SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Milik gescoord en El Ghazi gescoord. Drie keer raden welke club geen toestemming krijgt om een nieuwe spits te halen.![]()
Tete had die bal niet eens voor laten geven.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Jairo nooit gehoord van voor je man staan
Tering![]()
Goh van Rhijn staat weer eens in de basis hoor'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voorin zit jullie probleem niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef JimmyManna het volgende:
Milik gescoord en El Ghazi gescoord. Drie keer raden welke club geen toestemming krijgt om een nieuwe spits te halen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jawel. Voorin en op de bank.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorin zit jullie probleem niet.![]()
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
0-1 - standaardsituatiequote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.
0-2 - matig optreden defensie Roda + doelman![]()
Valt mee hoor. Die van PSV (en dat is toch waar je mee moet vergelijken) is veel en veel beter. En dan hebben we ook nog eens weinig achter de hand. Ja, Fischer, maar dat is niet veel soeps.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
El Ghazi - Milik - Youness is een prima voorste linie.![]()
Roda verdedigde ook echt goed in de standaardsituatie!quote:Op zondag 31 januari 2016 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0-1 - standaardsituatie
0-2 - matig optreden defensie Roda + doelman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Snelle Egel![]()
Vind het vandaag verdedigend niet heel overtuigend, Roda gooit er veel strijdlust in. Die hebben er trouwens best wat leuke spelers bijgekregen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is niet alsof Tete dat nooit overkomt natuurlijk, dat is ook geen perfectie. Wel met je eens dat Van Rhijn meer had kunnen/moeten doen natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:18 schreef S0nic het volgende:
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Helemaal mee eens, Van Rhijn loopt altijd mee en gaat nooit voor de balquote:Op zondag 31 januari 2016 13:18 schreef S0nic het volgende:
Wat mis ik Tete, nu zie je echt hoe veel beter hij is dan Van Rhijn. Laat die voorzet zo makkelijk geven doet gewoon helemaal niks.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Sinkgraven zet weer eens iemand makkelijk van de bal af, maar is blijkbaar niet fel genoeg. Toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: