Liever vGinkel dan de huidige Maherquote:Op maandag 1 februari 2016 21:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou. Fantastisch. Van Ginkel, dat is echt een eind-baas jongen.
Betekent alleen dan Guardado waarschijnlijk goed stuk is en dat we een vervanger krijgen die vaker stuk is dan hij op het veld staat over de afgelopen 3 jaar.
Echt, zelden zo verschrikkelijk blij geweest.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:13 schreef Kissinger89 het volgende:
Misschien moeten we niet al te vrolijk zijn met dit nieuws want ik vrees dat dit een reactie zal zijn op het nieuws van morgen dat Guardado er veel langer uit is dan gedacht :\ :\.
Klopt, het gaat niet om Van Ginkel als voetballer, maar het treuren om Guardado is gewoon nog net iets groter.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb me al neergelegd bij een lange absentie van Guardado, dan is een Van Ginkel gewoon goed nieuws, met Maher heb ik 't nou wel gehad en opeens 8 wedstrijden met Schaars lijkt me ook niks.
Veel beter dan dit kan ik niet verzinnen.
PLORKquote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zus van van Ginkel, vriendin van Propper...
Zeker waar.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:16 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Klopt, het gaat niet om Van Ginkel als voetballer, maar het treuren om Guardado is gewoon nog net iets groter.
Liever gewoon Pereiro op die plek dan zo'n paniekhuurtje.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Liever vGinkel dan de huidige Maher
Elke versterking is mooi meegenomen, al speelt ie maar 1 partij, als dat net die ene goal of assist is waardoor we kampioen worden, dikke prima.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Liever gewoon Pereiro op die plek dan zo'n paniekhuurtje.
Blijft ook mijn ideale oplossing, maar we hebben hem daar nog niet gezien op die positie, zou nogal een gok zijn. Van Ginkel maakt z'n meters wel en heeft ook best wat lengte, kan ook best een bal veroveren.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gossie, wat een enorme 'paniekhuur' ja. Heeft de buurjongen van zijn achterneef je weer eens verkeerd aangekeken? Kan geen zak kwaad om v Ginkel erbij te hebben in ieder geval. Hopelijk zegt dit alleen niks over de ernst van de blessure van Guardadoquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat Guardado meevalt maar ik vrees het ergste, maar toch een dikke pluim voor Brands dat ie meteen zo snel een degelijke speler weet te fixen.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gossie, wat een enorme 'paniekhuur' ja. Heeft de buurjongen van zijn achterneef je weer eens verkeerd aangekeken? Kan geen zak kwaad om v Ginkel erbij te hebben in ieder geval. Hopelijk zegt dit alleen niks over de ernst van de blessure van Guardado
Cocu wil gewoon niet meer op die manier spelen zo lijkt hetquote:Op maandag 1 februari 2016 21:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stond er nog maar net een kwartier in.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Da Silva met de goal, het nieuwe Peruaanse fenomeen.
Ik ben het met je eens. Iedere wissel op het middenveld maakte je in principe veel minder. Kwaliteitsverschil tussen basis en bank is daar te groot. Zeker met het aantal te spelen wedstrijden en de blessure van mi amigo is dit een prima optie.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Gossie, wat een enorme 'paniekhuur' ja. Heeft de buurjongen van zijn achterneef je weer eens verkeerd aangekeken? Kan geen zak kwaad om v Ginkel erbij te hebben in ieder geval. Hopelijk zegt dit alleen niks over de ernst van de blessure van Guardado
Okay dan.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:39:30Komst van Van Ginkel naar #PSV, die inmiddels in het Philips Stadion is, staat los van eventuele ernst van blessure Guardado. reageer retweet
Bergwijn speelt niet onverdienstelijk.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Da Silva met de goal, het nieuwe Peruaanse fenomeen.
Ochjee, ben je op je teentjes getrapt en kun je het weer niet af zonder persoonlijk te worden?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doet mooie dingen ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bergwijn speelt niet onverdienstelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |