SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Cécile
• Marjolein
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 50% gewijzigd door Moira op 31-01-2016 21:37:05 ]Ja doei.
quote:We zijn over de helft. En iedereen probeert zichzelf verdacht te maken. Het lijkt er op.
Neem de tijdrit opdracht. We durven niet te fietsen, we zien geen enveloppen, we fietsen ze voorbij... Sterker nog; we zoeken ze niet eens! Is dat zo? Heb ik gelijk? Het kan natuurlijk ook aan het gebrek aan etherdiscipline liggen, nu Ellie er niet meer is...
Ik neem het in ieder geval mee. Ik wil het niet onder ogen zien.
Je kan me rug op! En ik besluit ook om een voorbeeld te nemen aan de Taíno indianen. Als je iets geschreven hebt, word je niet snel vergeten.
Onthouden en doorgeven van tekst is heel wat anders dan begrijpend lezen. En zo luidde het devies aan mezelf: “Het spel verandert niet; voor je ogen. Het spel verandert; altijd achter je rug.” Zullen ze het horen, zien en dan zwijgen? Het lijkt er op. Van Dale wacht op antwoord.
Oja, ik haal die meiden steeds door elkaar heenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als Annemieke de mol zou zijn én eruit zou moeten zou dat voor haar idd erg schrikken zijn ja
Nah, die is leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dat wijf van Molktalk moet weg.
succes!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, mijn uurtje ontspanning is weer voorbij, hup weer aan m'n paper
Succesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef essnhills het volgende:
Maargoed, mijn uurtje ontspanning is weer voorbij, hup weer aan m'n paper
dat kruip shot ook weer hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Urb het volgende:
[..]
dat kruip shot ook weer he
[ afbeelding ]
Tja, net als bij Ayren. Dat zijn er dan 2, eerder gewoon toevalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hints is een groot woord, maar degene die naar huis gaat hoor je zelden een uitspraak doen over wie ze verdenken. En net als bij Ayren begon de aflevering met een soort van terugbliksbiecht door Marjolein.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Urb het volgende:
[..]
dat kruip shot ook weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, als je de 3 plat legt heb je een m. De 7 is een l.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
Iemand een idee of er meer achter de titel schuil gaat? Het klopt dat er 3 kandidaten weg zijn en er nog 7 in het spel zitten...
Het dagboek word ik ook niet veel wijzer van.
Ze levert ook geen euro op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:38 schreef svann het volgende:
Cécile is ook best verdacht.
Niet naar enveloppen kijken, nog een woord als nagekomen bericht besturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |