Wil je ze dan op piekdagen laten gaan? Wordt helemaal een lekkere bedoening voor de eerste dag van zo iemand.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:49 schreef Pietertje71 het volgende:
Altijd fijn.... Nieuwe chauffeurs op pad sturen op een daldag. Prima als men de route kent, maar als men die nog moet leren en dan minimaal een half uur, of zoals laatst, een uur later komen dan normaliter... Is kut!!!!
En sommige vaste chauffeurs doen het op daldagen rustig aan.
Chauffeur krijgt betaald, ik sta hier buiten te wachten of een beetje te schuilen in het schuurtje(depot).
Ja dat gebeurt ook, je wordt ooit een keer in het diepe gegooid. Daar moeten de meesten een keer door heen. Een weekje mee rijden en dan gelijk en alenig op dinsdag beginnen(en soms al gelijk vanaf dag 1, dus zo 'vreemd' is dat niet), dus dat is een lekkere bedoelingquote:Op donderdag 4 februari 2016 11:18 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Wil je ze dan op piekdagen laten gaan? Wordt helemaal een lekkere bedoening voor de eerste dag van zo iemand.
Klopt, maar dan is dat 2de het probleem en niet het feit dat onervaren mensen op daldagen rijden. ik heb destijds gevraagd of ik op een daldag mocht beginnen en toen was ik op een 'piektijd' binnen (ongeveer uur later). dag erna was Piekdag en toen kende ik de route en was dat ook geen probleem. Als ik de piekdag mijn eerste dag zou hebben zou ik om 6/half 7 terug zijn en dan hebben mensen die na mij de auto nodig hadden een probleem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt ook, je wordt ooit een keer in het diepe gegooid. Daar moeten de meesten een keer door heen. Een weekje mee rijden en dan gelijk en alenig op dinsdag beginnen(en soms al gelijk vanaf dag 1, dus zo 'vreemd' is dat niet), dus dat is een lekkere bedoeling
Maar het gaat er om dat de meeste pbz's op een daldag hun post eerder krijgen, en gezien het volume ook eerder klaar zijn. Nu dus later, tot soms een uur!, beginnen. En dat als men nu weet dat er ene nieuwe chauffeur rijdt, kan daar rekening mee gehouden worden. Zo vraag ik meestal wie er de volgende dag komt. We hebben er chauffeurs bij die het wat rustiger aan doen, dus daar kan je rekening mee houden ipv een half uur buiten te wachten.
Kan je nagaan op een piekdag.
Je hebt het nu over jou eindtijd, maar ik heb het over posttassen die ook aan de pbz's op de route geleverd moeten worden. En ik ben de laatste in de rij. Of 11:00 of 12:00omdat het een nieuwe chauffeur is, beginnen terwijl je staat te wachten is best wel klote.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:02 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is dat 2de het probleem en niet het feit dat onervaren mensen op daldagen rijden. ik heb destijds gevraagd of ik op een daldag mocht beginnen en toen was ik op een 'piektijd' binnen (ongeveer uur later). dag erna was Piekdag en toen kende ik de route en was dat ook geen probleem. Als ik de piekdag mijn eerste dag zou hebben zou ik om 6/half 7 terug zijn en dan hebben mensen die na mij de auto nodig hadden een probleem.
je redeneert nu vanuit je zelf. De oplossing heb je ook al zelf. Indien piekdagen nieuwe mensen starten zal het daar logistiek misschien nog erger zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:11 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jou eindtijd, maar ik heb het over posttassen die ook aan de pbz's op de route geleverd moeten worden. En ik ben de laatste in de rij. Of 11:00 of 12:00omdat het een nieuwe chauffeur is, beginnen terwijl je staat te wachten is best wel klote.
die zal als tijdelijke hulpkracht aan de slag gaan. Na 3 maanden kunnen ze hem eruit gooien of eventueel nog 3 maanden laten werken. Daarna is het einde oefening en zoeken ze weer een nieuwe. Contracten geven doen ze liever niet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:15 schreef Pietertje71 het volgende:
Vreemd. Ik ben afgewezen als chauffeur bezorgen omdat ze mij niet meer contracturen kunnen willengeven.. Naja 'vreemd' , als ik nu een fulltimer was, dan wel?
Nu is er bij het bedrijf een nieuwe aangenomen, dus geen PostNLer, voor parttime.
Dus als ik nu 20 uur wil gaan werken, kan dat niet, maar wel een nieuwe aannemen voor 20uur??!!??
Vast!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:31 schreef bikkie het volgende:
[..]
die zal als tijdelijke hulpkracht aan de slag gaan. Na 3 maanden kunnen ze hem eruit gooien of eventueel nog 3 maanden laten werken. Daarna is het einde oefening en zoeken ze weer een nieuwe. Contracten geven doen ze liever niet.
Zoiets zal het wel zijn ja.. balen Pieter!quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:31 schreef bikkie het volgende:
[..]
die zal als tijdelijke hulpkracht aan de slag gaan. Na 3 maanden kunnen ze hem eruit gooien of eventueel nog 3 maanden laten werken. Daarna is het einde oefening en zoeken ze weer een nieuwe. Contracten geven doen ze liever niet.
Yep, allemaal van die fietsboekjes, Waterkampioen, gewone Kampioen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:35 schreef gelestipjes het volgende:
Aardig druk vandaag. Behoorlijk wat zwaar spul ook
Ik ben nu even kwijt wat je mij probeert duidelijk te maken dat ik van uit mijzelf redeneer en qua 'oplossing' ?quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:22 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
je redeneert nu vanuit je zelf. De oplossing heb je ook al zelf. Indien piekdagen nieuwe mensen starten zal het daar logistiek misschien nog erger zijn.
Ik heb meegemaakt dat iemand om 20.00 uur binnenkwam(half 8 vertrokken en eindtijd normaal 16.00/16,30) op zijn eerste dag. Bovendien had hij nog een aantal posttassen over. Toen moest een ervaren iemand gebeld worden omdat nog allemaal te bezorgen.
Achja.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:36 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja.. balen Pieter!
Maar het gaat dan toch niet echt mis qua chauffeur maar meer qua postbezorgers die er maar vanuit gaan dat de post er staat voordat het er officieel moet staan? Die chauffeur doet immers gewoon wat hij moet doen, nl zorgen dat de post er staat voor de uiterste aanlevertijd. Nu snap ik op zich best dat als het er altijd om 11 uur staat terwijl het er pas om 12 uur hoeft te staan, dat mensen dan al eerder naar het depot gaan, maar echt recht om te klagen heb je dan natuurlijk niet, het staat er dan immers nog steeds op tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt ook, je wordt ooit een keer in het diepe gegooid. Daar moeten de meesten een keer door heen. Een weekje mee rijden en dan gelijk en alenig op dinsdag beginnen(en soms al gelijk vanaf dag 1, dus zo 'vreemd' is dat niet), dus dat is een lekkere bedoeling
Maar het gaat er om dat de meeste pbz's op een daldag hun post eerder krijgen, en gezien het volume ook eerder klaar zijn. Nu dus later, tot soms een uur!, beginnen. En dat als men nu weet dat er ene nieuwe chauffeur rijdt, kan daar rekening mee gehouden worden. Zo vraag ik meestal wie er de volgende dag komt. We hebben er chauffeurs bij die het wat rustiger aan doen, dus daar kan je rekening mee houden ipv een half uur buiten te wachten.
Kan je nagaan op een piekdag.
Je beredeneert vanuit je eigen belang en niet vanuit het belang van het bedrijf. je zult vast extra moeten wachten, maar daar heb je zelf de oplossing al voor bedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2016 16:48 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik ben nu even kwijt wat je mij probeert duidelijk te maken dat ik van uit mijzelf redeneer en qua 'oplossing' ?
Natuurlijk heb ik het over mijzelf en mijn collega's pbz's waar de chauffeur depot's bevoorraden op rijdt. Daar ging het sowieso al over. Je bent nu jou visie aan het neerleggen, maar zoals je hebt gelezen, heb ik het er gewoon over dat als er een chauffeur is die op een dal/piekdag al laat is, er ook de pbz er mee heeft. Qua logistiek heeft een pbz weinig in te brengen dan alleen een melding doen.
Een oplossing hebben er velen binnen PostNL...al jaren. Maar daar boven zitten arrogante mannetjes die het zo willen spelen dat elke oplossing door hen zou zijn bedacht.
Dat is hier dus waarschijnlijk vorige week ook gebeurd, toen ze na het bevestigen het rooster alsnog aangepast hebben. Al vermoed ik dat ze dat hoe dan ook gedaan haddenquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier werkt Mijn Werk ook nog steeds niet goed. Ik kan wel klikken op bevestigen of bezwaar maken maar de keuze lijkt niet geregistreerd te worden.
Nee daar ga ik niet van uit, maar hoop ik wel op.quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar het gaat dan toch niet echt mis qua chauffeur maar meer qua postbezorgers die er maar vanuit gaan dat de post er staat voordat het er officieel moet staan? Die chauffeur doet immers gewoon wat hij moet doen, nl zorgen dat de post er staat voor de uiterste aanlevertijd. Nu snap ik op zich best dat als het er altijd om 11 uur staat terwijl het er pas om 12 uur hoeft te staan, dat mensen dan al eerder naar het depot gaan, maar echt recht om te klagen heb je dan natuurlijk niet, het staat er dan immers nog steeds op tijd.
Nu kom je weer met je eigen belang aan?quote:Op donderdag 4 februari 2016 17:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je beredeneert vanuit je eigen belang en niet vanuit het belang van het bedrijf. je zult vast extra moeten wachten, maar daar heb je zelf de oplossing al voor bedacht.
En dat laatste-> Wat maakt het uit zolang er een oplossing is. Blijkbaar wil je dan zelf ook met de eer strijken?
Gelukkig wordt al die verloren tijd automatisch bijgeboektquote:Op donderdag 4 februari 2016 20:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier werkt Mijn Werk ook nog steeds niet goed. Ik kan wel klikken op bevestigen of bezwaar maken maar de keuze lijkt niet geregistreerd te worden.
Als ik dit met de fiets moest doen, ga ik nieuwe mensen ontmoeten...in het ziekenhuis op de hartbewakingquote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:57 schreef Globetrottertje het volgende:
Hoe doe je nu je werk @Pietertje71? Heb je een leenscooter of doe je nu alles zolang met de fiets?
Ik heb gewoon AlieExpress een mail verstuurd. Niet goed?....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:40 schreef zombo het volgende:
Vragen jullie je ook af wanneer bezorgers (sommige, nou ja: veel) zullen snappen dat ze hun maat niet via een reactie op het Fleecevestbericht kunnen opgeven?
Een kort gesprekje en verder heeft mijn TC aangegeven de desbetreffende door te verwijzen naar de klantenservice(hoe vervelend dat ook kan zijn). Ook om zo 'je vingers niet te branden'.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:48 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm ze gaan hier strenger controleren om de kwaliteit op peil te houden. Hoe zit het bij jullie, als je TL door krijgt dat er een fout is gemaakt, wat moeten jullie dan doen? Lees hier net dat wij dan nu eerst zelf naar het betreffende adres toe moeten om te bespreken met de bewoner wat er fout is gegaan. Weet niet hoe dat in de praktijk uit gaat pakken, maar ik ben hier persoonlijk niet zo'n fan van. Ik moest dat ook een keer, toen er dus iedere keer een kaart niet aan kwam, waarbij later bleek dat het bedrijf dat de verzending regelde het huisnummer steeds weg liet......
En gisteren liep ik in een wijk die voor mij compleet onbekend was, als ik dan een fout maak moet ik ook maar uit gaan leggen/bespreken hoe dit gebeurd is?
Dat had ik dus ook, maar heb bovenstaande gedaan omdat het een druk veebedrijf betrof. Daarna kwam ik de eigenaar per toeval tegen en kon het kaartje wel waarderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:58 schreef bikkie het volgende:
Ik heb uit mezelf al eens aangebeld om te vragen wat het probleem was. Bleek dat er een poststuk van de buren bij hun was bezorgd. Met die buren hadden ze slecht contact en dus hebben ze het in de oranje bus teruggegooid..
Ik heb het idee dat veel postbezorgers van PostNL (present company excluded) niet bijster snugger zijn. Als ik af en toe zie wat er op straat rondloopt in PostNL uniform dan schaam ik me ervoor dat dat collega's zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2016 09:40 schreef zombo het volgende:
Vragen jullie je ook af wanneer bezorgers (sommige, nou ja: veel) zullen snappen dat ze hun maat niet via een reactie op het Fleecevestbericht kunnen opgeven?
Dat is vervelend zo, Vixenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 14:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Zucht, verlofaanvraag eind april ook afgekeurd. Nu de week na de meivakantie proberen dan maar, want de meivakantie zelf gaat hem ongetwijfeld ook niet worden![]()
En dan is de volledige maand mei anders zo'n beetje dus onmogelijk (iig de zaterdagen) dus dan zal ik of uit moeten wijken naar eerder in april (maar heb eind maart ook al vrij dus dat wil ik niet), of naar juni (wat waarschijnlijk planningtechnisch ook al moeilijk zal zijn....)
Ja, maar als je klachten hebt over dat soort dingen moet je dat wel bij je tc kunnen aangeven. Hij is je leidinggevende,niet de planner.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:11 schreef Pietertje71 het volgende:
Qua verlof hoef je bij ons niet bij de TC te zijn, want die schuift het terecht door naar de AdMi.
Die zorgt voor de planning namelijk.
Ik zeg ook niet dat het een landelijk besluit is, maar dat er nogsteeds veel (eigen) regeltjes spelen binnen PostNL.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:24 schreef V__L_N het volgende:
Blijkbaar heb jij een heel slechte of heel luie tc. Maar dat hoeft nog geen landelijk beleid te zijn.
Verlof vraag ik ook aan via MijnWerk, maar als dit niet goed wordt gekeurd, krijg is dus email/telefonisch contact met de AdMi en niet met mijn TC.quote:Hier vraag je verlof aan via mijn werk. Als het niet kan wordt je gebeld door je tc en wordt er gekeken naar andere mogelijkheden. Vervolgens vraag je een nieuwe datum aan en krijg je die.
Eventueel als je het hoog wil spelen kun je een klacht indienen bij de vim. Maar dan moet je wel aantonen dat er al veel verlof afgewezen is.
Wel zo netjes ja. Ik heb notabene bij de eerste aanvraag nog aangegeven, als dit kan doe dan even een andere suggestie. Met de TC kan ik niet zo goed overweg, die vindt mij een zeikerdquote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:24 schreef V__L_N het volgende:
Blijkbaar heb jij een heel slechte of heel luie tc. Maar dat hoeft nog geen landelijk beleid te zijn.
Hier vraag je verlof aan via mijn werk. Als het niet kan wordt je gebeld door je tc en wordt er gekeken naar andere mogelijkheden. Vervolgens vraag je een nieuwe datum aan en krijg je die.
Eventueel als je het hoog wil spelen kun je een klacht indienen bij de vim. Maar dan moet je wel aantonen dat er al veel verlof afgewezen is.
Dan had je veel post voor een daldagquote:Op vrijdag 5 februari 2016 17:04 schreef zombo het volgende:
Net klaar. Hier werd de post pas om 13.15 aangeleverd en de chauffeur had nog heel wat depots te gaan.
Drie grote wijken waar ik normaal nog wel langer over doe, niet al te veel pakjes vandaag.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:00 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Dan had je veel post voor een daldag
Gefeliciteerd met je contractsgelijkenis...quote:Op vrijdag 5 februari 2016 19:40 schreef Hondsdraf het volgende:
Hier was het zo weinig (zoals bijna altijd op vrijdag) dat het me niet zou verbazen als er binnenkort op vrijdag ook geen post bezorgd gaat worden, nou ja, behalve rouw- en medische post.
Verder: een brief dat mijn 12 uurs contract wordt veranderd in een... 12 uurs contract.
Hier was het toch niet echt rustig, met Makro, een flinke lading Kampioenen en containers vol brievenbuspakjes. En als hah Ah, de een of andere pizzabezorgboer en alweer die verrekte Gamma die zogenaamd weg zou gaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 13:43 schreef gelestipjes het volgende:
Vandaag ook weer super weinig post.Die zaterdagen zijn tegenwoordig toch wel vrij dramatisch qua hoeveelheid, de moeite ook maar nauwelijks meer waard. Wel een mailing van de rova, maar ja, dat zat in de rode bak dus dat kost qua voorbereiden geen tijd verder. Om half 10 was de zaal al leeg.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:03 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je contractsgelijkenis...
Hier ook veel Makro en veel pakjes. En bij sommige bundels geen roze kaartjes, dus best wat heen en weer moeten fietsen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het toch niet echt rustig, met Makro, een flinke lading Kampioenen en containers vol brievenbuspakjes. En als hah Ah, de een of andere pizzabezorgboer en alweer die verrekte Gamma die zogenaamd weg zou gaan.
Roze kaartjes....ik moet ze nog tegenkomen. Wederom een landelijk/regionaal beleid?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:28 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Hier ook veel Makro en veel pakjes. En bij sommige bundels geen roze kaartjes, dus best wat heen en weer moeten fietsen.
Hier was het ook niet echt rustig. Wel meer volume dan aantal maar toch.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 14:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier was het toch niet echt rustig, met Makro, een flinke lading Kampioenen en containers vol brievenbuspakjes. En als hah Ah, de een of andere pizzabezorgboer en alweer die verrekte Gamma die zogenaamd weg zou gaan.
Mits je je daarvoor opgeeftquote:Op zaterdag 6 februari 2016 16:30 schreef V__L_N het volgende:
Met de nieuwe smartphone app kunnen we straks collega's bellen... Joepie
Nou, dan wel echt regionaal als in "kast 17 gebruikt ze wel maar kast 24 en 25 niet"quote:Op zondag 7 februari 2016 07:18 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Roze kaartjes....ik moet ze nog tegenkomen. Wederom een landelijk/regionaal beleid?
Intern beleid dusquote:Op zondag 7 februari 2016 07:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dan wel echt regionaal als in "kast 17 gebruikt ze wel maar kast 24 en 25 niet"Het ligt er echt maar net aan wie de voorbereider is of ze wel of niet gebruikt worden. In het begin gebruikte iedereen ze nog braaf, maar aangezien die dingen om de haverklap op waren werd het een beetje zinloos. Je kon er immers niet op vertrouwen dat er wel een roze kaart op de bundel zou zitten als er een pakje bij hoorde, want ja, misschien waren ze die dag wel toevallig weer op.
Meeste postbodes vonden die roze briefjes sowieso niks.
ik was een van de weigeraars om ze te gebruiken. Andere methodes werken toch het bestequote:Op zondag 7 februari 2016 07:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dan wel echt regionaal als in "kast 17 gebruikt ze wel maar kast 24 en 25 niet"Het ligt er echt maar net aan wie de voorbereider is of ze wel of niet gebruikt worden. In het begin gebruikte iedereen ze nog braaf, maar aangezien die dingen om de haverklap op waren werd het een beetje zinloos. Je kon er immers niet op vertrouwen dat er wel een roze kaart op de bundel zou zitten als er een pakje bij hoorde, want ja, misschien waren ze die dag wel toevallig weer op.
Nou, ik heb een van de grootste wijken in ons gebied met altijd heel veel pakjes, twintig van die krengen is geen uitzondering. Die roze kaartjes zijn dan wel handig.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:56 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de vraag dus ook waarom je ze niet hebt. Een voorbereider die het gewoon niet doet, of dat ze alweer op zijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:11 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Nou, ik heb een van de grootste wijken in ons gebied met altijd heel veel pakjes, twintig van die krengen is geen uitzondering. Die roze kaartjes zijn dan wel handig.
Ik bedoel: gebruik ze goed of schaf ze af. Maar soms wel, soms niet is irritant.
Geen idee. Dat ze 'op' kunnen raken, zou toch geen probleem moeten zijn. Maak er gewoon meer. Simpel. Maar ja, PostNL hè...quote:Op zondag 7 februari 2016 12:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, maar dan is de vraag dus ook waarom je ze niet hebt. Een voorbereider die het gewoon niet doet, of dat ze alweer op zijn.
zo werkt dat niet he, alles moet besteld worden, die dingen komen niet van de vestiging zelfquote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Geen idee. Dat ze 'op' kunnen raken, zou toch geen probleem moeten zijn. Maak er gewoon meer. Simpel. Maar ja, PostNL hè...
Ja, zetblokken die ontbreken, te weinig (nog veilige) stoelen, oranje tassen weer op, goh, zitten we nu alweer zonder rolcontainers, nee, sorry, er liggen ook geen tie-rips meer in het magazijn.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hier met kerst konden we steeds gaan speuren naar stelblokken. Dat vond ik nog wat hinderlijker dan het ontbreken van de briefjes
Ook iets met oranje tassen.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:12 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Geen idee. Dat ze 'op' kunnen raken, zou toch geen probleem moeten zijn. Maak er gewoon meer. Simpel. Maar ja, PostNL hè...
Herkenbaarquote:Op zondag 7 februari 2016 13:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, zetblokken die ontbreken, te weinig (nog veilige) stoelen, oranje tassen weer op, goh, zitten we nu alweer zonder rolcontainers, nee, sorry, er liggen ook geen tie-rips meer in het magazijn.
Bestellen ze 70 rolcontainers, krijgen ze als het meezit ongeveer de helft van dat aantal geleverd. Bij die oranje tassen zou je denken dat als er op dinsdag heel veel uitgaan, dat je dan op donderdag een groot deel van die voorraad weer terug hebt, nou, niet dus, waar die tassen toch allemaal blijven...
Of die tassenlabels, die moeten ook besteld worden. En dan leveren ze het aan in een doos met om ieder stapeltje per wijk een lullig plastic bandje, die er uiteraard om wegvalt waardoor je ineens een doos hebt met voor 60 wijken aan labels die helemaal door elkaar liggen. Dan is het maar wachten tot er weer iemand in de ziektewet zit of zo die dan de leuke taak krijgt om dat maar een beetje uit te zoeken
Op mijn oude vestiging waren een keer op een vrijdagavond alle zichtbare rolcontainers meegenomen. Erg leuk als je de volgende ochtend er tientallen nodig heb. Je ontdekt wel alle verborgen hoeken en gaten van het pand, maar desondanks vonden we niet genoeg containers.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Rolcontainers hebben wij nooit te weinig staan. Zag gisteren weer een enorme hoeveelheid staan, evenals heel veel lege karren waar rode en blauwe bakken op gezet worden.
erg handig. Hier is het zo dat de postverdelers gelijk na de sortering de containers binnen weer aanvullen, zodat de volgende dag de tassen daar weer op gezet kunnen worden.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Op mijn oude vestiging waren een keer op een vrijdagavond alle zichtbare rolcontainers meegenomen. Erg leuk als je de volgende ochtend er tientallen nodig heb. Je ontdekt wel alle verborgen hoeken en gaten van het pand, maar desondanks vonden we niet genoeg containers.
Dat snap ik. Frustrerend.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
zo werkt dat niet he, alles moet besteld worden, die dingen komen niet van de vestiging zelf
Oranje? Hier is meer dan de helft zilvergrijs (met TNT er op gedruktquote:Op zondag 7 februari 2016 13:49 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ook iets met oranje tassen.
Krijgen we straks de post aangeleverd in puinzakken die even snel zijn aangeschaft bij de lokale bouwmarkt?
zo is dat hier ook maar als er buiten dan geen containers meer staan hebben de mensen die 's avonds collectie hebben toch een probleem want die hebben die dingen immers nodig om pakketten en dergelijke af te voeren dus die moeten de lege containers dan wel van de werkvloer halen waardoor we de volgende ochtend geen containers meer hebben om de tassen op te zetten.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
erg handig. Hier is het zo dat de postverdelers gelijk na de sortering de containers binnen weer aanvullen, zodat de volgende dag de tassen daar weer op gezet kunnen worden.
maar die grijze mogen officieel alleen nog voor huis aan huis gebruikt worden. Maar ja, nood breekt wet en zo dus als het echt niet anders kan zit er inderdaad niks anders op dan toch zo'n grijze tas te gebruiken.quote:Op zondag 7 februari 2016 14:36 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Oranje? Hier is meer dan de helft zilvergrijs (met TNT er op gedrukt) en versleten want oud...
Bij ons in de kerstperiode weer gebeurd ja. Voor mijn wijken natuurlijk oranje tassen geregeld. Daar kan net even iets meer in en dat is handig als je niet zo vaak langs het depot wiltquote:Op zondag 7 februari 2016 18:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
maar die grijze mogen officieel alleen nog voor huis aan huis gebruikt worden. Maar ja, nood breekt wet en zo dus als het echt niet anders kan zit er inderdaad niks anders op dan toch zo'n grijze tas te gebruiken.
ik zou ze retour sturen: geweigerdquote:Op zondag 7 februari 2016 18:55 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik heb de laatste weken meer grijze dan oranje tassen gehad. Ja met post er in
Had ik de eerste keer ook gedaan.quote:Op zondag 7 februari 2016 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou ze retour sturen: geweigerd
quote:Op zondag 7 februari 2016 20:55 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh ik had zaterdag trouwens ook nog ergens een mooie. Iemand die een mooie grote clown aan de voordeur had geplakt ter decoratie. Over de brievenbus heen dusik ben geneigd om de post retour afzender te sturen, maar ik kan het ook herstellen naar hun adres en dan hopen dat mijn collega het dinsdag wel kan bezorgen...
Ding zat aan alle kanten vastgeplakt dus even aan de kant schuiven was er niet bij, en de boel los halen leek me ook niet zo'n goed plan
Hier hadden ze ze wel, zij het onregelmatig, maar nu niet meer. Tegenwoordig krijg je de pakjes at random in een aparte tas geflikkerd aangeleverd.quote:Op zondag 7 februari 2016 07:18 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Roze kaartjes....ik moet ze nog tegenkomen. Wederom een landelijk/regionaal beleid?
Het is maandag...relax.....quote:Op maandag 8 februari 2016 08:35 schreef Globetrottertje het volgende:
Fout: Er is een fout opgetreden tijdens het laden van een Visualforce-pagina.
Stuur ons een e-mail voor eventuele vragen.
Ligt de site eruit? Als ik inlog krijg ik een "error." De app doet het wel. Ik kan ook niet proberen opnieuw in te loggen tenzij ik de cookies verwijder. Daarna krijg ik bij inloggen weer een nieuwe error.
Zouden we echt eens moeten doen, elke keer dat mijnwerktniet er uit ligtquote:Op maandag 8 februari 2016 08:35 schreef Globetrottertje het volgende:
Stuur ons een e-mail voor eventuele vragen.
Muhahahahaha!!!quote:Op maandag 8 februari 2016 08:52 schreef zombo het volgende:
[..]
Zouden we echt eens moeten doen, elke keer dat mijnwerktniet er uit ligt
Is zoquote:Op maandag 8 februari 2016 08:58 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Muhahahahaha!!!
@Pietertje71 als je op zondagnacht en maandagochtend tussen 0:00 en 08:00 kijkt, dan zie je vaak (niet altijd) je rooster voor de week daarop al staan. Ligt er een beetje aan op de plannert je voor een paar weken ingeboekt heeft. Soms doen ze dat. Zo zag ik twee weken geleden dat ik afgelopen week twee onbekende wijken erbij moest doen omdat collega vrij bleek te hebben. Hij verbaast dat ik wist dat hij er niet was. Hahaha
Pffff begin van het eindequote:Op maandag 8 februari 2016 10:28 schreef bikkie het volgende:
Hij doet het..zijn wat dingen veranderd. De looptijd wordt nu in minuten aangegeven ipv uren, dus bijvoorbeeld 120 minuten ipv 2 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |