Backstreet Boysquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
In welk meidengroepje heeft zij gezeten dan?
Hopelijk hangt hij ergens in de greenroom rondquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Eeej? komt Waylon nog langs of kan ik mijn joggingbroek beter weer omhoog hijsen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Niet mijn ding helemaal, maar liever dit dan dat muizenstemmetje van Maan.
Oh ik dacht dat het Sharon Doorson was![]()
Lol watquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Eeej? komt Waylon nog langs of kan ik mijn joggingbroek beter weer omhoog hijsen?
nee dat was Mark Owen toch?quote:
dave en maan nog steeds safe geloof ikquote:
dat kan de jeugd van tegenwoordig toch niet onderscheidenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:55 schreef iBenny het volgende:
"Play that sax" om vervolgens trompetten te laten horen...
Beter dan aankomenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Beter dan aankomen
Heel fout. ja ik weet t.
Die zat toch bij de Dolly Dots?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dacht dat hij Scary Spice was..
Hij was wel iets afgevallen had ik het idee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
anouk is jaloers dat jennie een dochter heeft en zij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat er mis is tussen Jennie en Anouk...
Me tooquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh god, geluk dat die merrie niet loopt te hinniken en door te draven. In gallop naar de B-BN'er status voor die knol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Btw beter Guus dan bijv. Glennid Grace als jurylid.![]()
Hehe. Eindelijk een pluspunt gevonden.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Wow ja daar heb je wel erg gelijk in!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Hij laat wel altijd het licht brandenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:58 schreef vencodark het volgende:
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Van Lucifer??quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij is een oud collega van Patty Brard?
Dan zou stemmen niet nodig zijn. Waarom bieden ze dan die optie Peter!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Peter het volgende:
Gaat er iemand afvallen?Kiezen we (lees: de producers) niet 1 winnaar?
Niet? Dacht dat Phoenix een meisje is?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
anouk is jaloers dat jennie een dochter heeft en zij niet
^^quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Nexum het volgende:
zou glennis eig wel als coach willen zien
puur omdat iedereen hier haar dan zou haten
anouk heeft een nieuw telefoonnummer en ze wil ni geve aan jennequote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo, heb ik issues gemist? Fitties? Bitchfights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |