abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 januari 2016 @ 14:11:32 #276
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159540087
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het punt met de Protocollen is dat waar het enerzijds geverifieerde propaganda is, het anderzijds weer geplagieerd is uit oudere werken welke eveneens propagandistisch van aard waren maar het zo probeerde te beschrijven dat dit niet boven wat zou komen. Wat dat betreft is het, als je het antisemitisme weglaat, gewoon een voorbeeld van hoe een kleine groep absolute controle kan uitoefenen.
Dat ben ik met je eens.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:19:42 #277
117098 Hathor
Effe niet
pi_159540368
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij geniet ervan als jongeren met een buitenlands uiterlijk mishandeld worden ?
Als het om die jongeren gaat die daar al tijden dat station terroriseren, dan ja, inderdaad. Tuig van de richel dat een koekje van eigen deeg krijgt is niks mis mee.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159541974
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als het om die jongeren gaat die daar al tijden dat station terroriseren, dan ja, inderdaad. Tuig van de richel dat een koekje van eigen deeg krijgt is niks mis mee.
Je kent de situatie niet en je juicht bij voorbaat. Je stimuleert daarmee straatterreur.
Door dit soort fascistoide praktijken te steunen maak je het onveilig voor jongeren die een buitenlands uiterlijk hebben. NU op een station, maar als die terreur toeneemt op vele andere plekken. Die fascistjes-in-spé.. vragen echt niet aan hun slachtoffers: ben je een straatterrorist. Jouw helden meppen direct .... en kiezen hun slachtoffers op grond van hun buitenlands uiterlijk.

Daarom kennen beschaafde mensen een justitieel systeem van onderzoek, feiten overleggen, getuigen horen, en weloverwogen oordelen . Dat noemen we " eerlijk proces" .
pi_159542134
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kent de situatie niet en je juicht bij voorbaat. Je stimuleert daarmee straatterreur.
Door dit soort fascistoide praktijken te steunen maak je het onveilig voor jongeren die een buitenlands uiterlijk hebben. NU op een station, maar als die terreur toeneemt op vele andere plekken. Die fascistjes-in-spé.. vragen echt niet aan hun slachtoffers: ben je een straatterrorist. Jouw helden meppen direct .... en kiezen hun slachtoffers op grond van hun buitenlands uiterlijk.

Daarom kennen beschaafde mensen een justitieel systeem van onderzoek, feiten overleggen, getuigen horen, en weloverwogen oordelen . Dat noemen we " eerlijk proces" .
Ik denk zelfs dat je jongeren die al op het randje van radicaliseren balanceren met dit soort acties misschien wel een zetje de verkeerde richting in geeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 15:15:19 ]
  zondag 31 januari 2016 @ 15:15:28 #280
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159542302
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat je jongeren die al op het randje van radicaliseren balanceren met dit soort acties misschien wel een zetje de verkeerde richting in duwt.
Inderdaad. Zover is het al gekomen dat de overheid zelfs voorzichtig moet zijn omdat anders de andere "partij" boos word.
Volgende stap is dat je de kreet hoort: "We moeten onze Moslim broeders helpen want die worden aangevallen" en voor je het weet zit je in een burgeroorlog ala Syrie.

Het treurige is dat de meeste relschoppers niet eens Syriers zijn maar Noord Afrikanen die uit gebieden komen die niet eens in oorlog zijn.
pi_159543974
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Inderdaad. Zover is het al gekomen dat de overheid zelfs voorzichtig moet zijn omdat anders de andere "partij" boos word.
Volgende stap is dat je de kreet hoort: "We moeten onze Moslim broeders helpen want die worden aangevallen" en voor je het weet zit je in een burgeroorlog ala Syrie.

Het treurige is dat de meeste relschoppers niet eens Syriers zijn maar Noord Afrikanen die uit gebieden komen die niet eens in oorlog zijn.
Burgeroorlog a la Syrië lijkt me niet realistisch. Daarvoor is het een te kleine minderheid.

Individuele -of groepen Hakbars die dood en verderf gaan zaaien zie ik dan weer wel tot de mogelijkheden behoren, met alle gevolgen van dien voor mensen met een Arabisch, Noord-Afrikaans en Somalisch uiterlijk.
  zondag 31 januari 2016 @ 19:33:57 #282
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159550416
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef: Israel is een farce voor de Buhne. Het werkelijke punt van controle ligt volgens de protocollen in Europa.

Het doel zou zijn de Goyim zo te verwarren en te vernederen dat ze vrijwillig de soevereiniteit op gaan geven aan de ultieme machthebbers wie dat ook moge zijn.

Maar goed ik moet er meer over studeren merk ik al. Het uiteindelijke doel zou in ieder geval zijn:

De schrijvende groep wereldcontrole te geven, en de rest als cattle te zien en te gebruiken voor eigen gewin.
Als ik één instantie de bevolking als -inwisselbaar- vee zie beschouwen, dan is dat eerder de EU dan de Joden. Hoe denken de Joden Europa te kunnen controleren als dit uit een laagopgeleidde, anti-semitische, ongeciviliseerde bende bestaat?
Eerder de EU zie ik het volk als 'vee' beschouwen, waarbij het niet meer uitmaakt of dit vee nu rood-bont of zwart-bont is, als het maar melk geeft. Daar heb je een elite die echt een totale minachting heeft voor de volkeren en Europa als een soort bedrijfsmatig model probeert te managen
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 19:55:20 #283
440653 BarryOSeven
pi_159551095
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik één instantie de bevolking als -inwisselbaar- vee zie beschouwen, dan is dat eerder de EU dan de Joden. Hoe denken de Joden Europa te kunnen controleren als dit uit een laagopgeleidde, anti-semitische, ongeciviliseerde bende bestaat?
Eerder de EU zie ik het volk als 'vee' beschouwen, waarbij het niet meer uitmaakt of dit vee nu rood-bont of zwart-bont is, als het maar melk geeft. Daar heb je een elite die echt een totale minachting heeft voor de volkeren en Europa als een soort bedrijfsmatig model probeert te managen
Denk je dat de EU het topje van de ijsberg is?
pi_159551113
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef LXIV het volgende:
Maar ik vind het niet logisch dat de Joden als geheel zouden samenspannen om Europa en de Europese volkeren ten onder te laten gaan. Als er iemand als eerste slachtoffer hiervan wordt dan zijn het de Joden wel.
Incidenten waar jij op doelt treffen met name joodse burgers die als zodanig herkenbaar zijn, lijkt mij. Een normale joodse burger kan je toch niet herkennen? Als je door chassidische buurten zoals in Antwerpen loopt zie je duidelijk herkenbare joden. Deze orthodoxe joden houden zich echter niet met dit soort politiek bezig denk ik.
  zondag 31 januari 2016 @ 20:07:14 #285
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159551447
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja toen kwam ik dit tegen:

Dus met de protocollen in het achterhoofd, en deze rare verklaring.

Het wordt een enge tijd ben ik bang.
Leipe shit... Waar komt die verklaring dan precies vandaan, en wat voor soort verklaring is dat dan precies? Ik heb nog nooit zoiets gezien...

Ik vind overigens rondom Geert ook wat raars zitten met dat Israël/Zionisme gebeuren van 'm.
Vertrouw dat ook niet helemaal. Ik heb overigens ook de protocollen meerdere malen gelezen, dus er ook goed van op de hoogte.

Dat ie gemarteld werd in het kader van die opleiding... :? Mk-ultra?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 31 januari 2016 @ 20:12:07 #286
440653 BarryOSeven
pi_159551556
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Leipe shit... Waar komt die verklaring dan precies vandaan, en wat voor soort verklaring is dat dan precies? Ik heb nog nooit zoiets gezien...

Ik vind overigens rondom Geert ook wat raars zitten met dat Israël/Zionisme gebeuren van 'm.
Vertrouw dat ook niet helemaal. Ik heb overigens ook de protocollen meerdere malen gelezen, dus er ook goed van op de hoogte.

Dat ie gemarteld werd in het kader van die opleiding... :? Mk-ultra?
Geen idee, of geheime dienst of zo?

Geen idee, kwam het random op internet tegen. Weet dus ook niet of het echt is, maar het ziet er wel authentiek uit.
pi_159551666
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het probleem is dat de overheden falen, niet in staat grote groepen migranten te controleren, kijk naar Calais, Duinkerke en inmiddels ook Zeebrugge

Afgelopen zomer braken asieleisers door diverse grenzen heen.

Waar ligt het omslagpunt dat een bevolking zich bij een falende overheid zelf mag verdedigen?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 31 januari 2016 @ 21:07:43 #288
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159553525
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
Deze heb ik in 2 avond uitgelezen, het is 100 pagina's politiek, maar zeer zeer integrerend.

http://ddickerson.igc.org(...)d_Elders_of_Zion.pdf

Als je het na het lezen nog ontkent zou ik graag met je verder praten over het hoe of wat. Helaas denk ik dat het zo zit. En als dat zo zit, nou houd je hart maar vast.

Hoop het dus niet
graag op anoniem
  zondag 31 januari 2016 @ 21:21:43 #289
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159554077
Ik had niet verwacht dat nws users zo snel redpilled zouden worden :-)
graag op anoniem
  zondag 31 januari 2016 @ 21:22:42 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159554125
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:21 schreef topdeck het volgende:
Ik had niet verwacht dat nws users zo snel redpilled zouden worden :-)
Wat is redpilled?
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 21:25:24 #291
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159554250
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat is redpilled?
"This is your last chance. After this there is no turning back. You take the blue pill: the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill: you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes." - Morpheus, The Matrix
graag op anoniem
  zondag 31 januari 2016 @ 21:26:11 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_159554283
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:25 schreef topdeck het volgende:

[..]

"This is your last chance. After this there is no turning back. You take the blue pill: the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill: you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit hole goes." - Morpheus, The Matrix
Ok. Je bedoeld dus dat hun ogen geopend worden. Maar op welke wijze dan? Wat is volgens jou het konijnenhol?
The End Times are wild
  zondag 31 januari 2016 @ 22:03:04 #293
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159555630
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ok. Je bedoeld dus dat hun ogen geopend worden. Maar op welke wijze dan? Wat is volgens jou het konijnenhol?
Dat globalisten chaos willen in Europa door buitenlanders binnen te laten, economieën uit te buiten, etnische fricties uitlokken, etc.

Na chaos komt anarchie, daarna complete tirannie of anarcho-tirannie. Hoe dan ook, wij zijn de lul. Het is makkelijker om fascisme in te voeren op een volk met een lager IQ dan met een hoger. vandaar de import van buitenlanders. Inb4 tandartsen en chirurgen!!!1 :') West-Europeanen worden al decennialang geconditioneerd met marxistische/linkse gedachtegoed waarbij ze naïef cultuurrelativerend zijn, denken dat minderheden niks verkeerd doen, vinden dat blanken zich moeten schamen, etc.

Vraag je zelf eens af waarom ze dit niet doen in Israël. Vraag je ook af waarom zoveel mensen liberaal/links zijn én een hoge functie bekleden. Vraag je eens af hoe je je kunt bekeren tot het jodendom. Vraag je zelf eens af waarom blanken zich voor hun 'privilege' moeten schamen terwijl daarentegen de lieve mensen, die onderdeel maken van de 0.2% vd wereldbevolking, de rijkste zijn. Check de achtergronden van de linkse revolutionairen in Duitsland, Polen, Rusland, China, etc., die communisme (wilden) instelden. Kijk eens wie achter linkse activisten zitten, wie ze sponsoren. Check waar SJW's, white privilege, blm, femen etc., vandaan komen. (check wat er gebeurde toen FEMEN in israel wouden promoten)

Ooit zul je de puzzelstukjes vinden. Heb geduld, want niet alles kun je in een post stoppen. Als je de puzzelstukjes vindt en het op de goede manier ordent, dan zul je de waarheid vinden. De waarheid zit hem in het herkennen van patronen in de politiek. Want zoals je waarschijnlijk al weet: geschiedenis herhaalt zichzelf, en is geschreven door de overwinnaar.

Hou je hoofd wel koel, want te veel BNW is niet goed voor je.

Ik weet het is cryptisch, maar ik kan je nu niet overspoelen met concrete informatie anders wordt het te veel voor je :P
graag op anoniem
pi_159556122
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:03 schreef topdeck het volgende:

[..]

Dat globalisten chaos willen in Europa door buitenlanders binnen te laten, economieën uit te buiten, etnische fricties uitlokken, etc.

Na chaos komt anarchie, daarna complete tirannie of anarcho-tirannie. Hoe dan ook, wij zijn de lul. Het is makkelijker om fascisme in te voeren op een volk met een lager IQ dan met een hoger. vandaar de import van buitenlanders. Inb4 tandartsen en chirurgen!!!1 :') West-Europeanen worden al decennialang geconditioneerd met marxistische/linkse gedachtegoed waarbij ze naïef cultuurrelativerend zijn, denken dat minderheden niks verkeerd doen, vinden dat blanken zich moeten schamen, etc.

Je moet nog wat sleutelen aan deze complottheorie ...én hoe je het presenteert.
En dan naar ------------->>> BNW

zondag 31 januari 2016 @ 22:18:35 #295
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_159556232
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je moet nog wat sleutelen aan deze complottheorie ...én hoe je het presenteert.
En dan naar ------------->>> BNW

[ afbeelding ]
Ah yes! Show them, good goy friend! Those silly conspiratards can't be trusted!

graag op anoniem
pi_159556407
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:17 schreef Buster24 het volgende:

Waar ligt het omslagpunt dat een bevolking zich bij een falende overheid zelf mag verdedigen?
Hoezo "zelf mag verdedigen" door jongeren met een buitenlands uiterlijk in elkaar te slaan?
Zie de OP.
Zie je een misdrijf ? Waarschuw de politie. Ga niet straatterreur als in de OP als "verdediging" goedpraten.

En de overheden falen al duizenden jaren met het voorkomen van criminaliteit.
Wel of niet door mensen met een buitenlands gezicht gedaan.
pi_159556500
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef topdeck het volgende:

[..]

Ah yes! Show them, good goy friend! Those silly conspiratards can't be trusted!

[ afbeelding ]
ps.... wat is de rol van Joden in je complottheorie ?
pi_159557061
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoezo "zelf mag verdedigen" door jongeren met een buitenlands uiterlijk in elkaar te slaan?
Zie de OP.
Zie je een misdrijf ? Waarschuw de politie. Ga niet straatterreur als in de OP als "verdediging" goedpraten.

En de overheden falen al duizenden jaren met het voorkomen van criminaliteit.
Wel of niet door mensen met een buitenlands gezicht gedaan.
Die vraag moet je even los zien van de OP

Er komt een omslagpunt dat burgers zichzelf mogen verdedigen, en inderdaad misschien is de actie in Stockholm wat voorbarig.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_159557254
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Die vraag moet je even los zien van de OP

Er komt een omslagpunt dat burgers zichzelf mogen verdedigen, en inderdaad misschien is de actie in Stockholm wat voorbarig.
Dan zijn we het eens over Stockholm : dat deugt niet .
Wanneer komt dat punt dat burgers geweld moeten gebruiken om buitenlandse burgers weg te jagen dan wel, volgens jou ?
pi_159557942
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens over Stockholm : dat deugt niet .
Wanneer komt dat punt dat burgers geweld moeten gebruiken om buitenlandse burgers weg te jagen dan wel, volgens jou ?
Calais kwam in de buurt, overheid had de zaken niet onder controle.
Maar eerlijk is eerlijk er is een en ander verbeterd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')