Nou, ik sla de wijn maar over vandaag. Gisteren een beetje veel alcohol gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker hoor Wauke. Wijntje erbij?
Hier risotto funghi en een gebakken zalmpje.
ohhh. dat ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chinese Broodjes van de Chinese Bakker
We eten nog steeds van de Chinese broodjes die ik vorige week kocht voor mijn site.![]()
Toen al wel een heleboel van opgegeten (want ze moesten "open" voor de foto), maar toch ook wat ingevroren.
(voor wie nieuwsgierig is hoe die broodjes er van binnen uitzien: klik op de foto)
quote:Op zondag 31 januari 2016 18:30 schreef Smallish het volgende:
Hier vanavond kipvleugels met aardappelen uit de oven op z'n Pietverdriets!
Ik vind die kipstukjes van de vegetarische slager wel oké eigenlijk. Hoe zijn die braadworsten?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
Aardappelpuree met roomboter en warme melk erdoorSnijboontjes en zo'n geval
![]()
[ afbeelding ]
Contradictio in terminis... Brat betekent namelijk iets als fijngehakt vlees dacht ikquote:Op zondag 31 januari 2016 20:04 schreef FANN het volgende:
Aardappelpuree met roomboter en warme melk erdoorSnijboontjes en zo'n geval
![]()
[ afbeelding ]
Ze zijn wel lekker, écht welquote:Op zondag 31 januari 2016 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind die kipstukjes van de vegetarische slager wel oké eigenlijk. Hoe zijn die braadworsten?
Zal ik dan ook eens voor mijn vriendin kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, écht welmaar deze vind ik nóg lekkerder...
https://pbs.twimg.com/media/B2Ork4qIgAETR_2.jpg
Ik dacht aan Brat Pit toen ik aan het eten wasquote:Op zondag 31 januari 2016 20:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Contradictio in terminis... Brat betekent namelijk iets als fijngehakt vlees dacht ik
Is ook primaquote:Op zondag 31 januari 2016 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Zal ik dan ook eens voor mijn vriendin kopen.
Dat vegetarische rul gehakt van de jumbo vind ik ook helemaal prima.
Die heb ik sinds de dood van mijn opa al niet meer gehad. Die mestte en slachtte zelf altijd kippen met wat vriendenquote:
En dan braden of maakte hij er soep van?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die heb ik sinds de dood van mijn opa al niet meer gehad. Die mestte en slachtte zelf altijd kippen met wat vrienden
Ik heb dit als toetje, maar dan wel zo'n kleintjequote:Op zondag 31 januari 2016 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een bak kwark met yoghurt en vers ingevroren bosbessen. Roosvicee erdoor
Doe eens een linkje naar dat recept van Pietquote:Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef Smallish het volgende:
[..]Echt zo heerlijk!
Een zeer vaak terugkerend succes hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |