SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
maar gelukkig geen sneeuwquote:Op vrijdag 29 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt weer een bak met regen aan
Moet je je voorstellen dat dat allemaal als sneeuw was gevallen. Damn.quote:
Maar dat willen we niet, we wilen regen!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat dat allemaal als sneeuw was gevallen. Damn.
Een paar weken geleden was het hier anders behoorlijk winters te noemen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:18 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ook dit jaar waarschijnlijk geen winter voor NL:http://www.noodweer.be/brengt-februari-nog-winterweer/
Men heeft vaak een kort geheugen als het om het weer gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was het hier anders behoorlijk winters te noemen..
Ik maak eerder uit het artikel op dat het gewoon nog stevig winterweer kan worden...of niet uiteraard. Lange termijn is en blijft gewoon niet te voorspellen (ook niet met die eventuele splitsing van de poolwervel).quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:18 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ook dit jaar waarschijnlijk geen winter voor NL:http://www.noodweer.be/brengt-februari-nog-winterweer/
Monsoon season.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:04 schreef Djeez het volgende:
Zal het ooit nog droog worden? KNMI voorspelt vanaf nu tot zover men kan kijken alleen maar regen
Waarschijnlijk wordt het vanaf begin maart opeens tyfuskoud als werkelijk niemand (behalve jij misschienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik maak eerder uit het artikel op dat het gewoon nog stevig winterweer kan worden...of niet uiteraard. Lange termijn is en blijft gewoon niet te voorspellen (ook niet met die eventuele splitsing van de poolwervel).
Het mag van mij nog steenkoud worden iddquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:10 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het vanaf begin maart opeens tyfuskoud als werkelijk niemand (behalve jij misschien) er meer op zit te wachten
op de heuvel achter de hond lijkt net of daar een giga buddha beeld staatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef Dven het volgende:
14 graadjes. 't Wordt niet zo warm als gisteren. Maar de natuur komt goed tot leven. Op de heuvel is alle sneeuw gesmolten. Bloemen schieten uit de grond en al het insectenleven komt ook weer tot leven. Vuurtje gemaakt, wat koffie gezet. Niets mis mee
[ afbeelding ]
Heeft er iets van weg jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
op de heuvel achter de hond lijkt net of daar een giga buddha beeld staat
Nou doe maar beide niet want met zulke hoeveelheid is het nooit leuk meerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maar dat willen we niet, we wilen regen!
Mooi man!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef Dven het volgende:
14 graadjes. 't Wordt niet zo warm als gisteren. Maar de natuur komt goed tot leven. Op de heuvel is alle sneeuw gesmolten. Bloemen schieten uit de grond en al het insectenleven komt ook weer tot leven. Vuurtje gemaakt, wat koffie gezet. Niets mis mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk als achtergrond op een dubbel schermquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:27 schreef Koelkastje het volgende:
Best bazige lucht in Twente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist wel.. want er zit (nu nog) ontiegelijk veel kennis op.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ehm. Misschien moet je gewoon niet meer op dat weerwoord forum kijken?
Nou, als die gasten, zoals jij het ook verwoord, wanhopig ergens op de 15 daagse termijn - waarvan zelfs een leek als IK weet dat je dat niet al te serieus moet nemen - zitten te geilen op enige lijntjes die kou of sneeuw voorspellen... dan, neen. Dat vind ik niet als "kennis" overkomen, maar eerder als puur vanuit eigen wishcasting redeneren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Juist wel.. want er zit ontiegelijk veel kennis op.
Er zijn een heleboel mensen die een bepaalde voorkeur hebben, daar is helemaal niets mis mee.. dat zie je hier ook namelijk ; het zijn juist die mensen die onderbouwen waarom zij een kans zien in een bepaalde setting/kaart waar je iets van kan leren. Ik ben niet gek op de winter ; maar wel op het tot stand komen ervan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, als die gasten, zoals jij het ook verwoord, wanhopig ergens op de 15 daagse termijn - waarvan zelfs een leek als IK weet dat je dat niet al te serieus moet nemen - zitten te geilen op enige lijntjes die kou of sneeuw voorspellen... dan, neen. Dat vind ik niet als "kennis" overkomen, maar eerder als puur vanuit eigen wishcasting redeneren.
En dan nog. Waarom willen ze letterlijk allemaal zo wanhopig kou?
Zijn het allemaal ijsberen daar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |