Sowieso een lomp wijf. Maar wel leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:21 schreef vencodark het volgende:
Sanne en jurkjesVind haar zo lomp erin.
I rockquote:
Sanne heeft een crush op alles wat mannelijk is lijktquote:
Deed ze ook constant in een zekere reeks eind decemberquote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Hardwell kon geen zuiver zingende zangeressen vinden? Of wil ie seks?
ja ik post gewoon tegelijk met de lapo, jullie krijgen dan braaf een venster dat het niet kan maar die van mij komt er wel te staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed ze ook constant in een zekere reeks eind december
Ook een zeikwijf. En die naam van haarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:22 schreef roos94 het volgende:
ik krijg met de seconde meer afkeer tegen Maan
quote:
Fantastisch, Fylax & het debiele broertje van Fylax samen in 1 topic..quote:
Heb je haar poedelkapsel al gezien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef hunter2011 het volgende:
Nee leontien is toch mooier dan Maan.
Marco zou het niet doen.
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze gaat winnen.
Ervan uitgaande dat de top 40 bomvol staat met dit soort meuk kunnen we daarvan uitgaan ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat ze gaat winnen.
The Voice of the Moonquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maan staat bij Martijn alsof zij het programma presenteert
Je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je haar poedelkapsel al gezien?
patty brard beste bner van nederlandquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Renesite het volgende:
ZELLEFS PATTY BRARD OP TWITTER ZEGT DAT MAAN WINT!!!
Truequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Stickertje het volgende:
Lied was totaal geen zangtalent voor nodig
Zie het als compliment aan jezelf. Zo ga ik er ook mee omquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word echt oud, al dit soort nummers begint hetzelfde te klinken.
Misschien mogen ze 15 jaar laten in de red room staan..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Xan21 het volgende:
Joh laat dat kreng winnen, we horen er toch nooit meer iets van dan.
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat de top 40 bomvol staat met dit soort meuk kunnen we daarvan uitgaan ja.
Helaas is ze niet echt lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.
Dan nog liever de door jou gevreesde psych hype
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zet een lekker wijf onder een beatliedje en heel Nederland krijgt een harde plasser.
truequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ze vannacht bij mij in bed ligtquote:
moest zo hard lachenquote:
Ze vindt zichzelf nu al zo geweldigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoop het toch niet. Wat een draak van een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |