SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opdrachten zijn in het Engels, mocht je een vertaling willen, vraag maar.
In dit topic kun je dus alles kwijt met betrekking tot dit onderwerp. Je kan hier je dagboek bijhouden, maar ook vragen of kleine dingetjes die je kwijt wilt!
Dus, wie doet er mee?
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Valt mee hoor, het is maar net wat je ervoor over hebt.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
Dat lijkt me een heel gedoe. Ik sla dus maar over, maar veel succes in ieder geval. Hou ons op de hoogte!
Positievere mindset?quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Wat hoop of denk je na de 30 dagen te bereiken? Ik zie niks speciaals tussen de vragen staan?
*doet ook mee*quote:
Een positievere mindset! Als je stilstaat bij deze vragen, word je je hopelijk bewust van bepaalde dingen die je nooit eerder zijn opgevallen.quote:Op zondag 7 februari 2016 23:16 schreef ook_gek het volgende:
Wat hoop of denk je na de 30 dagen te bereiken? Ik zie niks speciaals tussen de vragen staan?
Ah ok, ik ik zag zo snel niet iets staan waar van ik dacht "wow" dat gaat verschil makenquote:Op maandag 8 februari 2016 10:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een positievere mindset! Als je stilstaat bij deze vragen, word je je hopelijk bewust van bepaalde dingen die je nooit eerder zijn opgevallen.
En dat je in je dagelijkse leven positiever bent!
Het is meer beetje bij beetjequote:Op maandag 8 februari 2016 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah ok, ik ik zag zo snel niet iets staan waar van ik dacht "wow" dat gaat verschil maken
Succes allen die er aan mee gaan doen
Dat ja. Als dingen naderhand toch niet zo lekker blijken te gaan, kan het in ieder geval niet aan jou liggenquote:
You go MoBlo!quote:Op maandag 8 februari 2016 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja boehoehoe, ga lekker ergens anders negatief doen. Ik ga vanaf nu gewoon gezeik verwijderen. Dit topic is zoals de OP vermeldt voor mensen die wat aan deze challenge willen doen. #positief2016
On en ofquote:Op maandag 8 februari 2016 16:23 schreef broccoli. het volgende:
[..]
You go MoBlo!
Voor de mensen die hier meedoen: Hoe ga je al die punten opschrijven? Doe je dat online of op papier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |