Oke, Lichtkogel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat die vent niet lekker is, en jij kennelijk dus ook niet als je zo'n gladiool als avatar pic hebt staan met #rubio2016 en je 'ik heb aangifte gedaan'.
Misschien even pauze nemen, even tot 10 tellen ofzo. DIt helpt je ook niet echt verderquote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat betekent dat die vent niet lekker is, en jij kennelijk dus ook niet als je zo'n gladiool als avatar pic hebt staan met #rubio2016 en je 'ik heb aangifte gedaan'.
Kan je ook nog weleens voor jezelf spreken, of zeg je louter en alleen maar dingetjes die lekker klinken voor anderen hier om zodoende een wit voetje te kunnen halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:50 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Grappig dat je daar dan William Wallace voor gebruikt. Die streed ook tegen de invasie/bezetting van zijn volk (beetje zoals de geallieerden deden, toen de duitsers besloten laten we europa binnenvallen en bezetten)
Die waren in die tijd allemaal niet vies van plunderingen en verkrachtingen overigens. Allemaal viespeuken vroeger, mensen.
Persoonlijk worden?!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker persoonlijk worden. Hehe, sterk.
Zoals ik net al zei, misschien even pauze nemen want je wordt alleen nog maar persoonlijk nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kan je ook nog weleens voor jezelf spreken, of zeg je louter en alleen maar dingetjes die lekker klinken voor anderen hier om zodoende een wit voetje te kunnen halen?
De duitsers hadden niet zoveel te maken met de schotse onafhankelijkheid en william wallace. En dat speelde al helemaal niet in 1933.quote:Overigens waren het de Duitsers niet die begonnen, want in 1933 werd hen al de oorlog verklaard maar dat weet jij ook wel hè, Chrisjechris?
Dat is niets tegen jou persoonlijk, dat is omdat jij een strafbaar feit begaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Persoonlijk worden?!
Welke idioot heeft er hier nou aangifte gedaan zegt hij?
Dat gebeurd niet. Maar het zou FOK! sieren ook iets met zulke users doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Nizno het volgende:
Oke, genoeg.
De hele discussie over het topic dat verwijderd werd hoeft hier niet herhaalt te worden.
O... en als morgen de Staat vraagt om BNWers aan te geven (waar ze in Frankrijk dus mee bezig zijn) dan ben je zeker ook wel de eerste die aangifte doet he, in de veronderstelling dat je 'een goede daad' hebt verricht?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niets tegen jou persoonlijk, dat is omdat jij een strafbaar feit begaat.
Oke, Lichtkogel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O... en als morgen de Staat vraagt om BNWers aan te geven (waar ze in Frankrijk dus mee bezig zijn) dan ben je zeker ook wel de eerste die aangifte doet he, in de veronderstelling dat je 'een goede daad' hebt verricht?
Goed zo hoor jongen, je verdient een pluim.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd niet. Maar het zou FOK! sieren ook iets met zulke users doen.
Oke, Lichtkogel.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel schrikken als ze alle meldingen zienMaar mogen andere mods dan niks op BNW en andersom?
Hou je muil over de enige geschikte presidentskandidaat op dit moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:58 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Had nooit van de gast gehoord.quote:
ja was hier ook al het geval, waar woon jij demolay?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:13 schreef DeMolay het volgende:
Zo dat duurde ff voor ik weer thuis was vanwege de noodverordering , rare jongens die pegida aanhangers ze kwamen ook niet veel verder dan " we zijn niet bang, we zijn niet bang ,we zijn niet bang voor de islam "
serieus?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef DeMolay het volgende:
achter de polaroid (eindstation van de demonstratie voor degene die enschede niet kennen )
NWS / Hakenkruizen, wapens bij Pegida demonstratie
Nee, mja gezellig doen binnen kort wel een keer pilsje in de stad of zoquote:
quote:
Oh ik ken ze niet zo goed, als ik er kwam was ik vaak al stomdronken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:10 schreef DeMolay het volgende:
Kom niet meer zo vaak bij luuk en kees maar was er vanaf de eerste dag (heb er in het weekend ook gewerkt )
Een spandoek waarop een hakenkruis in een prullenbak gegooid wordt. Dat is toch juist prima of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:51 schreef DeMolay het volgende:
achter de polaroid (eindstation van de demonstratie voor degene die enschede niet kennen )
NWS / Hakenkruizen, wapens bij Pegida demonstratie
Of jij gek bent daar heb ik geen oordeel over , maar dat de politie krankjorum is ben ik wel van overtuigd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een spandoek waarop een hakenkruis in een prullenbak gegooid wordt. Dat is toch juist prima of ben ik nou gek?
John Mayer heeft aantal lekkere nummers, heb hier ook ergens een cd van hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
Ik blijf dit zo'n mooi nummer vinden. Jullie?
Nou die kan alleen maar dromen dat ze zo mooi kan zingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
John Mayer heeft aantal lekkere nummers, heb hier ook ergens een cd van hem.![]()
Ook een mooi nummer.
Waar tegenwoordig claudia de breij op mee lift in het Nederlands
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
'If you don't
have a valentine
on a valentine's day,
don't be sad.
Most people
don't have aids
on world aids
day as well.
(dank Schommelstoel)
Ik had na gisteren wel een uitleg verwacht omtrent het beleid, aangezien het nu al een geruime tijd misgaat op dit vlak.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Genieten in de BNW FB.
Maar de mods/admins blijven stil over enig beleid.
Oh genooooot
Ja daar ben ik bekend mee.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik had na gisteren wel een uitleg verwacht omtrent het beleid, aangezien het nu al een geruime tijd misgaat op dit vlak.
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
Al gezien Inso?
quote:Op zondag 14 februari 2016 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ah daar is de propaganda weer.
Het houdt niet op, niet vanzelf
Goeien feedbackquote:Op zondag 14 februari 2016 20:20 schreef ChrisCarter het volgende:
Pff Dr Who binge-watchen is nog een hele klus maar aangezien het vanaf eind februari van Netflix verdwijnt....
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
*zwaait met hand* This is not the feedback you are looking for
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |