SPOILER: Bonus chicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll van dit moment
Poll: Wie censureert hier DE GYM?
• Smegmanus
• Fopje
• Hean82
• Lompehork
• Tally
• Anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De OP staat hier
[ Bericht 9% gewijzigd door Deuce92 op 30-01-2016 22:43:48 ]
2003 beldequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shakira is trouwens een enorm lekker wijf. Alleen jammer dat ze klinkt als een geit.
mag ik vragen als je een beetje op je pik getrapt bent omdat mensen het niet met je eens zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:36 schreef Klokov het volgende:
Alle mensen die serieus op dit topic ingaan: F&L / Nieuwe dimensie toegevoegd aan de Piramide van Maslow
bro-tip: ankertje vervangen door scheermesjequote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben wel tevreden met mn armbandje
[ afbeelding ]
Dit is echt al de zoveelste keer dat je een aantal maanden nadat ik een tip geef, tof komt doen met je brotips.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg je eerlijk, James Randi lijkt fucking veel op Dumbledore. Qua alles.
Ik kijk nu deze
[ afbeelding ]
Brotip
Wat ben je de laatste dagen geïrriteerd...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is echt al de zoveelste keer dat je een aantal maanden nadat ik een tip geef, tof komt doen met je brotips.
Geeft verder niet ofzo.
Is dit al geïrriteerd? Of bedoel je dat ik je laatst gewoon op je bullshit callde?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat ben je de laatste dagen geïrriteerd...
En dit. Mijn seal of approval is fucking prestigieus.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef seto het volgende:
mensen kijken nou eenmaal sneller naar een linkje van awesome dan van asha
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dit al geïrriteerd? Of bedoelde dat ik je laatst gewoon op je bullshit callde?
Nee, jíj zat te huilen over het getoeter, dima heeft een flikkertouwtje om z'n pols en ossum kan voor zichzelf opkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.
Moet je soms ongesteld worden?
Oh wow, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, jíj zat te huilen over het getoeter, dima heeft een flikkertouwtje om z'n pols en ossum kan voor zichzelf opkomen.
Moet jij je plekje in de groep nog zien te vinden ofzo? Dat gaat je niet lukken met "moet je nog ongesteld worden ofzo?". Boehoe een vrouw zegt iets gemeens tegen me, het zal vast zijn omdat haar baarmoeder aan het kotsen is, niet omdat ik iets debiels zeg.
Zij is chronisch ongesteld.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou ja, gisteren zat je te huilen over dat getoeter, eerder vandaag was je Dimachaerus aan het afzeiken op zijn armbandje, en nu kom je weer moeilijk doen omdat iemand iets postte wat jij maanden geleden ook al hebt gepost.
Moet je soms ongesteld worden?
Tis zo simpel dat je je ervoor gaat schamen snap je. Seto zou nog iets doen van "heb je je ochtend-snickers nog niet op ofzo?", jij zou er ook wel iets gevats uitwerpen, en dan komt ser-latijnsehomo met "hurrdurr ben je ongesteld ofzo?". Je ziet gewoon voor je hoe hij in de koffiepauze de aardrijkskundeleraar, die op sterven na dood is, nog even vertelt "en toen vroeg ik d'r of ze nog ongesteld was! Snap je?! Haha, die had ik me toch even tuk daar! Met een bek vol tanden stond ze!"quote:
Shit, je kent me echt goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis zo simpel dat je je ervoor gaat schamen snap je. Seto zou nog iets doen van "heb je je ochtend-snickers nog niet op ofzo?", jij zou er ook wel iets gevats uitwerpen, en dan komt ser-latijnsehomo met "hurrdurr ben je ongesteld ofzo?". Je ziet gewoon voor je hoe hij in de koffiepauze de aardrijkskundeleraar die op sterven na dood is nog even verteld "en toen vroeg ik d'r of ze nog ongesteld was! Snap je?! Haha, die had ik me toch even tuk daar! Met een bek vol tanden stond ze!"
Beschamend.
vriendquote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh wow, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.
Ik zal het noteren, meneer seto.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
vriend
het gepaste antwoord hier was:
hey clumsy
maak je niet dik
is die goed vriend??quote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zeg je eerlijk, James Randi lijkt fucking veel op Dumbledore. Qua alles.
Ik kijk nu deze
[ afbeelding ]
Brotip
Kan je hier wat meer over vertellen?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef seto het volgende:
GYM STARTER PACK
- hey weissman
- ik neuk smegmanus de moeder
- jahroon is fokking groot
- hey clumsy maak je niet dik
- hey "*" ben je ook turks?
- hey "*" ben jij dat op die plaatje?
- seto is echt kapot grappig
GYM STARTER PACK p2quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef seto het volgende:
GYM STARTER PACK
- hey weissman
- ik neuk smegmanus de moeder
- jahroon is fokking groot
- hey clumsy maak je niet dik
- hey "*" ben je ook turks?
- hey "*" ben jij dat op die plaatje?
- seto is echt kapot grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |