Backstreet Boysquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
In welk meidengroepje heeft zij gezeten dan?
Hopelijk hangt hij ergens in de greenroom rondquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Eeej? komt Waylon nog langs of kan ik mijn joggingbroek beter weer omhoog hijsen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Niet mijn ding helemaal, maar liever dit dan dat muizenstemmetje van Maan.
Oh ik dacht dat het Sharon Doorson was![]()
Lol watquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Eeej? komt Waylon nog langs of kan ik mijn joggingbroek beter weer omhoog hijsen?
nee dat was Mark Owen toch?quote:
dave en maan nog steeds safe geloof ikquote:
dat kan de jeugd van tegenwoordig toch niet onderscheidenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:55 schreef iBenny het volgende:
"Play that sax" om vervolgens trompetten te laten horen...
Beter dan aankomenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beter dan aankomen
Heel fout. ja ik weet t.
Die zat toch bij de Dolly Dots?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dacht dat hij Scary Spice was..
Hij was wel iets afgevallen had ik het idee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
anouk is jaloers dat jennie een dochter heeft en zij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat er mis is tussen Jennie en Anouk...
Me tooquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, geluk dat die merrie niet loopt te hinniken en door te draven. In gallop naar de B-BN'er status voor die knol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Btw beter Guus dan bijv. Glennid Grace als jurylid.![]()
Hehe. Eindelijk een pluspunt gevonden.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Wow ja daar heb je wel erg gelijk in!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Hij laat wel altijd het licht brandenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Van Lucifer??quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is een oud collega van Patty Brard?
Dan zou stemmen niet nodig zijn. Waarom bieden ze dan die optie Peter!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Peter het volgende:
Gaat er iemand afvallen?Kiezen we (lees: de producers) niet 1 winnaar?
Niet? Dacht dat Phoenix een meisje is?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
anouk is jaloers dat jennie een dochter heeft en zij niet
^^quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Nexum het volgende:
zou glennis eig wel als coach willen zien
puur omdat iedereen hier haar dan zou haten
anouk heeft een nieuw telefoonnummer en ze wil ni geve aan jennequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?
Zo niet CO2-neutraalquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij laat wel altijd het licht branden
Mwah, misschien ben je ook wel een beetje op na het coachen, wekenlang? Als je elke dag zit te coachen, niet alleen als je samen bent, maar ook via de app... Jennie gaat nu toch dingen doen, anders blijft ze misschien vragen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb het idee dat ze altijd gilt. Met haar paardengebit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Nexum het volgende:
zou glennis eig wel als coach willen zien
puur omdat iedereen hier haar dan zou haten
ohquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet? Dacht dat Phoenix een meisje is?
Anouk leek niet positief over het contact wat ze afgelopen tijd hadden. Te veel. Ze neemt een nieuw nummer en geeft Jenny het nummer niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Nexum het volgende:
[..]
anouk heeft een nieuw telefoonnummer en ze wil ni geve aan jenne
Dat zei ze letterlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Anouk leek niet positief over het contact wat ze afgelopen tijd hadden. Te veel. Ze neemt een nieuw nummer en geeft Jenny het nummer niet.
als ze maar niet diezelfde jurk aan doetquote:
nah ze probeerde het geloof ik als grapje te zeggen maar dat klonk niet meer als een grapjequote:
Mijn kat kijkt altijd zo van: suuuuuuuure, allemaal fakequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Zelfs mijn kat gaat rennen van de reclame over dierenleed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dave maakt zo te zien een goede kans om te winnen![]()
Heet hij Bill?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat kijkt altijd zo van: suuuuuuuure, allemaal fake
Mijn kat is slim
Dan kijkt niemand meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
dit zouden de coaches van tvoh moeten zijn;
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
owwwww ja van Rolling Stones idd!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met die geweldige drummer.. Ringo
Waar woon je? zodat ik in je brievenbus kan pissenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
Zanger Rinusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
Be like jouw kat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Nexum het volgende:
glennis grace
jan smit
angela groothuizen
nielson
wrm pissen wrm niet schijtequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waar woon je? zodat ik in je brievenbus kan pissen
Ik heb liever Ellie en Rikkertquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zanger Rinus
Anita en Ed
De Stoopjes
Herman van Idols
Jouw kat is gewoon een verwende lijerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
Rinusquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zanger Rinus
Anita en Ed
De Stoopjes
Herman van Idols
Die was er allang. Ken 'm al vier jaar in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je genoten van de reclame, gemaakt van jouw donatie?
This is miss dynasties kittiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat is slim
Check.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef Nexum het volgende:
wie heef dat filmpje gezien met glennis en die autochaffeur die haar bijna aanreed
True. Ons motto is: beter verwend dan verwaarloosdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jouw kat is gewoon een verwende lijer
Niet zo slecht als jouw postsquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:06 schreef Nexum het volgende:
jennie moet oprotte heb nu wel alles van dr gezien en ze is toch mega slecht
ik spreek gewoon de waarheidquote:
Wilt 'ie toch welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Ook leuk dat het even met Dave is overlegt of hij tijd heeft om bij de zwarte cross op te treden
Agenda vrijhouden he.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:07 schreef Stickertje het volgende:
Ook leuk dat het even met Dave is overlegt of hij tijd heeft om bij de zwarte cross op te treden
joh die heeft tijd zat, die moet toch al rekening houden met een exclusief contract.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:07 schreef Stickertje het volgende:
En daar hebben jullie helemaal gelijk in! volgens mijn poesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
True. Ons motto is: beter verwend dan verwaarloosd
In het begin had ze ook veel betere liedjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:09 schreef vencodark het volgende:
Jennie, daar ga je, meid.
Ze leek de gedoodverfde winnaar, in het begin.
Misschien is Jenny er ook wel erg blij mee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:09 schreef Renesite het volgende:
'Top gedaan. We hebben geen contact meer. Doei'
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:10 schreef Cee het volgende:
Lachen als Sanne straks gewoon bedoelde dat ie een entreeticket krijgt voor de Zwarte Cross.
van haar horen we ook geen reet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dus de kinderen stemen voor Maan. Of de misfits voor Dave. Dan krijgen we Iris Kroes #2.
Nou nou nou Roos, wat doe je boos!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:10 schreef roos94 het volgende:
Man man man. Wag een zielig kut programma. Zeker Maan winnen. Maar zij komt er toch nooit. Wat een walgelijk programma. brb FF kotsen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:10 schreef Cee het volgende:
Lachen als Sanne straks gewoon bedoelde dat ie een entreeticket krijgt voor de Zwarte Cross.
Waarom heb ik nooit begrepen. Als je enige kans hebt, was het wel met een van die andere twee albums geluktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:09 schreef vencodark het volgende:
Jennie, daar ga je, meid.
Ze leek de gedoodverfde winnaar, in het begin.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
1.Dave (gun), 2.Brace want meer talent dan Maan.
Brace had het op eigen kracht prima kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
1.Dave (gun), 2.Brace want meer talent dan Maan.
Over Saunders horen we anders genoeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
van haar horen we ook geen reet meer
net zoals elke finalist van tvoh
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat Brace wint, hoor je straks twee jaar niks meer van.
we zien haar in december vast weer in het top 2000 agogo caféquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef roos94 het volgende:
Maan Tandvleeslach gaat toch nooit doorbreken en staat dalijk op de braderie in Leuven omdat ze niks speciaals heeft. Niemand kent haar nog volgend jaar. Doei Maan
En van de rest wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat Brace wint, hoor je straks twee jaar niks meer van.
Hebben we gemerkt ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Brace had het op eigen kracht prima kunnen doen.
Verkeerde liedjes, Jennie had alleen ballads moete zingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Ik volg dit programma niet meer echt, maar hebben ze het bij de voice gewoon verneukt voor haar met verkeerde muziekkeuzes oid? De eerste 2 of 3 nummres die ik op youtube hebben gezien waren perfect vergeleken met de rest.
Zeker vergeleken met die Brace nu
Maan mag altijd bij Marco opdraven net als al zijn andere kandidaatjes.quote:
oh ja, was nu weer iets over een wietkwekerijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Saunders horen we anders genoeg.
Somehow meer dan van mensen die met een contract zittenquote:
euh ja, dat kan ook snel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Het is wel beter dan Moppie, moet je toegeven.
Ja hoor. Ik vind het alleen raar dat de beste zanger(es) is weggestemd.quote:
Ach ja zo gaat dat, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik vind het alleen raar dat de beste zanger(es) is weggestemd.
Verder gaat het allemaal heerlijk
Ja, denk ook dat hij een enorme kin heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Mr.Ping het volgende:
Met een baard valt de centenbak niet zo op!
Ja en het is ook beter dan Tame Impalaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Het is wel beter dan Moppie, moet je toegeven.
Oh ja dat zeker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en het is ook beter dan Tame Impala
Dat was bij de eerste Idols al, belverbinding kapot genotquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat, laat gaan joh.
Mooi man
Jaaaa, dat kan maar zo een blurred linedje wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:16 schreef Stickertje het volgende:
liedje klinkt nu al bekend in de oren
+ Marco heeft te vaak gewonnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef Nexum het volgende:
wordt trouwens ook weer tijd dat er een man wint
tot nu toe alleen maar vrouwen op saunders na
Noh ga je schamen Ceequote:
beter kan jij de computer uitzettenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:19 schreef Nexum het volgende:
beter komt O'G3NE even gastoptreden geven
niet so gemeenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beter kan jij de computer uitzetten
Nee. Je hoort wat je wil horenquote:
Rock of rook?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij rockstemmen valt mij dat nooit zo op.
Hij is juist de enige zonder fratsenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:19 schreef cactussoep het volgende:
Alleen vind ik Dave gewoon eng ofzo, rare gast
Klopt, hier is Maanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Je hoort wat je wil horen
Daar kun je naar fluiten. Anouk wil dr niet meer kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |