abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2016 @ 16:59:44 #51
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159520330
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft inderdaad veel meer kunnen handelen tijdens mijn depressie dan TS haar vriend heeft gekunt. :)
En hoeveel zelmoordpogingen heb jij ondernomen?
(Ik zag wel dat je beweerde het erger te hebben gehad dan ts voordat je het wiste. Knap trouwens. Was je erbij?)
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 17:02:49 #52
269689 crew  Viv
pi_159520402
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:03 schreef Bubbel1707 het volgende:
andere... het laat maar weer zien dat er nog steeds ontzettend veel onbegrip is voor mensen met depressie.. niet iedereen met een depressie heeft dezelfde klachten of doet dezelfde dingen.
Als je te veel pillen slikt, maar - heel calculerend - ook weer niet zó veel dat je in levensgevaar zou raken, dan ben je gewoon aan het manipuleren. Dat heeft werkelijk niets met postpartum depressie te maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 17:11:13 #53
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159520592
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:08 schreef utopie het volgende:

[..]

:')

Ik gaf mijn mening dat pillen slikken egoistisch is en dat als je een kind hebt dat je je op zijn/haar opvoeding moet focussen, omdat het kind er niet de dupe van mag worden.
Misschien heb je gelijk, maar joh, nu missen jij en je vader zoveel mooie dingen, denk eraan dat je dit nooit meer terug kan draaien, elke verloren dag is er een, als ik jou was zou ik wel enigszins openstaan voor een eventuele verzoening, het is en blijft je vader....hoewel ik natuurlijk best begrijp dat jij je klote voelt en je vader misschien ergens tekort is geschoten.
Succes.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zaterdag 30 januari 2016 @ 17:15:35 #54
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_159520708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:35 schreef Bubbel1707 het volgende:
Ik heb nog geen eigen huis helaas, ik zit op een klein kamertje bij mijn moeder.. en dat mijn zoontje weg is, en ik alleen hier in een appartementje van mijn moeder weer zit, dat komt gewoon ontzettend hard binnen.

Ik neem mezelf het kwalijk, ik had echt alles en heb het allemaal verpest. En ik wilde het zo graag goed maken,en hij wilde het ook.. volgens hem waren we ook echt babystapjes aan het maken met het opnieuw daten afgelopen weken.. het ging weer iets meer de goede kant op bij hem zei die, alleen toen werd ik genekt door de onzekerheid..

Het is niet alleen ik ik ik, maar ik nou eenmaal niet voor hem praten helaas... 2 maanden lang heeft hij ook aangegeven niet te weten wat werkt, en niet weten hoe of wat we het moeten aanpakken maar dat hij wel wil.. Dus ik heb nu besloten het definitief te maken, zodat hij juist zijn rust en afstand en tijd heeft om alles te verwerken, en of dat hij rust kan vinden met het leven zoals het nu is. Als het aan mij lag had ik no steeds voor hem gevochten en contact gezocht en gedate etc. maar ik merkte gewoon dat ik hem daarmee geen ruimte gaf voor verwerking..

Ik ben wel beter, en kan het leven aan.. maar de weekenden zonder mijn zoontje, hakken er gewoon hard in. Ordinair vers liefdesverdriet, en zoals ik zei ik heb nog steeds hulp.. dus ik zorg ook dat ik een geweldige mama kan gaan worden, want ja... dat vind ik mezelf nu helaas ook niet, ook al probeer wel geweldige dagen te maken met mijn zoontje als hij er is.
Probeer eerst eens voor jezelf de boel op een rijtje te krijgen (eigen woonruimte etc..) zodat je zoon er niet onder gaat lijden, de situatie met je ex moet je daarom beter maar even op zijn beloop laten, de tijd zal leren hoe dat uitpakt, nu ligt jouw prioriteit enkel alleen bij het opvoeden van die kleine.
Succes.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_159520837
Ik stopte met lezen bij "Na een maand kwam ik erachter dat ik zwanger was."

Lekker dit soort beslissingen maken als je op de roze wolk zit en je volledig laat leiden door emoties :'). Was ook gedoemd om te falen natuurlijk.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_159521007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:50 schreef Bubbel1707 het volgende:

Dus hij zegt steeds dat hij niks uitsluit, maar dat ik verder moet.
Wat als je nu eens goed daarnaar luistert?

Wat hij aangeeft is dat jij moet leren voor jezelf te zorgen en je leven zelf op orde moet brengen... pas als jij voor jezelf kunt zorgen, zou het te overwegen zijn een relatie te hebben, zodra je op hem gaat 'hangen' kan hij dat niet aan.

Kennelijk vind hij nog altijd dat je niet zelfstandig en stabiel genoeg bent op je zelf...
dat moet je dus eerst zorgen en niet denken dat je problemen oplosbaar zijn door met hem in een relatie te zitten en op hem te bouwen (dat kan en wil hij niet meer dragen).

zorg dus eerst dat je je leven organiseert en op orde krijgt zonder hem, maar voor jezelf en voor je kind.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_159523181
quote:

[..]

Mijn vriend heeft inderdaad veel meer kunnen handelen tijdens mijn depressie dan TS haar vriend heeft gekunt. :)
Ah, het is een wedstrijd en je was erbij? Weinig constructieve reactie verder.

TS : heb jij je wel eens laten testen op persoonlijkheidsstoornissen?

Ik snap verder wel goed wat scary mary bedoelt met betrekking tot het lichtelijk egocentrische. Je lijkt je weinig om het welzijn van je ex te bekommeren en meer om de gevolgen voor jezelf. Het komt op mij over alsof je hem rust wilt geven omdat je daarna een doorstart voor ogen hebt en niet omdat je hem die rust gunt.

Je wilt tips om hem weer terug te winnen maar het is dan altijd maar de vraag of dat het beste is.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:30:54 #58
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159523785
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb er een gehad. :) Maar ik heb het nooit zó afgereageerd tegen mijn vriend als zij tegen haar ex!
quote:

[..]

Is ook niet helemaal met elkaar te rijmen he? Als jij je niet zo hebt afgereageerd als ts viel er voor je vriend al helemaal niet meer te handelen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159524177
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, het is een wedstrijd en je was erbij? Weinig constructieve reactie verder.
Nee zucht...

Het ging erom of de ex van TS haar ware is. Blijkbaar niet he, anders hadden ze het wel gered saampjes. Dat wil ik zeggen met wat ik zei dat mijn vriend wél bij mij is gebleven, terwijl ik een iets zwaardere depressie had. (TS zei zelf dat het een lichte was.)

TS zie je trouwens niet meer terug in dit topic. Ze kan niet zo goed tegen de waarheid... ;)
pi_159524205
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:30 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

[..]

Is ook niet helemaal met elkaar te rijmen he? Als jij je niet zo hebt afgereageerd als ts viel er voor je vriend al helemaal niet meer te handelen.
Ik heb het niet over afreageren. Ik heb het over andere dingen waar mijn vriend mee moest dealen, wat niks te maken heeft met afreageren op hem. :)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:51:33 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159524257
Laten we dit topic svp niet weer over een andere user dan TS laten gaan.
Open je eigen topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159524315
-edit-

TS, probeer eerst met jezelf te leren leven, pas dan kan er iemand anders met jou een leven opbouwen. Het klinkt heel zwaar, maar het belangrijkste is dat je zorgt dat je een goede moeder bent voor je zoon. Ouderschap komt met een hoop verantwoordelijkheid, je kunt jezelf niet laten leiden door impulsieve gedachten en acties

[ Bericht 59% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 19:55:38 ]
  zaterdag 30 januari 2016 @ 20:12:05 #63
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159524726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Blijkbaar niet he, anders hadden ze het wel gered saampjes.
Ik snap niet waarom je dat punt nou de hele tijd wil maken. Het is gezegd. Wees er maar blij mee. En nu?
quote:
Ze kan niet zo goed tegen de waarheid... ;)
Flauw.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159525454
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee zucht...

Het ging erom of de ex van TS haar ware is. Blijkbaar niet he, anders hadden ze het wel gered saampjes. Dat wil ik zeggen met wat ik zei dat mijn vriend wél bij mij is gebleven, terwijl ik een iets zwaardere depressie had. (TS zei zelf dat het een lichte was.)

TS zie je trouwens niet meer terug in dit topic. Ze kan niet zo goed tegen de waarheid... ;)
Het kan ook zijn dat er meer aan de hand is dan een lichte depressie. Het kan ook zijn dat jij een zwaardere depressie had maar dat jouw partner minder met jou te stellen had. Je weet het niet. Misschien waren ze elkaars ware, maar ik geloof niet per se dat liefde alles overwint. Er zit echt wel een grens aan wat je aan kunt.
pi_159526337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef sibella2 het volgende:
-edit-

TS, probeer eerst met jezelf te leren leven, pas dan kan er iemand anders met jou een leven opbouwen. Het klinkt heel zwaar, maar het belangrijkste is dat je zorgt dat je een goede moeder bent voor je zoon. Ouderschap komt met een hoop verantwoordelijkheid, je kunt jezelf niet laten leiden door impulsieve gedachten en acties
Dit. En laat het 'ik ben mijn gezin kwijt' los, want dat ben je niet. De samenstelling is alleen maar gewijzigd.
pi_159527844
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat er meer aan de hand is dan een lichte depressie. Het kan ook zijn dat jij een zwaardere depressie had maar dat jouw partner minder met jou te stellen had. Je weet het niet. Misschien waren ze elkaars ware, maar ik geloof niet per se dat liefde alles overwint. Er zit echt wel een grens aan wat je aan kunt.
Echte liefde overwint alles. Als iets de relatie niet overleefd dan is het geen echte liefde geweest. Daar geloof ik in.

[ Bericht 16% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 21:55:38 (Doe het dan ook niet! ) ]
pi_159528281
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En toch: Als hij echt haar Ware was geweest hadden ze het samen gered. Dan had hij haar buien kunnen handelen.
Hou toch op.
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 22:35:49 #68
269689 crew  Viv
pi_159529159
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
TS : heb jij je wel eens laten testen op persoonlijkheidsstoornissen?
Dit. Het manipuleren ("zelfmoordpoging" doen terwijl ze wist dat ze zou overleven), de impulsiviteit (auto om een boom willen vouwen omdat het uit is) en het oordelen in extremen (radeloos, fantastisch) zou best bij een borderline persoonlijkheidsstoornis kunnen passen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef sibella2 het volgende:
En dit. Een goede moeder zijn gaat verder dan samen een gezellige dag hebben, het is ook onderkennen dat er meer speelt dan alleen liefdesverdriet en daar aan werken.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:55:48 #69
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_159529782
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:06 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik ben bijna 25.

Ik heb een vader die zelfmoordpogingen heeft gedaan door ook pillen te slikken. Ook ouders die gingen scheiden en dit terwijl ik 14 was. Ik zat in de bloei van mijn leven en moest mij op school focussen. Hoe dan ook heb ik alles op alles gezet om er toch wat van te maken. Ja, ik hem geen contact meer met hem, en ja door zijn acties is het een egoistische klootzak die alleen aan zichzelf dacht toentertijd. Dit is wat ziekenhuisbroeders heb ook zeiden. Daarnaast ben ik op 16 jarige leeftijd op mijzelf gaan wonen en sindsdien alles zelf gaan regelen. Contact met familie heb ik niet/nauwelijks.
Als je zoveel hebt meegemaakt, waarom oordeel je dan zo snel over iemand. Je zou beter moeten weten...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:57:18 #70
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159529826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:55 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Als je zoveel hebt meegemaakt, waarom oordeel je dan zo snel over iemand. Je zou beter moeten weten...
Ik oordeelde op het feit dat pillen slikken als noodkreet egoïstisch is. Gaarne even het volledige topic doorlezen alvorens je antwoord.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:59:30 #71
450148 KapiteinIglo
pi_159529881
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik oordeelde op het feit dat pillen slikken als noodkreet egoïstisch is. Gaarne even het volledige topic doorlezen alvorens je antwoord.
Niet oordelen was naar mijn idee een betere optie.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:01:16 #72
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159529932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:59 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Niet oordelen was naar mijn idee een betere optie.
Ik zeg alleen wat menig ander mens ook zou denken. Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.

TS vraagt in haar OP is het normaal is. Ik geef daarop mijn mening
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:15:48 #73
450148 KapiteinIglo
pi_159530239
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:01 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat menig ander mens ook zou denken. Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.

TS vraagt in haar OP is het normaal is. Ik geef daarop mijn mening
Al denk ik dat die keuze alles behalve makkelijk was. Zeker als je kinderen hebt. ;-)
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 23:17:38 #74
269689 crew  Viv
pi_159530281
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:01 schreef utopie het volgende:
Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.
Het was geen uitweg, want ze wist dat ze het zou overleven. Gewoon een dramaqueen dus, ook geen pretje voor partner en kind.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:20:17 #75
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159530347
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het was geen uitweg, want ze wist dat ze het zou overleven. Gewoon een dramaqueen dus, ook geen pretje voor partner en kind.
Enige uitweg om hulp te krijgen*
Je haalt verder de woorden uit mijn mond. Ik zou ook niet met zo iemand verder willen :') lijkt me niet dat dat ooit nog een gezonde relatie zal worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')