Willems heeft te kennen gegeven dat hij ze er voortaan wel inrost.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:19 schreef RubenSosa het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat dit gewoon een buitenkansje is.
Zowel maher als schaars gaan niet nog een jaar op de bank zitten... Dus heb je de vervanger al binnen.
Maar wel belangrijk.... kan v.Ginkel penalty's nemen?
Hopelijk neemt ie hem dan zoals op de training ooit, das 7 miljoen extra bij de eventuele transfer.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Willems heeft te kennen gegeven dat hij ze er voortaan wel inrost.
Die duik van huntelaarquote:
Laat hem maar de volgende pingel op deze manier nemen. Grotere kans dat die erin gaat.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:25:49Marco van Ginkel mag naar #PSV als Stoke City erin slaagt om Gianelli Imbula van FC Porto te contracteren. Wordt aan gewerkt. reageer retweet
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 01-02-2016 om 20:25:49Marco van Ginkel mag naar #PSV als Stoke City erin slaagt om Gianelli Imbula van FC Porto te contracteren. Wordt aan gewerkt. reageer retweet
We hebben maar 3 middenvelders die voldoen.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoeveel middenvelders hebben we nodig
Misschien voor de toekomst?quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef rubbereend het volgende:
Held Willems, zie de hunt bibberenquote:
Schaars en Maher komen tekort voor basisspelers.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:29 schreef rubbereend het volgende:
gaat het zelfs over koopquote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaars en Maher komen tekort voor basisspelers.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Misschien voor de toekomst?En denken ze hem nu makkelijker binnen te halen dan over een paar maanden.
Bedoel Maher en Schaars gaan niet nog een jaar op de bank zitten. En Vloet zie ik ook niet meer terugkeren..
Pereiro moet lekker op die plek waar Maher speelde als de situatie het toelaat, op rechts is toch niet echt zijn plekquote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schaars en Maher komen tekort voor basisspelers.
bedankt voor de beschrijving.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
Bergwijn scoort voor Jong door op de juiste plek te staan wanneer de keeper de bal loslaat na een vrije trap.
Ik hoop dat ik dadelijk een goal van Scamacca kan beschrijven.quote:
Heerlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Imbula zegt zelf op Twitter rond te zijn met Stoke.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, nu de clubs nogquote:Op maandag 1 februari 2016 20:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Imbula zegt zelf op Twitter rond te zijn met Stoke.
Wat 2 wedstrijden tegen Atletico wel niet teweeg kan brengen.twitter:paulpostman twitterde op maandag 01-02-2016 om 21:02:41PSV heeft al eerder bij Chelsea geprobeerd v Ginkel te huren. Toen had Chelsea geen interesse. Met Champions League is PSV nu interessanter reageer retweet
Nou. Fantastisch. Van Ginkel, dat is echt een eind-baas jongen.quote:
Komt wel goed als ik Twitter zo lees. Imbula is in ieder geval al in Stoke on Trent voor de keuring, 25 miljoen geboden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |