Die dt-fout?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je dit nou zien Kaas. Is toch erg?
[ afbeelding ]
Ik had 'm voor de zekerheid al ge'dm'd zodat we zeker weten dat ie het ziet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:12 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-zo-uncool~a4234160/
Speciaal voor Erik.
Toch leuk, echte liefhebbers van iets lekkers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
Paar sigaartjes gehaald. De verkoper had weer iets nieuws, eentje uit Nicaragua die vorig weer tot 's werelds beste verkozen schijnt te zijn door een organisatie die hij zowaar serieus neemt. We gaan het zien.
Goed idee, dan ben je van de pubers verlost.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Zojuist ook maar gesolliciteerd voor een functie als docent op het hbo.
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee, dan ben je van de pubers verlost.
Dat denk ik ook. Ik hoop dat je iets hoort.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.
Dat is 'ie wel. Hij zat zelf net achter het glas eentje te roken toen ik binnenkwam. Spreekt er altijd wel gepassioneerd over. Mooi wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch leuk, echte liefhebbers van iets lekkers.
Zou erg leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Dan is het ook echt mooi om bij zo iemand te kopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is 'ie wel. Hij zat zelf net achter het glas eentje te roken toen ik binnenkwam. Spreekt er altijd wel gepassioneerd over. Mooi wel.
Matige troll. Het hbo en inhoud, volledig ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vooral een stuk dichter bij huis en meer op de inhoud gericht. Lijkt me ook beter bij me passen.
Gelukkig zitten ze daar nog min of meer vrijwillig. Dat scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Matige troll. Het hbo en inhoud, volledig ongeloofwaardig.
Kinderen op het speciaal onderwijs lesgeven heeft ook zo haar positieve kanten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig zitten ze daar nog min of meer vrijwillig. Dat scheelt al een hoop.
Toch weer ¤50 in de pocket.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Nou, heb eindelijk m'n dvd-collectie op Marktplaats gegooid. 155 dvd's.
Ik zou het via Bol.com verkopen. Dan graaien ze wel een percentage maar het is goedkoper verzenden en zulks.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Irritante is wel dat ik ze dan alle 155 handmatig moet gaan invoeren. Of bestaat daar een eenvoudige methode voor?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik zou het via Bol.com verkopen. Dan graaien ze wel een percentage maar het is goedkoper verzenden en zulks.
Vooral makkelijk.
Oh nee, moet handmatig inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Irritante is wel dat ik ze dan alle 155 handmatig moet gaan invoeren. Of bestaat daar een eenvoudige methode voor?
Oei, ben benieuwd. Ik had er iets van 500 en daar raakte ik twee jaar geleden al onmogelijk van af voor een normale prijs. Dvd's zijn niet zo populair meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Kun je een rondje van geven in de kroeg. Mits je vriendengroep niet te groot is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:20 schreef Friek_ het volgende:
Waren ook ondingen natuurlijk. Net als LP's en CD's.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oei, ben benieuwd. Ik had er iets van 500 en daar raakte ik twee jaar geleden al onmogelijk van af voor een normale prijs. Dvd's zijn niet zo populair meer.
De linksen proberen weer de vooruitgang tegen te houden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:32 schreef Monolith het volgende:
Over Rotterdam en hipsters gesproken:
http://www.nrc.nl/handels(...)-nog-niet-op-1582539
Ouderwets downloaden is toch nog steeds het beste. Geen gedoe met voorstukjes die je verplicht moet kijken. Geen waarschuwing dat het niet gekopieerd mag worden. En een lekker groot aanbod voor als je eens wat anders wil kijken dan hitseries of liever de meest actuele aflevering kijkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waren ook ondingen natuurlijk. Net als LP's en CD's.
Succes!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Ik dacht dat ze op het HBO alleen studierichtingen hadden waar echt vraag naar is op arbeidsmarkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja en dan stellen ze dit soort vragen
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op het HBO alleen studierichtingen hadden waar echt vraag naar is op arbeidsmarkt.
Goed van je Kowloon.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:45 schreef Kowloon het volgende:
Ha, halve dag op een probleem zitten broeden dat twee stuks software niet wilden babbelen met elkaar. Nu eindelijk opgelost door de broncode wat aan te passen.
Ai. Dit zal hard aankomen bij Coca-Cola.quote:
Oh jee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:48 schreef Kowloon het volgende:
Robin, ik drink graag een blikje Coca-Cola.
Je verkoopt je ziel aan het grootkapitaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh jee.
Heel stiekem drink ik wel eens Zero.![]()
Ohoh. Nu wordt het wel heel grof. Op het randje dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blokkeren overigens woorden als "teeth".![]()
Wat vind jij van dit soort detourment?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh. Nu wordt het wel heel grof. Op het randje dit.
Die tepel bedoel je?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit soort detourment?
Detourment moest ik even googlen. Toen kwam ik op de Algemene wet bestuursrecht uit, begreep ik het en werd ik weer blijquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit soort detourment?
Ik bedoelde détournement.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Detourment moest ik even googlen. Toen kwam ik op de Algemene wet bestuursrecht uit, begreep ik het en werd ik weer blijWeet niet of dat goed is.
Ja, daar ging ik wel vanuit. Toch zag ik gelegenheid om even mijn Awb grap te maken. Niet dat iemand die verder begrijpt. Maar voor degene die hem snapt is hij wel een glimlach waard. Hoop ik.quote:
Hmmm die snap ik idd niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik wel vanuit. Toch zag ik gelegenheid om even mijn Awb grap te maken. Niet dat iemand die verder begrijpt. Maar voor degene die hem snapt is hij wel een glimlach waard. Hoop ik.
Waarom blokkeren ze dan woorden? Vinden ze blijkbaar toch niet zo fijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:22 schreef Ryon het volgende:
Verder zijn de reclamecampagnes van Coca-Cola (praktisch zonder uitzondering) ijzersterk. Dus ik verwacht dat ze al er op gegokt hadden dat mensen quasi-kritische en komische teksten onder gingen plakken. Allemaal onderdeel van het plan van het grootkapitaal.
Ziet er wel weer superslick uit.
Die dingen maken ze altijd puberproof. Dat is policy. Anders raken ouders en mensen gekwetst enzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom blokkeren ze dan woorden? Vinden ze blijkbaar toch niet zo fijn.
De pouvoir?quote:
Bestuursrechtsjuristen hebben geen humor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik wel vanuit. Toch zag ik gelegenheid om even mijn Awb grap te maken. Niet dat iemand die verder begrijpt. Maar voor degene die hem snapt is hij wel een glimlach waard. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |