Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze manWtf is er mis met jou. Jij dekt je standaard in voor elke wedstrijd van PSV, of dat nu uit tegen Ajax is of thuis tegen Almere City FC maakt je niet uit. Het enige wat ik zeg is dat ik geen angst heb als wij tegen kleinere ploegen moeten. Misschien heb je alleen teletekst erbij gehad (of alleen de tussenstand gezien), maar gisteren zijn we toch echt niet in de problemen geweest hoor. Nogmaals, 1 moment van verslapping bij die 1ste tegentreffer, maar die 2de vliegt er van de 100 keer 1 keer op een dergelijke wijze in. Daarna geen kans meer weggegeven, ik snap de ophef niet?
Die wedstrijden hebben we ook zeker gehad. O.a. bij de graafschap uit en tegen Excelsior thuis. Maar gisteren was gewoon niet zo'n wedstrijd. Enige moment van verzwakking was die 1-0, daarna een kutgoal. Maar daarna toch niks aan de hand?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.
PSV verzwakt gewoon enorm als het voorstaat tegen slechte ploegen, dat was gisteren ook weer te zien. Natuurlijk ga ik er ook vooraf vanuit dat zo'n wedstrijd gewonnen wordt, maar dit seizoen is niets zeker.
Ik vond PSV na de 3-1 echt behoorlijk zwalken. Ze pakte het na de 3-2 gelukkig wel meteen weer op, dat geeft hoop. Maar ze moeten wel ophouden met die verzwakkingen bij voorsprong en die onderschatting van nietszeggende ploegen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die wedstrijden hebben we ook zeker gehad. O.a. bij de graafschap uit en tegen Excelsior thuis. Maar gisteren was gewoon niet zo'n wedstrijd. Enige moment van verzwakking was die 1-0, daarna een kutgoal. Maar daarna toch niks aan de hand?
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gast terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond PSV na de 3-1 echt behoorlijk zwalken. Ze pakte het na de 3-2 gelukkig wel meteen weer op, dat geeft hoop. Maar ze moeten wel ophouden met die verzwakkingen bij voorsprong en die onderschatting van nietszeggende ploegen.
Gaat alles wel goed met je? Je bent ineens zo op inhoud aan het discussiėren en je zegt zinnige dingen. We zijn het zelfs een beetje eens...quote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gast terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.
In dat opzicht hebben onze jongens nog wel wat te leren, maar ik denk (zeker als je kijkt naar de concurrentie) dat de kwaliteit uiteindelijk gewoon de doorslag geeft. Ajax heeft dit seizoen ook al te vaak maar 1/2 kansen gehad en toch gewonnen, dat breekt ze nu op en ik verwacht (zeker gezien hun huidige spel) nog veel meer puntenverlies. Feyenoord heeft zichzelf inmiddels al uitgeschakeld.
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoepquote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je bent ineens zo op inhoud aan het discussiėren en je zegt zinnige dingen. We zijn het zelfs een beetje eens...
Moet ik me zorgen maken?
Lol, dat verklaart het.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoep, al 3 dagen zelfs.
Ik ben best vaak inhoudelijk goed bezig (ahum ahum), maar ik haat het gewoon als mensen zich zo indekken. Er zijn niet veel wedstrijd (in de Eredivisie) waar wij als PSV fans ons voor moeten indekken. Ik denk dat je uit bij Ajax en Feyenoord tevreden mag zijn met een punt en voor de rest eigenlijk niet. Zeker gezien de huidige selectie.
en niet alleen in het stadion, iedereen krijgt daar de schijt de van. Je moet dan gewoon door naar 6-0quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.
Maar goed dat die mensen niet voor Feyenoord waren want dan waren ze waarschijnlijk al dood door uitdroging van al dat geschijtquote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en niet alleen in het stadion, iedereen krijgt daar de schijt de van. Je moet dan gewoon door naar 6-0
Mee eens, PSV hoeft zich nergens voor in te dekken. Elk puntverlies wat er de komende 13 wedstrijden nog gaat plaatsvinden is onnodig.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoep, al 3 dagen zelfs.
Ik ben best vaak inhoudelijk goed bezig (ahum ahum), maar ik haat het gewoon als mensen zich zo indekken. Er zijn niet veel wedstrijd (in de Eredivisie) waar wij als PSV fans ons voor moeten indekken. Ik denk dat je uit bij Ajax en Feyenoord tevreden mag zijn met een punt en voor de rest eigenlijk niet. Zeker gezien de huidige selectie.
Dat zou de situatie voor PSV wel heel gunstig maken. Een monopoliepositie in het Nederlandse voetbal die ze moeten uitbouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles winnen zoals die ene van de KNVB zei
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gas terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.
Dat zou idd ernstig zijn. Bepaalde spelers met name?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.
Mja, het is lastig in te schatten wanneer het lamlendigheid is of echte vermoeidheid. Beiden zijn trouwens geen goed nieuwsquote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.
Dat is eerste is sowieso geen nieuws. Dat speelt al sinds september.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, het is lastig in te schatten wanneer het lamlendigheid is of echte vermoeidheid. Beiden zijn trouwens geen goed nieuws
Maar Cocu vond blijkbaar zelf ook dat het allemaal niet bijster fit meer oogde:quote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.
quote:Cocu: 'hadden in 2e helft kracht niet om goed in organisatie te staan'
30 januari 2016 PSV.nl
Phillip Cocu sprak op de persconferentie na afloop oer een duel met twee gezichten. "We speelden goed voetbal met veel kansen en veel druk naar voren. We laten alleen na om het duel helemaal in het slot te gooien." In de tweede helft verviel de ploeg in dezelfde fout door de tegenstander weer in de wedstrijd te laten komen. Volgens de coach ontbrak het in die fase te veel aan organisatie in zijn team. "Als je als ploeg voelt dat de krachten iets wegvloeien, moet je compacter spelen. Ik vond dat we dat niet goed deden. We hadden de kracht niet om goed in de organisatie te staan. In de eindfase werd de wedstrijd heel onrustig, terwijl dat niet had gemogen. Het is belangrijk dat we uiteindelijk winnen, want dat betekent de koppositie. Dat was het doel vooraf."
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
Volgens mij werkt de Badder nog maar halve dagen ofzo
mwah, behalve Labyad (die zelf een potje van zijn loopbaan maakt) zijn het redelijk gangbare clubs waar dergelijke spelers uit de Eredivisie tegenwoordig heen gaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
Labyad trouwens naar Fulham, Marcelo naar Besiktas en Matavz naar Genoa.
Gaan alle drie lekker.
Handeltje zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.
ZZP-er, grotendeels. Werk maar een paar uur voor een baas en die kan ik ook maken wanneer ik wil.quote:
Draag jij de belasting af? Of doen die dames dat zelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.
ZZP-er Hans, dus je moeder werkt niet voor mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Draag jij de belasting af? Of doen die dames dat zelf?
Ze kan wel voor mij werken, laatste 3 cijfers van haar BSN en ik kan het checken.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
ZZP-er Hans, dus je moeder werkt niet voor mij.
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit net zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit met zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:51 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijft het nieuws over Guardado?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:32:32PSV maakt morgen de uitslag van de scan van Guardado bekend, meldt de club zojuist reageer retweet
Wat is dat voor cliffhanger, voelt als slecht nieuwsquote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:32:32PSV maakt morgen de uitslag van de scan van Guardado bekend, meldt de club zojuist reageer retweet
Dan zal de blessure wel ferm zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:53:42Breaking: #PSV wil Marco van Ginkel nog toevoegen aan de selectie. Meer nieuws volgt nog. reageer retweet
Ik ben een ZZP-er zonder personeel. Ik huur alleen soms iemand in voor de fiancien.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit net zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Leukste aan deze transfer vind ik nog dat van Ginkel 4823904832948320948329048x keer nee heeft gezegd tegen Marc Netto, want niveau te laag, terwijl Brands hem binnen een kwartiertje binnen hengelt.
Brandsgod.
Van Ginkel heeft natuurlijk wel de nodige blessures gehad. Niet aan kunnen haken bij Stoke.. Hmm ja, geen idee wat de oorzaak daarvan is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef Lemming22 het volgende:
Van Ginkel, geen idee hoe die zit qua niveau. Maar niet aan kunnen haken bij Stoke City, het is scorebordjournalistiek, maar niet echt hoopgevend.
Wat zegt dit over Maher? Over Guardado?
Dopinggodquote:Op maandag 1 februari 2016 20:15 schreef RubenSosa het volgende:
Laten we hopen dat het een "buitenkansje" betreft en niet als vervanger van Guardado.
Als die 6 weken eruit ligt, dan mist hij wel een aantal wedstrijden, maar haalt hij wel gewoon de laatste (minimaal) 7 wedstrijden incl. ajax thuis.
Wie heeft het nummer van Lazovic? Dan kan hij ff het nummer van die placenta dokter geven..
Wat was die toe snel terug zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |