Dankjewel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook gebeurd.Punt is dat iedereen (van de crew), op zijn eigen eilandje zit en er een terughoudendheid is om in andermans forum te modereren .
Neemt niet weg dat het inderdaad lang heeft geduurd voordat er ingegrepen werd m.b.t. betreffend topic .Hoop dat dit een beetje een verklaring voor je is.
Goh.quote:bans
1e ban - 1 dag
2e ban - 3 dagen
3e ban - 7 dagen
4e ban - 14 dagen
5e ban - 30 dagen
6e ban - 60 dagen
7e ban - 90 dagen
8e ban - 180 dagen
9e ban - sowieso langer dan 180 dagen
Iets met proeftijd en het verlopen daarvan.Verlopen proeftijd is weer terug naar af.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat dit niet op voor users in BNW?
[..]
Goh.
Mooi.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets met proeftijd en het verlopen daarvan.Verlopen proeftijd is weer terug naar af.
Idioot korte proeftijd wat mij betreft.. maar goed, dat is niet aan de modsquote:Op zondag 14 februari 2016 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Iets met proeftijd en het verlopen daarvan.Verlopen proeftijd is weer terug naar af.
Hmm..quote:Op zondag 14 februari 2016 17:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je weet waar je je klacht heen moet sturen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm..
Dan mogen ze wel wat doen aan die proeftijden, aangezien de desbetreffende persoon het wel heel strategisch plaatst om de paar dagen.
En dan is het gewoon weer een nietszeggende 24uurs ban.
En als we even kijken naar het onderwerp waar de persoon steeds de fout mee ingaat lijkt het mij niet zomaar iets wat je even afschuift met 24uur.
Al helemaal niet als de persoon de fout keer op keer maakt.
Dit stinkt gewoon enorm.
Dank je , jij ookquote:
Nee!quote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
Dit betekent dus dat deze user zometeen weer gewoon op de oude voet door kan gaan?
Niet nee?quote:
Ik geef het een week dit keer!quote:Op zondag 14 februari 2016 17:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat klopt, dat weet ik.
Maar ook een beetje raar dat als mods meerdere malen een user moeten waarschuwen en een ban moeten geven, en de persoon blijft er maar mee door gaan...Dat de mods zelf niet bedenken om even een mailtje te sturen naar het welbekende mail adres.
Nee, geef de users keer op keer maar een mail adres en thats it.
Goed werk.
zucht, maar ik was er snel bijquote:Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel:
BNW / [BNW SC] #258 The Boss is een eckte Baas
Schommel.....quote:Op zondag 14 februari 2016 19:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe zit het met die afkoel periode?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Schommel.....![]()
Beetje positiviteit van jouw kant zou welkom zijn
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:45 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
zucht, maar ik was er snel bij
@ Nee!
Ik haat achter andermans rug om lullen dan maar zo!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:15 schreef Lichtkogel het volgende:
En weg is mijn topic... welcome to 'the Matrix'...
Is dit een compliment?quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja, de vorige keer begonnen de topics ook wanneer jullie er niet waren en andere mods moesten ingrijpen, je kan niet 24/7 actief zijn.
En hij weet het het boeit m gewoon niet, zie SC zojuist, heb niet gelezen wat er stond maar toch..
[..]
Ik haat achter andermans rug om lullen dan maar zo!
FOEI!!
Doe es niet!
Naar jou welquote:
een grote conspiracy richting een user!quote:Op zondag 14 februari 2016 20:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja, de vorige keer begonnen de topics ook wanneer jullie er niet waren en andere mods moesten ingrijpen, je kan niet 24/7 actief zijn.
En hij weet het het boeit m gewoon niet, zie SC zojuist, heb niet gelezen wat er stond maar toch..
[..]
Ik haat achter andermans rug om lullen dan maar zo!
FOEI!!
Doe es niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |