Dit kan je Frank aanrekenen jaquote:
ik zie een tegendoelpunt nog wel vallenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo voorspelbaar. Die Tsjechen spelen gegroepeerd en Ajax kan maar 1 tempo spelen en dus weer 0 kansen. Nog een geluk dat die aan de andere kant niet valt. Wat een armoe weer, Frank rot op.
ik neem het terug, het is tegen oogaids aan jaquote:
Ja. Absoluut. Wat een wanvertoning.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dit kan je Frank aanrekenen ja
Hamer, Kop(spijker)quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:37 schreef Ooku het volgende:
[..]
Totaal geen passie, totaal geen wedstrijdplan. Kansloos rondtikken op een veel te laag tempo. Slaapverwekkend voetbal.
Dat heeft ze inderdaad heel veel opgeleverdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
"Maar we hebben x-jaar geleden wel nog van Barca gewonnen en gelijkgespeeld tegen City hoor"
Manmanman.
jablonec is fysiek fitter dan ons had ik vernomenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef Izzy73 het volgende:
Hopelijk hebben ze hun energie gespaard voor de 2e helft
Vanavond nog ff naar Pathe Arena.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef Izzy73 het volgende:
Hopelijk hebben ze hun energie gespaard voor de 2e helft
Die was ook gewoon 4x kampioen geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Martin Jol zit zich nu rot te lachen
Tuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dit kan je Frank aanrekenen ja
We zullen zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jablonec is fysiek fitter dan ons had ik vernomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |