Honderd procent, denk ik. Hij houdt namelijk een evenement op een andere plek in Iowa waar hij geld voor veteranen inzamelt. Dat evenement wordt op bepaalde zenders live uitgezonden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe zeker zijn we er nu eigenlijk van dat Trump zo meteen toch niet opduikt ?
Er staan maar zeven katheders op het podium, dus zelfs al zou hij opduiken, dan kan hij nergens staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:50 schreef OMG het volgende:
Wat? Allebei zijn in Des Moines. Hij zou er nog heen kunnen rijden, al gok ik dat dat niet gaat gebeuren.
Ook de Amerikaanse kijkers ? Die zijn daar toch wel wat gevoeliger voorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Net als bij het vorige debat zit er weer een groepje iets te uitzinnige Paul-fans in de zaal. Het is storend en ook een beetje zielig. De kijkers prikken daar echt wel doorheen.
Ik mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook de Amerikaanse kijkers ? Die zijn daar toch wel wat gevoeliger voor
Rubio reageert sterk door te zeggen dat hij onder geen beding het podium gaat verlaten. Hij neemt een lichte voorsprong ten opzichte van Cruz.quote:
Was volgens mij gewoon een sarcastische grap/opmerking richting Trump. Zo kwam het op mij tenminste over.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Cruz krijgt het woord en beklaagt zich erover dat er 4 vragen op rij wordt gevraagd om kritiek op hem te geven. Hij dreigt zelfs het podium te verlaten. Gemengde reacties uit de zaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |