SPOILER: Bonus chicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll van dit moment
Poll: Wie censureert hier DE GYM?
• Smegmanus
• Fopje
• Hean82
• Lompehork
• Tally
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De OP staat hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Deuce92 op 30-01-2016 22:43:48 ]
2003 beldequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shakira is trouwens een enorm lekker wijf. Alleen jammer dat ze klinkt als een geit.
mag ik vragen als je een beetje op je pik getrapt bent omdat mensen het niet met je eens zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:36 schreef Klokov het volgende:
Alle mensen die serieus op dit topic ingaan: F&L / Nieuwe dimensie toegevoegd aan de Piramide van Maslow
bro-tip: ankertje vervangen door scheermesjequote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben wel tevreden met mn armbandje
[ afbeelding ]
Dit is echt al de zoveelste keer dat je een aantal maanden nadat ik een tip geef, tof komt doen met je brotips.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg je eerlijk, James Randi lijkt fucking veel op Dumbledore. Qua alles.
Ik kijk nu deze
[ afbeelding ]
Brotip
Wat ben je de laatste dagen geïrriteerd...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is echt al de zoveelste keer dat je een aantal maanden nadat ik een tip geef, tof komt doen met je brotips.
Geeft verder niet ofzo.
Is dit al geïrriteerd? Of bedoel je dat ik je laatst gewoon op je bullshit callde?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste dagen geïrriteerd...
En dit. Mijn seal of approval is fucking prestigieus.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef seto het volgende:
mensen kijken nou eenmaal sneller naar een linkje van awesome dan van asha
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dit al geïrriteerd? Of bedoelde dat ik je laatst gewoon op je bullshit callde?
Nee, jíj zat te huilen over het getoeter, dima heeft een flikkertouwtje om z'n pols en ossum kan voor zichzelf opkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.
Moet je soms ongesteld worden?
Oh wow, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, jíj zat te huilen over het getoeter, dima heeft een flikkertouwtje om z'n pols en ossum kan voor zichzelf opkomen.
Moet jij je plekje in de groep nog zien te vinden ofzo? Dat gaat je niet lukken met "moet je nog ongesteld worden ofzo?". Boehoe een vrouw zegt iets gemeens tegen me, het zal vast zijn omdat haar baarmoeder aan het kotsen is, niet omdat ik iets debiels zeg.
Zij is chronisch ongesteld.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.
Moet je soms ongesteld worden?
Tis zo simpel dat je je ervoor gaat schamen snap je. Seto zou nog iets doen van "heb je je ochtend-snickers nog niet op ofzo?", jij zou er ook wel iets gevats uitwerpen, en dan komt ser-latijnsehomo met "hurrdurr ben je ongesteld ofzo?". Je ziet gewoon voor je hoe hij in de koffiepauze de aardrijkskundeleraar, die op sterven na dood is, nog even vertelt "en toen vroeg ik d'r of ze nog ongesteld was! Snap je?! Haha, die had ik me toch even tuk daar! Met een bek vol tanden stond ze!"quote:
Shit, je kent me echt goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis zo simpel dat je je ervoor gaat schamen snap je. Seto zou nog iets doen van "heb je je ochtend-snickers nog niet op ofzo?", jij zou er ook wel iets gevats uitwerpen, en dan komt ser-latijnsehomo met "hurrdurr ben je ongesteld ofzo?". Je ziet gewoon voor je hoe hij in de koffiepauze de aardrijkskundeleraar die op sterven na dood is nog even verteld "en toen vroeg ik d'r of ze nog ongesteld was! Snap je?! Haha, die had ik me toch even tuk daar! Met een bek vol tanden stond ze!"
Beschamend.
vriendquote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh wow, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.
Ik zal het noteren, meneer seto.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
vriend
het gepaste antwoord hier was:
hey clumsy
maak je niet dik
is die goed vriend??quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg je eerlijk, James Randi lijkt fucking veel op Dumbledore. Qua alles.
Ik kijk nu deze
[ afbeelding ]
Brotip
Kan je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef seto het volgende:
GYM STARTER PACK
- hey weissman
- ik neuk smegmanus de moeder
- jahroon is fokking groot
- hey clumsy maak je niet dik
- hey "*" ben je ook turks?
- hey "*" ben jij dat op die plaatje?
- seto is echt kapot grappig
GYM STARTER PACK p2quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef seto het volgende:
GYM STARTER PACK
- hey weissman
Wat moet jij grote neusquote:Op zondag 31 januari 2016 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
Faalroer doe t dan goed echt ernstige ziekte
en na een half jaar mag je komen metquote:Op zondag 31 januari 2016 14:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
GYM STARTER PACK p2
- Rot op homo
- En wat doet de overheid?
- Ik werk bij een grote bank
- Welke kwark hebben jullie?
- Die blauwen kunnen me niks maken
- Bijna jailbreak
- Het posten van Duitse kelder-rave, en doen alsof het echt lekker klinkt
- Hey VMS/Etha post nog eens een ekte banger
- Prijzenlijsten opvragen van bepaalde illegale/ongecontroleerde substanties
- Mag ik vragen of jij een open relatie hebt?
- Kaulo Smegmanus
Ah, de verdraaiing van feiten.quote:
Ben ik Turk dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
turken die het over de neus van joden hebben
pot verwijt de ketel ^2
Je stopt er teveel moeite inquote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Ethanolic het volgende:
vriend VERTEL DEZE OG NIET WAAR WE ZIJN
WAS JIJ ER BIJ DEEL 1 AL BIJ? NEE DACHT HET NIET
KAOLOOO
10kg in de smithquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.instagram.com/sherpieksma/
omggggg
denk niet dat zo'n wijf opzoek is naar een halftamme WK, Leonquote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou haar zwaar beminnen en liefkozen.
Sharon, als je dit leest, dm me voor de details.
Laat de haters hier maar. Ik weet hoe het is, meid.
verplaatst u elders verkenner van krochten der voedingscycliquote:Op zondag 31 januari 2016 16:32 schreef Onnoman het volgende:
zit hier in de bieb gewoon wat te werken.. staat er een groep mensen a capella te zingen..
ik vind het maar niks en moet bijna lachen, maar dat is beetje respectloos misschien
hey cakemanquote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef seto het volgende:
GYM STARTER PACK
- hey weissman
ah dat valt best meequote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb dan zelf wel een kop als een bankschroef
boefquote:Op zondag 31 januari 2016 16:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou haar zwaar beminnen en liefkozen.
Sharon, als je dit leest, dm me voor de details.
Laat de haters hier maar. Ik weet hoe het is, meid.
zou zielig zijn om je moeder te doen moeten toekijken, half 8 pleintje?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:33 schreef Awesome_ het volgende:
Hehehe. Lekker dit.
Half vier bij de poort viezor
hehehquote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef Awesome_ het volgende:
is goed, neem je vrienden mee, kom ik ook alleen hahah
50+ zelfsquote:Op zondag 31 januari 2016 17:28 schreef seto het volgende:
zou ik me indd wel druk om maken als ik nog 50+ kg af moest vallen
Nja, in Nederland ging het echt kut, elke keer af en er net zo hard weer aan. Hier bestaat m'n leven uit werken, direct na werk naar de gym (zit er letterlijk 2 deuren naast) en in het weekend zwemmen/snorkelen. 17 in 3 maanden nu. Eerste 4 eruit gezweet in de eerste week geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2016 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Heb wel eens 10 kg gecut, wat een hel was dat.
Geloof wel dat het daar wat makkelijker is. Die maand naar Cuba ben ik ook zeker paar procent vet kwijtgeraakt, maar dat kwam eigenlijk door het gebrek aan 'slecht' eten daar. Drie keer per dag rijst, avocado en kipquote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, in Nederland ging het echt kut, elke keer af en er net zo hard weer aan. Hier bestaat m'n leven uit werken, direct na werk naar de gym (zit er letterlijk 2 deuren naast) en in het weekend zwemmen/snorkelen. 17 in 3 maanden nu. Eerste 4 eruit gezweet in de eerste week geloof ik
Ik wilde net posten dat bullshiteten hier gewoon allehoerenduur is. 4 euro voor een zak chips, enz. Dan denk je wel extra naquote:Op zondag 31 januari 2016 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geloof wel dat het daar wat makkelijker is. Die maand naar Cuba ben ik ook zeker paar procent vet kwijtgeraakt, maar dat kwam eigenlijk door het gebrek aan 'slecht' eten daar. Drie keer per dag rijst, avocado en kip
vriend je avatar is echt al fucking lang wegquote:Op zondag 31 januari 2016 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
welke kaoloblauwe heeft mn avatar weggehaald
zijn ze er eindelijk achter wat er stond
XD
GEKTE ;Squote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vriend je avatar is echt al fucking lang weg
lolquote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet ik het zorgwekkend vinden dat als ik mycroft op m'n nickname, de KLB sc het zowat dagelijks over me blijkt te hebben?
Wats mis met die mensen?
Zo kaolo dom he dat soort mensenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
WAARHEID ALS EEN KOE!!!
Zorgwekkend is dat je ene fuck geeft.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet ik het zorgwekkend vinden dat als ik mycroft op m'n nickname, de KLB sc het zowat dagelijks over me blijkt te hebben?
Wats mis met die mensen?
kunnen ze elkaar meteen een nieuw gezichtsmaskertje gevenquote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zorgwekkend is dat je ene fuck geeft.
Beter fix je jezelf, of ga janken bij bredebroeder
uffffquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.instagram.com/sherpieksma/
omggggg
stuur je binnenkort nog een paar progess nudes?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja, in Nederland ging het echt kut, elke keer af en er net zo hard weer aan. Hier bestaat m'n leven uit werken, direct na werk naar de gym (zit er letterlijk 2 deuren naast) en in het weekend zwemmen/snorkelen. 17 in 3 maanden nu. Eerste 4 eruit gezweet in de eerste week geloof ik
ayyyquote:Op zondag 31 januari 2016 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
tering die armbandjes maken mensen dus echt gay
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat was een date voor herhaling vatbaar
ga ergens anders lopen vissen met je postjes gaybruhquote:Op zondag 31 januari 2016 20:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zegt wie met z'n mini glitter armbandje
met een boyish look kun je net zo goed ook op hakjes lopen broquote:Op zondag 31 januari 2016 20:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga ergens anders lopen vissen met je postjes gaybruh
als je zo'n boyish look/uitstraling heb kan je gewoon rocken hoor
[ afbeelding ]
Want? Boyish=vrouw ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
met een boyish look kun je net zo goed ook op hakjes lopen bro
nee maar forever a boy door 1.70 kan er niks aan doen verderquote:Op zondag 31 januari 2016 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ben je graag nog een jongetje dima
dat maak je er zelf van bruhquote:Op zondag 31 januari 2016 20:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee maar forever a boy door 1.70 kan er niks aan doen verder
beter de sterktes exploiten dan toch
wie wist ditquote:In de zomermaanden ben je daarnaast extra gebaat bij bananen, want ze zijn je eerste hulp bij die irritante muggenbeten. Het enige wat je moet doen is de binnenkant van bananenschillen over de muggenbulten wrijven, en je zal direct zien dat de zwellingen en gigantische jeuk een flink stuk minder worden.
Was ik nog maar 13quote:Op zondag 31 januari 2016 20:56 schreef Klokov het volgende:
Praat normaal BredeBroeder, je bent geen 13 meer.
creatine met pre workout mixen met chocomel, gains van je leven.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef seto het volgende:
ey bredebroeder wat voor gezichtsmaskertje zet jij altijd?
Gefeliciteerd (srs), je doet in ieder geval wat i.t.t. sommige andere mensen hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat was een date voor herhaling vatbaar
ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op zondag 31 januari 2016 21:10 schreef Ethanolic het volgende:
lol enige hier met confirmed gf ben ik
why not, sandorquote:Op zondag 31 januari 2016 21:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
Doet ze je ook schuren?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:34 schreef no1uknow het volgende:
hey dima ik ben in manchester naar stripclub geweest 20 pond voor een private dance, helpt misschien tegen je vrouwen-awkwardness, gratis tip
oh man je moest eens weten, kkhard grinden op je stijve penor, tieten in je gezicht, rubbing her pussyquote:
"fresh pussy"quote:Op zondag 31 januari 2016 21:56 schreef no1uknow het volgende:
de jeans heb ik nog aan en ruiken nog steeds naar pussyjuice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vriend van mij is op die manier genaaid in budapest lolquote:
Hoor je wel vaak daar in die landen idd, dat je honderden euros moet betalen. Maarja aan de andere kant, als je zomaar met een of andere vrouw mee gaat ben je ook een beetje naïef.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vriend van mij is op die manier genaaid in budapest lol
eensquote:Op zondag 31 januari 2016 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoor je wel vaak daar in die landen idd, dat je honderden euros moet betalen. Maarja aan de andere kant, als je zomaar met een of andere vrouw mee gaat ben je ook een beetje naïef.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
eens
maar niet iedereen heeft zulke social awareness als wij
ga ik niet eens op inquote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey zolderkamerautist
heb je whatsapp nou al gedownload
bedtijdquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh lawdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een piemeltje aanquote:Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ruik ik daar jaloezie?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het mist heupen. Het heeft een raar hoofd. En rare borsten.
Nee. Het zijn gewoon dingen de het bullshit maken dat dit een vrouw is.quote:
Kun je als je er bent wel normaal functioneren?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen school nieuwe klas nieuwe mensen
#teamzenuwachtig
Wat is normaal? Ik ga gewoon naar de les, beetje luisteren, beetje dromen en dan weer naar huis.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je als je er bent wel normaal functioneren?
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:34 schreef no1uknow het volgende:
hey dima ik ben in manchester naar stripclub geweest 20 pond voor een private dance, helpt misschien tegen je vrouwen-awkwardness, gratis tip
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:35 schreef no1uknow het volgende:
wel slecht idee voor je wallet om kankerdronken met een random dude die je op straat bent tegengekomen naar een stripclub te gaan
maar wat een weekend zeg
godverdomme
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh man je moest eens weten, kkhard grinden op je stijve penor, tieten in je gezicht, rubbing her pussy
vriend dit vind ik echt wel stoerquote:Op zondag 31 januari 2016 21:56 schreef no1uknow het volgende:
de jeans heb ik nog aan en ruiken nog steeds naar pussyjuice
Oh lawduffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praat je met niemand?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik ga gewoon naar de les, beetje luisteren, beetje dromen en dan weer naar huis.
met VMS die de uitzondering is die de regel bevestigt dmv zijn neutraliteitquote:Op zondag 31 januari 2016 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
vriend dit vind ik echt wel stoer
jawelquote:Op maandag 1 februari 2016 00:14 schreef Klokov het volgende:
Voor het begin, tijdens de pauze en na het einde zijn vanzelfsprekend geen opties
reset knopje weer ingedruktquote:Op maandag 1 februari 2016 07:48 schreef seto het volgende:
goedemorgen boys
nieuwe week nieuwe kansen!!
Origineel of de 2015 rework van Adam K? Die is helemaal opnieuw gemastered. Zo nice.quote:Op maandag 1 februari 2016 09:42 schreef seto het volgende:
die is hard vriend, heb die op mijn ipod staan
Die ga ik onthouden voor als ik weer zo'n onwelwillende kutfransoos aan de lijn hebquote:
Ja echt een vervelend land met vervelende mensen. Zo arrogant ook, verwachten dat iedereen die taal spreekt. En het klinkt ook zo vies altijd die taal.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:41 schreef fathank het volgende:
godversehoerenkutfrankrijk
Je krijgt er echt helemaal niks geregeld als je dat achterlijke taaltje van ze niet spreekt. Betalingen vanuit het buitenland met een creditcard is al te moeilijk, laat staan een postcodecheck buiten frankrijk
Italianen ook zo een vervelend volkje.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt een vervelend land met vervelende mensen. Zo arrogant ook, verwachten dat iedereen die taal spreekt. En het klinkt ook zo vies altijd die taal.
Ik werkte bij een groothandel in groente en fruit en we kregen een paar keer per week lading uit Frankrijk. Maar de helft van de tijd kwam die een dag later vanwege stakingen, feestdagen of andere onzin.
Ik heb zelf nooit problemen gehad met Italianen maar ben ook nog nooit in het land geweest.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Italianen ook zo een vervelend volkje.
Ik ben een keer in Rome geweest...wat een volk. Onvriendelijker vind je ze niet, nauwelijks Engels en het mooie was dat ik met mn toenmalige vriendin daar was die een jaar in Italië haar studie heeft gedaan. Maar op het moment dat ze hoorde dat ze niet echt Italiaans was gingen ze over op steenkolen Engels...quote:Op maandag 1 februari 2016 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit problemen gehad met Italianen maar ben ook nog nooit in het land geweest.
dit is niet iets typisch italiaans hoor, is een vaak voorkomende ergernis onder mensen die een taal willen lerenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:09 schreef Questular het volgende:
Maar op het moment dat ze hoorde dat ze niet echt Italiaans was gingen ze over op steenkolen Engels...
Lol dat doen ze overal wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:25 schreef seto het volgende:
[..]
dit is niet iets typisch italiaans hoor, is een vaak voorkomende ergernis onder mensen die een taal willen leren
in japan kreeg ik bijv. ook vaak een rekenmachine onder mijn neus geschoven met het bedrag ipv dat ze het zeiden
quote:
Spannend, kan niet wachtenquote:Op maandag 1 februari 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Er kwam leuk meisje naast me zitten
Nu pauze
Kvroeg of ik er ff langs mocht
Ben nu aan urineren
En met wie heb je allemaal gesproken?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Er kwam leuk meisje naast me zitten
Nu pauze
Kvroeg of ik er ff langs mocht
Ben nu aan urineren
Oh lawdNee johhh, zit daar een piemel aan vast?? Zou het alsnog doen met ogen dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Waarom denkt iedereen dat alles tranny is wat ik post. Dit is een gewoon meisjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee johhh, zit daar een piemel aan vast?? Zou het alsnog doen met ogen dicht.
jaja hahaha ik snap m vriend gewoon een meisje met een lkkre pener in der broekjequote:Op maandag 1 februari 2016 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat alles tranny is wat ik post. Dit is een gewoon meisje
ja gek is datquote:Op maandag 1 februari 2016 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom denkt iedereen dat alles tranny is wat ik post.
Ik dacht sowieso dat jij meer van de thickness was.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nja dr volgde 3 oude klasgenootjes ook die lesquote:Op maandag 1 februari 2016 12:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En met wie heb je allemaal gesproken?
Gewoon autist hard to get spelen inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat meisje leek ook wel echt naar me te staren ofzo leek wel toen ik terug was van wc, kzat op dumpert en ze was helemaal naar me toegedraaid maar ik heb r niet aangekeken
ik hoop dat we weer naast elkaar komen te zitten zoquote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon autist hard to get spelen inderdaad.
Omdat ze geen heupen heeft, opgespoten lippen en een paar aangekochte siliconen ballen op haar borstkas? Ze staat bekend als princessv19 op reddit en Veronique op snapchat btw. En nee ik zie liever een slanke vrouw met wat meer eigen vrouwelijke vormen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ze staat bekend als princessv19 op reddit en Veronique op snapchat btw.
Dima, gewoon praten.. hoe vaker je dat doet des te beter het wordt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja dr volgde 3 oude klasgenootjes ook die les
Heb met hun ff gesproken maar na afloop les zit ik nu alleen in de kantine
Dat meisje leek ook wel echt naar me te staren ofzo leek wel toen ik terug was van wc, kzat op dumpert en ze was helemaal naar me toegedraaid maar ik heb r niet aangekeken
Moeilijk hè dat google image search? Jezus 3 seconden om voor maanden fapmateriaal voor Sap te zien.quote:
haha lelijke vrouwen zijn altijd jaloersquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat ze geen heupen heeft, opgespoten lippen en een paar aangekochte siliconen ballen op haar borstkas? Ze staat bekend als princessv19 op reddit en Veronique op snapchat btw. En nee ik zie liever een slanke vrouw met wat meer eigen vrouwelijke vormen.
Vandaar dat de mannen even allemaal moeten roeptoeteren dat ze denken dat er een pik aan zit.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef fathank het volgende:
zo typerend worden er blote tetten gepost zijn die wijven er weer als de kippen bij om hun mening te geven
alsof een kerel op jullie mening zit te wachten.
ik stond net hardop te juichen om deze postquote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef fathank het volgende:
zo typerend worden er blote tetten gepost zijn die wijven er weer als de kippen bij om hun mening te geven
Gewoon een legitieme vraag bij alles wat Sap post.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vandaar dat de mannen even allemaal moeten roeptoeteren dat ze denken dat er een pik aan zit.![]()
En dan toch nog even je meninkje verkondigen waar niemand op zit te wachten.quote:Ik beantwoord gewoon de vraag van Sap. Ga jij ff lekker op ijzer kauwen of zo.
quote:En nee ik zie liever een slanke vrouw met wat meer eigen vrouwelijke vormen.
Oh sorry daar had ik natuurlijk neer moeten zetten "would not hit, want puntige knieën"quote:Op maandag 1 februari 2016 14:54 schreef fathank het volgende:
En dan toch nog even je meninkje verkondigen waar niemand op zit te wachten.
Hardop gelachen beachje.quote:
Of 30, idd.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef VMSDKR het volgende:
Daar geven ze toch ook niet om een kilootje meer of minder?
quote:
Vast geen goede...quote:Op maandag 1 februari 2016 18:34 schreef Drinky het volgende:
Ik heb ook wel herinneringen aan je moeder's box nomsayin'
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:23 schreef seto het volgende:
waarom pijp je sap niet gewoon ff? je hebt toch open relatie?
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef Beach het volgende:
[..]
haha lelijke vrouwen zijn altijd jaloers
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef fathank het volgende:
ayyyyquote:
wtf is ditquote:
De Fine Bros drama.quote:
Mjah er is zo'n hele haat op hun lol. Maarja het is ook gewoon kaolo gaar, proberen dat soort dingen te trademarken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef Ethanolic het volgende:
en nu gaat iedereen stoppen met volgen?
jeetje wat een feestje op youtube
Ze verdienen in ieder geval meer dan Danny.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah er is zo'n hele haat op hun lol. Maarja het is ook gewoon kaolo gaar, proberen dat soort dingen te trademarken.
Brb ik maak TheUnboxingChannel en trademark unboxing video's.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze verdienen in ieder geval meer dan Danny.
heb al ™ aangevraagd vriendquote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef seto het volgende:
ik zou wel betalen voor een "danny reacts to the gym" filmpje
net ff geluisterd, vind het origineel toch beterquote:Op maandag 1 februari 2016 09:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Origineel of de 2015 rework van Adam K? Die is helemaal opnieuw gemastered. Zo nice.
https://soundcloud.com/adamk/needtofeelloved2015
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |