En dan net andersom.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:56 schreef Drinky het volgende:
Ik begrijp het niet maar keur het wel goed
Tevens: allahu akbar!! IshaAllah!! dat de granaat niet afging. Zeg wollah!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
'ik keur het niet goed, maar begrijp het wel
Die zien er zo uit in Duitsland:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tralalala het volgende:
Misschien was het wel een kunstproject.
Kom jij net pas kijken op deze aardbol?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bizar zeg, dat mensen hier toe in staat zijn.
Eieren gooien word ook al als aanslag gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
68 Aanslagen? Geert had beloofd dat de vluchtelingen de aanslagen zouden plegen. Nep-Geert.
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een granaataanslag op asielzoekers gepleegd wordt. Wel heb ik vaak gehoord over brandstichting en dergelijke, maar die 67 andere aanslagen waren niet zo extreem als deze.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
68 Aanslagen? Geert had beloofd dat de vluchtelingen de aanslagen zouden plegen. Nep-Geert.
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Infection het volgende:
Zal helaas nog veel vaker voor gaan komen als de vluchtelingenstroom geen halt toe geroepen wordt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
Als je dit bizar vind raad ik wat geschiedenislessen aan om echt kennis te maken met de wreedheid van het menselijk ras en de bizarre dingen die we elkaar aandoen. Zo,n granaatje stelt weinig voor in dat opzicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bizar zeg, dat mensen hier toe in staat zijn.
Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar bij mij zou de schrik er goed inzitten als mijn huis in de fik wordt gestoken. En dat is toch het doel van aanslagen plegen, angst zaaien. Doden hoeven niet eens noodzakelijk te zijn, dus de gebruikte wapens zijn niet heel erg relevant. Een lucifer kan meer schade aanrichten dan een granaat zo blijkt uit dit voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een granaataanslag op asielzoekers gepleegd wordt. Wel heb ik vaak gehoord over brandstichting en dergelijke, maar die 67 andere aanslagen waren niet zo extreem als deze.
Is nog steeds een gigantische lijst, maar het zorgt wel voor enige nuance.
Die worden niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was het een STICKGRANATE?
[ afbeelding ]
Doofpot?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
Whut?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
Leuk dat je mij allerlei woorden in de mond wil leggen. Ik gaf alleen aan dat dit de 1e granaataanslag op asielzoekers was.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar bij mij zou de schrik er goed inzitten als mijn huis in de fik wordt gestoken. En dat is toch het doel van aanslagen plegen, angst zaaien. Doden hoeven niet eens noodzakelijk te zijn, dus de gebruikte wapens zijn niet heel erg relevant. Een lucifer kan meer schade aanrichten dan een granaat zo blijkt uit dit voorbeeld.
Het is duidelijk dat onze samenleving in gevaar is en mensen gevaar lopen omdat ze hun emoties niet de baas zijn en mensen en gebouwen aanvallen, er is geen andere oplossing dan ze opsluiten tot alle vluchtelingen weer zijn vertrokken.quote:
Is het al bekend dan dat dit van extreemrechts kwam?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef luxerobots het volgende:
Vroeger wisten die Duitsers wel van aanpakken. Tegenwoordig zijn de moslims gewoon de betere terroristen, Charlie Hebdo, Bataclan, dat was tenminste actie. Komt extreem-rechts in Duitsland met één granaat. Eentje. Die het niet eens doet.
Oh, dan is het niet erg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Leuk dat je mij allerlei woorden in de mond wil leggen. Ik gaf alleen aan dat dit de 1e granaataanslag op asielzoekers was.
Ik dacht dat ik alles al gehoord had, maar jij spant toch weer de kroon.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat onze samenleving in gevaar is en mensen gevaar lopen omdat ze hun emoties niet de baas zijn en mensen en gebouwen aanvallen, er is geen andere oplossing dan ze opsluiten tot alle vluchtelingen weer zijn vertrokken.
Moslims gooien faalgranaten naar zichzelf om extra zielig te zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is het al bekend dan dat dit van extreemrechts kwam?
Wat ik zeg is anders vrij populair. Een partij die ook groepen mensen wil opsluiten omdat bepaalde mensen in die groep foute dingen doen, doet het erg goed in de peilingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik alles al gehoord had, maar jij spant toch weer de kroon.
Het zou kunnen dat het om twee groepen gaat die niet zo goed met elkaar door een deur kunnen, zoals keer op keer blijkt als je Eritreeers en Syriers in een pand stopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moslims gooien faalgranaten naar zichzelf om extra zielig te zijn?
Of een false flag! Antifa heeft dit gedaan om het arme extreem-rechts weer in het verdomhoekje te drukken!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het om twee groepen gaat die niet zo goed met elkaar door een deur kunnen, zoals keer op keer blijkt als je Eritreeers en Syriers in een pand stopt.
Jij loopt het nu belachelijk te maken, maar zou je wat ik zei al bij voorbaat kunnen uitsluiten dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of een false flag! Antifa heeft dit gedaan om het arme extreem-rechts weer in het verdomhoekje te drukken!
Maar waarom ben je dan niet voor het terug sturen van de vluchtelingen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Wespensteek het volgende:
Het is duidelijk dat onze samenleving in gevaar is en mensen gevaar lopen omdat ze hun emoties niet de baas zijn en mensen en gebouwen aanvallen, er is geen andere oplossing dan ze opsluiten tot alle vluchtelingen weer zijn vertrokken.
Ze moeten al die landverraders die die asielzoekers binnenhalen oppakken en in het gevang gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
Nouja, je hebt wel gelijk, want het gaat om twee groepen die niet zo goed met elkaar door een deur kunnen. Dat deel klopt wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij loopt het nu belachelijk te maken, maar zou je wat ik zei al bij voorbaat kunnen uitsluiten dan?
Ik kan me nog een topic herinneren over een asielzoeker die doodgestoken was op de dag, en in dezelfde stad, dat er een Pegida protest was. Iedereen was ervan overtuigd dat het wel een rechtsextremist was die die asielzoeker vermoord had. En toen kwam later naar voren dat een andere asielzoeker, die in huisgenoot was van het slachtoffer, hem doodgestoken had om een pakje peuken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of een false flag! Antifa heeft dit gedaan om het arme extreem-rechts weer in het verdomhoekje te drukken!
Ja, want dit hele gezeik is veroorzaakt door de PVV'ers.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat ik zeg is anders vrij populair. Een partij die ook groepen mensen wil opsluiten omdat bepaalde mensen in die groep foute dingen doen, doet het erg goed in de peilingen.
Mijn eerste gedachte als ik zoiets lees is ook dat het uit extreem rechtse hoek komt, toch is het helemaal niet zo'n gekke gedachte dat een Syrier of een Afghaan een granaat gooit in een pand vol Eritreeers, om maar een voorbeeld te geven. Daarom even nog maar geen conclusies trekken, laten ze eerst de daders maar eens pakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, je hebt wel gelijk, want het gaat om twee groepen die niet zo goed met elkaar door een deur kunnen. Dat deel klopt wel.
Half NL in de gevang, word het wel lekker rustig in de stratenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of de mensen die niet voor het handhaven van mensenrechten zijn eruit flikkeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ze moeten al die landverraders die die asielzoekers binnenhalen oppakken en in het gevang gooien.
Ik vraag me vooral af hoe zo'n vluchtende Eritreeër aan een granaat zou moeten komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte als ik zoiets lees is ook dat het uit extreem rechtse hoek komt, toch is het helemaal niet zo'n gekke gedachte dat een Syrier of een Afghaan een granaat gooit in een pand vol Eritreeers, om maar een voorbeeld te geven. Daarom even nog maar geen conclusies trekken, laten ze eerst de daders maar eens pakken.
Dus dan moeten mensen die tegen goudzoekers zijn hun levenslang in gevang?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die horen toch niet tot de groep die deze handgranaat hebben gegooid, die zijn juist slachtoffer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar waarom ben je dan niet voor het terug sturen van de vluchtelingen?
Waar een wil is, is een weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe zo'n vluchtende Eritreeër aan een granaat zou moeten komen.
Mijn eerste gedachte is extreem-rechts, maar we hebben nog geen bewijs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe zo'n vluchtende Eritreeër aan een granaat zou moeten komen.
Nou, naar aanleiding van wat andere gebeurtenissen zou dat dan wel de conclusie zijn volgens jouw redenering.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Wespensteek het volgende:
Die horen toch niet tot de groep die deze handgranaat hebben gegooid, die zijn juist slachtoffer.
Want het is al bekend wie deze granaat gegooid heeft?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:38 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die horen toch niet tot de groep die deze handgranaat hebben gegooid, die zijn juist slachtoffer.
Nouja, dat ze een pistool/mes/AK meesmokkelen kan ik nog wel begrijpen, maar om nou allemaal explosieven mee te gaan dragen lijkt me weer wat te ver gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is extreem-rechts, maar we hebben nog geen bewijs.
Zouden er trouwens echt geen wapens meegesmokkeld worden door (fundamentalistische) asielzoekers? Kan ook van een Syriër, Afghaan of Irakees komen.
Nee door mensen die die handgranaat hebben gegooid. De PVV is natuurlijk wel de partij die de optie om mensen preventief op te sluiten heeft geïntroduceerd en de aanhangers steunen dat als ik de peilingen mag geloven. Het enige wat ik nu doe is dat populaire beleid doortrekken en wat ik dus ook toepas op andere groepen waarin mensen misstanden begaan. Ik ben namelijk nogal politiek correct en wil niet dat beleid wat voor de ene groep geldt niet geldt voor andere groepen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja, want dit hele gezeik is veroorzaakt door de PVV'ers.
Zonder de vluchtelingencrisis was er niets aan de hand geweest. Je moet het bij de bron aanpakken. Je eigen volk opsluiten zijn nogal NSB praktijken. Het is in ieder geval duidelijk aan welke kant jij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |