Oke dan is het goedquote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die staat morgen weer op het veld
Maandag wordt hij onderzocht.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:27 schreef DuTank het volgende:
Leuk dat Ajax punten heeft verspeeld, maar is er al wat bekend over Guardado?
twitter:PSV twitterde op zondag 31-01-2016 om 11:22:46Andrés Guardado ondergaat maandag een scan om de ernst van zijn hamstringblessure te bepalen. #PSV https://t.co/4uVYGiwsUK reageer retweet
Hij heeft een aantal x de vrije trappen mogen nemen en hij oefent daar ook veel op tijdens de training. Regelmatig vliegen ze er mooi in, maar heel vaak raakt het kant nog wal.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft een mooi krachtig schot. Bijzonder als je dat nooit is opgevallen.
Klinkt bijna als de gemiddelde vrijetrappennemerquote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal x de vrije trappen mogen nemen en hij oefent daar ook veel op tijdens de training. Regelmatig vliegen ze er mooi in, maar heel vaak raakt het kant nog wal.
En hij kan geen goede penalty nemen? Okay...goed verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal x de vrije trappen mogen nemen en hij oefent daar ook veel op tijdens de training. Regelmatig vliegen ze er mooi in, maar heel vaak raakt het kant nog wal.
Locadia en Guardado hebben een betere traptechniek. Die schieten ze er ook niet in, kennelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En hij kan geen goede penalty nemen? Okay...goed verhaal.
Die speelt echt bijzonder kut, al mag je dat van sommige hier niet zeggen omdat hij niet op zijn favoriete positie speeltquote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Coelho het volgende:
Pereiro voor Locadia in de basis. Heb je meteen iemand voor je pingels. Er zit echt geen rendement in Locadia...
Geen rendement in Locadia en je wilt hem in de basis hebben, waar Narsingh dan voor weg valt die momenteel goed rendeert.. ja.. logischquote:Op zondag 31 januari 2016 14:58 schreef Coelho het volgende:
Pereiro voor Locadia in de basis. Heb je meteen iemand voor je pingels. Er zit echt geen rendement in Locadia...
Dat zegt hij toch in de verste verte niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen rendement in Locadia en je wilt hem in de basis hebben, waar Narsingh dan voor weg valt die momenteel goed rendeert.. ja.. logisch
Helemaal mee eens. Hij is groot en sterk. Maar kan verder totaal niet voetballen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef leolinedance het volgende:
Als Ajax zo blijft spelen wordt PSV met 2 vingers in de neus kampioen. Die overhypte Bazoer bakte er ook helemaal niks van. Snap niet wat men in de gozer ziet.
Bazoer kan niet voetballenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij is groot en sterk. Maar kan verder totaal niet voetballen.
Is een leuke balafpakker.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bazoer kan niet voetballen
Wat een onzin. 19 jaar en wekelijks de beste man bij Ajax.
Jij ziet niet in dat hij de nieuwe Yaya Toure is?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is een leuke balafpakker.
Ik zie dat talent niet. Ontstijgt nauwelijks het niveau van een Hendrix.
Hij is beter dan Hendrix en jonger. Ik zie de wereldtopper ook niet in hem, maar hij hoort als 19-jarige toch echt bij de 10 beste voetballers in de Eredivisie en dan kun je wel iets.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nee, Locadia mag weer fijn naar de bank, of tribune of op huurbasis naar RKC of zo. Die man is al 3 jaar een belofte en laat het buiten wedstrijden in de KNVB beker tegen amateurs eigenlijk nooit zien. Narsingh ben ik ook niet kapot van, maar speelt momenteel goed dus laten staan zo lang het loopt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen rendement in Locadia en je wilt hem in de basis hebben, waar Narsingh dan voor weg valt die momenteel goed rendeert.. ja.. logisch
Dat zegt ook nie veel natuurlijk. Ruiz was de beste speler van de Eredivisie die redde het niet eens bij Fullham.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is beter dan Hendrix en jonger. Ik zie de wereldtopper ook niet in hem, maar hij hoort als 19-jarige toch echt bij de 10 beste voetballers in de Eredivisie en dan kun je wel iets.
Hendrix wordt echt zwaar onderschat. Dat gaat echt een geweldige middenvelder worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die dieptepass op Narsingh was van grote klasse. Het schot op de lat ook. Mooi dat hij zich aanvallend meer en meer laat zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hendrix wordt echt zwaar onderschat. Dat gaat echt een geweldige middenvelder worden.
Alleen jammer van zijn haarlijnquote:Op zondag 31 januari 2016 17:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die dieptepass op Narsingh was van grote klasse. Het schot op de lat ook. Mooi dat hij zich aanvallend meer en meer laat zien.
Dit slaat nergens op hoor, maar dat weet je zelf ook wel. Beetje club voorkeur prima, maar dit is gewoon een belachelijke statement.quote:
Deze manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij wil heel graag stoer het laatste woord hebben he? Nou, reageer nog even lekker op deze post en dan gun ik je dat.
Was het leuk PSV kijken op je kamertje? Kwam je moeder nog gevulde koeken brengen?
Nu jij, dan hebben we dit weer gehad voor vandaag.
Reageer toch niet serieus op die haringquote:Op zondag 31 januari 2016 20:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze manWtf is er mis met jou. Jij dekt je standaard in voor elke wedstrijd van PSV, of dat nu uit tegen Ajax is of thuis tegen Almere City FC maakt je niet uit. Het enige wat ik zeg is dat ik geen angst heb als wij tegen kleinere ploegen moeten. Misschien heb je alleen teletekst erbij gehad (of alleen de tussenstand gezien), maar gisteren zijn we toch echt niet in de problemen geweest hoor. Nogmaals, 1 moment van verslapping bij die 1ste tegentreffer, maar die 2de vliegt er van de 100 keer 1 keer op een dergelijke wijze in. Daarna geen kans meer weggegeven, ik snap de ophef niet?
Ik zat bij de loting ook al van: Geen barcelona, Bayern of Real. Dan ga je zo af als een gieter, kan nooit goed zijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:51 schreef tja77 het volgende:
Overigens ben ik blij dat we Atletico hebben geloot. Tuurlijk gaan we dat nooit winnen. Maar als ik zo naar Real Madrid zit te kijken, godver, dan word je ge-assraped en weet je 2 maanden lang niet meer dat je nog leeft.
Atletico is ook absolute top. Die zitten op hetzelfde niveau as real. Alleen barca/Bayern steken daar nog bovenuit.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:51 schreef tja77 het volgende:
Overigens ben ik blij dat we Atletico hebben geloot. Tuurlijk gaan we dat nooit winnen. Maar als ik zo naar Real Madrid zit te kijken, godver, dan word je ge-assraped en weet je 2 maanden lang niet meer dat je nog leeft.
Ja maar de manier van voetballen is totaal anders dan barcelona/real/bayern.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Atletico is ook absolute top. Die zitten op hetzelfde niveau as real. Alleen barca/Bayern steken daar nog bovenuit.
Tegen real kun je uit de counter wellicht nog een goaltje meepikken. Nu krijg je zo'n kut 1/2 - 0 uitslag. Waarin totaal geen voetbal zit.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar de manier van voetballen is totaal anders dan barcelona/real/bayern.
Meer vanuit de verdediging. En dat maakt ze enorm sterk. Maar een 5-0/6-0 zie ik ieder gebeuren tegen real/barca/bayern dan tegen atletico.
We zijn tegen alle 4 kansloos, maar zoals tja77 al zei: ge-assraped worden hebben we de meeste kans bij real/barca en bayern.
Ik zeg dan ook dat je tegen Atletico ook gewoon verliest. Maar Atletico scoort een stuk moeilijker dan Real. Tegen Real verlies je met wat pech met meer dan 8 doelpunten verschil over 2 wedstrijden. Weg momentum dat je maanden lang hebt proberen op te bouwen in de competitie.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Atletico is ook absolute top. Die zitten op hetzelfde niveau as real. Alleen barca/Bayern steken daar nog bovenuit.
Tegen Real verlies je thuis met 1-4, uit met 5a6-0. Maar hey, je hebt in ieder heval je doelpuntjequote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tegen real kun je uit de counter wellicht nog een goaltje meepikken. Nu krijg je zo'n kut 1/2 - 0 uitslag. Waarin totaal geen voetbal zit.
6 punten toch? Nu komt badder vast weer met een betoog van 3 A-4tjes waarom we daar sowieso niet kunnen winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na de bekerwedstrijd naar Utrecht en Nijmegen, zeg het maar jongens
Als je daar 6 punten pakt, sta je er bijzonder goed voor. Van de resterende 11 wedstrijden, speel je er 7 van thuis. Waaronder 1 keer tegen Ajax. Hopen dat Guardado snel terug is.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
6 punten. Utrecht en Nijmegen staan in het linkerrijtje, winnen we dus gewoon.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze manWtf is er mis met jou. Jij dekt je standaard in voor elke wedstrijd van PSV, of dat nu uit tegen Ajax is of thuis tegen Almere City FC maakt je niet uit. Het enige wat ik zeg is dat ik geen angst heb als wij tegen kleinere ploegen moeten. Misschien heb je alleen teletekst erbij gehad (of alleen de tussenstand gezien), maar gisteren zijn we toch echt niet in de problemen geweest hoor. Nogmaals, 1 moment van verslapping bij die 1ste tegentreffer, maar die 2de vliegt er van de 100 keer 1 keer op een dergelijke wijze in. Daarna geen kans meer weggegeven, ik snap de ophef niet?
Die wedstrijden hebben we ook zeker gehad. O.a. bij de graafschap uit en tegen Excelsior thuis. Maar gisteren was gewoon niet zo'n wedstrijd. Enige moment van verzwakking was die 1-0, daarna een kutgoal. Maar daarna toch niks aan de hand?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.
PSV verzwakt gewoon enorm als het voorstaat tegen slechte ploegen, dat was gisteren ook weer te zien. Natuurlijk ga ik er ook vooraf vanuit dat zo'n wedstrijd gewonnen wordt, maar dit seizoen is niets zeker.
Ik vond PSV na de 3-1 echt behoorlijk zwalken. Ze pakte het na de 3-2 gelukkig wel meteen weer op, dat geeft hoop. Maar ze moeten wel ophouden met die verzwakkingen bij voorsprong en die onderschatting van nietszeggende ploegen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die wedstrijden hebben we ook zeker gehad. O.a. bij de graafschap uit en tegen Excelsior thuis. Maar gisteren was gewoon niet zo'n wedstrijd. Enige moment van verzwakking was die 1-0, daarna een kutgoal. Maar daarna toch niks aan de hand?
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gast terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond PSV na de 3-1 echt behoorlijk zwalken. Ze pakte het na de 3-2 gelukkig wel meteen weer op, dat geeft hoop. Maar ze moeten wel ophouden met die verzwakkingen bij voorsprong en die onderschatting van nietszeggende ploegen.
Gaat alles wel goed met je? Je bent ineens zo op inhoud aan het discussiëren en je zegt zinnige dingen. We zijn het zelfs een beetje eens...quote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gast terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.
In dat opzicht hebben onze jongens nog wel wat te leren, maar ik denk (zeker als je kijkt naar de concurrentie) dat de kwaliteit uiteindelijk gewoon de doorslag geeft. Ajax heeft dit seizoen ook al te vaak maar 1/2 kansen gehad en toch gewonnen, dat breekt ze nu op en ik verwacht (zeker gezien hun huidige spel) nog veel meer puntenverlies. Feyenoord heeft zichzelf inmiddels al uitgeschakeld.
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoepquote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaat alles wel goed met je? Je bent ineens zo op inhoud aan het discussiëren en je zegt zinnige dingen. We zijn het zelfs een beetje eens...
Moet ik me zorgen maken?
Lol, dat verklaart het.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoep, al 3 dagen zelfs.
Ik ben best vaak inhoudelijk goed bezig (ahum ahum), maar ik haat het gewoon als mensen zich zo indekken. Er zijn niet veel wedstrijd (in de Eredivisie) waar wij als PSV fans ons voor moeten indekken. Ik denk dat je uit bij Ajax en Feyenoord tevreden mag zijn met een punt en voor de rest eigenlijk niet. Zeker gezien de huidige selectie.
en niet alleen in het stadion, iedereen krijgt daar de schijt de van. Je moet dan gewoon door naar 6-0quote:Op zondag 31 januari 2016 22:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en er waren genoeg mensen die er goed de schijt van hadden dat het 3-2 werd. En er werd er genoeg gerefereerd aan eerdere wedstrijden dit seizoen waarin een gebrek aan concentratie uiteindelijk puntverlies betekende.
Maar goed dat die mensen niet voor Feyenoord waren want dan waren ze waarschijnlijk al dood door uitdroging van al dat geschijtquote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en niet alleen in het stadion, iedereen krijgt daar de schijt de van. Je moet dan gewoon door naar 6-0
Mee eens, PSV hoeft zich nergens voor in te dekken. Elk puntverlies wat er de komende 13 wedstrijden nog gaat plaatsvinden is onnodig.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb wel serieus gewoon teringharde griep met bijbehorende spuitpoep, al 3 dagen zelfs.
Ik ben best vaak inhoudelijk goed bezig (ahum ahum), maar ik haat het gewoon als mensen zich zo indekken. Er zijn niet veel wedstrijd (in de Eredivisie) waar wij als PSV fans ons voor moeten indekken. Ik denk dat je uit bij Ajax en Feyenoord tevreden mag zijn met een punt en voor de rest eigenlijk niet. Zeker gezien de huidige selectie.
Dat zou de situatie voor PSV wel heel gunstig maken. Een monopoliepositie in het Nederlandse voetbal die ze moeten uitbouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:26 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon alles winnen zoals die ene van de KNVB zei
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is 100% waar. Er zit ook gewoon een verschil in verzwakken een wedstrijd doodspelen. Ze doen het eerste vaak terwijl dat laatste wellicht de bedoeling is. Ik snap ook wel dat je je kracht wat verdeelt en af en toe wat gas terugneemt na een 3-0, maar een wat meer gelouterde ploeg speelt zo'n wedstrijd dan gewoon dood tot het tijd is.
Dat zou idd ernstig zijn. Bepaalde spelers met name?quote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat mij nogal zorgen baarde was het feit dat het er niet zozeer op leek dat er 'wat gas' werd terug genomen maar dat nogal wat spelers gewoon behoorlijk moe leken te zijn.... Dat vind ik verontrustend zo vlak na de winterstop.
Mja, het is lastig in te schatten wanneer het lamlendigheid is of echte vermoeidheid. Beiden zijn trouwens geen goed nieuwsquote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.
Dat is eerste is sowieso geen nieuws. Dat speelt al sinds september.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, het is lastig in te schatten wanneer het lamlendigheid is of echte vermoeidheid. Beiden zijn trouwens geen goed nieuws
Maar Cocu vond blijkbaar zelf ook dat het allemaal niet bijster fit meer oogde:quote:Op maandag 1 februari 2016 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt niets van gemerkt. Is volgens mij ook gewoon complete onzin.
quote:Cocu: 'hadden in 2e helft kracht niet om goed in organisatie te staan'
30 januari 2016 PSV.nl
Phillip Cocu sprak op de persconferentie na afloop oer een duel met twee gezichten. "We speelden goed voetbal met veel kansen en veel druk naar voren. We laten alleen na om het duel helemaal in het slot te gooien." In de tweede helft verviel de ploeg in dezelfde fout door de tegenstander weer in de wedstrijd te laten komen. Volgens de coach ontbrak het in die fase te veel aan organisatie in zijn team. "Als je als ploeg voelt dat de krachten iets wegvloeien, moet je compacter spelen. Ik vond dat we dat niet goed deden. We hadden de kracht niet om goed in de organisatie te staan. In de eindfase werd de wedstrijd heel onrustig, terwijl dat niet had gemogen. Het is belangrijk dat we uiteindelijk winnen, want dat betekent de koppositie. Dat was het doel vooraf."
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
Volgens mij werkt de Badder nog maar halve dagen ofzo
mwah, behalve Labyad (die zelf een potje van zijn loopbaan maakt) zijn het redelijk gangbare clubs waar dergelijke spelers uit de Eredivisie tegenwoordig heen gaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
Labyad trouwens naar Fulham, Marcelo naar Besiktas en Matavz naar Genoa.
Gaan alle drie lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |