemaal niks op het middenveld.Narf!![]()
Ik mis de driehoekjes op het middenveld. Combinatievoetbal en positiespel enzo.
Het is maar lekker naar de backs tikken, dan weer terug, dan een back die weer de bal krijgt en langs de zijkant rent en een kutvoorzet geeft.
Geen enkele variatie.Oh.![]()
Het is inderdaad genant om te zien hoe een speler die eerder zo vrij speelde nu zo plichtmatig speeltquote:Op zondag 31 januari 2016 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en die durft en doet niks meer zolang hij in dit team speelt.![]()
Gewoon lekker zo door blijven gaan, ja toch.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denken dat het dan opeens wel gaat lopen
Wat naïefSnelle Egel![]()
Badder als jij nu eens niet alles zo negatief opvat maar gewoon wat zelfspot gaat kopen hoef je niet elke keer zo huilend te reagerenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet zo boos doen... Ik gebruikte al een vraagteken, daaruit zou je kunnen opmerken dat ik de vraag stelde en dus een antwoord gegeven kan worden. Het hoeft niet, maar om een vraag bij een vraag te bedenken is zottigheid.
Wel jammer dat je meteen weer op de persoonlijke toer moet, staat je niet zo goed.
Ik ben niet boos hoor, voelde het al de hele tijd aankomen, ik hoop op een nieuwe revolutie![]()
![]()
Hm, Sigtorsson scoorde in ieder geval nog af en toe. Hoesen zal voetballend best redelijk geweest zijn, maar scoorde gewoon nooit. Dan wordt het ook moeilijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik had het er meer over dat Frank met zijn torren in de kop een nog slechtere spits toen opeens in de basis ging zetten. Terwijl daar geen reden voor was.![]()
Bestuur tegen de muurquote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gewoon lekker zo door blijven gaan, ja toch.Oh.![]()
dat was inderdaad ontluisterend slecht maar ook voorin hield het niet overquote:Op zondag 31 januari 2016 14:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nee, we missen een fatsoenlijk lopend middenveld. Er gebeurde letterlijk helemaal niks op het middenveld.![]()
Hoesen was de beste (of minst slechte) spits voor Ajax in de laatste jaren.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, Sigtorsson scoorde in ieder geval nog af en toe. Hoesen zal voetballend best redelijk geweest zijn, maar scoorde gewoon nooit. Dan wordt het ook moeilijk.![]()
Ironisch hoe Cocu en paar jaar geleden nog het pispaaltje was en De Boer geroemd werd, en nu is het andersom. Cocu heeft geleerd van fouten en is er beter op geworden. De Boer kreeg het in de schoot geworpen, had de wind mee paar jaartjes en is nu compleet van slag en weet niets fatsoenlijks neer te zetten als het ineens niet meer zo voor de wind gaat.![]()
Sigthorsson scoorde ook zelden johquote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hm, Sigtorsson scoorde in ieder geval nog af en toe. Hoesen zal voetballend best redelijk geweest zijn, maar scoorde gewoon nooit. Dan wordt het ook moeilijk.
Dan kan je beter een spits hebben die misschien wat minder scoort maar de rest wel goed laat voetballen.Oh.![]()
Als dat zo is, dan zegt dat heel veel over het Ajax van de laatste 5 jaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoesen was de beste spits voor Ajax in de laatste jaren.![]()
Ja, Cocu heeft wel een fatsoenlijke TD die met normale spelers komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Dreassic het volgende:
Ironisch hoe COcu en paar jaar geleden nog het pispaaltje was en De Boer geroemd werd, en nu is het andersom. Cocu heeft geleerd van fouten en is er beter op geworden. De Boer kreeg het in de schoot geworpen, had de wind mee paar jaartjes en is nu compleet van slag en weet niets fatsoenlijks neer te zetten als het ineens niet meer zo voor de wind gaat.![]()
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pls Siggy
Siggy tegen NAC was uiterst genant
Bedankt voor het brengen van een lach op mijn gezichtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En een IQ van boven de 60, dat helpt ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Cocu heeft wel een fatsoenlijke TD die met normale spelers komen.![]()
Brands is inderdaad een geweldige TD met een stuk meer charisma dan Overmars. Ik dacht vroeger altijd dat 'charisma' onzin was, maar elke speler die langer dan 10 minuten met Overmars praat komt niet meer bij van het lachen van zijn warrige geklets.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, Cocu heeft wel een fatsoenlijke TD die met normale spelers komen.![]()
Die 4 kampioenschappen van de armoede zijn echt naar Frank z'n hoofd gestegen. Natuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan en blijft het een prima prestatie maar je kan daar niet blijven op teren.
Doen De Boer het overnam van Jol sprak hij schande van het veldspel op dat moment. Ik denk dat als je een wedstrijd van toen terugkijkt en vergelijkt met die van vandaag je nog gaat terugverlangen naar die tijd.Snelle Egel![]()
Dat weet ik wel zeker, Ajax creëerde in de tijd van de Jol ongeveer 10 open kansen per wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef S0nic het volgende:
Die 4 kampioenschappen van de armoede zijn echt naar Frank z'n hoofd gestegen. Natuurlijk heeft hij ook goede dingen gedaan en blijft het een prima prestatie maar je kan daar niet blijven op teren.
Doen De Boer het overnam van Jol sprak hij schande van het veldspel op dat moment. Ik denk dat als je een wedstrijd van toen terugkijkt en vergelijkt met die van vandaag je nog gaat terugverlangen naar die tijd.![]()
Frank gaat na dit seizoen sowieso ook wel weg lijkt me. Denk alleen niet dat clubs van het kaliber Liverpool en Tottenham nog geïnteresseerd zijn.![]()
Leg de selecties dan ook gelijk naast elkaar.. Jol had er veel meer uit moeten halen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef S0nic het volgende:
Doen De Boer het overnam van Jol sprak hij schande van het veldspel op dat moment. Ik denk dat als je een wedstrijd van toen terugkijkt en vergelijkt met die van vandaag je nog gaat terugverlangen naar die tijd.![]()
Zeker als je daarvoor ook aangesproken bent met totaal andere namen dan hoe je daadwerkelijk heet.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Brands is inderdaad een geweldige TD met een stuk meer charisma dan Overmars. Ik dacht vroeger altijd dat 'charisma' onzin was, maar elke speler die langer dan 10 minuten met Overmars praat komt niet meer bij van het lachen van zijn warrige geklets.Oh.![]()
Ik denk dat hij al moeite zal hebben om bij een West Bromwich Albion aan de bak te kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Gruisman het volgende:
Frank gaat na dit seizoen sowieso ook wel weg lijkt me. Denk alleen niet dat clubs van het kaliber Liverpool en Tottenham nog geïnteresseerd zijn.Oh.![]()
Mwa... in de schoot geworpen?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Dreassic het volgende:
Ironisch hoe Cocu en paar jaar geleden nog het pispaaltje was en De Boer geroemd werd, en nu is het andersom. Cocu heeft geleerd van fouten en is er beter op geworden. De Boer kreeg het in de schoot geworpen, had de wind mee paar jaartjes en is nu compleet van slag en weet niets fatsoenlijks neer te zetten als het ineens niet meer zo voor de wind gaat.
De Boer kreeg in die jaren een elftal dat achter stond in de competitie weer zo aan het draaien dat het kampioen werd. Weliswaar niet door heel goed te voetballen maar door nooit door de ondergrens van een zesje te zakken. Iets wat onmogelijk leek met Nederlandse voetballers.Wie dit leest is gek![]()
Haha inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als je daarvoor ook aangesproken bent met totaal andere namen dan hoe je daadwerkelijk heet.![]()
Als je kutspelers koopt ( met inspraak van Frank) dan krijg je inderdaad een kutselectiequote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Leg de selecties dan ook gelijk naast elkaar.. Jol had er veel meer uit moeten halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij moet gewoon lekker naar Spanje gaan. Sociedad ofzo zou denk ik nog best een goede match zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al moeite zal hebben om bij een West Bromwich Albion aan de bak te kunnen.![]()
Dat kloptquote:Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je kutspelers koopt ( met inspraak van Frank) dan krijg je inderdaad een kutselectie
Ik vraag me alleen af wie Overmars en De Boer zouden kunnen vervangen..![]()
Ik denk dat de Serie b het beste bij hem past nuquote:Op zondag 31 januari 2016 14:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker naar Spanje gaan. Sociedad ofzo zou denk ik nog best een goede match zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Marcel Brands op de plek van Overmars. Cocu op de plek van De Boer?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik vraag me alleen af wie Overmars en De Boer zouden kunnen vervangen..![]()
Frank
Marc![]()
Deze selectie
Wat een kutseizoen, wederom
Weer lekker 2e worden
God ja, bij wie deed overmars datquote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker als je daarvoor ook aangesproken bent met totaal andere namen dan hoe je daadwerkelijk heet.
hey pas opquote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat de Serie b het beste bij hem past nu![]()
twitter:RemonHendriksen twitterde op zondag 31-01-2016 om 14:33:05Ajax doet aan schijnvoetbal. Rondspelen zonder ook maar ergens te komen... https://t.co/L7IgnORjze reageer retweet
Franks grote vriend Morten Olsenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik vraag me alleen af wie Overmars en De Boer zouden kunnen vervangen..RED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman is er behoorlijk ziek van. Blijf het wel een goeie gozer vinden trouwens.
http://www.foxsports.nl/video/veltman-ben-echt-ziek-van/
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 14:58:52 ]![]()
Alsof iemand heeft gezegd dat er ergens een mijnenveld ligt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RemonHendriksen twitterde op zondag 31-01-2016 om 14:33:05Ajax doet aan schijnvoetbal. Rondspelen zonder ook maar ergens te komen... https://t.co/L7IgnORjze reageer retweet
![]()
Heb zo een idee dat dat eerste seizoen dat ie halfverwege binnenkwam, gewonnen werd dmv "nieuwe coach" effect. En het feit dat zijn kalmheid op dat moment op het juiste moment kwam.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mwa... in de schoot geworpen?
De Boer kreeg in die jaren een elftal dat achter stond in de competitie weer zo aan het draaien dat het kampioen werd. Weliswaar niet door heel goed te voetballen maar door nooit door de ondergrens van een zesje te zakken. Iets wat onmogelijk leek met Nederlandse voetballers.
Dat gecombineerd met het falen van andere teams leidde tot die eerste titel.
Seizoenen erna waren teams zoals Twente en AZ en Feyenoord minder dan ervoor en PSV was die jaren flink van slag. Nu PSV er weer boven is zie je meteen het effect.![]()
Jan Joost.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Veltman is er behoorlijk ziek van. Blijf het wel een goeie gozer vinden trouwens.
http://www.foxsports.nl/video/veltman-ben-echt-ziek-van/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Puntenaantallen waarmee Ajax kampioen werd zijn gewoon veelzeggend. Geen concurrentie.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Heb zo een idee dat dat eerste seizoen dat ie halfverwege binnenkwam, gewonnen werd dmv "nieuwe coach" effect. En het feit dat zijn kalmheid op dat moment op het juiste moment kwam.
Seizoenen erna waren teams zoals Twente en AZ en Feyenoord minder dan ervoor en PSV was die jaren flink van slag. Nu PSV er weer boven is zie je meteen het effect.![]()
Bij Mastour van AC Milan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
God ja, bij wie deed overmars dat
Maar ook bij alle gesprekken met jeugdtrainers. Scouts sprak hij niet eens.
Oh.![]()
Waar haal je dat laatste uit?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Mastour van AC Milan.
Maar ook bij alle gesprekken met jeugdtrainers. Scouts sprak hij niet eens.
Parma zelfs te hoog ?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind dit nog redelijk hoog voor FrankRED ONS HENNIEGOD![]()
Vind ik wel iets te makkelijk, wat je hem wel kan verwijten maar hem niet alleen is dat ze te vaak denken dat het met de beschikbare spelers wel gaat lukkenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Heb zo een idee dat dat eerste seizoen dat ie halfverwege binnenkwam, gewonnen werd dmv "nieuwe coach" effect. En het feit dat zijn kalmheid op dat moment op het juiste moment kwam.
Ik heb het idee dat het meer ligt aan tactiek en spelidee dan passie of inzet. Ik zie niet echt spelers verzaken ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als iedereen de passie van Cillissen had, dan werd Ajax fluitend kampioen.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Passie? Hij huilt gewoon weer om zijn mama.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
hij had er toch ook wel bij kunnen zitten bij die corner, was in z'n doelgebiedquote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jij vind spelers als Dijks en Riedewald vol passie en inzet spelen? Kan toch ook nog wel een tandje bij?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het meer ligt aan tactiek en spelidee dan passie of inzet. Ik zie niet echt spelers verzaken ofzo![]()
Dit, maar is al zo vaak gezegd hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het meer ligt aan tactiek en spelidee dan passie of inzet. Ik zie niet echt spelers verzaken ofzo![]()
Maar je ziet ze wel allemaal te veel tijd nemen om de goeie beslissing te nemen die dan uiteraard niet de meer de juiste isquote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren bij Villareal-Granada bij beide teams 4 a 5 spelers gezien die Ajax beter maken. Dit elftal heeft minstens 15 punten te danken aan het shirt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Deels is dat angst. Ik vraag me alleen af waarvoor. Zou er een afrekencultuur heersen bij Ajax?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je ziet ze wel allemaal te veel tijd nemen om de goeie beslissing te nemen die dan uiteraard niet de meer de juiste is![]()
Ik heb niet het idee dat die verzaken. Maar mijn punt is vooral dat daar niet het (grootste) probleem ligtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Jij vind spelers als Dijks en Riedewald vol passie en inzet spelen? Kan toch ook nog wel een tandje bij?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat ben ik met je eens, maar dat komt toch niet door een gebrek aan passie of iets dergelijks?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar je ziet ze wel allemaal te veel tijd nemen om de goeie beslissing te nemen die dan uiteraard niet de meer de juiste is
gebrek aan zelfvertrouwen wel, maar ook wel een gebrek aan klassequote:Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat komt toch niet door een gebrek aan passie of iets dergelijks?![]()
gewoon alles winnen en we worden kampioen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Zelfvertrouwen zal absoluut meespelen ja, de klasse is er toch ook bij genoeg spelers wel om een goede pass in te spelenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
gebrek aan zelfvertrouwen wel, maar ook wel een gebrek aan klasseMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat laatste zou je denken, zeker op dit niveau van de eredivisiequote:Op zondag 31 januari 2016 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zal absoluut meespelen ja, de klasse is er toch ook bij genoeg spelers wel om een goede pass in te spelen![]()
De spelers zijn niet zo goed als we denken. Gisteren El Arabi zien spelen- een betrekkelijk anonieme speler op Europees niveau- 5 klassen beter dan wat er bij Ajax allemaal staat. Bazoer kan wat worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen zal absoluut meespelen ja, de klasse is er toch ook bij genoeg spelers wel om een goede pass in te spelenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik stel slechts dat bijvoorbeeld een Veltman en Riedewald in goede doen, in een normaal functionerende ploeg, een goede inspeelpass hebben. Niet dat ze wereldtop zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De spelers zijn niet zo goed als we denken. Gisteren El Arabi zien spelen- een betrekkelijk anonieme speler op Europees niveau- 5 klassen beter dan wat er bij Ajax allemaal staat. Bazoer kan wat worden.![]()
Tevens gaat Tete er natuurlijk ook komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een nieuwe coach zou nog beter zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
FdB zegt dat ze druk bezig zijn om een spits te halen, jippie.![]()
Laatste dag opeens druk bezigquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Elk jaar weer![]()
Ajax
Oh.![]()
Ben benieuwd..quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan nogquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze kunnen beter voor El Ghazi kiezen in de spits, een nieuwe buitenspeler zoeken en stoppen met met de punt naar voren te spelen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
FdB zegt dat ze druk bezig zijn om een spits te halen, jippie.
Maar ik wacht met veel genoegen af welke spits er uit de hoed komt.![]()
ze schaduwen Piet de Visserquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit schaduwlijstjes klaar hebben liggen, pas in winterstop gaan rondkijken
Scoutinggenot![]()
Fixedquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nooit schaduwlijstjes klaar hebben liggen, in winterstop pas op de laatste dag voor de transferdeadline gaan rondkijken
ScoutinggenotOh.![]()
zivkovic terug halen en gewoon en kans gunnen.
Slechter dan dit kan het niet. ( al deed El het nog niet eens zo slecht.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze kunnen beter voor El Ghazi kiezen in de spits, een nieuwe buitenspeler zoeken en stoppen met met de punt naar voren te spelen.
Maar ik wacht met veel genoegen af welke spits er uit de hoed komt.
Sowieso met het stoppen van in de punt naar voren spelen.Oh.![]()
Veldmate halen terwijl hij Suarez per toeval had ontdekt omdat ze daar waren voor een andere speler die te slecht bleekquote:![]()
Wel met je eens ja, want een wonderspits verwacht ik ook niet tenzij Zlatan speler/eigenaar wil wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze kunnen beter voor El Ghazi kiezen in de spits, een nieuwe buitenspeler zoeken en stoppen met met de punt naar voren te spelen.
Maar ik wacht met veel genoegen af welke spits er uit de hoed komt.![]()
Lekker op het laatste moment als een kip zonder kop zonder scoutingsrapporten paniekaankopen binnen gaan hengelen, genot.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
FdB zegt dat ze druk bezig zijn om een spits te halen, jippie.
Frank, je bent echt een fucking debiel, net zoals je maatje Marc. Tyf gewoon op.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Tete die kan overal mee. Veltman en Riedewald zijn goede spelers. En natuurlijk is het waar wat je zegt. Maar we zijn op een punt beland waar spelers van Spaanse middenmoters een versterkingen zijn. Dat is treurig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik stel slechts dat bijvoorbeeld een Veltman en Riedewald in goede doen, in een normaal functionerende ploeg, een goede inspeelpass hebben. Niet dat ze wereldtop zijn![]()
Tevens gaat Tete er natuurlijk ook komenCharlie: How's it going in there?
Dat ben ik dan weer helemaal met jou eensquote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tete die kan overal mee. Veltman en Riedewald zijn goede spelers. En natuurlijk is het waar wat je zegt. Maar we zijn op een punt beland waar spelers van Spaanse middenmoters een versterkingen zijn. Dat is treurig.
Zlatan trapt De Boer zo voor zijn kop als hij onzin uitkraamt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel met je eens ja, want een wonderspits verwacht ik ook niet tenzij Zlatan speler/eigenaar wil worden
Laten we dit proberen.Oh.![]()
Ben er overigens van overtuigd dat je met Tete vandaag gewoon met 0-2 had gewonnen. Opeens heeft Roda een gevaarlijke linksbuiten.. yeah right. Die jongen heeft gewoon elke buitenspeler uitgeschakeld.![]()
Muah ik denk dat Cruijff wel ergens anders mee bezig isquote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Cruijff en Jonk lachen zich rot denk iken het dan nog steeds gewoon zonde vinden dat ze zijn lijn niet volgen
Oh.![]()
Er wordt te veel gelopen me de bal, te weinig zonder de bal, niemand weet voor hij de bal krijgt wat hij er mee gaat doen, er is geen duidelijke leider in het veld en de opstelling klopt van geen kant.![]()
Exemplarisch voor deze oogaids.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RemonHendriksen twitterde op zondag 31-01-2016 om 14:33:05Ajax doet aan schijnvoetbal. Rondspelen zonder ook maar ergens te komen... https://t.co/L7IgnORjze reageer retweet
Die halen zo wel hun gram ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Cruijff en Jonk lachen zich rot denk ikDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 31-01-2016 om 15:21:32Aantal goals Eredivisie-topscorer Ajax:Vier seizoenen voor De Boer: 21, 33, 22, 35.Vier seizoenen met De Boer: 13, 13, 12, 10 reageer retweet
Oh.![]()
Zegt niet alles, maar wel veelquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op zondag 31-01-2016 om 15:21:32Aantal goals Eredivisie-topscorer Ajax:Vier seizoenen voor De Boer: 21, 33, 22, 35.Vier seizoenen met De Boer: 13, 13, 12, 10 reageer retweet
We hadden natuurlijk wel Suarez toen, maar het is best idioot dat we geen speler hebben kunnen vinden die er minimaal 20 per seizoen inschiet bij Ajax.quote:Oh.![]()
Dat zegt meer over de spits dan over de Boer natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Het spel is ook niet meer gericht op één doelpuntenmaker, wat niet per definitie slecht is. Maar 20 goals moet altijd kunnenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk wel Suarez toen, maar het is best idioot dat we geen speler hebben kunnen vinden die er minimaal 20 per seizoen inschiet bij Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wie ze maakt is ook niet zo belangrijk, als je ze maar maaktquote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het spel is ook niet meer gericht op één doelpuntenmaker, wat niet per definitie slecht is. Maar 20 goals moet altijd kunnen![]()
Precies, alleen is het totaal aantal goals ook wel omlaag gegaan geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie ze maakt is ook niet zo belangrijk, als je ze maar maaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwah Europees krijgen ze altijd goals tegen en zie je ze denken "mag je zo ook scoren?". 0 opportunisme. En ik verwacht vooral van een spits als Milik wel eens een pegel of een verdekt schot. Maar 0.0. Allemaal instructies.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de spits dan over de Boer natuurlijk.Charlie: How's it going in there?
Als je die milik gewoon goaltjes laat wachten terwijl je voorzetten slingert haalt ie dat wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk wel Suarez toen, maar het is best idioot dat we geen speler hebben kunnen vinden die er minimaal 20 per seizoen inschiet bij Ajax.
Zelfs vlemminx lukte dat.![]()
Pieter komt wel vaker met dat soort "feitjes", schrijft soms wel aardige stukjesquote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de spits dan over de Boer natuurlijk.![]()
Volgende week de lamme tegen de blinde. Pure oogaids van twee elftallen. Genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax wint gewoon hoor. Zijn ze in Rotterdam wel gewend.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgende week de lamme tegen de blinde. Pure oogaids van twee elftallen. Genot.![]()
oogaids is wel je favoriete woordquote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgende week de lamme tegen de blinde. Pure oogaids van twee elftallen. Genot.![]()
Bekertje eerst nog he.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wanneer speelt Ajax?quote:Charlie: How's it going in there?
Nee, Roda had moeten winnenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar is de tt een goede samenvatting? Terecht gelijkspel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Na half uur 0-2 door twee goals uit het niets. Daarna geen kans meer gekregen, echt helemaal niks meer gedaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:36 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar is de tt een goede samenvatting? Terecht gelijkspel?![]()
Omschrijft het beste dit Ajax spel, helaas.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Laatste schot op doel was in de 29ste minuut zag ikquote:Op zondag 31 januari 2016 15:38 schreef BobW het volgende:
[..]
Na half uur 0-2 door twee goals uit het niets. Daarna geen kans meer gekregen, echt helemaal niks meer gedaan.![]()
Die Ngombo is een aardig talentje. Gaat Roda veel plezier aan beleven.Charlie: How's it going in there?
Klopt. Daarna echt nul gecreëerd. Helemaal niks. Hoe fucking droevig is datquote:Op zondag 31 januari 2016 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste schot op doel was in de 29ste minuut zag ik
Niets nieuws onder de zon. In de eerdere potjes bij Roda uit de afgelopen jaren (twee keer 2-1 gewonnen in 2012-2013 en 2013-2014) won Ajax ook door de enige 2 kansen van de wedstrijd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt. Daarna echt nul gecreëerd. Helemaal niks. Hoe fucking droevig is dat![]()
"We zijn druk bezig, maar uiteindelijk moet je bij de directeur zijn of hij uiteindelijk gaat komen of niet. Laten we hopen dat die spits nog komt."
Nou jongens we gaan het met deze selectie doen. Volgende de rest van het seizoen Fc oogaids.Narf!![]()
Nja, maar dit neigt naar stemmingmakerij.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pieter komt wel vaker met dat soort "feitjes", schrijft soms wel aardige stukjes![]()
Waarschijnlijk heeft hij het pas door tijdens het bestellen van de Chinese maaltijd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat Marc die bij naam kentNarf!![]()
Marc en geld uitgevenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef Sickert het volgende:
"We zijn druk bezig, maar uiteindelijk moet je bij de directeur zijn of hij uiteindelijk gaat komen of niet. Laten we hopen dat die spits nog komt."
Nou jongens we gaan het met deze selectie doen. Volgende de rest van het seizoen Fc oogaids.
En zelfs dan met pijn in het hartquote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hij wel, maar alleen aan de verkeerde spelers.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Iets te Telegrafferig inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 15:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nja, maar dit neigt naar stemmingmakerij.![]()
Volgende week weer een bloedeloze 0-0 tegen Feyenoord om dan ook de allergrootste optimisten afscheid te laten nemen van het idee dat we nog kampioen worden.![]()
Of een 0-1 in 93e minuut.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:03 schreef FritzWepper het volgende:
Volgende week weer een bloedeloze 0-0 tegen Feyenoord om dan ook de allergrootste optimisten afscheid te laten nemen van het idee dat we nog kampioen worden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Zijn er nog mensen die in het kampioenschap geloven eigenlijk ?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik verwacht al een tijdje PSV, maar geef Ajax nog wel een kleine kansquote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn er nog mensen die in het kampioenschap geloven eigenlijk ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn er nog mensen die in het kampioenschap geloven eigenlijk ?
Kwestie van tijd voordat Ajax net zo ver achterstaat op PSV als Feyenoord nu.Oh.![]()
Het is dat Feyenoord zo loopt te klooien. Die tweede plek lijkt me wel zeker, dus in ieder geval (voorronde) CL. Kampioenschap zie ik niet meer gebeuren.![]()
Voor deze wedstrijd had ik dat nog wel, tenminste als je met 4 punten voorsprong naar PSV zou gaan, dat is nu wel wat weggeëbdquote:Op zondag 31 januari 2016 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn er nog mensen die in het kampioenschap geloven eigenlijk ?![]()
![]()
Dat denk ik ook. Volgende week puntverlies, week erop ook wel, dat gaat de doodsteek worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Kwestie van tijd voordat Ajax net zo ver achterstaat op PSV als Feyenoord nu.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We hebben dit jaar gezien hoe goed dat verlooptquote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef Zocalo het volgende:
Het is dat Feyenoord zo loopt te klooien. Die tweede plek lijkt me wel zeker, dus in ieder geval (voorronde) CL. Kampioenschap zie ik niet meer gebeuren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
als je je niet rechtstreeks plaatst voor CL ga je dat ook niet halenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben dit jaar gezien hoe goed dat verloopt![]()
Precies. Proberen daar het eerste rondje door te komen zodat je zeker groepsfase EL hebtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je je niet rechtstreeks plaatst voor CL ga je dat ook niet halenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je niet eens van ploegen als Rapid Wien kan winnen, moet je daar niet eens aan willen meedoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je je niet rechtstreeks plaatst voor CL ga je dat ook niet halenOh.![]()
je geeft wel weer 16miljoen wegquote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je niet eens van ploegen als Rapid Wien kan winnen, moet je daar niet eens aan willen meedoen.![]()
lijkt me een goed planquote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze die 16 miljoen nou eens investeren in twee goede spelers.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: