dit ga je toch niet menen hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef roos94 het volgende:
Maan is zo kut. Misschien nog wel erger dan osjien.
Niet te herkennen vanwege de muts en de omhoog staande kraag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Te herkennen aan het licht 's nachts?
alle kandidaten waren baggerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef DKUp het volgende:
Melissa hoorde eigenlijk in de finale, maar Maan
Dit komt wel heel jelly over.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef roos94 het volgende:
Oh ik ben Maan en ik ben zo verbaasd. Ik ben zo'n lieve intelligente meid en ik verwacht echt niet dat ik dit ga winnen hoorr. Ik win echt niet hoorr.
Ik woon naast Johan Derksenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Guus woont hier drie straten verderop.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet te herkennen vanwege de muts en de omhoog staande kraag.
Ben er ook bang voor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:29 schreef MissJ het volgende:
Maan gaat winnen.
Want:
Dave is niet commercieel genoeg
Brace gaat het toch wel "maken" samen met Ali
Dus: Maan. Want: Maan is jong en schattig en kneedbaar.
Ze nailen wat af daar #tvohquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal genaild hoor.
Ik woon naast mijn burenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik woon naast Johan Derksen
Jelly op Maan met haar tandvleeslach en zwakke stem? Nah. Kan dr gewoon niet uitstaan, ze is zo nep als wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit komt wel heel jelly over.
Al hoop ik ook niet dat ze wint.
Jeetje, sterkte.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ik woon naast Johan Derksen
Ik viel in slaap.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Brace zijn liedje echt wel het lekkerst hoor
Het werd eens tijd, Mexi.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cee vindt het vast een goed nieuwtje dat ik Tilburg leuk begin te vinden.
Dit. Mooi nummer. De andere twee zijn matig. Die van Maan heeft wel hitpotentie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Brace zijn liedje echt wel het lekkerst hoor
Eerste twee zei Maan tegen een of andere gare dj die een videoboodschap voor haar had ingesproken. 'Hang in there' kwam van die malloot in de 'red room' (die trouwens ongenadig door de mand valt als hij werkelijk Engels moet sprekenquote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik viel in slaap.
Dave's nummer is misschien niet mijn smaak, maar klinkt wel lekker. Al heeft het nummer van Maan de grootste hitpotentie
Kings of Leon/kensington/Dotan/mumford and sons meuk word ik ook niet heel vrolijk van, maar het 3x aanhoren moet kunnenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:34 schreef Cee het volgende:
Dave's nummer is wel de leukste van alle drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |