Je hebt, jezelf niet durven zijn vs jezelf zijn en je hebt jezelf zijn vs iemand anders willen zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Onzeker zijn is toch niet jezelf (durven) zijn? Ik ben mezelf dus niet op dit moment. Ik hoop dat er ooit nog eens zo'n artikel over mij komt: http://simplynspecial.nl/(...)nd-de-allerbeste-is/
In het kader van positief nieuws: mn activiteit op NMLK is zo populair dat ik de vraag kreeg of ik het maximaal aantal deelnemers wilde verhogenquote:Op zondag 7 februari 2016 10:38 schreef Re het volgende:
voor een positiever FOK! lijkt het misschien idd wel handig dat dit topic dan ook voor users is die iets positiefs met hun leven willen, verbetering bijvoorbeeld.
Jawel hoor, mensen zoals jij verdienen dit wel. Sterker nog, de negatieve aandacht die je hier krijgt verdien je niet eens. Voor mensen zoals jij is er geen plek in de maatschappij, maar daar ben je zelf al achter gekomen. Het treurige is dat je daar niet eens wat aan doet.quote:
Wat leuk! Welke activiteid heb je voorgesteld?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het kader van positief nieuws: mn activiteit op NMLK is zo populair dat ik de vraag kreeg of ik het maximaal aantal deelnemers wilde verhogen
Wat leuk! Wat organiseer je?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het kader van positief nieuws: mn activiteit op NMLK is zo populair dat ik de vraag kreeg of ik het maximaal aantal deelnemers wilde verhogen
Je hoort wel ergens bij, namelijk je bent een van de vele studenten van je universiteit, maar je maakt er alleen geen contact mee. Dan heb ik het nog niet over hoeveel moeite en aandacht men je hier geeft.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Allebei, nooit ergens bijhoren of als 'second best' mogen opdraven en het er maar bij laten zitten.
Hier besteedt ie natuurlijk geen aandacht aan... Ik vind het een leuke challengequote:Op zondag 7 februari 2016 00:08 schreef Elvi het volgende:
Deezertje, ik vind deze challenge echt iets voor jou: http://heckyeahtumblrchal(...)e-by-bepositivetoday
Wat gaaf! Goeie binnenkomer!quote:Op zondag 7 februari 2016 10:50 schreef Elvi het volgende:
Goede binnenkomer! Vind je het zelf nog leuk als de groep groter wordt?quote:Op zondag 7 februari 2016 10:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
misschien kijken of hier wat mensen zijn die mee willen doen en een topic openen? Ik zou iig wel mee willen doen!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hier besteedt ie natuurlijk geen aandacht aan... Ik vind het een leuke challenge
Ik ook jaquote:Op zondag 7 februari 2016 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien kijken of hier wat mensen zijn die mee willen doen en een topic openen? Ik zou iig wel mee willen doen!
Ik heb de groep met een paar mensen verhoogd. Dan is het nog wel overzichtelijk zeg maarquote:Op zondag 7 februari 2016 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goede binnenkomer! Vind je het zelf nog leuk als de groep groter wordt?
Ik ookquote:Op zondag 7 februari 2016 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien kijken of hier wat mensen zijn die mee willen doen en een topic openen? Ik zou iig wel mee willen doen!
Ah, goed zo! Ik vind het knap dat je zelf het initiatief tot zoiets hebt genomen, helemaal hoe je het zelf WEL leuk zou vinden! Dus belangrijk om in de gaten te houden, dat het wel binnen de kaders valt van wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 7 februari 2016 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb de groep met een paar mensen verhoogd. Dan is het nog wel overzichtelijk zeg maar
Zodra ik achter de computer zit, is dat het eerste wat ik ga doen! (Heb geen computer thuis, heerlijk is datquote:Op zondag 7 februari 2016 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, tof! Maak 'n topic aan en start voor morgen ofzo?
quote:Op zondag 7 februari 2016 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
R&P / Be Positive-challenge!quote:Op zondag 7 februari 2016 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb de groep met een paar mensen verhoogd. Dan is het nog wel overzichtelijk zeg maar
[..]
Ik ook
Syndroom ook al?quote:Op maandag 8 februari 2016 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je eindelijk je scriptie afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |