Handeltje zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.
ZZP-er, grotendeels. Werk maar een paar uur voor een baas en die kan ik ook maken wanneer ik wil.quote:
Draag jij de belasting af? Of doen die dames dat zelf?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen tijden. Heb ook niet bepaald een kantoorbaan.
ZZP-er Hans, dus je moeder werkt niet voor mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Draag jij de belasting af? Of doen die dames dat zelf?
Ze kan wel voor mij werken, laatste 3 cijfers van haar BSN en ik kan het checken.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
ZZP-er Hans, dus je moeder werkt niet voor mij.
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit net zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit met zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??quote:Op maandag 1 februari 2016 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:51 schreef Lemming22 het volgende:
Waar blijft het nieuws over Guardado?
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:32:32PSV maakt morgen de uitslag van de scan van Guardado bekend, meldt de club zojuist reageer retweet
Wat is dat voor cliffhanger, voelt als slecht nieuwsquote:Op maandag 1 februari 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:32:32PSV maakt morgen de uitslag van de scan van Guardado bekend, meldt de club zojuist reageer retweet
Dan zal de blessure wel ferm zijn.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:53:42Breaking: #PSV wil Marco van Ginkel nog toevoegen aan de selectie. Meer nieuws volgt nog. reageer retweet
Ik ben een ZZP-er zonder personeel. Ik huur alleen soms iemand in voor de fiancien.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:11 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Veel zzp'ers zijn slecht op de hoogte van wat dit net zich meebrengt en dat je als zzp'er personeel kunt hebben, ondanks dat de afkorting anders doet vermoeden. Maar ehh...Guardado??
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Leukste aan deze transfer vind ik nog dat van Ginkel 4823904832948320948329048x keer nee heeft gezegd tegen Marc Netto, want niveau te laag, terwijl Brands hem binnen een kwartiertje binnen hengelt.
Brandsgod.
Van Ginkel heeft natuurlijk wel de nodige blessures gehad. Niet aan kunnen haken bij Stoke.. Hmm ja, geen idee wat de oorzaak daarvan is.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:06 schreef Lemming22 het volgende:
Van Ginkel, geen idee hoe die zit qua niveau. Maar niet aan kunnen haken bij Stoke City, het is scorebordjournalistiek, maar niet echt hoopgevend.
Wat zegt dit over Maher? Over Guardado?
Dopinggodquote:Op maandag 1 februari 2016 20:15 schreef RubenSosa het volgende:
Laten we hopen dat het een "buitenkansje" betreft en niet als vervanger van Guardado.
Als die 6 weken eruit ligt, dan mist hij wel een aantal wedstrijden, maar haalt hij wel gewoon de laatste (minimaal) 7 wedstrijden incl. ajax thuis.
Wie heeft het nummer van Lazovic? Dan kan hij ff het nummer van die placenta dokter geven..
Wat was die toe snel terug zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |