Sowieso een lomp wijf. Maar wel leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:21 schreef vencodark het volgende:
Sanne en jurkjesVind haar zo lomp erin.
I rockquote:
Sanne heeft een crush op alles wat mannelijk is lijktquote:
Deed ze ook constant in een zekere reeks eind decemberquote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardwell kon geen zuiver zingende zangeressen vinden? Of wil ie seks?
ja ik post gewoon tegelijk met de lapo, jullie krijgen dan braaf een venster dat het niet kan maar die van mij komt er wel te staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed ze ook constant in een zekere reeks eind december
Ook een zeikwijf. En die naam van haarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:22 schreef roos94 het volgende:
ik krijg met de seconde meer afkeer tegen Maan
quote:
Fantastisch, Fylax & het debiele broertje van Fylax samen in 1 topic..quote:
Heb je haar poedelkapsel al gezien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef hunter2011 het volgende:
Nee leontien is toch mooier dan Maan.
Marco zou het niet doen.
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze gaat winnen.
Ervan uitgaande dat de top 40 bomvol staat met dit soort meuk kunnen we daarvan uitgaan ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze gaat winnen.
The Voice of the Moonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maan staat bij Martijn alsof zij het programma presenteert
Je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je haar poedelkapsel al gezien?
patty brard beste bner van nederlandquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Renesite het volgende:
ZELLEFS PATTY BRARD OP TWITTER ZEGT DAT MAAN WINT!!!
Truequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Stickertje het volgende:
Lied was totaal geen zangtalent voor nodig
Zie het als compliment aan jezelf. Zo ga ik er ook mee omquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.
Misschien mogen ze 15 jaar laten in de red room staan..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Xan21 het volgende:
Joh laat dat kreng winnen, we horen er toch nooit meer iets van dan.
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de top 40 bomvol staat met dit soort meuk kunnen we daarvan uitgaan ja.
Helaas is ze niet echt lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.
Dan nog liever de door jou gevreesde psych hype
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.
truequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ze vannacht bij mij in bed ligtquote:
moest zo hard lachenquote:
Ze vindt zichzelf nu al zo geweldigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoop het toch niet. Wat een draak van een wijf.
Ze heeft vieze lange haren op haar armenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ze vannacht bij mij in bed ligt
Waar ik woon is een stuk dichter bij voor haar dan jouw Eindhovenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ze vannacht bij mij in bed ligt
Je wordt te oud.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Lkw het volgende:
Credits aan jou. Nice. Hang in there.
Mijn god, waar kijk ik in vredesnaam naar
echt hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Lkw het volgende:
Dit jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef MissJ het volgende:
Maan gaat winnen.
Want:
Dave is niet commercieel genoeg
Brace gaat het toch wel "maken" samen met Ali
Dus: Maan. Want: Maan is jong en schattig en kneedbaar.
Hahaquote:
Je hebt het helemaal genaild hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Lkw het volgende:
Dave moet sowieso winnen. Die is tenminste normaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Nexum het volgende:
dave moet winnen ik gun het maan niet
marco heeft te vaak gewonnen
Guus woont hier drie straten verderop.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar ik woon is een stuk dichter bij voor haar dan jouw Eindhoven
Jij mag volgend jaar Guus
nailen, ook zo'n gaar woord is dat hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal genaild hoor.
Te herkennen aan het licht 's nachts?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Guus woont hier drie straten verderop.
osjienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef roos94 het volgende:
Maan is zo kut. Misschien nog wel erger dan osjien.
Ik heb al een scharrel dus heb het ook niet nodigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Waar ik woon is een stuk dichter bij voor haar dan jouw Eindhoven
Jij mag volgend jaar Guus
Wie zei dat tegen wie?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef Lkw het volgende:
dit ga je toch niet menen hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef roos94 het volgende:
Maan is zo kut. Misschien nog wel erger dan osjien.
Niet te herkennen vanwege de muts en de omhoog staande kraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Te herkennen aan het licht 's nachts?
alle kandidaten waren baggerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef DKUp het volgende:
Melissa hoorde eigenlijk in de finale, maar Maan
Dit komt wel heel jelly over.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef roos94 het volgende:
Oh ik ben Maan en ik ben zo verbaasd. Ik ben zo'n lieve intelligente meid en ik verwacht echt niet dat ik dit ga winnen hoorr. Ik win echt niet hoorr.
Ik woon naast Johan Derksenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Guus woont hier drie straten verderop.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet te herkennen vanwege de muts en de omhoog staande kraag.
Ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef MissJ het volgende:
Maan gaat winnen.
Want:
Dave is niet commercieel genoeg
Brace gaat het toch wel "maken" samen met Ali
Dus: Maan. Want: Maan is jong en schattig en kneedbaar.
Ze nailen wat af daar #tvohquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik woon naast mijn burenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik woon naast Johan Derksen
Jelly op Maan met haar tandvleeslach en zwakke stem? Nah. Kan dr gewoon niet uitstaan, ze is zo nep als wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit komt wel heel jelly over.
Al hoop ik ook niet dat ze wint.
Jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik viel in slaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Brace zijn liedje echt wel het lekkerst hoor
Het werd eens tijd, Mexi.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee vindt het vast een goed nieuwtje dat ik Tilburg leuk begin te vinden.
Dit. Mooi nummer. De andere twee zijn matig. Die van Maan heeft wel hitpotentie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef MissJ het volgende:
Eerste twee zei Maan tegen een of andere gare dj die een videoboodschap voor haar had ingesproken. 'Hang in there' kwam van die malloot in de 'red room' (die trouwens ongenadig door de mand valt als hij werkelijk Engels moet sprekenquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel in slaap.
Dave's nummer is misschien niet mijn smaak, maar klinkt wel lekker. Al heeft het nummer van Maan de grootste hitpotentie
Kings of Leon/kensington/Dotan/mumford and sons meuk word ik ook niet heel vrolijk van, maar het 3x aanhoren moet kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef Cee het volgende:
Dave's nummer is wel de leukste van alle drie.
Zou je hem raken?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef MissJ het volgende:
Hier komt het op neer ja. Of het nu kut klinkt of niet, dit verkoopt het best en het gaat hier om de moneyz.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef Plienen het volgende:
Hier zit de industrie achter.. jennie is te oud en Hardwell Sells!!!! Met Maan van 18 is dat een beeld waar de muziek industrie heil in ziet.
Ik ben de enige hier in de staat die een heel klein beetje bekend is...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Het uitgaansleven is best gesjellug daar.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*BOKS* Ik kan haar ook niet uitstaanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jelly op Maan met haar tandvleeslach en zwakke stem? Nah. Kan dr gewoon niet uitstaan, ze is zo nep als wat.
Ik vrees dat dat vooral een freakshow gaat worden. Die intentie had The Voice juist niet en je merkt nu dat het echte talent echt zo ver te zoeken is dat de coaches zelfs uit eigen vijvers zijn gaan vissen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het kaliber van een Boris is nooit gehaald. BEN oprecht benieuwd naar Idols
Ja Boris was echt wel bizar goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ieeeeeuw hell no!quote:
Ik heb tegenover Ronnie Tober gewoondquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Wat is dezequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:35 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eerste twee zei Maan tegen een of andere gare dj die een videoboodschap voor haar had ingesproken. 'Hang in there' kwam van die malloot in de 'red room' (die trouwens ongenadig door de mand valt als hij werkelijk Engels moet spreken)
Waylon in een talentenshow? Wut?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja Boris was echt wel bizar goed.
Verder vond ik uit al die talentenshows alleen nog Ben, Waylon en Sjors geniaal goed.
Het Nederlandse muzieklandschap is verneukt door pedante mannetjes als Giel en v nieuwkerkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat vooral een freakshow gaat worden. Die intentie had The Voice juist niet en je merkt nu dat het echte talent echt zo ver te zoeken is dat de coaches zelfs uit eigen vijvers zijn gaan vissen.
Ja ik zou der ook wel doen. Maar verder is het gewoon een nep kutwijf met een kutnaam.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Dit ja, ik zou er graag wat maanzaad inspuiten hoor!
Borisquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja Boris was echt wel bizar goed.
Verder vond ik uit al die talentenshows alleen nog Ben, Waylon en Sjors geniaal goed.
jaahaa! Hij deed mee aan Holland's got talent en is toen 2e geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waylon in een talentenshow? Wut?
Holland's Got Talent, werd ie tweede.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Toen ik de eerste keer James Morrison hoorde, dacht ik dat het Boris wasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boris
Al vind ik de muziek niks die hij nu maakt (of maakte).
Hollands got talent, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
whehehe dus datquote:
Auditiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wist ik niet![]()
HGT eigenlijk nooit gevolgd
Hollands got talent! Gerard Joling vond het heel leuk.. een zoen en daar was voldoende geld om via Universal onder de gekochte naam Motown een plaat uit te brengen. Waylon is wel een hele goede zanger dus het is hem gegund!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik was destijds ook verliefd op Borisen zn geile moves
Maar die stem was briljant
Borisquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik was destijds ook verliefd op Borisen zn geile moves
Maar die stem was briljant
Dit was zo geil hequote:
Echt te goed.quote:
Zo mooi die wijven die elkaar altijd afbitchenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:41 schreef Cee het volgende:
Zelfs hier wil Wendy in beeld.
Wat een teef.
Jij bent echt een ster in leuke fokgrappenquote:
Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Dat permanentje van Leontineblijft een giller
Goed punt ros die knuppel in zijn hol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:42 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Naar joch met z'n poffertjeskop en zeikstem.
Oh als het Martijn was was het een lul hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo mooi die wijven die elkaar altijd afbitchen
Karelquote:
echt he stomme rot meid dat ze er isquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:46 schreef roos94 het volgende:
Maan zogenaamd verbaasd, mag ik ff kotsen
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:46 schreef vencodark het volgende:
Sorry maar ik dacht dat dit de finale was. Niet finale op finale op finale.
Dacht dat dit het moment was.
Ze was heel verbaasd... Dat zij niet als eerste door wasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:46 schreef roos94 het volgende:
Maan zogenaamd verbaasd, mag ik ff kotsen
Idd... Weken op zitten azen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:47 schreef JaneDoe het volgende:
was ik de enige die marco brace vol op zn bek zag pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |