abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:51:33 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159524257
Laten we dit topic svp niet weer over een andere user dan TS laten gaan.
Open je eigen topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159524315
-edit-

TS, probeer eerst met jezelf te leren leven, pas dan kan er iemand anders met jou een leven opbouwen. Het klinkt heel zwaar, maar het belangrijkste is dat je zorgt dat je een goede moeder bent voor je zoon. Ouderschap komt met een hoop verantwoordelijkheid, je kunt jezelf niet laten leiden door impulsieve gedachten en acties

[ Bericht 59% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 19:55:38 ]
  zaterdag 30 januari 2016 @ 20:12:05 #63
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_159524726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Blijkbaar niet he, anders hadden ze het wel gered saampjes.
Ik snap niet waarom je dat punt nou de hele tijd wil maken. Het is gezegd. Wees er maar blij mee. En nu?
quote:
Ze kan niet zo goed tegen de waarheid... ;)
Flauw.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_159525454
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nee zucht...

Het ging erom of de ex van TS haar ware is. Blijkbaar niet he, anders hadden ze het wel gered saampjes. Dat wil ik zeggen met wat ik zei dat mijn vriend wél bij mij is gebleven, terwijl ik een iets zwaardere depressie had. (TS zei zelf dat het een lichte was.)

TS zie je trouwens niet meer terug in dit topic. Ze kan niet zo goed tegen de waarheid... ;)
Het kan ook zijn dat er meer aan de hand is dan een lichte depressie. Het kan ook zijn dat jij een zwaardere depressie had maar dat jouw partner minder met jou te stellen had. Je weet het niet. Misschien waren ze elkaars ware, maar ik geloof niet per se dat liefde alles overwint. Er zit echt wel een grens aan wat je aan kunt.
pi_159526337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef sibella2 het volgende:
-edit-

TS, probeer eerst met jezelf te leren leven, pas dan kan er iemand anders met jou een leven opbouwen. Het klinkt heel zwaar, maar het belangrijkste is dat je zorgt dat je een goede moeder bent voor je zoon. Ouderschap komt met een hoop verantwoordelijkheid, je kunt jezelf niet laten leiden door impulsieve gedachten en acties
Dit. En laat het 'ik ben mijn gezin kwijt' los, want dat ben je niet. De samenstelling is alleen maar gewijzigd.
pi_159527844
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 20:33 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat er meer aan de hand is dan een lichte depressie. Het kan ook zijn dat jij een zwaardere depressie had maar dat jouw partner minder met jou te stellen had. Je weet het niet. Misschien waren ze elkaars ware, maar ik geloof niet per se dat liefde alles overwint. Er zit echt wel een grens aan wat je aan kunt.
Echte liefde overwint alles. Als iets de relatie niet overleefd dan is het geen echte liefde geweest. Daar geloof ik in.

[ Bericht 16% gewijzigd door Copycat op 30-01-2016 21:55:38 (Doe het dan ook niet! ) ]
pi_159528281
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 16:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En toch: Als hij echt haar Ware was geweest hadden ze het samen gered. Dan had hij haar buien kunnen handelen.
Hou toch op.
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 22:35:49 #68
269689 crew  Viv
pi_159529159
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
TS : heb jij je wel eens laten testen op persoonlijkheidsstoornissen?
Dit. Het manipuleren ("zelfmoordpoging" doen terwijl ze wist dat ze zou overleven), de impulsiviteit (auto om een boom willen vouwen omdat het uit is) en het oordelen in extremen (radeloos, fantastisch) zou best bij een borderline persoonlijkheidsstoornis kunnen passen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef sibella2 het volgende:
En dit. Een goede moeder zijn gaat verder dan samen een gezellige dag hebben, het is ook onderkennen dat er meer speelt dan alleen liefdesverdriet en daar aan werken.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:55:48 #69
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_159529782
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:06 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik ben bijna 25.

Ik heb een vader die zelfmoordpogingen heeft gedaan door ook pillen te slikken. Ook ouders die gingen scheiden en dit terwijl ik 14 was. Ik zat in de bloei van mijn leven en moest mij op school focussen. Hoe dan ook heb ik alles op alles gezet om er toch wat van te maken. Ja, ik hem geen contact meer met hem, en ja door zijn acties is het een egoistische klootzak die alleen aan zichzelf dacht toentertijd. Dit is wat ziekenhuisbroeders heb ook zeiden. Daarnaast ben ik op 16 jarige leeftijd op mijzelf gaan wonen en sindsdien alles zelf gaan regelen. Contact met familie heb ik niet/nauwelijks.
Als je zoveel hebt meegemaakt, waarom oordeel je dan zo snel over iemand. Je zou beter moeten weten...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:57:18 #70
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159529826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:55 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Als je zoveel hebt meegemaakt, waarom oordeel je dan zo snel over iemand. Je zou beter moeten weten...
Ik oordeelde op het feit dat pillen slikken als noodkreet egoïstisch is. Gaarne even het volledige topic doorlezen alvorens je antwoord.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 22:59:30 #71
450148 KapiteinIglo
pi_159529881
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik oordeelde op het feit dat pillen slikken als noodkreet egoïstisch is. Gaarne even het volledige topic doorlezen alvorens je antwoord.
Niet oordelen was naar mijn idee een betere optie.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:01:16 #72
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159529932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:59 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Niet oordelen was naar mijn idee een betere optie.
Ik zeg alleen wat menig ander mens ook zou denken. Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.

TS vraagt in haar OP is het normaal is. Ik geef daarop mijn mening
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:15:48 #73
450148 KapiteinIglo
pi_159530239
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:01 schreef utopie het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat menig ander mens ook zou denken. Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.

TS vraagt in haar OP is het normaal is. Ik geef daarop mijn mening
Al denk ik dat die keuze alles behalve makkelijk was. Zeker als je kinderen hebt. ;-)
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 23:17:38 #74
269689 crew  Viv
pi_159530281
quote:
Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.
Het was geen uitweg, want ze wist dat ze het zou overleven. Gewoon een dramaqueen dus, ook geen pretje voor partner en kind.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:20:17 #75
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159530347
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het was geen uitweg, want ze wist dat ze het zou overleven. Gewoon een dramaqueen dus, ook geen pretje voor partner en kind.
Enige uitweg om hulp te krijgen*
Je haalt verder de woorden uit mijn mond. Ik zou ook niet met zo iemand verder willen :') lijkt me niet dat dat ooit nog een gezonde relatie zal worden
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 januari 2016 @ 23:27:10 #76
269689 crew  Viv
pi_159530494
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:20 schreef utopie het volgende:
In haar beleving, ja. :') In subforum OUD zitten genoeg vrouwen die hulp hebben gekregen voor een (postpartum) depressie, waaronder opname, en dat zonder te veel pillen te slikken.
pi_159530698
Beste Bubbel1707,

Het is inderdaad zwaar wat je hebt meegemaakt, ik zie het ook niet als een 'gewone' liefdesverdriet. Jullie hebben samen een kindje, je had een depressie, had je baan opgegeven voor jullie toekomst samen, verhuisd en eventueel andere zaken wat anderen niet weten. Dat alles is ook supersnel gegaan.

Je zei dat je alles had en dat je het hebt verpest. Ik vind niet dat jullie het hebben verpest, maar dat zaken anders zijn gegaan dan hoe jullie en anderen het zouden willen zien. Jullie zijn jong, het is logisch dat je anders hebt kunnen handelen dan wat ideaal zou zijn. Hiervoor zijn bepaalde kennis, inzichten, vaardigheden en ervaringen voor nodig. En gelieve ook nog op tijd. Fouten maken is normaal, zeker tijdens de jonge jaren. Jonge mensen overschatten zichzelf vaak dat alleen liefde naar elkaar toe een vereiste is. Of ze onderschatten wat een relatie is.

Hierbij zou ik jou willen aanmoedigen om de beste versie van jezelf na te streven. Dit is goed voor je eigen welzijn en die van je zoontje. Gezien de omstandigheden is het moeilijk, voor heel veel mensen waarschijnlijk ook. Houd jezelf taai! Hij zal waarschijnlijk dan ook heel trots op je zijn. Hoe cliché het ook klinkt, je kan alleen van de ander houden als je van jezelf houd. Hiermee wordt dan bedoeld:

- goed kunnen aanvoelen, herkennen en weten wat goed is voor jezelf en hem
- goed kunnen aanvoelen, herkennen en weten wat jouw en zijn behoeftes zijn
- bovenstaande punten gepast naar kunnen handelen
- je eigen zaken goed op orde hebben zodat je hem kan inspireren/helpen/opvangen etc.
- zelf gelukkig kunnen zijn zodat je redelijk belastbaar kan zijn, de wereld aankan met tegenslagen. Je kan hem dan ook (emotioneel) ontlasten en steun bieden
- jezelf blijft ontwikkelen, omdat de wereld en invloeden blijven veranderen. En omdat je nooit uitgeleerd bent. Dit kan je helpen met correct/gepast/ideaal handelen in de toekomst voor jezelf en iedereen in je omgeving

Zoals je kunt lezen is het houden van iemand veel meer dan alleen een gevoel, het is een superwoman zijn in de huidige maatschappij. Ook al trekt hij uiteindelijk bij na bijv. een paar jaar, omdat hij ook nieuwe inzichten en vaardigheden heeft verkregen. Maar ben jij dan ook zover om samen een succesvol doorstart te kunnen maken? Laat jezelf, je zoontje en alle anderen zien wat je kan! Laat ze allemaal trots op je zijn! En anders naar je kijken!

[ Bericht 1% gewijzigd door Yiwei op 31-01-2016 00:02:44 ]
pi_159530732
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:03 schreef Bubbel1707 het volgende:
Ik ben 24, en ik kon helaas niet anders.. ik heb 2 maanden gesmeekt om hulp bij verschillende hulpinstanties, psychologen etc. en geen van alle deed iets, ja 1 afspraak per 2 weken, terwijl ik mezelf dieper en dieper voelde gaan.. ik werd bang van mezelf.

Ik ben opgenomen in een psychiatrische kliniek na de poging, en daar is vastgesteld dat ik teveel moeite had met het voorbereiden op moederschap en alle schakelingen. Daarnaast heb ik na de bevalling een postnatale depressie gekregen.. door die opname ben ik daaruit gekomen, en ben ik mezelf weer geworden.

Het was inderdaad niet de bedoeling om zwanger te worden, maar we hadden de financiele middelen en ik heb een chronische ziekte waardoor ik al moeite zou hebben gehad met zwanger worden.. het was dus ook echt een verassing dat na 1 x ik meteen zwanger was. Het was niet gepland nee, en het was een foutje.. maar ik hou zielsveel van mijn zoontje en heb mijn verantwoordelijkheid genomen, en dat doe ik nog steeds.

Ook krijg ik nog steeds hulp, omdat ik niet terug wil vallen, dus iedere week bezoek ik nog steeds een psycholoog...
Ik kan me voorstellen dat je dan drastische acties gaat uithalen.
Snap ook niet waarom ze je niet geholpen hebben.
Ik werd al voor minder geholpen.
Maar goed, heb helaas ook bij mijn moeder gezien dat ze weigeren.

Wat betreft je relatie....of beter gezegd je ex.
Laat het allemaal even met rust.
Hoe moeilijk dit ook lijkt en is.
Focus je op je zoontje want die heeft jou harder nodig dan jij je ex nodig hebt.
De tijd zal het leren, ga niks forceren en blijf die hulp vragen.
Life is a highway...let's ride it!
pi_159530788
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:20 schreef utopie het volgende:

[..]

Je haalt verder de woorden uit mijn mond. Ik zou ook niet met zo iemand verder willen :') lijkt me niet dat dat ooit nog een gezonde relatie zal worden
Geloof me, er zijn instanties, plaatsen waar ze je niet willen helpen.
Nemen je totaal niet serieus.
Zelfs niet na een zelfmoordpoging, want daar kreeg diegene te horen dat ze 'niet gek genoeg' was.
Life is a highway...let's ride it!
pi_159531003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Echte liefde overwint alles. Als iets de relatie niet overleefd dan is het geen echte liefde geweest. Daar geloof ik in.

Dat vind ik nogal een conclusie. Ik ken een vrouw die reeds 15 jaar in behandeling is voor een eetstoornis met veel lange opnames. Partner steunde haar lang, maar kon het op een gegeven moment niet meer. Dan kun je zeggen dat het geen echte liefde was, maar mijn zienswijze is dat er gewoon een limiet zit aan wat liefde aan kan. Je kunt echt enorm van iemand houden maar tegelijkertijd concluderen dat het gewoon echt niet werkt.
pi_159534410
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:57 schreef utopie het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ik zeg alleen wat menig ander mens ook zou denken.
Gelukkig niet alle mensen..

quote:
Het is egoistisch pillen te slikken en denken dat dat de makkelijkste uitweg is voor alles, terwijl je ook nog een kind hebt.
Het was een noodkreet, geen easy way out. Gezien de huidige wachtlijsten voor psychische hulp ook weer niet zo totaal ondenkbaar of egoïstisch als je wanhopig bent om zsm hulp te krijgen. Juist om er beter te kunnen zijn voor je kind.
pi_159534440
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:50 schreef Bubbel1707 het volgende:
Hallo,
Ik lees al heel lang mee met veel topics hier, maar zonder account. Maar nu heb ik toch echt jullie hulp nodig.
Alvast sorry voor lang verhaal zal proberen kort samen te vatten..

Mijn ex en ik leerden elkaar kennen, het voelde meteen goed en vertrouwd. Hij was nog nooit verliefd geweest (27 jaar) en hij wist eindelijk dit is ze! En ik wist ook dit is hem, na een week een relatie en het was alsof we niet beter wisten. Na een maand kwam ik erachter dat ik zwanger was. Was niet gepland, maar we besloten er samen voor te gaan.

Ik gaf alles op, raakte mijn baan kwijt, gaf mijn huis op en verhuisde 85km verder naar zijn huis, en toen.. toen werd ik doodziek. Vervolgens moest ik me ook voorbereiden om moeder te worden, deze schakelingen vielen me zwaar en ik raakte zachtjes aan depressiever. En reageerde dit op hem af, werd boos, chagerijnig..

Natuurlijk niet altijd, en we hadden super veel mooie momenten, en dagelijks vertelde we hoe gek we op elkaar waren. Hij was er altijd voor me, en hij was en is super lief en deed alles voor me..

Na de bevalling werd het erger, ik gleed steeds meer weg, werd depressiever en kon hem amper liefde geven, terwijl mijn hart overstroomde van liefde voor hem, alleen mijn stomme hoofd wilde/kon niet... Ik gaf bij verschillende hulpinstanties aan dat ik echt hulp nodig had, ik redde het niet meer.. en na een harde ruzie heb ik pillen genomen. Ik wist dat ik zou overleven, maar ook dat ik hulp zou krijgen.. en dat gebeurde gelukkig..

Ik werd geholpen, maar toen ik eindelijk mezelf had gevonden.. kon mijn ex niet meer, hij was op en kapot. Het had hem allemaal teveel pijn gedaan, en omdat ik inmiddels ook weer mezelf was zag ik ook wat ik allemaal had aangericht, en wilde het zo graag goed maken.

2 maanden lang hebben we contact gehouden, gepraat, gedate etc.. maar elke keer kregen we woorden. Hij wilde rust, maar hij wilde me ook niet kwijt, hij houdt van me, en wil ons gezin, maar hij is te gebroken door alles. Ik probeerde hem te steunen, maar de relatiebreuk deed mij teveel pijn om er weer vol voor hem te zijn, en kregen we steeds woorden.

Daarnaast haten zijn ouders mij inmiddels, zij zien mij als puur slecht en egoistisch dat ik dit iedereen heb aangedaan... maar ik kon echt niet anders, en ik neem het mezelf nu ook zo ontzettend kwalijk.

We hebben nu donderdag besloten het definitief te stoppen, eind gesprek gehad waar weer uit blijkt dat we echt van elkaar houden, en allebei kapot zijn hiervan. Maar dat het nu niet werkt, maar hij wil me geen hoop geven. Dus hij zegt steeds dat hij niks uitsluit, maar dat ik verder moet.

Ik doe mijn best maar ik kan alleen maar huilen, ik laat hem nu volledig met rust, stuur niks meer, hebben geen contact. Maar 2 x per week moeten we elkaar zien om ons zoontje over te geven.. Ik ben kapot gebroken, hij is nog steeds de ware en hij is echt geweldig.. Maar ik wil hem zo graag terug, ik wil zo graag mijn gezin.. Ik had zoveel moois en ik heb het allemaal verpest.

Is er nog hoop voor ons, nu ik hem helemaal alleen laat, hem tot rust laat komen. Is er een kans dat hij ons ook gaat missen, en we het uit kunnen werken als gezin? Ons zoontje is een half jaartje oud :(
Typisch prinsessenverhaal. Totdat je eindelijk wakker geschud wordt, in het echte leven terechtkomt en beseft dat alleen een leuk smoeltje en seks niet genoeg zijn om je prins te behouden.
Dit kán goedkomen, maar gezien het feit dat je prins niet voor zijn 27e verliefd raakte is het een kieskeurige man met meer dan genoeg zelfwaarde. Ik denk dat je hij je diep in zijn hart niet gaat kunnen vergeven, al wil hij door de omstandigheden dit wel graag. Dit heb je verpest. Volgende keer beter. Wees geen voetveeg, maar gedraag je anders en niet als prinses.
pi_159534570
Hoe dan ook. TS heeft het eigenhandig zelf verpest door zo rot te doen tegen haar vriend.

Niks is een excuus om maar rot te mogen doen tegen iemand!
pi_159534687
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:32 schreef Vida. het volgende:

[..]

Typisch prinsessenverhaal. Totdat je eindelijk wakker geschud wordt, in het echte leven terechtkomt en beseft dat alleen een leuk smoeltje en seks niet genoeg zijn om je prins te behouden.
Dit kán goedkomen, maar gezien het feit dat je prins niet voor zijn 27e verliefd raakte is het een kieskeurige man met meer dan genoeg zelfwaarde. Ik denk dat je hij je diep in zijn hart niet gaat kunnen vergeven, al wil hij door de omstandigheden dit wel graag. Dit heb je verpest. Volgende keer beter. Wees geen voetveeg, maar gedraag je anders en niet als prinses.
Wat valt er precies te vergeven dan? Als er zaken spelen waar je niet direct zoveel invloed over hebt. Ik vind het nogal hard klinken, zo van dit heb je verpest, prinsessengedrag en meer van die heerlijk opbouwende kritiek..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_159534710
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Behalve als je nu eenmaal zo bent hè O-)
  zondag 31 januari 2016 @ 10:29:59 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_159534915
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:04 schreef I-care het volgende:

[..]

Wat valt er precies te vergeven dan? Als er zaken spelen waar je niet direct zoveel invloed over hebt. Ik vind het nogal hard klinken, zo van dit heb je verpest, prinsessengedrag en meer van die heerlijk opbouwende kritiek..
Misschien gaat het niet zozeer om vergeven. Maar ik denk ook dat TS veel te ver gegaan is, niet op tijd heeft bijgestuurd en bovendien haar vriend de verantwoordelijkheid over haar emotionele welzijn gegeven. Dat kan natuurlijk niet goed gaan. TS zal toch echt aan zichzelf moeten werken, ze is momenteel niet in staat om een gezonde relatie te onderhouden.
Resistance is futile.
pi_159534920
quote:
15s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:04 schreef I-care het volgende:

[..]

Misschien klinkt het hard, maar is dat erg?? Ik heb het hele topic doorgelezen en ts lijkt niet iemand die met een goed gesprek en een kusje kroel gaat kunnen/willen veranderen!

Ze is momenteel, hoewel ze dat niet beseft! gewoon een ontzettend egocentrisch mens die haar eigen gevoelens in het middelpunt zet en onder het mom van ''grote liefde' een utopie nastreeft. Ten koste van alles. Gewoon een naar persoon om in een relatie mee te zitten. Een jonge vrouw die totaal geen enkel idee heeft wat liefde inhoudt. Ook niet naar haar zoontje! Alleen een gevoel van binnen: ''ik hou van mijn kindje , ik vind hem lief en schattig is niet genoeg! Je moet dat TONEN door er alles aan te doen om hem een goede basis te geven en daar hulp voor te accepteren. TS Kan ook niet tegen kritiek/ laat vluchtgedrag gezien/ komt niet meer in het topic nadat enkele users- terecht- haar op haar fouten hebben gewezen onder andere omtrent het moederschap en haar handelwijze naar haar partner toe.

Nu is mevrouw zogenaamd gekwetst na de opmerking over het moederschap. Dus WEER neemt haar eigen gevoel (van kwetsing;'' ik ben zielig, word veroordeeld etc etc'') de bovenhand en niet de realistische opmerkingen van users.

Ze wil niet leren. Waarom kom je dan op een forum?
Ga naar een psycholoog en kom niet op een forum je sores ''van je afschrijven'' als je niet stabiel bent om te kijken naar je eigen problemen door de ogen van andere mensen. Zulke mensen als TS redeneren in hun egoisme: ''het zijn onbekende mensen, ze kennen me niet, ze oordelen alleen'' Dat is dus de paradox, want: waarom kom je dan hier überhaupt en ook nog op het VIva forum?

Ik ben het niet altijd eens met alle adviezen die gegeven worden in topics, maar merk wel op dat er zodra er een serieus topic geopend wordt en er iets ''extreems'' of te afwijkends gezegd wordt door een user tegen een TS, automatisch er een nuance komt. De overige users voelen zich geroepen dingen te bevestigen of recht te trekken en een spiegel voor te houden. Dus zo raar zijn ALLE mensen uiteindelijk ook weer niet op ALLE fora.... Een deel is te jong, niet stabiel of puberaal, maar dat wordt weer recht getrokken door gewone normale mensen. Je kunt dus best gewoon goede serieuze adviezen krijgen op een forum.

Maar je moet wel willen.
  zondag 31 januari 2016 @ 10:34:36 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_159534975
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Vida. het volgende:

[..]

Misschien klinkt het hard, maar is dat erg?? Ik heb het hele topic doorgelezen en ts lijkt niet iemand die met een goed gesprek en een kusje kroel gaat kunnen/willen veranderen!

Ze is momenteel, hoewel ze dat niet beseft! gewoon een ontzettend egocentrisch mens die haar eigen gevoelens in het middelpunt zet en onder het mom van ''grote liefde' een utopie nastreeft. Ten koste van alles. Gewoon een naar persoon om in een relatie mee te zitten. Een jonge vrouw die totaal geen enkel idee heeft wat liefde inhoudt. Ook niet naar haar zoontje! Alleen een gevoel van binnen: ''ik hou van mijn kindje , ik vind hem lief en schattig is niet genoeg! Je moet dat TONEN door er alles aan te doen om hem een goede basis te geven en daar hulp voor te accepteren. TS Kan ook niet tegen kritiek/ laat vluchtgedrag gezien/ komt niet meer in het topic nadat enkele users- terecht- haar op haar fouten hebben gewezen onder andere omtrent het moederschap en haar handelwijze naar haar partner toe.

Nu is mevrouw zogenaamd gekwetst na de opmerking over het moederschap. Dus WEER neemt haar eigen gevoel (van kwetsing;'' ik ben zielig, word veroordeeld etc etc'') de bovenhand en niet de realistische opmerkingen van users.

Ga naar een psycholoog en kom niet op een forum je sores ''van je afschrijven'' als je niet stabiel bent om te kijken naar je eigen problemen door de ogen van andere mensen. Zulke mensen als TS redeneren in hun egoisme: ''het zijn onbekende mensen, ze kennen me niet, ze oordelen alleen'' Dat is dus de paradox, want: waarom kom je dan hier überhaupt en ook nog op het VIva forum?

Ik ben het niet altijd eens met alle adviezen die gegeven worden in topics, maar merk wel op dat er zodra er een serieus topic geopend wordt en er iets ''extreems'' of te afwijkends gezegd wordt door een user tegen een TS, automatisch er een nuance komt. De overige users voelen zich geroepen dingen te bevestigen of recht te trekken en een spiegel voor te houden. Dus zo raar zijn ALLE mensen uiteindelijk ook weer niet op ALLE fora.... Een deel is te jong, niet stabiel of puberaal, maar dat wordt weer recht getrokken door gewone normale mensen. Je kunt dus best gewoon goede serieuze adviezen krijgen op een forum.

Maar je moet wel willen.
Yup, dit somt het wel op. TS wil eigenlijk alleen maar ventileren in dit topic zoals ze al jaren met haar ex-partner heeft gedaan. Ik heb geen enkel bewijs gezien dat ze graag verbetering wil zien.
Resistance is futile.
pi_159535073
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:30 schreef Vida. het volgende:

[..]

Maar je moet wel willen.
Ik heb toch even teruggelezen en er kwam best nog wat bij, waar ik eerder alleen het begin gelezen had. Dus al met al geen slechts advies zo lijkt het.

Ik hoop ook dat zij wel wil, uiteindelijk. Als iemand zo in de emoties verkeert wil je ook niet gelijk alle terechte kritiek aannemen.. Ook dat heeft wel even tijd nodig, zelfs voor 'gezonde' mensen.

Heel veel users komen ook altijd gelijk met de botte bijl. ook niet zo handig. Hoe goed bedoelt ook.
pi_159535541
Ik zit sommige dingen echt lachend terug te lezen.. wauw sommige mensen zijn echt te bizar.
Gelukkig zitten er een paar tussen waar ik wel iets aan heb.

En ga nou allemaal niet lopen gillen en roepen dat ik niks aan mezelf doe, ik heb op EIGEN aanvraag 2 x per week hulp tot ik bij het ggz terecht kan (10/12 weken wachttijd!!!) ik begin eind feburari met emdr therapie allemaal op EIGEN aanvraag..

Dus mensen die allemaal roepen dat ik het niet wil blablabla, ja ik wil een goede moeder voor mijn zoon, en ja ik weet dat ik dat allemaal niet ben etc.

Ik ben geen prinses, ik ben geen egoist etc.. allemaal conclusies die gebaseerd zijn op eigen fantasie verhaaltjes.

Weet je, was ik maar een prinses, want in mijn leven ken ik alleen maar verdriet en pijn.. maar ik had eindelijk mijn geluk gevonden met mijn geweldig lieve vent.
Ik weet ook heeel goed dat ik het alleen ga redden, zeker weten... alleen het gevoel voor mijn ex, ik ben bang dat ik daar nooit overheen kom, dat ik met die pijn moet leven.

en misschien he... heeel misschien reageerde ik gisteren niet meer omdat ik dus juist wat adviezen probeer te gebruiken en wat van mijn weekend probeerde te maken??? Dus voordat jullie allemaal conclusies gaan trekken..

Heb inderdaad al spijt dat ik een topic heb geopend, ben blij met alle goede adviezen die er tussen zitten en waar ik wel mee aan de slag kan, maar hier zitten dus ook veel mensen met een beperkt verstand :)
pi_159535733
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 11:19 schreef Bubbel1707 het volgende:
Ik zit sommige dingen echt lachend terug te lezen.. wauw sommige mensen zijn echt te bizar.

En ga nou allemaal niet lopen gillen en roepen dat ik niks aan mezelf doe, ik heb op EIGEN aanvraag 2 x per week hulp tot ik bij het ggz terecht kan (10/12 weken wachttijd!!!) ik begin eind feburari met emdr therapie allemaal op EIGEN aanvraag..

Dus mensen die allemaal roepen dat ik het niet wil blablabla, ja ik wil een goede moeder voor mijn zoon, en ja ik weet dat ik dat allemaal niet ben etc.

Ik ben geen prinses, ik ben geen egoist etc.. allemaal conclusies die gebaseerd zijn op eigen fantasie verhaaltjes.

Weet je, was ik maar een prinses, want in mijn leven ken ik alleen maar verdriet en pijn.. maar ik had eindelijk mijn geluk gevonden met mijn geweldig lieve vent.
Ik weet ook heeel goed dat ik het alleen ga redden, zeker weten... alleen het gevoel voor mijn ex, ik ben bang dat ik daar nooit overheen kom, dat ik met die pijn moet leven.

en misschien he... heeel misschien reageerde ik gisteren niet meer omdat ik dus juist wat adviezen probeer te gebruiken en wat van mijn weekend probeerde te maken??? Dus voordat jullie allemaal conclusies gaan trekken..

Heb inderdaad al spijt dat ik een topic heb geopend, ben blij met alle goede adviezen die er tussen zitten en waar ik wel mee aan de slag kan, maar hier zitten dus ook veel mensen met een beperkt verstand :)
"Ik ben geïnteresseerd in meningen die mijn mening onderbouwen. Afwijkende meningen vind ik meningen van mensen met een beperkt verstand"?

Dan lijkt het alleen zoeken naar bevestiging, terwijl je het meest kan halen uit afwijkende meningen. Dit gezien wat je tot nu toe bereikt hebt op basis van je eigen mening.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159535739
quote:

Tof dat je nog reageert. Ik heb alleen weinig echt nare reacties gezien hoor. Vooral veel constructieve en ja die kunnen wellicht wat hard aankomen.
Hoe is het nu met je?
  zondag 31 januari 2016 @ 11:28:36 #93
277627 Seven.
We are Borg.
pi_159535763
quote:

Je beseft hoop ik wel dat je met deze post bevestigd dat jij ten koste van alles de slachtofferrol aan zult nemen? Je bewijst slechts iedereens vermoedens, niet dat de rest van de users hier een beperkt verstand heeft.
Resistance is futile.
pi_159535768
quote:
Iets te makkelijk deze, want zowel dit als je Vivatopic geven wel enige basis voor bepaalde conclusies die best met quotes te onderbouwen zijn. Hoeft niet alles waar te zijn of anders bedoelt enzo, maar je hebt wel degelijk een aandeel in hoe je bepaalde dingen brengt.

quote:
Dat impliceert alsof je vent de oplossing was voor je struggles en dat kan het per definitie sowieso al niet zijn aangezien we niet in een sprookjesbos leven. Geen wonder dat hij een enorme druk voelt..

quote:
Niet alleen jij, maar ook hij en de rest van de familie zullen met de pijn van dit alles moeten leven ja. Het zal met een goede verwerking makkelijker worden en minder op de voorgrond komen te staan uiteindelijk.

quote:
Focus je op wat wel goed is en doe andere mensen met een afwijkende mening niet meteen af als debiel. Wat je zelf niet wil dat geschiedt enzo..

[ Bericht 0% gewijzigd door Scary_Mary op 31-01-2016 11:37:47 ]
pi_159535786
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 09:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoe dan ook. TS heeft het eigenhandig zelf verpest door zo rot te doen tegen haar vriend.

Zoals niks een excuus is om vreemd te gaan hè?

Ja flauw van me, maar je blijft jezelf herhalen.
pi_159536564
Ik weet niet wat voor romantisch idee jij hebt over het prinsessen en prinsen leven, maar kan je vertellen die hebben dezelfde problemen als een gewoon gezin, of dacht je dat Maxima zich soms niet enorm blauw ergerde als Willem er andere regels op na hield dan zij graag ziet.
Nou dan de overlijdens, ja zelfs het koningshuis is een gewoon gezin die ook aan de schijt raken en hun gal spuwen over de partners van hun kinderen.
Ook die kennen ellende en hun kinderen kotsen net zo hard als ze ziek zijn als de mijne hoor, ook gewoon in bed of over het tapijt en misschien hoeven ze het zelf niet op te ruimen, maar iedereen ruikt die rommel.

Geluk bouw je zelf op en je moet lachen om de mensen die anders denken dan jij, nou dan zou ik zeggen wat heb je te klagen, je bent toch gelukkig zo, beetje zelfmoord plegen, je kind wegcijferen en in bed liggen, echt een top leven en maar klagen over je 'ware'.
Kom op even wakker worden er bestaat geen ware, ik voelde me ook enorm klote toen mijn man overleed en dacht soms, vind nooit weer zo'n leuke man, paar jaar later heb ik toch weer een hele lieve zorgzame vriend gevonden en het stomme is, anderen romantiseren mijn relatie met mijn man, nou kan je wel vertellen daar heb ik ook bonje mee gehad of dat hij fratsen had wat enorm botste met mijn idee.
Met iedereen is wel wat en op den duur gaan de scherpe randjes eraf en lijkt het allemaal rozengeur en maneschijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:26:23 #97
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_159537018
TS gaf gister aan van het forum te vertrekken maar is ondertussen al meerdere keren online geweest.
Zoals ik al zei: TS is een aandachtzoeker. Geen aandacht meer aan geven en topic sluiten ^O^
pi_159537240
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:26 schreef utopie het volgende:
TS gaf gister aan van het forum te vertrekken maar is ondertussen al meerdere keren online geweest.
Zoals ik al zei: TS is een aandachtzoeker. Geen aandacht meer aan geven en topic sluiten ^O^
Aldus degene die dit topic herhaaldelijk naar zichzelf toetrekt door met onzinnige en bekrompen vooroordelen te komen.
pi_159537477
Ja maar TS, je plaatst jezelf echt in een mega slachtofferrol. Nogmaals je bent nu een ouder, dus als jouw leven bestaat uit pijn en verdriet, heb je met het maken van nieuw leven wmb een grote fout gemaakt. Zet jezelf erover heen, met de hulp die je nodig hebt.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:53:16 #100
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_159537721
Ik heb altijd zo'n medelijden met de kinderen in dit soort situaties. "Nee hoor lieverd, je bent een ongelukje (altijd dit soort mensen die dit soort ongelukjes krijgen) van mama en haar allergrootste liefde". Nog geen maand samen, hoe moet dit nou? Ik hoop van ganser harte dat de kleine dadelijk in huis komt bij de persoon met de beste kaarten. En dat zou maar zo papa kunnen zijn. Fingers crossed dat die jongen zijn verantwoordelijkheid neemt en blijft nemen.

En dan dat godvergeten pathetische geleuter over prinsen en ware liefdes. Hetzelfde niveau dogmatisch geleuter als menig religieus extremist. Alsof een gezonde relatie niet ook 'gewoon' complementaire persoonlijkheden en gezond verstand vraagt. Het leven is geen Disney film. Zolang je dat wel verwacht dan wordt het inderdaad een flinke rotzooi met een hoop teleurstellingen. Maak je borst dan maar nat voor de toekomst.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_159538040
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb altijd zo'n medelijden met de kinderen in dit soort situaties. "Nee hoor lieverd, je bent een ongelukje (altijd dit soort mensen die dit soort ongelukjes krijgen) van mama en haar allergrootste liefde". Nog geen maand samen, hoe moet dit nou? Ik hoop van ganser harte dat de kleine dadelijk in huis komt bij de persoon met de beste kaarten. En dat zou maar zo papa kunnen zijn. Fingers crossed dat die jongen zijn verantwoordelijkheid neemt en blijft nemen.

En dan dat godvergeten pathetische geleuter over prinsen en ware liefdes. Hetzelfde niveau dogmatisch geleuter als menig religieus extremist. Alsof een gezonde relatie niet ook 'gewoon' complementaire persoonlijkheden en gezond verstand vraagt. Het leven is geen Disney film. Zolang je dat wel verwacht dan wordt het inderdaad een flinke rotzooi met een hoop teleurstellingen. Maak je borst dan maar nat voor de toekomst.
Vandaar ook dat iedereen een gezonde opvoeding en voorbeelden zou moeten krijgen, maar daar is nogal eens discrepantie tussen helaas.

Net iets te vaak wordt er gereageerd vanuit de eigen belevingswereld, die niet zelden geheel haaks staat op diegene waartegen men praat. Te snel oordelen of eerder veroordelen vanuit een positie die beter is zet ook geen zoden aan de dijk.

De reacties zijn terecht op zich, maar de oordelen vaak niet. Dit is trouwens niet echt richting jou bedoelt, maar meer algemeen.
pi_159547974
quote:
13s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Behalve als je nu eenmaal zo bent hè O-)
TS is niet zo. TS was depressief. Dat kan veel met je doen. Maar ook dan is dat gewoon geen excuus. Ze had, als ze zo'n bui aan voelde komen, weg moeten gaan van de situatie. Zodat ze het dus niet op haar ex zou afreageren.
pi_159548165
-nee!-

[ Bericht 99% gewijzigd door Copycat op 31-01-2016 18:15:00 ]
  zondag 31 januari 2016 @ 18:42:41 #104
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159548970
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

TS is niet zo. TS was depressief. Dat kan veel met je doen. Maar ook dan is dat gewoon geen excuus. Ze had, als ze zo'n bui aan voelde komen, weg moeten gaan van de situatie. Zodat ze het dus niet op haar ex zou afreageren.
Het komt niet in je op dat je alle gevoel van logisch redeneren kwijt kan zijn als je depressief bent? Die zelfmoordpoging zegt toch al genoeg?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159549015
quote:
Het kan (vaak) voorkomen dat wat iemand vindt, helemaal niks te maken heeft met jou. En jou eigenlijk alleen maar belemmerd. Daarom vind ik het ook wel moedig dat mensen persoonlijke topics openen. Hiervoor moet je ook wel enigszins sterk in je schoenen kunnen staan met al die verschillende meningen en veroordelingen. Communicatie kan als een kunst worden gezien. Hier zouden meer mensen inderdaad van bewust moeten worden, omdat het doelgroep (zeer) kwetsbare mensen (op het moment) kunnen zijn.

Het is duidelijk dat jullie nu gescheiden zijn en verdriet hebben, maar soms is iets niet wat het lijkt. Zeker als je later erop terugkijkt, dus je hebt eigenlijk wel invloed hoe het uiteindelijk zal verlopen. Hiermee zeg ik niet dat je aan hem moet blijven hangen, maar dat perceptie van iets veel kan veranderen. Om iets te kunnen en/of bepaald iets te bereiken, moet je op bepaalde vlakken (afhankelijk van persoonlijkheden) gefaald hebben. Dus een stapje terug is eigenlijk vooruitgang. Op het moment voelt het als verlies, maar het is ook een moment van ontwikkeling waarbij je bewust en onbewust veel leert. Je kan hiermee gigantisch uitbloeien. Als later de timing en andere omstandigheden ernaar staan dat jullie weer bij elkaar kunnen komen, dan ben je er ook klaar voor. Dan ben je ook blij dat je hebt kunnen uitbloeien wat de situatie met kansen mede heeft gecreëerd vaak.

-----------------------------------

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yiwei op 31-01-2016 18:53:30 ]
pi_159549199
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Het komt niet in je op dat je alle gevoel van logisch redeneren kwijt kan zijn als je depressief bent? Die zelfmoordpoging zegt toch al genoeg?
Ze had achteraf haar oprechte excuses aan kunnen bieden, als ze weer rot had gedaan tegen haar ex. En dan bedoel ik niet zomaar "Sorry" zeggen. ;)
pi_159549444
Of vinden jullie het echt doodnormaal, zo enorm rot doen tegen iemand die ontzettend veel van je houdt, onder het mom van depressie/borderline/PMS/wat dan ook?? :o

(Ik noem er dus even wat meer, want het is niet alleen depressie.)
  zondag 31 januari 2016 @ 19:10:58 #108
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159549658
quote:
5s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Of vinden jullie het echt doodnormaal, zo enorm rot doen tegen iemand die ontzettend veel van je houdt, onder het mom van depressie/borderline/PMS/wat dan ook?? :o

Het mocht eigenlijk niet meer over anderen gaan dan ts, maar om op je vraag te antwoorden:
Ik dacht daar echt niet over na. Wat zeg ik met 3 a 4 uur slaap per nacht dacht ik haast nergens meer over na en leefde zowat op de automatische piloot. Het irrationele malen van me leidde er alleen maar tot de conclusie dat ik een grote last was voor mijn gezin en zelfmoord eerder een oplossing was dan een probleem voor ze. Gelukkig sijpelde af en toe nog wel schuldgevoel tussendoor anders was ik er niet bovenop gekomen. Ik was echter niet in staat daar met mijn man over te praten. Ik was te druk met het verzuipen in mijn emoties.

Ik zie vanzelf wel of dit weggemod wordt.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  zondag 31 januari 2016 @ 19:14:08 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159549750
Je mag best eigen anekdotes plaatsen hoor. Daar is helemaal niks mis mee, integendeel. Het gaat verkeerd als een topic wordt overgenomen en de TS wordt ondergesneeuwd. Dan brengen we het weer even op de rails.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159550173
TS, heel veel sterkte! :*

[ Bericht 41% gewijzigd door Re op 01-02-2016 08:00:18 ]
Tails tell tales
pi_159550796
quote:

Je ziet het vaker. Een soort eigenbescherming in de vorm van projectie als herkenbaar (vervelend) gedrag van zichzelf bij anderen wordt gezien.
Dat leidt veelal tot overreageren.
Hier moet ik bij jou aan denken door deze post gevuld met superlatieven en verdenkingen jegens TS.

Ik vind niet dat TS 'doodnormaal' geweest is, evenmin 'zo enorm rot'. En 'onder het mom van' denk ik al helemaal niet. Aan alles valt af te leiden dat er het nodige aan de hand is geweest en nog steeds is.

Ik heb geen behoefte TS de grond in te boren met wat geweest is. Dat kan ze niet veranderen. Evenmin heb ik behoefte om TS te overvragen met goedbedoelde adviezen

Wel zie ik TS een vraag stellen omdat ze het niet meer weet en ze is over de oorzaak open geweest. Dat is alvast een start :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159558717
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je ziet het vaker. Een soort eigenbescherming in de vorm van projectie als herkenbaar (vervelend) gedrag van zichzelf bij anderen wordt gezien.
Dat leidt veelal tot overreageren.
Hier moet ik bij jou aan denken door deze post gevuld met superlatieven en verdenkingen jegens TS.

Ik vind niet dat TS 'doodnormaal' geweest is, evenmin 'zo enorm rot'. En 'onder het mom van' denk ik al helemaal niet. Aan alles valt af te leiden dat er het nodige aan de hand is geweest en nog steeds is.

Ik heb geen behoefte TS de grond in te boren met wat geweest is. Dat kan ze niet veranderen. Evenmin heb ik behoefte om TS te overvragen met goedbedoelde adviezen

Wel zie ik TS een vraag stellen omdat ze het niet meer weet en ze is over de oorzaak open geweest. Dat is alvast een start :)
Spijker op zijn kop. Ik zie echt de meerwaarde niet van steeds maar weer zeggen hoe ontzettend naar TS is geweest. Waren we niet bij, heeft ook geen zin verder. Het gaat erom dat TS nu verantwoordelijkheid neemt en dat is geen makkelijk proces. Ik denk namelijk dat het simpelweg niet in haar systeem zit, wat daar ook de oorzaak van moge zijn. Misschien bepaalde persoonlijkheidsproblematiek, opvoeding, weet ik veel. En dat is geen excuus verder, maar maakt het mijns inziens wel onnodig om haar zo keihard te veroordelen. Ook omdat ze dus al kleine stappen maakt in zelf verantwoordelijkheid nemen, al wijzen sommige acties ook wel de andere richting op. Het blijft een proces..
pi_159558812
quote:

Niemand vindt het doodnormaal hoor. En waar baseer je "zo enorm rot doen tegen iemand op"?

Aannames aannames. ..
pi_159562183
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 23:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niemand vindt het doodnormaal hoor. En waar baseer je "zo enorm rot doen tegen iemand op"?

Aannames aannames. ..
Staat in de OP. TS zei zelf met andere woorden dat ze niet de leukste was ten tijde van de depressie en ze het afreageerde op haar ex.
pi_159562906
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Staat in de OP. TS zei zelf met andere woorden dat ze niet de leukste was ten tijde van de depressie en ze het afreageerde op haar ex.
Stop nou eens. Ze vraagt advies voor de toekomst. Geen oordeel over het verleden
pi_159563131
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Niet de leukste nee. Daar maak jij van dat ze enorm rot deed.
  maandag 1 februari 2016 @ 11:16:20 #117
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159563686
Tja sorry maar niet echt medelijden. Dit soort dingen zie ik erg vaak...
Vrouwen maken hun man volledig kapot omdat ze zelf in een moeilijke periode zitten en gek genoeg de man alles op zijn bord krijgt..... en dan krijgen ze in ene spijt als het te ver gaat en de man wel zijn ruggengraat toont en er klaar mee is. Te laat dan....

Ik hoop voor je ex dat hij iemand krijgt die hem verdient.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159564713
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Niet de leukste nee. Daar maak jij van dat ze enorm rot deed.
Dit zegt mijn inziens genoeg:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:50 schreef Bubbel1707 het volgende:
deze schakelingen vielen me zwaar en ik raakte zachtjes aan depressiever. En reageerde dit op hem af, werd boos, chagerijnig..

Na de bevalling werd het erger, werd depressiever en kon hem amper liefde geven, terwijl mijn hart overstroomde van liefde voor hem, alleen mijn stomme hoofd wilde/kon niet... en na een harde ruzie heb ik pillen genomen.

Ik werd geholpen, maar toen ik eindelijk mezelf had gevonden.. kon mijn ex niet meer, hij was op en kapot. Het had hem allemaal teveel pijn gedaan

2 maanden lang hebben we contact gehouden, maar elke keer kregen we woorden. maar de relatiebreuk deed mij teveel pijn om er weer vol voor hem te zijn, en kregen we steeds woorden.
pi_159564776
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:32 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Stop nou eens. Ze vraagt advies voor de toekomst. Geen oordeel over het verleden
Ze moet hem loslaten en doorgaan met haar leven. Simple as that.
pi_159565038

[ Bericht 100% gewijzigd door sibella2 op 01-02-2016 12:16:15 (Laat maar ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')